ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97676 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Can you explain why you believe that you can't access the money? I'm sorry but I did not get it. 🤔

πριν από 1 έτος

το έστειλαν σε έναν λογαριασμό όπου το κλειδί pix είναι το cpf μου, αλλά έβαλα το email μου τη στιγμή της ανάληψης, το οποίο χρησιμοποιώ για να λαμβάνω και να στέλνω πάντα, ήταν πολύ τεμπέληδες να πληκτρολογήσουν το email μου και το έστειλαν σε έναν λογαριασμό μου που χρωστάω και μόλις φτάσει οποιοδήποτε ποσό σε αυτόν τον λογαριασμό χρεώνεται και δεν έχω πρόσβαση.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

1 μήνα περιμένω να το κάνουν αυτό, 1 μήνα περιμένω να μάθω ότι από τις 7 Νοεμβρίου τα χρήματα στάλθηκαν σε έναν λογαριασμό στον οποίο δεν μπορώ να έχω πρόσβαση. αποκρουστικός

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Well, do you think there is anything you can do to gain access to the account?

I'm not familiar with how this procedure works in Brasil, so sorry for a probably stupid question...

Radka
πριν από 1 έτος

Μπόρεσα να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό, αλλά όχι στα χρήματα που διατηρούσε η τράπεζα. γιατί έχω μερίδιο σε αυτό.


Λεπτομέρεια: Δεν χρησιμοποιώ αυτήν την τράπεζα και δεν χρησιμοποιώ το κλειδί pix στο οποίο έστειλαν την τιμή

ακριβώς λόγω αυτού του χρέους που έχω στην τράπεζα,


2 λεπτομέρεια: Δεν θα έστελνα ποτέ σε αυτήν την τράπεζα


Λεπτομέρεια 3: Επιβεβαίωσα το κλειδί pix δύο φορές όταν ζήτησα την ανάληψη ακριβώς για να μην υπάρξει κανένα είδος σφάλματος, είτε πληκτρολογώντας λάθος γράμμα είτε κάτι τέτοιο.


Είμαι πολύ απογοητευμένος με όλα αυτά, γιατί ο υπάλληλος λέει απλά ότι έβαλα το κλειδί pix αυτής της τράπεζας που έχω χρέος, αλλά ξέρω ότι δεν το έκανα. Ποτέ δεν έκανα αυτό να κάνω λάθος το κλειδί pix και δεν θα το έστελνα απλώς σε ένα κλειδί pix που δεν χρησιμοποιώ και το οποίο οφείλω.


Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το έστειλαν στο κλειδί pix που είναι καταχωρημένο στο δικό μου (CPF) επειδή είναι πιο άνετο για αυτούς. πολύ απογοητευτικό για να περάσω 1 μήνα περιμένοντας να μάθω ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί και πάνω από αυτό υποτίθεται ότι είμαι ένοχος.

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Hi fabio221963,

now I feel that I understand the situation much better. Let's say that the casino used the "official" way to send you the winnings, and you were expecting the money to end elsewhere. 🤯

I guess that there is no chance to access the money or send it to your preferred account because of this debt you mentioned...

I'm truly sorry, sadly I have no idea how to solve the situation.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

ο επίσημος τρόπος είναι να το στείλω στο κλειδί pix που ζητά το άτομο και όχι το καζίνο να επιλέξει να το στείλει στο cfp μου γιατί του είναι πιο βολικό.

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

That would be the best way in this case.

Well, the complaint is still running, though I have no idea how we could help you with this, so I'll wait for another update. 🤔

πριν από 1 έτος

i would like to ask for help because ive been dealing with my problems in this casino, i thought it would be okay to play on this site because of the reviews, but i encounter difficulties during withdrawals, it almost ONE MONTH AND A HALF since i request withdrawals , then they have so many technical issues and excuses that they cannot send my money to my account. first, you can have withdrawal request, then they promised you to wait for two days up to 2-5 working days, after that your request will be REJECTED due to they need additional supporting documents. then you will submit needed documents then you need to wait another 2-5 working days to process, then after that you can request again withdrawal that needs another 2-5 working days again, after that days and it sometimes 3-10days, your withdrawal will be rejected again because of technical issues, then they will suggest you to request another withdrawal Again and wait for another 2-5days. it seems to me that they do not want to give your money. what i am going to do???. thank you.

namih_77168J
πριν από 1 έτος

Hi there,

I'm sorry to see that you have such problems. Without any further delay, I would like you to consider submitting a complaint - just click here.

Explain the problem and provide all related emails and transcripts, please.

A huge amount of withdrawals have been delayed due to technical problems recently, but players are getting paid. Check the complaints here.

Radka
πριν από 1 έτος

thank you. i already submitted my complaint. 🙇‍♀️

namih_77168J
πριν από 1 έτος

You are welcome 🙂

Just one question, can you use a different payment option aside from the bank transfer?

Could prove useful to know.

Radka
πριν από 1 έτος

Καλά Χριστούγεννα Radka


κοίτα μαζί μου να αποδείξω με αυτά τα δεδομένα ότι ήταν λάθος του ίδιου του site, αλλά φαίνεται ότι το nick δεν καταλαβαίνει. Πιστεύω ότι είναι μεταφραστικό λάθος. ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα δεδομένα που έστειλε η ίδια η vulkan και ο εκπρόσωπός της μέσω της καταγγελίας που έγινε εδώ στο guru.

αυτό το σενάριο στάλθηκε από τον εκπρόσωπο, μια απάντηση σχετικά με τα δεδομένα που έθεσα ζητώντας την έρευνα:

Χαρτοφυλάκιο: fabioco****Xantos1899@gmail.com

bankCode": "2\*0",

"customerName": "FABI\*\*\*\*\*\*\*\*\***_**NTOS",

"bankAccount": "7120**_1-2",

"bankBranchCode": "0**1",


και αυτό είναι το αποδεικτικό πληρωμής που αποστέλλεται από την υποστήριξη vulkan μέσω email σε μένα:

file δείτε ότι το κλειδί pix είναι διαφορετικό από αυτό που ζήτησα

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

That's good that you sent this printscreen to Nick via the complaint as well. It's now waiting for review, so he will check it out, don't worry.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Μόλις έκανα εγγραφή εκεί και κατέθεσα 400€, τα οποία χρεώθηκαν και απευθείας από τον λογαριασμό μου.

Δυστυχώς, δεν μου πιστώνονται χρήματα, η υποστήριξη λέει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες, εάν χρειαστεί θα πρέπει να επικοινωνήσω ξανά μαζί σας.

Αυτό δεν είναι πραγματικά μια καλή αρχή.👎

Αυτόματη μετάφραση:
Soprano
πριν από 1 έτος

Hello,

actually, a higher percentage of casinos allow players to play immediately after the deposit, even when the funds are in transfer - have not been credited to the casino account yet, such casinos just land players the money for a limited time.

Not this one it seems. I hope you'll get the deposit soon.

πριν από 1 έτος

I have a question about kyc verification at VulkanVegas casino.We submit documents before the first payment, and then, for example, we order payments over 1000 euros.Is was the account disputed?What account?And the second question is, when the clone is detected, multicont is blocked??

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: nonfunctional link
drozdeknikola
πριν από 1 έτος

I'm sorry but I do not fully understand your concern, I feel however that this is about the multi-account rule. Have you been accused of opening several accounts?

If so, generally speaking, only the first opened account is left and the others are closed. The golden rule says one account per player.

Let me know what seems to be the problem, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

καλό.Έχω έναν κύριο λογαριασμό επαληθευμένο από τον kyc. Μετά από 5 mc, η vulkan vegas ανακάλυψε 2 λογαριασμούς στα προσωπικά μου στοιχεία αλλά διαφορετικό αριθμό τηλεφώνου και email. Είναι δυνατόν η επαλήθευση 5 mc να μην εμφάνισε 2 λογαριασμούς; Έχω λάβει επίσης πληρωμές πάνω από 1.000 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

μετά από 5 εκατομμύρια ανάβει ο λογαριασμός μου, κλωνοποιώ για να σιωπήσω, παίρνω 10.000 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
drozdeknikola
πριν από 1 έτος

Hello, I think there is a little problem with the translation. What do you actually mean by saying "5mc" please?

So, if I understand correct, you have one main personal account where you asked for withdrawal 1K Euro? And you are worried now because casino found your other two accounts with different telephone and email. Yes, I think it could be a problem when asking for your winnings. Is necessary to find out if you played in past for example with bonuses and got some advantage when you were logged with the other account.

1...14 15 16...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα