Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από Romi
|
13.182 προβολές 206 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...11
Arturtk94

4 ημέρες είναι ακόμα ανεκτές, επέστρεψα για να παίξω στο bullsbet, οι αναλήψεις μου πιστώνονται το πολύ εντός 12 ωρών μερικές φορές, αν παίξω κατά τη διάρκεια της ημέρας ακόμη και σε δύο / τρεις ώρες. Ένα άλλο θετικό είναι ότι μόλις γίνει η ανάληψη τα χρήματα εξαφανίζονται χωρίς τη δυνατότητα ακύρωσης της ανάληψης. Τουλάχιστον δεν έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της ανάληψης και είστε σίγουροι ότι αυτό το ποσό θα πιστωθεί σε εσάς.

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Καταφέρατε όμως να τα αποσύρετε στο vegasino; Και μετά από πόσο καιρό;

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Ναι, συνολικά 4 αναλήψεις αξίας 800 ευρώ περίπου, την 4η μέρα έπαιρνα πάντα την πίστωση. Δεν ξέρω τι ποσό είναι το δικό σου, αλλά διάβασα σε αυτό το φόρουμ ότι για μεγαλύτερα ποσά όπως 1000 και πάνω σε κάνουν να περιμένεις αρκετή ώρα. Λοιπόν, πρέπει να αποσυρθείς; Κέρδισες με μπόνους ή χωρίς;

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Αεεεεε κέρδισα συνολικά 3324 ευρώ χωρίς μπόνους έχω ανάληψη 500 ένα από 200 και ένα από 300 οπότε αλλιώς πρέπει να αντιστρέψω την ανάληψη των 500 και να πάω για χαμηλότερα ποσά

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Επίσης επειδή διάβασα ότι πάνω από 500 την ημέρα δεν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

file Είμαι σε κακή κατάσταση

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Έλα, σταύρωσε τα δάχτυλά σου... Κι εγώ ήμουν πολύ δύσπιστος, αλλά για να είμαι ειλικρινής, πάντα με πλήρωναν όλα. Ενημερώστε με αν σας πληρώσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Σου ζήτησαν όμως τυχαία έγγραφα; Επίσης επειδή διαβάζοντας λίγο παραπάνω είναι ιδιοκτήτες ναι playzilla pushes κλπ δεν μου τα ζητούσαν ποτέ και πάντα με πλήρωναν όλα

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Δεν ζήτησα ποτέ έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Λοιπόν, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα και θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Μου έλειψε αυτή η ανάρτηση...συγχαρητήρια για τη μεγάλη σου νίκη!!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Αγαπητή Romi,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια σημαντική εξέλιξη που προέκυψε σχετικά με την υπόθεση μου. Μετά από καταγγελία που έκανα, ο πάροχος λογισμικού Pragmatic Play απέσυρε τα παιχνίδια του από την πλατφόρμα Vegasino και όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες της NovaForge Ltd.

Αυτό αποτελεί μία ακόμη σαφή απόδειξη της σύνδεσης όλων των πλατφορμών που διαχειρίζεται η NovaForge και επιβεβαιώνει ότι λειτουργούν ως ενιαίο δίκτυο. Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να περιμένω απάντηση από την ομάδα σας για την πλήρη διερεύνηση της καταγγελίας μου, καθώς και για την επίσημη θέση σας σχετικά με τα στοιχεία που έχω προσκομίσει.

Παρακαλώ να προωθήσετε το ζήτημα στο τμήμα Data, καθώς η αδράνεια σε μια υπόθεση με τόσο σοβαρά στοιχεία ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά την αξιοπιστία του Casino Guru.

Αναμένω τις επόμενες ενέργειές σας.


poufis81

Τα παιχνίδια Pragmatic Play εξακολουθούν να υπάρχουν στο Vegasino.

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Στην Ελλάδα δεν υπαρχουν

poufis81

Στην Ιταλία ναι

Αυτόματη μετάφραση:

Αγαπητή Romi,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια σημαντική εξέλιξη που προέκυψε σχετικά με την υπόθεση μου. Μετά από καταγγελία που έκανα, ο πάροχος λογισμικού Pragmatic Play απέσυρε τα παιχνίδια του από την πλατφόρμα Vegasino και όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες της NovaForge Ltd.

Αυτό αποτελεί μία ακόμη σαφή απόδειξη της σύνδεσης όλων των πλατφορμών που διαχειρίζεται η NovaForge και επιβεβαιώνει ότι λειτουργούν ως ενιαίο δίκτυο. Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να περιμένω απάντηση από την ομάδα σας για την πλήρη διερεύνηση της καταγγελίας μου, καθώς και για την επίσημη θέση σας σχετικά με τα στοιχεία που έχω προσκομίσει.

Παρακαλώ να προωθήσετε το ζήτημα στο τμήμα Data, καθώς η αδράνεια σε μια υπόθεση με τόσο σοβαρά στοιχεία ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά την αξιοπιστία του Casino Guru.

Αναμένω τις επόμενες ενέργειές σας.


Thank you for this information. This is actually not any kind of proof, I believe, just that the PP offers its games to various platforms, you know.🤷‍♀️

May I ask what you mean to fully investigate your complaint? Have you asked to reopen it, perhaps?


Romi

Αγαπητή Romi,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα σημεία:

Δεν έχω ζητήσει να ξανανοίξετε την καταγγελία μου, γιατί, δυστυχώς, η επιλογή αυτή δεν μου έχει δοθεί. Αναφέρομαι στη διερεύνηση από την ομάδα Data του Casino Guru, καθώς τους έχω ήδη στείλει το email της Playtech, το οποίο επιβεβαιώνει ότι η πλατφόρμα Vegasino λειτουργεί παράνομα το λογισμικό της.

Η απόσυρση των παιχνιδιών της Pragmatic Play από την πλατφόρμα Vegasino και όλες τις πλατφόρμες της NovaForge δεν είναι απλή σύμπτωση. Το γεγονός ότι οι πάροχοι απέσυραν τα παιχνίδια τους συγχρόνως και αυτόματα αποδεικνύει τη σύνδεση όλων των πλατφορμών που διαχειρίζεται η NovaForge.

Το βασικό μου ζήτημα αφορά τον αυτο-αποκλεισμό μου. Εφόσον οι πλατφόρμες λειτουργούν υπό την ίδια εταιρεία και κοινή άδεια, ο αυτο-αποκλεισμός μου θα έπρεπε να ισχύει σε όλες τις πλατφόρμες της NovaForge. Οποιαδήποτε άλλη τακτική αποτελεί σαφή παραβίαση των αρχών του υπεύθυνου στοιχηματισμού και λειτουργεί εις βάρος των παικτών.

Θεωρώ ότι τα στοιχεία που έχω προσκομίσει είναι σαφή και αδιάσειστα, και αναμένω από την ομάδα σας να τα αξιολογήσει δίκαια. Παρακαλώ ενημερώστε με για τις επόμενες ενέργειές σας.


Έστειλα ένα email για υποστήριξη στο Vegacasino αλλά κανείς δεν μου απάντησε. Πόσο καιρό τους πήρε;

Αυτόματη μετάφραση:

Αγαπητή Romi,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα σημεία:

Δεν έχω ζητήσει να ξανανοίξετε την καταγγελία μου, γιατί, δυστυχώς, η επιλογή αυτή δεν μου έχει δοθεί. Αναφέρομαι στη διερεύνηση από την ομάδα Data του Casino Guru, καθώς τους έχω ήδη στείλει το email της Playtech, το οποίο επιβεβαιώνει ότι η πλατφόρμα Vegasino λειτουργεί παράνομα το λογισμικό της.

Η απόσυρση των παιχνιδιών της Pragmatic Play από την πλατφόρμα Vegasino και όλες τις πλατφόρμες της NovaForge δεν είναι απλή σύμπτωση. Το γεγονός ότι οι πάροχοι απέσυραν τα παιχνίδια τους συγχρόνως και αυτόματα αποδεικνύει τη σύνδεση όλων των πλατφορμών που διαχειρίζεται η NovaForge.

Το βασικό μου ζήτημα αφορά τον αυτο-αποκλεισμό μου. Εφόσον οι πλατφόρμες λειτουργούν υπό την ίδια εταιρεία και κοινή άδεια, ο αυτο-αποκλεισμός μου θα έπρεπε να ισχύει σε όλες τις πλατφόρμες της NovaForge. Οποιαδήποτε άλλη τακτική αποτελεί σαφή παραβίαση των αρχών του υπεύθυνου στοιχηματισμού και λειτουργεί εις βάρος των παικτών.

Θεωρώ ότι τα στοιχεία που έχω προσκομίσει είναι σαφή και αδιάσειστα, και αναμένω από την ομάδα σας να τα αξιολογήσει δίκαια. Παρακαλώ ενημερώστε με για τις επόμενες ενέργειές σας.


Thank you very much for the explanation.

Please know that it is now out of our hands as administrators of the forum, and if there is anything else needed from you, our data team will surely get back to you by email.

Έστειλα ένα email για υποστήριξη στο Vegacasino αλλά κανείς δεν μου απάντησε. Πόσο καιρό τους πήρε;

Αυτόματη μετάφραση:

Sorry, but do you ask this question to some particular user now? Please use the "reply" button so they can get notified. Otherwise, it is not clear whom you'd like to answer you.

1...6 7 8...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα