Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από Romi
|
15.545 προβολές 210 απαντήσεις |
|
1...10 11
Jaro

Περιμένω τις δύο αναλήψεις από τις 10 και 11 Μαρτίου

ποια είναι η διεύθυνση email σας για να κάνετε μια καταγγελία; Όποτε το κάνω εδώ στον ιστότοπο δεν μπορώ να το ολοκληρώσω, εμφανίζεται πάντα το σφάλμα Captcha.


Έχω δοκιμάσει στο iPhone μου αλλά και στον υπολογιστή μου και πάντα χωρίς επιτυχία.


Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.

We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.

In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.

Can you please provide me:

  1. Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
  2. Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
  3. Which account you are logged in.
  4. Ip address would be great too if you are able to find it.

Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.

Also, did you use VPN?

I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.

Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.

Thank you for your assistance. 🙂

Jaro

Όλα αυτά για να κάνω παράπονο; Μπορώ να στείλω το παράπονό μου γραπτώς μέσω email;

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Hello,

I imagine this is complicated, but in order to prevent this problem from happening again, we really need your help too.

Kindly send us the update per email community@casino.guru

Also, please report your complaint via email at complaint@casino.guru, and "captcha error" into the email subject.

Our colleagues will help you from there. I'm sorry for all those inconveniences.


Radka

Αλλά σε ποιο email θέλετε να απαντήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Kindly send us the update via email at community@casino.guru:

make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when captcha appears.

Add exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)

An IP address would be great too if you are able to find it.


Thank you 🙏

deborah91

ΓΕΙΑ

σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

ακόμα περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Έχω ήδη απαντήσει στο email με πληροφορίες για την περίπτωσή μου

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

That's great. I see the complaint up and running.

But, what we as the Community Team (not related to the complaint) really need is the following:

a screenshot of the whole screen when the incident appears—where we also see the domain you use when captcha appears. (not screenshot of the complaint submitted on your behalf)

for example:

file

Add exact time of the incident (the best would be in UTC)

An IP address

Do you think you could kindly try one more time? 🙏

xristosultimate

Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να λάβετε τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Miguel, είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα, έχω 3 αιτήσεις για 500 ευρώ από τις 22 και μέχρι στιγμής δεν με έχουν πληρώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
joziaspires1304

Hey, you didn't even get one withdrawal out of the three? Neither in the past? Did the casino tell you why you've been waiting so long? 

Obviously, in your situation, I would try to use our help and open a complaint. 

Have you thought about it? 

If so, click here to proceed. 👈

Our team will try to do everything they can to help you.

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα