Λοιπόν, αυτό το πρόβλημα προκύπτει πάρα πολλές φορές τις τελευταίες ημέρες, εννοώ με την captcha.
Προσπαθούμε να λύσουμε αυτό το ζήτημα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται.
Σε αυτό το θέμα θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια μικρή βοήθεια και θα χρειαστούμε κάποια φόρμα πληροφοριών για να προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε.
Μπορείτε παρακαλώ να μου δώσετε:
- Μπορείτε να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης όταν εμφανίζεται το captcha με την ακριβή ώρα και επίσης να μας πείτε τη ζώνη ώρας (το καλύτερο θα ήταν σε UTC)
- Επίσης, θα ήταν χρήσιμο να κάνετε ένα στιγμιότυπο οθόνης με ολόκληρη την οθόνη όπου βλέπουμε επίσης τον τομέα που χρησιμοποιείτε.
- Σε ποιον λογαριασμό είστε συνδεδεμένοι.
- Η διεύθυνση IP θα ήταν επίσης εξαιρετική αν μπορείτε να τη βρείτε.
Με βάση αυτούς τους παράγοντες ίσως μπορούμε να παρακολουθήσουμε το πιθανό πρόβλημα, παρόλο που είναι πιο περίπλοκο. Δεν υπόσχομαι 100% επιτυχία, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να προσπαθήσουμε να βρούμε ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα.
Επίσης, χρησιμοποιήσατε VPN;
Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές ερωτήσεις, αλλά υποθέτω, χωρίς αυτό δεν θα προχωρήσουμε περαιτέρω.
Επιπλέον, μπορώ ίσως να σας συμβουλέψω με βασικά πράγματα όπως- διαγραφή cookies, αλλαγή προγράμματος περιήγησης, αλλά αυτές οι πληροφορίες θα ήταν πολύ καλό να τις έχετε.
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας. 🙂
Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.
We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.
In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.
Can you please provide me:
- Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
- Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
- Which account you are logged in.
- Ip address would be great too if you are able to find it.
Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.
Also, did you use VPN?
I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.
Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.
Thank you for your assistance. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: