Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από Romi
|
13.100 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1...10 11
Jaro

Περιμένω τις δύο αναλήψεις από τις 10 και 11 Μαρτίου

ποια είναι η διεύθυνση email σας για να κάνετε μια καταγγελία; Όποτε το κάνω εδώ στον ιστότοπο δεν μπορώ να το ολοκληρώσω, εμφανίζεται πάντα το σφάλμα Captcha.


Έχω δοκιμάσει στο iPhone μου αλλά και στον υπολογιστή μου και πάντα χωρίς επιτυχία.


Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.

We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.

In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.

Can you please provide me:

  1. Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
  2. Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
  3. Which account you are logged in.
  4. Ip address would be great too if you are able to find it.

Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.

Also, did you use VPN?

I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.

Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.

Thank you for your assistance. 🙂

Jaro

Όλα αυτά για να κάνω παράπονο; Μπορώ να στείλω το παράπονό μου γραπτώς μέσω email;

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Hello,

I imagine this is complicated, but in order to prevent this problem from happening again, we really need your help too.

Kindly send us the update per email community@casino.guru

Also, please report your complaint via email at complaint@casino.guru, and "captcha error" into the email subject.

Our colleagues will help you from there. I'm sorry for all those inconveniences.


Radka

Αλλά σε ποιο email θέλετε να απαντήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
MiguelAmaro

Kindly send us the update via email at community@casino.guru:

make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when captcha appears.

Add exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)

An IP address would be great too if you are able to find it.


Thank you 🙏

deborah91

ΓΕΙΑ

σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

ακόμα περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα