ΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 εβδομάδα από Romi
|
369 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vegasino Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 εβδομάδα

moving

πριν από 1 εβδομάδα

Προσπαθώ να επαληθεύσω έναν λογαριασμό στο καζίνο Vegasino για περίπου τρεις ημέρες. Έχω μια κατάθεση για ανάληψη και τίποτα, δεν υπάρχει περίπτωση αφού ανεβάσω όλα τα έγγραφα που μου ζητούν, μου ζητάνε συνέχεια να στείλω τις συναλλαγές με την κάρτα μου ξανά και ξανά, αυτό μου φαίνεται σαν αστείο... Έχω στείλει χιλιάδες email και κανείς δεν μου έχει λύσει τίποτα...

Αυτόματη μετάφραση:
peina2noe
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, so what is the specific problem with what you are sending to the casino? Do they keep rejecting it based on something or haven't they even seen it yet? It would probably be best to find out why they keep asking the same thing if you've sent it to them several times. We give casinos 14 days to verify a player and if they don't, by all means write and we'll try to help. 

I will wait for a reply. 

πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σου Jaro, το πρόβλημα φαίνεται ότι είναι ότι τα έγγραφα που μου ζητούν είναι κινήσεις από την τραπεζική μου κάρτα σε PDF, αλλά η τράπεζά μου δεν μου στέλνει αυτά τα πράγματα σε PDF, μόνο σε μια μορφή που μπορώ να δω μόνος μου επειδή είμαι στην Ισπανία και εδώ έχουμε προστασία δεδομένων και δεν πρέπει και δεν μπορούμε να κοινοποιήσουμε αυτού του είδους τις προσωπικές πληροφορίες με κανέναν. Ακόμα κι έτσι, το έχω μετατρέψει σε PDF με μετατροπέα, αλλά το καζίνο δεν το θέλει έτσι. Οπότε δεν ξέρω πώς μπορώ να τους κάνω να δουν τον λόγο, θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
peina2noe
πριν από 1 εβδομάδα

Did you try to communicate with the casino about this issue? What was their answer to that?

Maybe try to ask at your bank as well, and if you see that it is going nowhere, let us know, and our complaint team will try to help to sort it out.

πριν από 1 εβδομάδα

Γεια Romi, έχω έρθει σε επαφή με το καζίνο πολλές φορές και εξήγησα την υπόθεση... Πάντα προσφέρουν απαντήσεις υπεκφυγές και πράγματα όπως ότι οι κανόνες επαλήθευσης είναι αυτοί και ότι λυπούνται πολύ... Λοιπόν, δεν υπάρχουν λύσεις. Τώρα προσπαθώ με την τράπεζα να δω αν έχω περισσότερη τύχη μαζί τους και μου δίνουν τα καταραμένα παραστατικά... Θα σας κρατάω ενήμερους και σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας.

Αυτόματη μετάφραση:
peina2noe
πριν από 1 εβδομάδα

Hello,

In light of the challenging circumstances, I was considering asking the bank itself too. The only thing that stops you from moving forward, in my opinion, is your banking history. Is that correct? Perhaps your bank will find a way to supply you with such a document.

For example, I receive this PDF file every month in my email box, and despite the fact that I am not familiar with Spanish standards, I would like to hope your bank can create one for you too.

I wish you a quick solution!


πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα!! Η κατάστασή μου είναι ακόμα ίδια ή χειρότερη... Αφού τσακώθηκα με την τράπεζά μου δεν μπορώ να πάρω τα έγγραφα, η απάντησή τους είναι ότι δεν μπορούν να μου στείλουν αυτό που ζητάω σε pdf και δεν βγαίνουν από εκεί. Έχω όλα τα στιγμιότυπα καθώς μου λένε ότι δεν γίνεται. Μπορώ να το κατεβάσω σε άλλη μορφή και να το μετατρέψω σε pdf. Το έχω ανοίξει και φαίνεται τέλειο και καθαρό και αυτό με ρωτάνε αλλά το καζίνο δεν το θέλει έτσι και το απορρίπτει ξανά... Είμαι απελπισμένος, δεν ξέρω τι να κάνω πια, Νιώθω ότι θα χάσω τα χρήματα που πρέπει να κάνω ανάληψη. Παρακαλώ βοηθήστε!!!! Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
peina2noe
πριν από 1 εβδομάδα

So do I understand correctly that you have asked your bank for the monthly statement in PDF format and they refused to send it to you?🤷‍♀️

It really seems strange because it is a standard document banks usually send to their customers.

Please try to file a complaint here with our team, if you feel that you really can't move forward, and we'll try to get it sorted out together.

What do you say?

Follow this link, please, to do so, and let us know how you go.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
πριν από 1 εβδομάδα

Δυστυχώς αν είναι έτσι αρνούνται να μου το δώσουν.... Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια που λάβατε. Ελπίζουμε τις επόμενες μέρες να λυθούν όλα αυτά και μπορώ να σας ενημερώσω ότι όλα είναι καλά και η υπόθεση έκλεισε. Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
peina2noe
πριν από 6 ημέρες

We're always glad to help, if possible.

Please don't forget to update your complaint and provide the answers needed so we can continue in resolving it.

We'll wait for the updates.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα