Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Romi
|
14.838 προβολές 210 απαντήσεις |
|
1 2 3...11
Dimitrisgk89

So you also asked for a cash withdrawal on the card, yes? 14 days is quite a lot and I believe that our team will contact the casino soon to find out more and hopefully they will be able to help you. I wouldn't want to wait for quite a long time either, but we'll have to keep our head cool. 

Jaro

Ναι σημερα κλεινω 14 ημερες. Σε ολες αυτες τις ημερας επικοινωνω καθε μερα μαζι τους και καθε μερα μου λενε τα ιδια πραγματα οτι η αναληψη μου ειναι σε προτεραιοτητα και να μην ανησυχω. Εχω ιστορικο καταθεσεων μεγαλο για τα δεδομενα μου και εκανα νικες οι οποιες εφτασαν σε πανω απο 5000€ αλλα εχω οριο αναληψης μονο 500 και καταφερα να κανω αναληψη μονο 1500€. Ακομη οι αναληψεις μου ειναι «υπο εξεταση» τιποτα δεν εχει προχωρησει ακομη. Και σημερα που μιλησα μαζι τους μεσω email και live chat μου απαντανε ακριβως τα ιδια οπως ολες τις ημερες. Θεωρω οτι ειναι αδικια. Εχω παθει 3 κρισεις πανικου ολο αυτο τον καιρο. Πρεπει να μου βαλουν τα χρηματα αμεσα. Διαφημιζονται για γρηγορες αναληψεις και χανουν την αξιοπιστια τους ετσι στην τελικη.

Dimitrisgk89

Sometimes it takes a bit longer and I know it's not pleasant to wait 2 weeks for a withdrawal. If they keep telling you the same thing then I would probably take a break and leave the casino and see if the money comes in. The other thing is that if the withdrawals are "under review" they probably haven't been released yet, so it might take a while. I would be interested to know for what purpose they are under review. Is it something normal or is there a check that is more extensive. 

Hopefully we will know everything soon as the complaint is open. 

I will keep my fingers crossed for you.🤞

Κρατηστε το ανοιχρτο σας παρακαλω και αν μπορειτε επικοινωνηστε μαζι τους. Τους εχω ρωτησει τα παντα και μου απαντανε το ιδιο να κανω υπομονη

Dimitrisgk89

Don't worry, our team is made up of experts who have been doing this for a while and are looking out for all the relevant information. You will certainly learn everything you need directly in your complaint. 


Γεια σας πως πήγε??? Έχω το ίδιο πρόβλημα


Έχουν περάσει 3 εργάσιμες μέρες.

Στην ενότητα επαλήθευση μου λένε ότι δεν απαιτείται επαλήθευση

Αλλά οι αναλήψεις εξακολουθούν να είναι υπό έλεγχο

Είναι δυνατόν αυτό;;; Είναι απάτη αυτό;;;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Meromarala

Γεια,

Προτείνω να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία απάντησης και να ρωτήσετε το εν λόγω άτομο. Προσπάθησα να σας κάνω τα πράγματα πιο εύκολα, αλλά η καταγγελία αναφέρει ότι η τελευταία ενημέρωση έγινε πριν από 2 ημέρες και δεν φαίνεται ότι η απόσυρση από τις 29.11 έχει επιλυθεί.

Εξαρτάται πραγματικά από το τι ελέγχουν και γιατί. Δεν έχει νόημα να μαντέψουμε χωρίς λεπτομερή έρευνα.

Είναι δυσάρεστο, αλλά σε αυτό το σημείο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να περιμένεις.

Απλώς αναρωτιέμαι, υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τον έλεγχο, παρακαλώ;


Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα. Πες μου τι χρειάζεσαι και θα σου παραδώσω τα πάντα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης από όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
Dimitrisgk89

Γεια σας, λύσατε αυτό το πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα. Πες μου τι χρειάζεσαι και θα σου παραδώσω τα πάντα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης από όλα.

Αυτόματη μετάφραση:

If you need some help from our complaint team, please file your complaint here.

You will need to describe the whole issue of your experience at this casino well, so we can start with the investigation.

If you need any help with it, please let us know.

What exactly happened in your situation, please?

Romi

Προσπαθώ να ξεκινήσω ένα θέμα, αλλά όταν θέλω να συνεχίσω, δεν με αφήνει.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email;;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, περιμένω ανάληψη στο καζίνο https://vegasino1.com/

Η πληρωμή υποτίθεται ότι θα γίνει εντός 3 ημερών, αλλά πάλι δικαιολογούνται ότι καθυστερούν, ότι λυπούνται.

Τα συνολικά μου κέρδη είναι 25.000 ΕΥΡΩ, τα οποία έχω πλέον στον λογαριασμό μου.

Η επιτρεπόμενη ανάληψη είναι 1000 ΕΥΡΩ επειδή έχω λογαριασμό VIP LVL 4.


Έχω 3 επιλογές που είναι σε κατάσταση "Έλεγχος".

Έχουν περάσει 5 εργάσιμες μέρες και εξακολουθούν να δικαιολογούν την ίδια δικαιολογία.

Μπορείτε να μου δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός πιθανού δικηγόρου; Ή συμβουλές για το τι μπορώ να κάνω τώρα; Δεν θα ήθελα να χάσω τα χρήματα που κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:

Προσπαθώ να ξεκινήσω ένα θέμα, αλλά όταν θέλω να συνεχίσω, δεν με αφήνει.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email;;

Αυτόματη μετάφραση:

May I ask if you use our site with an automatic translator in your browser?

This usually is the problem when our users try to file a complaint, you know.

Just use another browser without any translator, as you don't need it on our website as we use an autotranslator whenever you file a complaint or even here on the forum. You can easily write in your language, and it will be translated later.

Please let me know if you were able to submit your complaint like this.

file Μπορείτε να με βοηθήσετε Περιμένω ακόμα τις αναλήψεις μου Έκανα ανάληψη στις 24/11/12 500€ το δεύτερο 24/12/24 500€ Το τρίτο στις 24/12/24 500€ Δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα. Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές μου λένε ότι έχουν κάνει καταγγελία στο οικονομικό τμήμα. Ζήτησαν συγγνώμη για το πρόβλημα της υπομονής. Αλλά ανησυχώ ότι φοβάμαι μην λάβω τα χρήματά μου.

παρακαλώ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
LeonardoLC διέγραψε τη δημοσίευση

Χρησιμοποιήσατε μια μέθοδο ανάληψης κρυπτονομισμάτων, δεν ξέρω πολλά για αυτήν την υπηρεσία. Χρησιμοποίησα Mastercard. Το ελπίζω! Είμαι ένας ανήσυχος άνθρωπος. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι αναλήψεις αργούν τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:

Vegasino:

file Γεια σας καποιος μπορειτε να με βοηθησετε περιμενω και 3 αναληψη των 500€ η τελευταια που εκανε στις 14/12/24 θα ποσταρω και φωτο, μπορειτε να με καθησυχασετε για τις πληρωμες?? Ανησυχώ.

Διάβασα ότι ένας χρήστης έλαβε τα χρήματα. Μετά από πόσο καιρό ζήτησε την απόσυρση; Ευχαριστώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, παρέμεινε σε αυτή την κατάσταση για 3 μέρες, μετά την Κυριακή... 4η μέρα... έλαβα τις πιστώσεις στην κάρτα, η ανάληψη μου ήταν 280

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

οπότε πρέπει να περιμένω. Είμαι ανήσυχος. Παίζετε ακόμα αυτό το καζίνο; Έκανα την πρώτη μου ανάληψη στις 24/12/24 τη δεύτερη στις 12/13/24 και την τρίτη στις 14/12/24

Αυτόματη μετάφραση:

Όχι, δεν παίζω πια εκεί, δεν μου φάνηκε και πολύ αξιόπιστο... αν και πρέπει να πω την ειλικρινή αλήθεια, με πλήρωσε τελικά... 10 μέρες δεν είναι λίγο, καταθέστε ένα καταγγελία εδώ στον γκουρού του καζίνο, μπορούν να σας βοηθήσουν

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα