Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 μήνα από Romi
|
952 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Dimitrisgk89
πριν από 5 ημέρες

So you also asked for a cash withdrawal on the card, yes? 14 days is quite a lot and I believe that our team will contact the casino soon to find out more and hopefully they will be able to help you. I wouldn't want to wait for quite a long time either, but we'll have to keep our head cool. 

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Ναι σημερα κλεινω 14 ημερες. Σε ολες αυτες τις ημερας επικοινωνω καθε μερα μαζι τους και καθε μερα μου λενε τα ιδια πραγματα οτι η αναληψη μου ειναι σε προτεραιοτητα και να μην ανησυχω. Εχω ιστορικο καταθεσεων μεγαλο για τα δεδομενα μου και εκανα νικες οι οποιες εφτασαν σε πανω απο 5000€ αλλα εχω οριο αναληψης μονο 500 και καταφερα να κανω αναληψη μονο 1500€. Ακομη οι αναληψεις μου ειναι «υπο εξεταση» τιποτα δεν εχει προχωρησει ακομη. Και σημερα που μιλησα μαζι τους μεσω email και live chat μου απαντανε ακριβως τα ιδια οπως ολες τις ημερες. Θεωρω οτι ειναι αδικια. Εχω παθει 3 κρισεις πανικου ολο αυτο τον καιρο. Πρεπει να μου βαλουν τα χρηματα αμεσα. Διαφημιζονται για γρηγορες αναληψεις και χανουν την αξιοπιστια τους ετσι στην τελικη.

Dimitrisgk89
πριν από 5 ημέρες

Sometimes it takes a bit longer and I know it's not pleasant to wait 2 weeks for a withdrawal. If they keep telling you the same thing then I would probably take a break and leave the casino and see if the money comes in. The other thing is that if the withdrawals are "under review" they probably haven't been released yet, so it might take a while. I would be interested to know for what purpose they are under review. Is it something normal or is there a check that is more extensive. 

Hopefully we will know everything soon as the complaint is open. 

I will keep my fingers crossed for you.🤞

πριν από 5 ημέρες

Κρατηστε το ανοιχρτο σας παρακαλω και αν μπορειτε επικοινωνηστε μαζι τους. Τους εχω ρωτησει τα παντα και μου απαντανε το ιδιο να κανω υπομονη

Dimitrisgk89
πριν από 5 ημέρες

Don't worry, our team is made up of experts who have been doing this for a while and are looking out for all the relevant information. You will certainly learn everything you need directly in your complaint. 


πριν από 8 ώρες

Γεια σας πως πήγε??? Έχω το ίδιο πρόβλημα


Έχουν περάσει 3 εργάσιμες μέρες.

Στην ενότητα επαλήθευση μου λένε ότι δεν απαιτείται επαλήθευση

Αλλά οι αναλήψεις εξακολουθούν να είναι υπό έλεγχο

Είναι δυνατόν αυτό;;; Είναι απάτη αυτό;;;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 ώρες
Αυτόματη μετάφραση:
Meromarala
πριν από 5 ώρες

Γεια,

Προτείνω να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία απάντησης και να ρωτήσετε το εν λόγω άτομο. Προσπάθησα να σας κάνω τα πράγματα πιο εύκολα, αλλά η καταγγελία αναφέρει ότι η τελευταία ενημέρωση έγινε πριν από 2 ημέρες και δεν φαίνεται ότι η απόσυρση από τις 29.11 έχει επιλυθεί.

Εξαρτάται πραγματικά από το τι ελέγχουν και γιατί. Δεν έχει νόημα να μαντέψουμε χωρίς λεπτομερή έρευνα.

Είναι δυσάρεστο, αλλά σε αυτό το σημείο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να περιμένεις.

Απλώς αναρωτιέμαι, υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τον έλεγχο, παρακαλώ;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ώρες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα. Πες μου τι χρειάζεσαι και θα σου παραδώσω τα πάντα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης από όλα.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα