Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 μήνα από Romi
|
1.311 προβολές 48 απαντήσεις |
|
12 3
Michele1672
χθες

Ναι έγραψα την καταγγελία, όπως βλέπετε παραπάνω, τώρα θα μου απαντήσουν. Αυτή είναι μια από τις ανησυχίες μου πάντα η ανάληψη που ποτέ δεν ξέρω πότε θα φτάσουν τα χρήματα, χρησιμοποίησα τη χρεωστική Mastercard ως κάρτα κατάθεσης και ανάληψης. Πιστέψτε με θέλω να τα λύσω όλα, έχω ακόμα 1900 € μέσα για να τα βγάλω αργότερα. Μαντόνα!

Αυτόματη μετάφραση:
vincenzopiccini
χθες

τα παιδιά στο γκουρού του καζίνο είναι καλά και επίμονα θα σας βοηθήσουν..καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
χθες

Λέτε ότι μετά θα μου δώσουν όλα τα λεφτά μου πίσω παρόλο που ξέρω ότι θα πάρει πολύ χρόνο, αλλά δεν πρέπει να παίξω το παιχνίδι τους πετώντας χρήματα απελπισμένος, με κόστος να περιμένω ένα χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
vincenzopiccini
χθες

Σωστά, σταμάτησα να παίζω και να καταθέτω σε αυτό το καζίνο και περίμενα... Έπαιξα στα άλλα αλλά δεν τα παράτησα

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
χθες

Στην πραγματικότητα δεν καταθέτω πια, αφήνω τα χρήματα από πάνω, μετά αρχίζουμε να παίρνουμε τα πάντα με κόστος αναμονής. Το λάθος πολλών και το καταλαβαίνω και τα πετάω όλα αφού βλέπουν τις καθυστερημένες αναλήψεις. Κατέθεσα συνολικά 1100 € σε αυτό το καζίνο τώρα έχω 1500 € σε αναμονή συν 1900 € για να βγάλω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

file Μπορείτε να με βοηθήσετε Περιμένω ακόμα τις αναλήψεις μου Έκανα ανάληψη στις 24/11/12 500€ το δεύτερο 24/12/24 500€ Το τρίτο στις 24/12/24 500€ Δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα. Έχω γράψει για υποστήριξη αρκετές φορές μου λένε ότι έχουν κάνει καταγγελία στο οικονομικό τμήμα. Ζήτησαν συγγνώμη για το πρόβλημα της υπομονής. Αλλά ανησυχώ ότι φοβάμαι μην λάβω τα χρήματά μου.

παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

May I ask if your account is fully verified at this casino? Is this your first withdrawal attempt?

We usually give casinos 14 full days to proceed with the verification and the payment, so if there is nothing happening after this time period we could intervene.

Here is the link where you can submit a complaint whenever you wish.

Could you keep us informed about how it goes, please?

πριν από 2 ημέρες

Περιμένω 3 εβδομάδες και πάντα μου δίνουν διαφορετικές απαντήσεις για υποστήριξη, όπως αν υπάρχουν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών μου (δεν υπάρχει πρόβλημα αφού ο πάροχος πληρωμών μου είναι κρυπτονομίσματα, δηλαδή ένα πορτοφόλι LTC απλώς ανταλλάσσει USDT σε LTC και αποστολή τους στο πορτοφόλι μου), ή ότι έχουν πολλές αναλήψεις (αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα, πρέπει να συμμορφωθούν με όσα ορίζονται στους όρους και τις προϋποθέσεις των 3 ημερών).

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

I am sorry that you need to wait this long. Our complaint team could try to investigate the matter if you wish.

Please file a complaint here, and hopefully soon we will be able to get to its resolution together.

Will you go for it?

Romi
πριν από 22 ώρες

ναι είναι η πρώτη μου απόσυρση, επικοινωνώ με την υποστήριξη όλη την εβδομάδα, μου λένε πάντα να είμαι ήρεμη, να κάνω υπομονή κλπ.. Δεν μου ζητήθηκε καμία επαλήθευση γιατί δεν ήταν απαραίτητη. Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 8 ώρες

χθες εστειλα αλλο email. Και απαντούν πάντα τα ίδια πράγματα. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα