Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

 από Romi
|
13.468 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...11
Romi

Καλημέρα, θεωρητικά είναι γενική ερώτηση αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί αυτοί στο vegasino δεν μου απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα. Είμαι εδώ για να εξηγήσω την κατάστασή μου και να προσπαθήσω να καταλάβω αν αυτό που συμβαίνει είναι «δίκαιο» ή όχι. Στις 22, ακριβώς πριν από μία εβδομάδα, κέρδισα περίπου 65.000 ευρώ στο Vegasino. Τούτου λεχθέντος, έχω κερδίσει "status" επιπέδου 4, με ιδιωτικό διαχειριστή, ημερήσια όρια 1.000 ευρώ κλπ. Μέχρι στιγμής έχω κάνει ανάληψη 5.000 ευρώ και έχω 58.500 υπόλοιπο + 2.000 αιτήματα ανάληψης. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση VIP επιπέδου 4 αποσύρθηκε σήμερα και είμαι στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο και επιστρέφω στο όριο των 500 ημερών/7.000 μηνών, το οποίο είναι γελοίο λαμβάνοντας υπόψη το υπόλοιπό μου, τι έχω παίξει κ.λπ.


Η αιτιολόγησή τους είναι ότι το επίπεδο VIP μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με την αναλογία αναλήψεων και καταθέσεων, αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχω λογαριασμό για 30 ημέρες και αναφέρουν στους όρους και προϋποθέσεις ότι το επίπεδο VIP αναφέρεται στο προηγούμενες 90 εργάσιμες ημέρες.


Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Για να αποσύρω τα 58.500, θα μου πάρει περίπου 9 μήνες, και αυτό αν βγει. Γιατί τώρα, ως «χρήστης» που κάνει ζημιά στο καζίνο, θα χρειαστεί για πάντα η ανάληψη του υπολοίπου.


Σημείωση: Όλα τα κέρδη σε πραγματικά χρήματα και στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα, θεωρητικά είναι γενική ερώτηση αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί αυτοί στο vegasino δεν μου απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:

You don't have any news regarding your withdrawal, right?

Maybe you should file a complaint here so our team can have a look into things and intervene in your case whenever possible.

If you wish to do so, please follow this link. Provide all the necessary information, and if you need some help, let us know for sure.

Romi

Καλημέρα, μου απάντησαν χθες μετά από δύο email, λέγοντάς μου ότι ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία και θα προχωρήσουν στην επίλυση το συντομότερο δυνατό, αν δεν είναι έτσι θα κάνω καταγγελία εδώ έχω γύρω στα 3400 ευρώ για ανάληψη αλλά έχω κολλήσει από το 21ο

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα. Είμαι εδώ για να εξηγήσω την κατάστασή μου και να προσπαθήσω να καταλάβω αν αυτό που συμβαίνει είναι «δίκαιο» ή όχι. Στις 22, ακριβώς πριν από μία εβδομάδα, κέρδισα περίπου 65.000 ευρώ στο Vegasino. Τούτου λεχθέντος, έχω κερδίσει "status" επιπέδου 4, με ιδιωτικό διαχειριστή, ημερήσια όρια 1.000 ευρώ κλπ. Μέχρι στιγμής έχω κάνει ανάληψη 5.000 ευρώ και έχω 58.500 υπόλοιπο + 2.000 αιτήματα ανάληψης. Το θέμα είναι ότι αυτή η κατάσταση VIP επιπέδου 4 αποσύρθηκε σήμερα και είμαι στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο και επιστρέφω στο όριο των 500 ημερών/7.000 μηνών, το οποίο είναι γελοίο λαμβάνοντας υπόψη το υπόλοιπό μου, τι έχω παίξει κ.λπ.


Η αιτιολόγησή τους είναι ότι το επίπεδο VIP μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με την αναλογία αναλήψεων και καταθέσεων, αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχω λογαριασμό για 30 ημέρες και αναφέρουν στους όρους και προϋποθέσεις ότι το επίπεδο VIP αναφέρεται στο προηγούμενες 90 εργάσιμες ημέρες.


Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Για να αποσύρω τα 58.500, θα μου πάρει περίπου 9 μήνες, και αυτό αν βγει. Γιατί τώρα, ως «χρήστης» που κάνει ζημιά στο καζίνο, θα χρειαστεί για πάντα η ανάληψη του υπολοίπου.


Σημείωση: Όλα τα κέρδη σε πραγματικά χρήματα και στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello there.

Usually the VIP level decreases if you don't deposit that much as before; that is right.

Unfortunately, I cannot tell you how their VIP works because only the casino can set up the rules.

You should definitely contact the support regarding this, and they will explain everything to you hopefully.

May I also ask if everything goes well with your withdrawals there?

Romi

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.


Καθώς οι αναλήψεις ξεπέρασαν τις καταθέσεις, μου «έκοψαν» τον λογαριασμό. Μέχρι στιγμής καταλαβαίνω, θα ήθελα να μάθω πώς ένας παίκτης σαν εμένα που κερδίζει 65 χιλιάδες, θα μπορέσει να αποσύρει ολόκληρο το υπόλοιπο, θα είναι σχεδόν αδύνατο. Αλλά δεν πρόκειται να παίξω άλλο και θα βάλω τα δυνατά μου για να αποσύρω όλα τα χρήματα, μπορεί να πάρει ένα χρόνο, αλλά θα προσπαθήσω.

Σχετικά με τις αναλήψεις, όταν ήμουν VIP 4, οι αναλήψεις διεκπεραιώθηκαν εντός 24 ωρών, έκανα 5 αιτήματα για 1k που διεκπεραιώθηκαν κάθε μέρα. Τώρα χωρίς VIP, έχω 3 αιτήματα σε εκκρεμότητα και είναι αυτή η ιστορία, θα χρειαστούν τουλάχιστον 1-2 εβδομάδες για να επεξεργαστούν, γιατί θέλουν ο παίκτης να χάσει τα χρήματα.


Σας ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα, μου απάντησαν χθες μετά από δύο email, λέγοντάς μου ότι ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία και θα προχωρήσουν στην επίλυση το συντομότερο δυνατό, αν δεν είναι έτσι θα κάνω καταγγελία εδώ έχω γύρω στα 3400 ευρώ για ανάληψη αλλά έχω κολλήσει από το 21ο

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

we are both happy to see some progress. Surely keep the complaint in mind if other communication fails, which I hope won't happen!

Could be handy to occasionally check the withdrawal status update. Just in case, of course.

We would also appreciate any additional updates!

Radka

Α, ας ελπίσουμε αν δεν μου πουν τίποτα άλλο μέχρι σήμερα αύριο, θα κάνω μια καταγγελία ακολουθώντας τον σύνδεσμο που μου δώσατε

Αυτόματη μετάφραση:

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.


Καθώς οι αναλήψεις ξεπέρασαν τις καταθέσεις, μου «έκοψαν» τον λογαριασμό. Μέχρι στιγμής καταλαβαίνω, θα ήθελα να μάθω πώς ένας παίκτης σαν εμένα που κερδίζει 65 χιλιάδες, θα μπορέσει να αποσύρει ολόκληρο το υπόλοιπο, θα είναι σχεδόν αδύνατο. Αλλά δεν πρόκειται να παίξω άλλο και θα βάλω τα δυνατά μου για να αποσύρω όλα τα χρήματα, μπορεί να πάρει ένα χρόνο, αλλά θα προσπαθήσω.

Σχετικά με τις αναλήψεις, όταν ήμουν VIP 4, οι αναλήψεις διεκπεραιώθηκαν εντός 24 ωρών, έκανα 5 αιτήματα για 1k που διεκπεραιώθηκαν κάθε μέρα. Τώρα χωρίς VIP, έχω 3 αιτήματα σε εκκρεμότητα και είναι αυτή η ιστορία, θα χρειαστούν τουλάχιστον 1-2 εβδομάδες για να επεξεργαστούν, γιατί θέλουν ο παίκτης να χάσει τα χρήματα.


Σας ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi there.

First of all, I'd like to congratulate you on such a convenient sum won!

Situations like this always make me think whether it is cool to align withdrawals to VIP ranks. Of course it is an awesome perk and makes sense to use it as bite - uhm sorry, as a benefit. One thing is to increase the withdrawal limit, but is it really that cool to keep the others waiting longer because of the lower VIP status?

If it is okay with you, I would like to ask you a question. I might have missed this, but I would like to know how your rank went from 4 to 1. Trying to figure out your actual VIP level applicable to your current withdrawal. Sometimes I see casinos lower the rank and then proceed to withdrawals under the lower rank's conditions. I just want to know that this is not the same case.

Radka

Γειά σου,

Σας ευχαριστώ πολύ! Ωστόσο, όπως είπα, θα είναι πολύ δύσκολο να κάνετε ανάληψη αυτού του ποσού, με τόσο χαμηλό όριο 500 την ημέρα / 7000 το μήνα. Το καζίνο τώρα θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να καθυστερήσει τις αναλήψεις, αφού είμαι «στο κέρδος».


Δεν μου βγάζει νόημα, όταν είχα VIP4, έστελνα μήνυμα μέσω WPP στον "προσωπικό μου διαχειριστή VIP" και αυτός "επιτάχυνε" την ανάληψη και σε λίγα λεπτά θα ήταν στον λογαριασμό μου, ενώ άλλοι περίμεναν εβδομάδες. (που θα μου συμβεί τώρα).


Η βαθμολογία μου έχει πάει από το 4 στο 1 σε μόλις μία εβδομάδα, γιατί κυριολεκτικά οι αναλήψεις έχουν ήδη ξεπεράσει τις καταθέσεις και έτσι, καθώς έχω κέρδος, το καζίνο με έχει «κρατήσει» για να κρατήσω τα 60k για μήνες στον λογαριασμό τους. Σωστά, επειδή βγάζω πολλά χρήματα που έχω κερδίσει, μου έχουν αφαιρέσει όλα τα προνόμια και με περιόρισαν στην κατώτερη βαθμίδα.


Τώρα είχα αιτήματα ανάληψης χωρίς επεξεργασία από τις 27, ενώ όταν είχα VIP ήταν σχεδόν άμεσο.





Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Δεν με αφήνει να ανοίξω το παράπονο σε μπλοκ αφού διαλέξω το τμήμα στο οποίο θα προχωρήσετε στην καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Hi, I don't fully understand the issue, so I hope you don't mind a few questions:

Is there any kind of error - specific number, perhaps? Or does it seem more like the button "submit" is not working at all?

In any case, please try the standard methods, such as using a different browser entirely or giving it a try in incognito mode. A different device is another tip, yet it depends on the problem.

If nothing works at all, capture a video showing the problem and then send it to community@casino.guru 🙏

Γειά σου,

Σας ευχαριστώ πολύ! Ωστόσο, όπως είπα, θα είναι πολύ δύσκολο να κάνετε ανάληψη αυτού του ποσού, με τόσο χαμηλό όριο 500 την ημέρα / 7000 το μήνα. Το καζίνο τώρα θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να καθυστερήσει τις αναλήψεις, αφού είμαι «στο κέρδος».


Δεν μου βγάζει νόημα, όταν είχα VIP4, έστελνα μήνυμα μέσω WPP στον "προσωπικό μου διαχειριστή VIP" και αυτός "επιτάχυνε" την ανάληψη και σε λίγα λεπτά θα ήταν στον λογαριασμό μου, ενώ άλλοι περίμεναν εβδομάδες. (που θα μου συμβεί τώρα).


Η βαθμολογία μου έχει πάει από το 4 στο 1 σε μόλις μία εβδομάδα, γιατί κυριολεκτικά οι αναλήψεις έχουν ήδη ξεπεράσει τις καταθέσεις και έτσι, καθώς έχω κέρδος, το καζίνο με έχει «κρατήσει» για να κρατήσω τα 60k για μήνες στον λογαριασμό τους. Σωστά, επειδή βγάζω πολλά χρήματα που έχω κερδίσει, μου έχουν αφαιρέσει όλα τα προνόμια και με περιόρισαν στην κατώτερη βαθμίδα.


Τώρα είχα αιτήματα ανάληψης χωρίς επεξεργασία από τις 27, ενώ όταν είχα VIP ήταν σχεδόν άμεσο.





Αυτόματη μετάφραση:

Thank you! I guess this is what I was being talked about.

Hopefully I'm not mistaken, but it now appears you dropped from VIP4 to VIP1 basically due to the win and associated withdrawals.

Now I'm just saying - who would deposit more after hitting a big win to maintain the current VIP level? In my opinion, withdrawals ought to be processed in accordance with the VIP status that was in effect at the time the initial withdrawal request was made. Was it VIP4 level in your situation?

Radka

Ναι, αυτό ακριβώς συνέβη. Καθώς οι αναλήψεις υπερβαίνουν ήδη τις καταθέσεις, αφαιρούν τα προνόμια VIP.

Κανείς, αυτό είναι το πρόβλημα. Οι άνθρωποι που κερδίζουν δεν θα καταθέσουν και αυτό το σχέδιο καζίνο είναι πραγματικά για να «παγιδέψει» τους ανθρώπους και να προσπαθήσει να εξαναγκάσει τις απώλειες.

Ναι, ήμουν στο επίπεδο 4 και τώρα είμαι στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, 1. Έχω 2 αιτήματα ανάληψης που έκανα ενώ ήμουν ακόμα στο επίπεδο 4, αλλά περίμενα 4 εργάσιμες ημέρες και τους όρους και οι συνθήκες λένε 3 μέρες.

Το θέμα είναι ότι τώρα θα είναι πάντα έτσι, συνεχείς καθυστερήσεις, χωρίς επεξεργασία, ήδη προβλέπω...

Αυτόματη μετάφραση:
Fakir

Απλώς σας λέω ότι περιμένω 9 εργάσιμες ημέρες, αλλά ακόμα τίποτα, όταν επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν ότι ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και ότι θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν, αλλά είναι απλά λόγια.

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Όταν ήμουν VIP4, μάζεψα 5.000 ευρώ σε 5 μέρες. Τώρα όμως που κάνω μια απώλεια, περιμένω 4 μέρες.


Πρέπει να είσαι πολύ υπομονετικός, το κάνουν επίτηδες για να σε κάνουν να χάσεις τα κέρδη σου...


Έχετε κάνει καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
Fakir

Φυσικά το παρουσίασα αλλά τίποτα μέχρι στιγμής

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Το να μιλάς στη συνομιλία τους ή να σιωπάς είναι το ίδιο, δεν λύνουν ποτέ τίποτα και απαντούν πάντα με γενικές απαντήσεις, αν είναι μέσα σε 3 μέρες σου λένε να περιμένεις, αν είναι αργά έχουν καθυστερήσεις, οπότε κάνε υπομονή, είναι ασφαλές...


Στην περίπτωσή μου αυτό θα είναι πρόβλημα, γιατί αν υπόσχονται 7.000 ευρώ το μήνα και έχω 59.000 στον ιστότοπο, θα θέλω να πληρώσουν τα 7.000, αλλά προφανώς θα είναι δύσκολο, να κάνω 1 Η απόσυρση θα διαρκέσει εβδομάδες...

Αυτόματη μετάφραση:

Έχει καταφέρει κανείς από εσάς να αποσυρθεί; Έχουν περάσει 11 μέρες αλλά τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Arturtk94

Καλημέρα,


Στις 28/01/2025, ακόμα με VIP 4, είδα 2.000 επεξεργασμένα (2 αιτήματα για 1.000). Ωστόσο, από εκείνη την ημέρα δεν έχω υποβληθεί ποτέ σε άλλη επεξεργασία και αυτή τη στιγμή έχω 2.200 αιτήματα ανάληψης, με το παλαιότερο να έχει σταλεί στις 27/01/25.


Έχω και 70.000 ευρώ στον πραγματικό μου λογαριασμό υπολοίπου και σύντομα, αν δεν αρχίσουν να επεξεργάζονται αιτήματα ανάληψης, θα κάνω καταγγελία στην ιστοσελίδα, γιατί αν μου υποσχεθούν 7.000 ευρώ το μήνα, θέλω 7.000 το μήνα. Δεν είναι ότι θα χρειαστούν εβδομάδες και εβδομάδες μόνο και μόνο επειδή κάνω ζημιά για το καζίνο. Αυτή είναι η ιστορία, επειδή αποσύρω περισσότερα από όσα καταθέτω, έχασα όλα τα οφέλη του VIP 4 και επέστρεψα στο χαμηλότερο επίπεδο (1), αλλά αυτό δεν τους δίνει το δικαίωμα να χρειαστούν εβδομάδες για να επεξεργασία των αιτημάτων ανάληψης μας!


Απλά από περιέργεια, στο διάστημα από το αίτημά σας μέχρι σήμερα, παίξατε στο καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα