Μόρο, πέρασαν περίπου τρεις εβδομάδες.
Moro, about three weeks passed.
Moro, noin kolme viikkoa meni.
Ναι, θα ξεκινήσω την ίδια φάρσα, έστειλα τα έγγραφα τώρα, διεύθυνση
και τα τραπεζικά στοιχεία δεν έγιναν δεκτά. Θα πρέπει να απειλούμε με παράπονα ή είναι καλύτερα να αναθυμιάζουμε και να ρωτάμε κάθε μέρα γιατί δεν γίνονται δεκτά τα έγγραφα
Yeah, I'm about to start the same prank, I've sent the documents now, address
and bank details were not accepted. Should we threaten with complaints, or is it better to fume and ask every day why the documents are not accepted
Joo, mulla alkamassa sama pelleily, dokumentteja oon lähettänyt nyt, osoite
ja pankkitietoja ei hyväksynyt. Pitikö uhkailla valituksilla, vai onko vaan parempi höyrytä ja kysellä joka päivä, että miks ei hyväksytä dokumentteja
Γεια,
εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε βοήθεια, λάβετε υπόψη σας τη δυνατότητα υποβολής καταγγελίας.
Μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες εδώ . Εάν θεωρείτε ότι το παράπονο αξίζει να το δοκιμάσετε, υποβάλετε ένα κάνοντας κλικ/πατώντας αυτόν τον σύνδεσμο .
Η φήμη του καζίνο είναι πολύ κακή , οπότε ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα.
Hello,
if you feel like you need help, kindly mind the possibility of submitting a complaint.
You can find some useful info right here. If you find the complaint worth a try, submit one by clicking/tapping this link.
The casino's reputation is very bad, so I hope we will be able to solve the issue.
Γεια!
Έχω παίξει μερικούς μήνες με το svenplay και τώρα υπάρχουν 4 χιλιάδες ευρώ χρήματα που προσπάθησα να αποσύρω για ένα μήνα. Ολοκλήρωσα τη διαδικασία του kyv και μου ζήτησαν 3 επιπλέον έγγραφα που έχω στείλει και έχουν αποδεχτεί. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη άλλη μια φορά και έλαβα ένα email που έλεγε ότι μόλις πήραν 2,5 χιλιάδες από τον λογαριασμό μου επειδή παραβίασα ορισμένους από τους όρους μπόνους ή άλλους κανόνες. Ναι, έχω λάβει το μπόνους κατάθεσης τους περίπου 5-7 φορές και τα έχω ανανεώσει όπως αναφέρεται στους κανόνες. Τους ζήτησα να δώσουν μια εξήγηση γιατί συνέβη αυτό πριν κάνω καταγγελία στην MGA.
Εχεις εμπειρια με αυτο το ειδος μαλακια? Ξέρω ότι μπορούν να αποφασίσουν τους κανόνες όταν παίζουν με χρήματα μπόνους, αλλά έκανα rollover για κάθε μπόνους όπως έλεγαν οι κανόνες και τώρα μόλις ήρθαν και με κατηγορούν ότι παραβίασα τους κανόνες.
Μπόρεσε ο casinoguru να βοηθήσει με το svenplay; Ή μπορώ να επικοινωνήσω αμέσως με την MGA;
Hi!
I have played few months with svenplay and now there is 4k eur money that i have tried to withdraw for a month. I completed the kyv process and they have asked for 3 extra documents that i have sent and they have accepted. I tried to withdraw once again and i got an email saying that they just took 2,5k from my account because i have breached some of their bonus terms or other rules. Yes, i have taken their deposit bonus about 5-7 times and rolled them over as said in the rules. I asked them to give a explanation why this happened before making complaint to MGA.
Any experience with this kind of shit? I know they can decide the rules when playing with bonus money, but i did rollover for every bonus as rules said and now they just came up and accuse me of breaking the rules.
Has the casinoguru been able to help with svenplay? Or do i contact MGA straight away?
Γειά σου,
το rollover είναι απλώς ένας κανόνας που εφαρμόζεται στα μπόνους, ίσως παραβιάσατε κάποιον άλλο κανόνα. Δυστυχώς, υποθέτω ότι δεν γνωρίζετε καλά τις λεπτομέρειες, σωστά;
Δυστυχώς, η βαθμολογία του καζίνο είναι τόσο χαμηλή τώρα 🙁
Το καζίνο έχει εξηγήσει ποιον κανόνα παραβιάσατε; Έλεγξα την καταγγελία , επομένως θα έλεγα ότι δεν έγινε καμία ρητή εξήγηση. Μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε την αρχή αδειοδότησης ως την τελευταία επιλογή, επειδή είναι συνήθως μακροπρόθεσμα εάν λάβετε ποτέ απάντηση.
Hello,
the rollover is just a single rule applied to bonuses, maybe you violated another rule. Sadly, I guess you are not well aware of the details, are you?
Sadly, the casino's score is so low now 🙁
Has the casino explained which rule you breached? I checked the complaint, hence I'd say no explicit explanation was made. You can always try the licensing authority as the last option because it is usually a long run if you ever receive a response.
Γεια,
Πάντα διάβαζα τους δικούς μου όρους μπόνους και τους ακολουθούσα. Αυτό που ακολουθεί είναι από τους κανόνες μπόνους ενότητας:
α) "Δόλια Πρακτική" σημαίνει οποιαδήποτε δόλια δραστηριότητα στην οποία συμμετέχετε εσείς ή οποιοδήποτε άτομο ενεργεί για λογαριασμό σας ή σε συμπαιγνία μαζί σας και περιλαμβάνει χωρίς περιορισμό:
δόλιες αντιστροφές χρεώσεων και δραστηριότητα επιστροφής χρεώσεων·
τη χρήση μιας κλεμμένης, κλωνοποιημένης ή με άλλο τρόπο μη εξουσιοδοτημένης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ως πηγής κεφαλαίων από εσάς ή οποιοδήποτε άλλο άτομο που συμμετέχει στο ίδιο παιχνίδι με εσάς ανά πάσα στιγμή.
η συνεννόηση με άλλους για την απόκτηση αθέμιτου πλεονεκτήματος (συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων μπόνους ή παρόμοιων κινήτρων που προσφέρουμε)·
οποιαδήποτε προσπάθεια καταχώρισης ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων λογαριασμού·
οποιαδήποτε πραγματική ή απόπειρα πράξης από εσάς που εύλογα πιστεύουμε ότι είναι παράνομη σε οποιαδήποτε ισχύουσα δικαιοδοσία, που έγινε καλή τη πίστη ή αποσκοπεί στην εξαπάτηση μας ή/και στην παράκαμψη οποιουδήποτε συμβατικού ή νομικού περιορισμού, είτε αυτή η πράξη ή η απόπειρα μας προκαλεί ζημία.
β) Το "αθέμιτο πλεονέκτημα" περιλαμβάνει χωρίς περιορισμό:
εκμεταλλεύοντας ένα σφάλμα, παραθυράκι ή σφάλμα στο δικό μας λογισμικό ή σε οποιοδήποτε λογισμικό τρίτων που χρησιμοποιείτε σε σχέση με τις Υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων τυχόν Παιχνιδιών).
χρήση αυτοματοποιημένων προγραμμάτων αναπαραγωγής ("bots") ή άλλου λογισμικού ή συστημάτων ανάλυσης τρίτων. ή
Εκμετάλλευση ενός "ελαττώματος" όπως ορίζεται στην Ενότητα 18, σε κάθε περίπτωση είτε προς όφελός σας είτε/και προς ζημία μας ή άλλων.
γ) Η "κατάχρηση μπόνους" περιλαμβάνει:
Κάνοντας κατάθεση για να λάβετε μπόνους χωρίς τη δραστηριότητα των κατατεθειμένων κεφαλαίων
Ανάληψη για επανακατάθεση
Ποντάρισμα και στις δύο πλευρές ενός γεγονότος για να καλύψετε τις απαιτήσεις στοιχηματισμού μπόνους εσφαλμένα
Κατεύθυνση νέων λογαριασμών για δική σας χρήση
Όλα τα μπόνους υπόκεινται σε ένα όριο χρήσης μπόνους με βάση τη μηχανή μπόνους και, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερες από 6 φορές ανά ημερολογιακό μήνα, εάν για οποιονδήποτε λόγο ένας μεμονωμένος παίκτης χρησιμοποιεί έναν κωδικό μπόνους πέραν αυτού. Η εταιρεία του summa διατηρεί το δικαίωμα να διερευνήσει περαιτέρω την κακή χρήση των μπόνους και να μειώσει τα κέρδη μπόνους
Δεν έχω κάνει άλλους λογαριασμούς, δεν έχω στοιχηματίσει και για τις δύο ομάδες, δεν έχω λάβει περισσότερα από 6 μπόνους/μήνα, δεν έχω κάνει ανάληψη χρημάτων, δεν έχω εκμεταλλευτεί τυχόν παραθυράκια ή τεχνικά ζητήματα. Απλώς δεν έχω παραβιάσει τους κανόνες.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Fraudulent Practice" means any fraudulent activity engaged in by you or any person acting on your behalf or in collusion with you, and includes without limitation:
fraudulent chargebacks and rake-back activity;
the use of a stolen, cloned or otherwise unauthorized credit or debit card as a source of funds by you or any other person participating in the same game as you at any time;
colluding with others to obtain an unfair advantage (including through bonus schemes or similar incentives we offer);
any attempt to register false or misleading account information;
any actual or attempted act by you that we reasonably believe is illegal in any applicable jurisdiction, done in good faith, or intended to defraud us and/or circumvent any contractual or legal restriction, whether or not such act or attempt actually causes us damage;
b) "Unfair advantage" includes without limitation:
exploiting a bug, loophole or error in our or any third party software you use in connection with the Services (including any Games);
use of automated players ("bots") or other third-party software or analysis systems; or
Exploiting a "Flaw" as defined in Section 18, in any event either to your advantage and/or to our or others' detriment.
c) "Bonus abuse" includes:
Making a deposit to get a bonus without the activity of the deposited funds
Withdrawal for redeposit
Betting on either side of one event to meet bonus wagering requirements incorrectly
Directing new accounts to your own use
All bonuses are subject to a bonus use limit based on the bonus engine, and unless otherwise stated, should not be used more than 6 times per calendar month, if for any reason an individual player uses a bonus code beyond that. summa's company reserves the right to further investigate the misuse of bonuses and reduce bonus winnings
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply haven't broken the rules.
Hi,
I have always read the bonuses own conditions and followed those. This next is from the section bonus rules:
a) "Petollinen käytäntö" tarkoittaa mitä tahansa petollista toimintaa, johon sinä tai kuka tahansa puolestasi tai kanssasi salaisessa yhteistyössä toimiva henkilö harjoittaa, ja se sisältää rajoituksetta:
vilpilliset takaisinperinnät ja rake-back-toiminta;
varastetun, kloonatun tai muuten luvattoman luotto- tai maksukortin käyttö varojen lähteenä sinun tai kenen tahansa muun samaan peliin kuin sinä milloin tahansa osallistuneen henkilön toimesta;
salainen yhteistyö muiden kanssa epäreilun edun saamiseksi (mukaan lukien tarjoamiemme bonusjärjestelmien tai vastaavien kannustimien kautta);
kaikki yritykset rekisteröidä vääriä tai harhaanjohtavia tilitietoja;
mikä tahansa tosiasiallinen tai yrittämäsi toiminta, jonka me kohtuudella pidämme laittomana millä tahansa soveltuvalla lainkäyttöalueella, joka on tehty vilpittömässä mielessä tai jonka tarkoituksena on huijata meitä ja/tai kiertää mitä tahansa sopimus- tai lakirajoitusta, riippumatta siitä, onko tällainen toimi tai yritys aiheuttaa meille todellisuudessa vahinkoa;
b) "Epäreilu etu" sisältää rajoituksetta:
Palveluiden yhteydessä käyttämäsi meidän tai minkä tahansa kolmannen osapuolen ohjelmiston vian, porsaanreiän tai virheen hyödyntäminen (mukaan lukien kaikki pelit);
automaattisten pelaajien ("bottien") tai muiden kolmannen osapuolen ohjelmistojen tai analyysijärjestelmien käyttö; tai
Kohdassa 18 määritellyn "Virheen" käyttäminen hyväksi, joka tapauksessa joko sinun eduksesi ja/tai meidän tai muiden vahingoksi.
c) "Bonuksen väärinkäyttö" sisältää:
Talletuksen tekeminen saadaksesi bonuksen ilman talletettujen varojen toimintaa
Kotiuttaminen uudelleentalletusta varten
Vedonlyönti yhden tapahtuman molemmille puolille bonuksen kierrätysvaatimusten väärän saavuttamiseksi
Uusien tilien ohjaaminen omaan käyttöön
Kaikkiin bonuksiin sovelletaan bonusmoottoriin perustuvaa bonuskäyttörajoitusta, ja ellei toisin mainita, niitä ei tulisi käyttää enempää kuin 6 kertaa kalenterikuukaudessa, jos jostain syystä yksittäinen pelaaja käyttää bonuskoodia sen yli. summan yritys pidättää oikeuden tutkia tarkemmin bonusten väärinkäyttötapaa ja vähentää bonusvoittoja
I have not done other accounts, placed bets for both teams, taken more than 6 bonuses/month, withdrawn money, not taken advantage of any loopholes or technical issues. I simply havent broken the rules.
Σας υποψιάζεται το καζίνο για όλες αυτές τις ενέργειες ταυτόχρονα;
Ήλπιζα για μια καλύτερη εξήγηση, αλλά θα έλεγα ότι ταιριάζει με τη βαθμολογία της κριτικής - 2,2 στα 10 🙁.
Προσπαθήστε να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στις κριτικές, θα πρέπει να αποφεύγετε τέτοια καζίνο. Καλή τύχη με το παράπονο 🤞
Does the casino suspect you of all those actions at once?
I was hoping for a better explanation, but I'd say it fits the review score - 2,2 out of 10 🙁.
Try to pay better attention to the reviews, you should avoid such casinos. Good luck with the complaint 🤞
Ναι συμφωνώ μαζί σου. Ξεκίνησα να παίζω εκεί πριν δω τη βαθμολογία εδώ. Οι περισσότερες από τις σελίδες που βρίσκετε με το google λένε θετικά πράγματα για τα καζίνο, νομίζω ότι τα καζίνο πληρώνουν κάτι για μια θετική κριτική. Αν αναζητάτε εμπειρίες καζίνο στο svenplay, οι περισσότερες σελίδες λένε ότι είναι ένα καλό μέρος.
Αλλά ναι, μου έστειλαν αυτή τη λίστα και δεν ήταν μόνο αυτό. Δεν ήταν συγκεκριμένοι αν τα έκανα όλα αυτά, αλλά είναι περίεργο να γράφω έναν κανόνα εκεί που δεν έχει παραβιαστεί. Πρόκειται για καθαρή κλοπή. Το μόνο που μπορώ να πω στους ανθρώπους που βρίσκουν αυτό το γράψιμο, ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!
Yes, i agree with you. I started playing there before i saw the rating here. Most of the pages you find with google say positive things about casinos, I think casinos pay something for a positive review. If you google svenplay casino experiences, most pages say it is a good place.
But yes, they sent me that list and this wasnt all. They didnt be specific if I did those all but it is weird to write a rule there that havent been broken. This is a pure theft. All I can say to people who find this writing, AVOID THIS CASINO IN ALL CASES!
Δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα του διαδικτύου. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να εμπιστευτούν όλα όσα διαβάζουν. Καθημερινά, λαμβάνουμε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου τα καζίνο ρωτούν πόσα πρέπει να πληρώσουν για να λάβουν επιπλέον πόντους για τη βαθμολογία τους ή καλύτερη θέση στις κορυφαίες λίστες διαδικτυακών καζίνο κ.λπ.
Πολλοί ιστότοποι δεν ενδιαφέρονται για την ποιότητα του καζίνο. Τους νοιάζει μόνο η προμήθεια που παίρνουν από αυτούς 😕
Unfortunately this is the problem of the internet. People can't trust everything they read. Everyday, we receive emails where casinos ask how much they need to pay to get extra points for their rating or better position in the top online casinos lists etc.
Many websites don't care about the casino quality. They only care about the commission they get from them 😕
Ακόμα το κατάλαβα το email μου μπλοκαρίστηκε και τα έγγραφα δεν γίνονται δεκτά
Still got it my email was blocked and documents are not accepted
Onko vieläkään selvinnyt minun sähköposti estettiin ja dokumentteja ei hyväksytä
Με βάση όλα όσα αναφέρθηκαν εδώ, φοβάμαι ότι θα αλλάξει.
Καλή τύχη με την καταγγελία. Μπορώ να ξέρω τι σας έκανε να παίξετε σε αυτό το καζίνο; Που το βρήκες?
Based on all the things said here, I fear it would change.
Well, good luck with the complaint. May I know what made you play in this casino? Where did you find it?
Παρακαλούμε όλοι, αποφύγετε αυτό το καζίνο και όλα τα LCS περιορισμένα καζίνο. Είναι εκεί μόνο για να πάρουν τα χρήματά σας. Δεν έχουν μεγάλη φήμη.
Please all, do avoid this casino and all L.C.S. limited casinos. They are only there to take your money. They do not have a great reputatation.
Πολύ κακό δεν το προτείνω σε κανέναν, του ζητάς να το κλείσουν λόγω προσθήκης στο παιχνίδι και σου στέλνουν συνέχεια διαφημίσεις για να παίξεις, δεν συμμορφώνονται με τον υπεύθυνο τζόγο.
Very bad I do not recommend it to anyone, you ask them to close it due to addition to the game and they keep sending you advertising to play, they do not comply with responsible gambling.
Muy malo no se lo recomiendo a nadie les solicitas el cierre por adición al juego y te siguen mandando publicidad para jugar no cumplen con el juego responsable.
Αυτή είναι μια φρικτή κατάσταση. Είμαι πιο πεπεισμένος ότι αυτό είναι ένα ζήτημα που σχετίζεται με το γεγονός ότι πολλά καζίνο εγκατέλειψαν τρίτες εταιρείες να χειρίζονται τις προσφορές και τα ενημερωτικά δελτία τους. Επομένως, πιθανότατα χρειάζεται λίγος χρόνος για την ενημέρωση της λίστας των παραληπτών. Ένα άλλο ερώτημα είναι πώς αντιμετωπίζεται η διαδικασία απεγγραφής όταν ένας παίκτης ζητά κλείσιμο λογαριασμού. Είχατε καταργήσει την εγγραφή σας πριν ζητήσετε να κλείσει ο λογαριασμός σας, ίσως;
Συμφωνώ ότι αυτή είναι πραγματικά μια δυσάρεστη κατάσταση, αλλά πολύ συνηθισμένη σύμφωνα με τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε μέσω του φόρουμ μας 🙁
This is a horrible situation. I'm more convinced this is an issue associated with the fact, that many casinos left 3rd party companies handling their promotions and newsletters. Thus it probably takes some time to update the list of recipients. Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?
I agree this is truly an unpleasant situation, yet very common according to experiences shared through our forum 🙁
Τα καζίνο LCS Ltd. πήραν περισσότερα από 4.000 €,- από εμένα … κανένα κέρδος … και σε κάθε καζίνο από την LCS Ltd έχω αποκλειστεί λόγω προβλημάτων τζόγου…. αλλά μια μέρα αργότερα θα μπορούσα να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό στο επόμενο καζίνο της LCS Ltd. Δεν έχουν προστασία παίκτη! Και το MGA δεν κάνει τίποτα!
οπότε μην παίζετε ποτέ σε καζίνο LCS Ltd!
LCS Ltd. Casinos took more than € 4.000,- from me … no winnings … and in every casino from LCS Ltd I’ve been blocked because of gambling problems…. but one day later I could make a new account in the next casino of LCS Ltd. They’ve no player protection! And the MGA doesn’t do anything!
so never play in LCS Ltd casinos!
Γεια, βλέπω ότι έχετε υποβάλει μια καταγγελία εναντίον όλων των καζίνο που λέτε ότι σας απέκλεισαν από αυτήν την ομάδα. Όσο για το μπλοκάρισμα, ζητήσατε να σας αποκλειστεί λόγω του προβλήματος με τον τζόγο;
Τέλος πάντων, παρατήρησα επίσης ότι σχεδόν όλα τα καζίνο αυτής της ομάδας έχουν αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας, κάτι που νομίζω ότι μιλάει από μόνο του. Σίγουρα θα απέφευγα τέτοια καζίνο και αν έχετε πρόβλημα με τον τζόγο, νομίζω ότι αυτός ο οδηγός μπορεί να είναι χρήσιμος για εσάς: https://casino.guru/problem-gambling
Τέλος πάντων, αναρωτιέμαι που θα φτάσεις με όλα τα παράπονα. Ελπίζω να τακτοποιηθούν όλα.
Hi, I see that you have filed a complaint against all the casinos that you say ripped you off from this group. As for the blocking, did you ask to be blocked because of the gambling problem ?
Anyway, I also noticed that almost all the casinos in this group have a pretty low safety index, which I think speaks for itself. I would definitely avoid casinos like this and if you have a gambling problem I think this guide might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling
Anyway, I wonder where you will get with all the complaints. I hope everything gets sorted out.
Αναρωτιέμαι σε τι χρησιμεύει το MGA. Η προστασία των παικτών είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα για όλες τις ρυθμιστικές αρχές. Τουλάχιστον θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τους νόμους και τις οδηγίες. Δυστυχώς, κάποιος είναι ανίσχυρος εναντίον της LCS Ltd. Υπέβαλα τις καταγγελίες ελπίζοντας να λάβω κάποια βοήθεια εδώ. Έχω συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία και αν κάποιος μιλάει για εθισμό στον τζόγο και ως εκ τούτου θέλει να κλείσει τον λογαριασμό του, τότε θα πρέπει να χτυπήσει ο κώδωνας του κινδύνου για τις εταιρείες! Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που συχνά αγνοείται... Επειδή οι εθισμένοι στον τζόγο παίζουν όλη τους τη ζωή μακριά! Υπάρχουν χρήματα που πρέπει να γίνουν σε αυτό!
Αλλά τουλάχιστον αυτά τα προβλήματα ανήκουν πολύ περισσότερο στη δημοσιότητα!!!
Δεν παίζω στοίχημα τώρα ... δεν έχει μείνει τίποτα 😭
I wonder what the MGA is for. Player protection is the number one priority for all regulatory authorities. At least it should be according to the laws and guidelines. Unfortunately, one is powerless against LCS Ltd. I filed the complaints hoping to get some help here. I have collected all the evidence and if someone talks about gambling addiction and therefore wants to close their account, then alarm bells should be ringing for the companies! But that is exactly why it is often ignored.... Because people addicted to gambling gamble their entire lives away! There's money to be made in that!
But at least these problems belong much more in the public eye!!!
I don't gamble now ... there's nothing left 😭
Γειά σου.
Θυμάμαι μέρες που το MGA θεωρούνταν η καλύτερη και πιο φροντιστική αρχή.
Τέλος πάντων, όσον αφορά τον αποκλεισμό εθισμένων παικτών στα καζίνο, ο παίκτης πρέπει επίσης να ακολουθήσει ορισμένα βήματα. Ο τρόπος που νιώθω γι 'αυτό σε αυτό το σημείο, δεν περιλαμβάνει πολλά MGA.
Περιττό να πούμε ότι η καταγγελία κατά του Svenplay λείπει. Λοιπόν, τι έχει συμβεί; Αν δεν σας πειράζει να εξηγήσετε, φυσικά.
Μπορώ να φανταστώ ότι είσαι πραγματικά παγιδευμένος σε αυτό, και λυπάμαι για αυτό. Για να παραμείνετε λίγο πιο ασφαλείς, να έχετε κατά νου ότι εάν αποκλείσετε τον εαυτό σας από ένα καζίνο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προστατεύεστε σε όλους τους άλλους σχετικούς ιστότοπους.
Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι εάν παίζετε σε καζίνο χωρίς την εθνική σας άδεια, οι περιορισμοί όπως η αφερεγγυότητα, τα χρέη, η κράτηση ή οτιδήποτε παρόμοιο δεσμεύεται από την τοπική νομοθεσία, για παράδειγμα, είναι άγνωστα στο καζίνο.
Συμφωνώ ότι ένα τέτοιο θέμα πρέπει να συζητείται πιο συχνά και πιο δημόσια. τα νούμερα είναι ανησυχητικά. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι εμείς στο Casino Guru το γνωρίζουμε καλά και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ευαισθητοποιήσουμε περισσότερο το κοινό.
Πάρτε για παράδειγμα τον Šimon .
Ελπίζω μια μέρα να κερδίσεις αυτή τη μάχη και να πάρεις τη ζωή σου πίσω!
Hello.
I remember days when the MGA was considered the best and most caring authority.
Anyway, when it comes to blocking addicted players in casinos, the player also needs to follow certain steps. The way I feel about it at this point, it does not include MGA much.
Needless to say, the complaint against Svenplay is missing. So, what has happened? If you don't mind explaining, of course.
I can imagine you are really trapped in this, and I'm sorry for that. To stay a bit safer, keep in mind that if you self-exclude yourself from one casino, it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.
Also keep in mind that if you play in casinos without your national license, such limitations as insolvency, debts, detention, or anything similar bound to local laws, for instance, are unknown to the casino.
I agree that such a topic should be discussed more often and more publicly; the numbers are alarming. I can assure you that we at Casino Guru are well aware of that and will do our best to raise public awareness further.
I hope one day you'll win this battle and get your life back!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.