ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
22216 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
πριν από 1 έτος

Για τον Geissel, αυτή η ερώτηση

Αυτόματη μετάφραση:
vadim00limingoja
πριν από 1 έτος

Μόρο, πέρασαν περίπου τρεις εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Ναι, θα ξεκινήσω την ίδια φάρσα, έστειλα τα έγγραφα τώρα, διεύθυνση

και τα τραπεζικά στοιχεία δεν έγιναν δεκτά. Θα πρέπει να απειλούμε με παράπονα ή είναι καλύτερα να αναθυμιάζουμε και να ρωτάμε κάθε μέρα γιατί δεν γίνονται δεκτά τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόρο, πέρασαν περίπου τρεις εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

if you feel like you need help, kindly mind the possibility of submitting a complaint.

You can find some useful info right here. If you find the complaint worth a try, submit one by clicking/tapping this link.

The casino's reputation is very bad, so I hope we will be able to solve the issue.

πριν από 1 έτος

Hi!


I have played few months with svenplay and now there is 4k eur money that i have tried to withdraw for a month. I completed the kyv process and they have asked for 3 extra documents that i have sent and they have accepted. I tried to withdraw once again and i got an email saying that they just took 2,5k from my account because i have breached some of their bonus terms or other rules. Yes, i have taken their deposit bonus about 5-7 times and rolled them over as said in the rules. I asked them to give a explanation why this happened before making complaint to MGA.


Any experience with this kind of shit? I know they can decide the rules when playing with bonus money, but i did rollover for every bonus as rules said and now they just came up and accuse me of breaking the rules.


Has the casinoguru been able to help with svenplay? Or do i contact MGA straight away?

matti95
πριν από 1 έτος

Hello,

the rollover is just a single rule applied to bonuses, maybe you violated another rule. Sadly, I guess you are not well aware of the details, are you?

Sadly, the casino's score is so low now 🙁

Has the casino explained which rule you breached? I checked the complaint, hence I'd say no explicit explanation was made. You can always try the licensing authority as the last option because it is usually a long run if you ever receive a response.



πριν από 1 έτος

Γεια,


Πάντα διάβαζα τους δικούς μου όρους μπόνους και τους ακολουθούσα. Αυτό που ακολουθεί είναι από τους κανόνες μπόνους ενότητας:


α) "Δόλια Πρακτική" σημαίνει οποιαδήποτε δόλια δραστηριότητα στην οποία συμμετέχετε εσείς ή οποιοδήποτε άτομο ενεργεί για λογαριασμό σας ή σε συμπαιγνία μαζί σας και περιλαμβάνει χωρίς περιορισμό:

δόλιες αντιστροφές χρεώσεων και δραστηριότητα επιστροφής χρεώσεων·

τη χρήση μιας κλεμμένης, κλωνοποιημένης ή με άλλο τρόπο μη εξουσιοδοτημένης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ως πηγής κεφαλαίων από εσάς ή οποιοδήποτε άλλο άτομο που συμμετέχει στο ίδιο παιχνίδι με εσάς ανά πάσα στιγμή.

η συνεννόηση με άλλους για την απόκτηση αθέμιτου πλεονεκτήματος (συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων μπόνους ή παρόμοιων κινήτρων που προσφέρουμε)·

οποιαδήποτε προσπάθεια καταχώρισης ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων λογαριασμού·

οποιαδήποτε πραγματική ή απόπειρα πράξης από εσάς που εύλογα πιστεύουμε ότι είναι παράνομη σε οποιαδήποτε ισχύουσα δικαιοδοσία, που έγινε καλή τη πίστη ή αποσκοπεί στην εξαπάτηση μας ή/και στην παράκαμψη οποιουδήποτε συμβατικού ή νομικού περιορισμού, είτε αυτή η πράξη ή η απόπειρα μας προκαλεί ζημία.

β) Το "αθέμιτο πλεονέκτημα" περιλαμβάνει χωρίς περιορισμό:

εκμεταλλεύοντας ένα σφάλμα, παραθυράκι ή σφάλμα στο δικό μας λογισμικό ή σε οποιοδήποτε λογισμικό τρίτων που χρησιμοποιείτε σε σχέση με τις Υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων τυχόν Παιχνιδιών).

χρήση αυτοματοποιημένων προγραμμάτων αναπαραγωγής ("bots") ή άλλου λογισμικού ή συστημάτων ανάλυσης τρίτων. ή

Εκμετάλλευση ενός "ελαττώματος" όπως ορίζεται στην Ενότητα 18, σε κάθε περίπτωση είτε προς όφελός σας είτε/και προς ζημία μας ή άλλων.

γ) Η "κατάχρηση μπόνους" περιλαμβάνει:

Κάνοντας κατάθεση για να λάβετε μπόνους χωρίς τη δραστηριότητα των κατατεθειμένων κεφαλαίων

Ανάληψη για επανακατάθεση

Ποντάρισμα και στις δύο πλευρές ενός γεγονότος για να καλύψετε τις απαιτήσεις στοιχηματισμού μπόνους εσφαλμένα

Κατεύθυνση νέων λογαριασμών για δική σας χρήση

Όλα τα μπόνους υπόκεινται σε ένα όριο χρήσης μπόνους με βάση τη μηχανή μπόνους και, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερες από 6 φορές ανά ημερολογιακό μήνα, εάν για οποιονδήποτε λόγο ένας μεμονωμένος παίκτης χρησιμοποιεί έναν κωδικό μπόνους πέραν αυτού. Η εταιρεία του summa διατηρεί το δικαίωμα να διερευνήσει περαιτέρω την κακή χρήση των μπόνους και να μειώσει τα κέρδη μπόνους


Δεν έχω κάνει άλλους λογαριασμούς, δεν έχω στοιχηματίσει και για τις δύο ομάδες, δεν έχω λάβει περισσότερα από 6 μπόνους/μήνα, δεν έχω κάνει ανάληψη χρημάτων, δεν έχω εκμεταλλευτεί τυχόν παραθυράκια ή τεχνικά ζητήματα. Απλώς δεν έχω παραβιάσει τους κανόνες.

Αυτόματη μετάφραση:
matti95
πριν από 1 έτος

Does the casino suspect you of all those actions at once?

I was hoping for a better explanation, but I'd say it fits the review score - 2,2 out of 10 🙁.

Try to pay better attention to the reviews, you should avoid such casinos. Good luck with the complaint 🤞


πριν από 1 έτος

Yes, i agree with you. I started playing there before i saw the rating here. Most of the pages you find with google say positive things about casinos, I think casinos pay something for a positive review. If you google svenplay casino experiences, most pages say it is a good place.


But yes, they sent me that list and this wasnt all. They didnt be specific if I did those all but it is weird to write a rule there that havent been broken. This is a pure theft. All I can say to people who find this writing, AVOID THIS CASINO IN ALL CASES!

matti95
πριν από 1 έτος

Unfortunately this is the problem of the internet. People can't trust everything they read. Everyday, we receive emails where casinos ask how much they need to pay to get extra points for their rating or better position in the top online casinos lists etc.

Many websites don't care about the casino quality. They only care about the commission they get from them 😕

Geisseli
πριν από 1 έτος

Ακόμα το κατάλαβα το email μου μπλοκαρίστηκε και τα έγγραφα δεν γίνονται δεκτά

Αυτόματη μετάφραση:
4sqpfcjrdn
πριν από 1 έτος

Based on all the things said here, I fear it would change.

Well, good luck with the complaint. May I know what made you play in this casino? Where did you find it?

πριν από 1 έτος

Please all, do avoid this casino and all L.C.S. limited casinos. They are only there to take your money. They do not have a great reputatation.

πριν από 1 έτος

Πολύ κακό δεν το προτείνω σε κανέναν, του ζητάς να το κλείσουν λόγω προσθήκης στο παιχνίδι και σου στέλνουν συνέχεια διαφημίσεις για να παίξεις, δεν συμμορφώνονται με τον υπεύθυνο τζόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 1 έτος

This is a horrible situation. I'm more convinced this is an issue associated with the fact, that many casinos left 3rd party companies handling their promotions and newsletters. Thus it probably takes some time to update the list of recipients. Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?

I agree this is truly an unpleasant situation, yet very common according to experiences shared through our forum 🙁

πριν από 1 έτος

LCS Ltd. Casinos took more than € 4.000,- from me … no winnings … and in every casino from LCS Ltd I’ve been blocked because of gambling problems…. but one day later I could make a new account in the next casino of LCS Ltd. They’ve no player protection! And the MGA doesn’t do anything!

so never play in LCS Ltd casinos!

x4wsccrkcd
πριν από 1 έτος

Hi, I see that you have filed a complaint against all the casinos that you say ripped you off from this group. As for the blocking, did you ask to be blocked because of the gambling problem ? 

Anyway, I also noticed that almost all the casinos in this group have a pretty low safety index, which I think speaks for itself. I would definitely avoid casinos like this and if you have a gambling problem I think this guide might be useful for you: https://casino.guru/problem-gambling

Anyway, I wonder where you will get with all the complaints. I hope everything gets sorted out. 

Jaro
πριν από 1 έτος

I wonder what the MGA is for. Player protection is the number one priority for all regulatory authorities. At least it should be according to the laws and guidelines. Unfortunately, one is powerless against LCS Ltd. I filed the complaints hoping to get some help here. I have collected all the evidence and if someone talks about gambling addiction and therefore wants to close their account, then alarm bells should be ringing for the companies! But that is exactly why it is often ignored.... Because people addicted to gambling gamble their entire lives away! There's money to be made in that!

But at least these problems belong much more in the public eye!!!

I don't gamble now ... there's nothing left 😭

x4wsccrkcd
πριν από 1 έτος

Hello.

I remember days when the MGA was considered the best and most caring authority.

Anyway, when it comes to blocking addicted players in casinos, the player also needs to follow certain steps. The way I feel about it at this point, it does not include MGA much.

Needless to say, the complaint against Svenplay is missing. So, what has happened? If you don't mind explaining, of course.

I can imagine you are really trapped in this, and I'm sorry for that. To stay a bit safer, keep in mind that if you self-exclude yourself from one casino, it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites. 

Also keep in mind that if you play in casinos without your national license, such limitations as insolvency, debts, detention, or anything similar bound to local laws, for instance, are unknown to the casino.

I agree that such a topic should be discussed more often and more publicly; the numbers are alarming. I can assure you that we at Casino Guru are well aware of that and will do our best to raise public awareness further.

Take Šimon as an example.

I hope one day you'll win this battle and get your life back!

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Πήρε κανείς τα λεφτά του εδώ;;

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα