ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
22197 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
πριν από 1 έτος

I really don't know what to do now

tm1025
πριν από 1 έτος

Θα νόμιζες ότι ο επαναπατρισμός θα ήταν επιτυχής, αλλά δεν νομίζω ότι θα έδιναν χαμό. Ίσως πιο εύκολο να κάνετε κατάθεση 25 ε και μετά να κάνετε ανάληψη. Πόσο μεγάλο ποσό έχετε αυτήν τη στιγμή σε αναμονή για ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

I'm trying to withdraw $350 which is a lot of money in South Africa. I originally had $30 in the account and the balance got up to $350. My Svenplay account is in USD. Problem is this is happening at a very inconvenient time. $25 is a lot of money here in South Africa as well and I really don't have it. That's the issue. This problem never occurred to me or I would have used an ewallet like Astropay or Muchbetter from the start when I originally deposited.

tm1025
πριν από 1 έτος

Κάντε ένα παράπονο, εδώ στο casinoguru για αυτό, νομίζω ότι θα βοηθήσει! https://casino.guru/fi/valitukset


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω πια τι ζητάνε. Μου απαντούν: Δώσε ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που περιέχει τουλάχιστον μέρος του 16ψήφιου κωδικού της κάρτας, σημείωσε ότι πρέπει να είναι σε μορφή pdf.. Τους έχω δώσει όλα τα έγγραφα αλλά συνεχίζουν με αυτήν την ιστορία. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
tm1025
πριν από 1 έτος

Sadly, If I may guess, I would say that the casino's payment provider can't make that transaction because of local issues. I heard such a story before. So they suggested an alternative.


You can ask the casino to change the minimum deposit limit, maybe it would work, I would also ask whether any wagering would be applied to the deposit as well. It's better to be prepared.


Let me know how it goes, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
mauromaccioni
πριν από 1 έτος

Hello,

you simply have to pass the verification first, so you have to send the requested .pdf format of your bank statement. Call your bank and ask for it. It's truly easier to cooperate now because, through the complaint, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the money.

I would try to solve that on my own for the first 14 days.


πριν από 1 έτος

Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω δήλωση γιατί έχω την κάρτα εδώ και 3 εβδομάδες. Έστειλα άλλη κάρτα (μεταπληρωμή) μου είπαν ότι η επαλήθευση ήταν επιτυχής αλλά δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη. Μου ζητούν συνέχεια την πρώτη μου κίνηση λογαριασμού.

Αυτόματη μετάφραση:
mauromaccioni
πριν από 1 έτος

Did you try to call the bank? I can't believe that the statement has to do anything with the card's issue date. 🤔

What do you mean by the "first account statement", please? Does this refer to the first card? Just want to be sure now.

Would be good if you could paste here the casino's explanation, I think. Preferably in English if possible.

Can you do that?


πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ.. Αλλά μετά από αμέτρητες απορρίψεις χθες το βράδυ μου πίστωσαν τα κέρδη.. 🙏🙏

Αυτόματη μετάφραση:
mauromaccioni
πριν από 1 έτος

So it is a good ending after all! Congratulation! 🎉


Do you think you can explain a bit about what solved the issue? Did they just accept the statement that was refused before? What did you do?


I feel it may help the community, so I'm interested in details. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ακόμα κι αν συνέχιζαν να λένε ότι η κάρτα δεν ήταν κατάλληλη, προσπάθησα να κάνω την ανάληψη ούτως ή άλλως. Πήγα στο SEFA, έβαλα το iban και τα διαπιστευτήρια και ως δια μαγείας, μετά από δέκα ώρες περίπου μου πίστωσαν τα κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

So they eventually got back to me and assured me that I won't have to wager the new minimum deposit. I deposited using a wallet and sent them screenshots from the app. I requested a withdrawal and now I must wait for yet another 72 hours. I hope that this time they'll do it.

mauromaccioni
πριν από 1 έτος

Well, good riddance, I'd say. So sometimes persistence is enough. 🙂

I'm truly amazed you made it because of the casino's very bad reputation.

tm1025
πριν από 1 έτος

So Monday would be the lucky day 🤞🤞🤞. Will wait for your confirmation.

πριν από 1 έτος

Finally received my withdrawal! I'm glad to finally put this behind me

tm1025
πριν από 1 έτος

I can't believe it - awesome news for Sunday! 🎉🎉👍

But I still think that you should try more decent casino.

Radka
πριν από 1 έτος

Yes absolutely. Before I went to Svenplay I didn't know about casinoguru rankings or askgamblers or anything like that. However I've been using other more reliable casinos like Wazamba and Betinia and they are great. I'm gonna stay away from Svenplay and all the LCS casinos from now on for sure.

tm1025
πριν από 1 έτος

I'm glad that from now on you will pay attention to the reputations, this is what we all in Casino Guru want from players, not quite demanding, eh? 😀

It's nice that you have your favorites, in case you need more options, you can always consult the list of recommended casinos - right here. Set the filters according to your preferences.




πριν από 1 έτος

Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.

I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.

When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)

let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.

RAW MONEY

I'll update here how it goes!


πριν από 1 έτος

Γεια σου. Πόσο καιρό σας πήρε για να βγάλετε τα χρήματα από αυτό το svencasino

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα