Θα νόμιζες ότι ο επαναπατρισμός θα ήταν επιτυχής, αλλά δεν νομίζω ότι θα έδιναν χαμό. Ίσως πιο εύκολο να κάνετε κατάθεση 25 ε και μετά να κάνετε ανάληψη. Πόσο μεγάλο ποσό έχετε αυτήν τη στιγμή σε αναμονή για ανάληψη;
You'd think the repatriation would be successful, but I don't think they'd give a shit. Maybe easier to make a deposit of 25e and then withdraw. How big a sum do you currently have waiting to be withdrawn?
Luulisi onnistuvan kyllä kotiutus, mutta en usko, että he kusettaisivat. Ehkä helpompi tehdä talletus 25e ja sitten kotiuttaa. Kuinka iso summa sulla on tällä hetkellä odottamassa kotiutusta?
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη $350 που είναι πολλά χρήματα στη Νότια Αφρική. Είχα αρχικά 30 $ στον λογαριασμό και το υπόλοιπο έφτασε στα 350 $. Ο λογαριασμός μου στο Svenplay είναι σε USD. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό συμβαίνει σε μια πολύ άβολη στιγμή. Τα 25 $ είναι πολλά χρήματα και εδώ στη Νότια Αφρική και πραγματικά δεν τα έχω. Αυτό είναι το θέμα. Αυτό το πρόβλημα δεν συνέβη ποτέ σε εμένα, διαφορετικά θα χρησιμοποιούσα ένα ewallet όπως το Astropay ή το Muchbetter από την αρχή όταν κατάθεσα αρχικά.
I'm trying to withdraw $350 which is a lot of money in South Africa. I originally had $30 in the account and the balance got up to $350. My Svenplay account is in USD. Problem is this is happening at a very inconvenient time. $25 is a lot of money here in South Africa as well and I really don't have it. That's the issue. This problem never occurred to me or I would have used an ewallet like Astropay or Muchbetter from the start when I originally deposited.
Κάντε ένα παράπονο, εδώ στο casinoguru για αυτό, νομίζω ότι θα βοηθήσει! https://casino.guru/fi/valitukset
Make a complaint, here to casinoguru about that, I think it will help! https://casino.guru/fi/valitukset
Tee valitus, tänne casinogurulle tuosta, luulisi siitä olevan apua! https://casino.guru/fi/valitukset
Δεν ξέρω πια τι ζητάνε. Μου απαντούν: Δώσε ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που περιέχει τουλάχιστον μέρος του 16ψήφιου κωδικού της κάρτας, σημείωσε ότι πρέπει να είναι σε μορφή pdf.. Τους έχω δώσει όλα τα έγγραφα αλλά συνεχίζουν με αυτήν την ιστορία. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι δεν θέλουν να πληρώσουν
I don't know what they are asking anymore. They answer me: Provide a bank statement that contains at least part of the 16-digit code of the card, note that it must be in pdf format.. I have provided them with all the documents but they continue with this story. The real problem is that they don't want to pay
Non so più cosa chiedono. Mi rispondono: Fornisca un estratto conto bancario che contenga almeno una parte del codice a 16 cifre della carta, si noti che deve essere un formato pdf.. Gli ho fornito tutti i documenti ma continuano con questa storia. Il vero problema è che non vogliono pagare
Δυστυχώς, αν μπορώ να μαντέψω, θα έλεγα ότι ο πάροχος πληρωμών του καζίνο δεν μπορεί να πραγματοποιήσει αυτή τη συναλλαγή λόγω τοπικών προβλημάτων. Είχα ξανακούσει μια τέτοια ιστορία. Πρότειναν λοιπόν μια εναλλακτική.
Μπορείτε να ζητήσετε από το καζίνο να αλλάξει το όριο ελάχιστης κατάθεσης, ίσως θα λειτουργούσε, θα ρωτούσα επίσης αν θα εφαρμοστεί κάποιο ποντάρισμα και στην κατάθεση. Είναι καλύτερα να είσαι προετοιμασμένος.
Πείτε μου πώς πάει, παρακαλώ.
Sadly, If I may guess, I would say that the casino's payment provider can't make that transaction because of local issues. I heard such a story before. So they suggested an alternative.
You can ask the casino to change the minimum deposit limit, maybe it would work, I would also ask whether any wagering would be applied to the deposit as well. It's better to be prepared.
Let me know how it goes, please.
Χαίρετε,
Απλώς πρέπει να περάσετε πρώτα την επαλήθευση, επομένως πρέπει να στείλετε τη ζητούμενη μορφή .pdf του τραπεζικού λογαριασμού σας. Καλέστε την τράπεζά σας και ζητήστε το. Είναι πραγματικά πιο εύκολο να συνεργαστείτε τώρα επειδή, μέσω της καταγγελίας, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν το KYC και να στείλουν τα χρήματα.
Θα προσπαθούσα να το λύσω μόνος μου τις πρώτες 14 μέρες.
Hello,
you simply have to pass the verification first, so you have to send the requested .pdf format of your bank statement. Call your bank and ask for it. It's truly easier to cooperate now because, through the complaint, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the money.
I would try to solve that on my own for the first 14 days.
Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω δήλωση γιατί έχω την κάρτα εδώ και 3 εβδομάδες. Έστειλα άλλη κάρτα (μεταπληρωμή) μου είπαν ότι η επαλήθευση ήταν επιτυχής αλλά δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη. Μου ζητούν συνέχεια την πρώτη μου κίνηση λογαριασμού.
Unfortunately I can't make a statement because I've had the card for 3 weeks. I sent another card ( postPay) they told me the verification was successful but it won't let me withdraw. They keep asking me for my first account statement.
Purtroppo non posso fare l'estratto conto perché ho la carta da 3 settimane. Ho inviato un'altra carta ( postPay) mi hanno detto che la verifica ha avuto esito positivo ma non mi fa prelevare. Continuano a chiedermi l'estratto conto della prima.
Προσπάθησες να τηλεφωνήσεις στην τράπεζα; Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η δήλωση έχει σχέση με την ημερομηνία έκδοσης της κάρτας. 🤔
Τι εννοείτε με την "πρώτη κατάσταση λογαριασμού", παρακαλώ; Αυτό αναφέρεται στο πρώτο φύλλο; Απλά θέλω να είμαι σίγουρος τώρα.
Θα ήταν καλό αν μπορούσατε να επικολλήσετε εδώ την εξήγηση του καζίνο, νομίζω. Κατά προτίμηση στα αγγλικά αν είναι δυνατόν.
Μπορείς να το κάνεις αυτό?
Did you try to call the bank? I can't believe that the statement has to do anything with the card's issue date. 🤔
What do you mean by the "first account statement", please? Does this refer to the first card? Just want to be sure now.
Would be good if you could paste here the casino's explanation, I think. Preferably in English if possible.
Can you do that?
Ευχαριστώ.. Αλλά μετά από αμέτρητες απορρίψεις χθες το βράδυ μου πίστωσαν τα κέρδη.. 🙏🙏
Thank you.. But after countless rejections last night they credited me with the winnings.. 🙏🙏
La ringrazio.. Ma dopo innumerevoli rifiuti ieri sera mi hanno accreditato la vincita.. 🙏🙏
Οπότε είναι ένα καλό τέλος τελικά! Συγχαρητήρια! 🎉
Πιστεύετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε λίγο τι έλυσε το πρόβλημα; Απλώς αποδέχτηκαν τη δήλωση που απορρίφθηκε πριν; Τι έκανες;
Πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει την κοινότητα, επομένως με ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες. 🙂
So it is a good ending after all! Congratulation! 🎉
Do you think you can explain a bit about what solved the issue? Did they just accept the statement that was refused before? What did you do?
I feel it may help the community, so I'm interested in details. 🙂
Ακόμα κι αν συνέχιζαν να λένε ότι η κάρτα δεν ήταν κατάλληλη, προσπάθησα να κάνω την ανάληψη ούτως ή άλλως. Πήγα στο SEFA, έβαλα το iban και τα διαπιστευτήρια και ως δια μαγείας, μετά από δέκα ώρες περίπου μου πίστωσαν τα κέρδη
Even if they continued to say that the card was not suitable, I tried to make the withdrawal anyway. I went to SEFA, put in the iban and credentials and as if by magic, after about ten hours they credited me the winnings
Anche se continuavano a dire che la carta non era idonea ho provato a fare il prelievo lo stesso.. Sono andato su SEFA ho messo l'iban e le credenziali e come per magia dopo una decina di ore mi hanno accreditato la vincita
Έτσι, τελικά επιστράφηκαν σε εμένα και με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα χρειαστεί να στοιχηματίσω τη νέα ελάχιστη κατάθεση. Έκανα κατάθεση χρησιμοποιώντας ένα πορτοφόλι και τους έστειλα στιγμιότυπα οθόνης από την εφαρμογή. Ζήτησα απόσυρση και τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 72 ώρες. Ελπίζω αυτή τη φορά να το κάνουν.
So they eventually got back to me and assured me that I won't have to wager the new minimum deposit. I deposited using a wallet and sent them screenshots from the app. I requested a withdrawal and now I must wait for yet another 72 hours. I hope that this time they'll do it.
Λοιπόν, καλή απαλλαγή, θα έλεγα. Μερικές φορές λοιπόν η επιμονή είναι αρκετή. 🙂
Είμαι πραγματικά έκπληκτος που τα κατάφερες λόγω της πολύ κακής φήμης του καζίνο.
Well, good riddance, I'd say. So sometimes persistence is enough. 🙂
I'm truly amazed you made it because of the casino's very bad reputation.
Έτσι η Δευτέρα θα ήταν η τυχερή μέρα 🤞🤞🤞. Θα περιμένουμε την επιβεβαίωσή σας.
So Monday would be the lucky day 🤞🤞🤞. Will wait for your confirmation.
Επιτέλους έλαβα την απόσυρσή μου! Χαίρομαι που επιτέλους το αφήνω πίσω μου
Finally received my withdrawal! I'm glad to finally put this behind me
Δεν μπορώ να το πιστέψω - φοβερά νέα για την Κυριακή! 🎉🎉👍
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να δοκιμάσετε πιο αξιοπρεπές καζίνο.
I can't believe it - awesome news for Sunday! 🎉🎉👍
But I still think that you should try more decent casino.
Ναι απολύτως. Πριν πάω στο Svenplay δεν ήξερα για τις κατατάξεις των casinoguru ή τους askgamblers ή κάτι τέτοιο. Ωστόσο, έχω χρησιμοποιήσει άλλα πιο αξιόπιστα καζίνο όπως το Wazamba και το Betinia και είναι υπέροχα. Θα μείνω μακριά από το Svenplay και όλα τα καζίνο LCS από τώρα και στο εξής σίγουρα.
Yes absolutely. Before I went to Svenplay I didn't know about casinoguru rankings or askgamblers or anything like that. However I've been using other more reliable casinos like Wazamba and Betinia and they are great. I'm gonna stay away from Svenplay and all the LCS casinos from now on for sure.
Χαίρομαι που από εδώ και πέρα θα προσέχετε τη φήμη, αυτό θέλουμε όλοι στο Casino Guru από παίκτες, όχι αρκετά απαιτητικούς, ε; 😀
Είναι ωραίο που έχετε τα αγαπημένα σας, σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες επιλογές, μπορείτε πάντα να συμβουλευτείτε τη λίστα με τα προτεινόμενα καζίνο - εδώ . Ρυθμίστε τα φίλτρα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
I'm glad that from now on you will pay attention to the reputations, this is what we all in Casino Guru want from players, not quite demanding, eh? 😀
It's nice that you have your favorites, in case you need more options, you can always consult the list of recommended casinos - right here. Set the filters according to your preferences.
Γειά σου! Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να φέρω εδώ μια μικρή εμπειρία από αυτό το καζίνο.
Έκανα μια κατάθεση την πρώτη Δεκεμβρίου 2022, η κατάθεση ήταν η τρίτη και το ποσό ήταν 200 ευρώ, οπότε δεν είχα μπόνους μόνο ακατέργαστα χρήματα. Κέρδισα τότε 4.000 ευρώ και έχω ακόμα το ίδιο ποσό στο υπόλοιπο αυτή τη στιγμή.
Όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, μου είπε ότι ο λογαριασμός πρέπει να επαληθευτεί πλήρως. Έστειλα τα έγγραφα την πρώτη Δεκεμβρίου και την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου έλαβα ένα μήνυμα ότι η διεύθυνση και η ταυτότητα έχουν επαληθευτεί, αλλά δεν ήταν δυνατή η επαλήθευση του τραπεζικού λογαριασμού επειδή δεν είχε το λογότυπο της τράπεζας (όλα τα άλλα τα καζίνο έχουν αποδεχτεί αυτή τη δήλωση)
Ας δούμε αν αυτό το καζίνο μπορεί να πληρώσει τα κέρδη ή πρέπει να επικοινωνήσω με το mga.
ΩΜΟ ΧΡΗΜΑ
Θα ενημερώσω εδώ πώς πάει!
Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.
I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.
When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)
let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.
RAW MONEY
I'll update here how it goes!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.