ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
10985 προβολές 115 απαντήσεις |
|
1 2...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Svenplay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Hello! I thought it would be good to bring here a little experience of this casino.

I made a deposit on the first of December 2022, the deposit was the third and the amount was 200 euros so i didnt have bonus just raw money. I won 4,000 euros then and I still have the same amount in the balance at the moment.

When I tried to withdraw, it said that the account must be fully verified. I sent the documents on the first of December and on Sunday the 4th of December I got a message that the address and identity have been verified, but the bank statement could not be verified because it did not have the bank logo on it (all other casinos have accepted this statement)

let's see if this casino can pay winnings or do i need to contact to mga.

RAW MONEY

I'll update here how it goes!


Geisseli
πριν από 1 έτος

05.12.2022

15.56 (UTC+2)

Documents are approved, now i made withdrawl 1000e (max per request) let's see will they take my pending withdrawl down after 72 hours and asks for new documents!

3000e on my balance

1000e pending withdrawl

πριν από 1 έτος

I will follow this... Im in the same situation, kind of. I deposited 200 euro on 3 of december. Waiting for documents approval (done this many times before). Im at 14 000 Euro. Was lucky and won over 2000 x with 5 euro bet.

I didnt red the terms and condition that the maximum win is 5000 euro in 24 H ( yes sick).

I thought it was a Safe casino since they had MGA-license...

Geisseli
πριν από 1 έτος

Hello,

happy to hear that there is progress, and I truly hope that you'll be able to withdraw if full.

Just a word of advice, check the casino's reputation, I would personally consider alternatives 🤔


low_balance_1
πριν από 1 έτος

Hi there,

almost the same goes for you. Even though this casino is licensed in Malta, the reputation score is bad.

Does not mean that something has to happen immediately, still a kind of warning, I'd say.

Let us know how it goes 🤞



Geisseli
πριν από 1 έτος

06.12.2022

13.06 (UTC+2)

Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).

When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.

I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!

Let's see how this going!

Geisseli
πριν από 1 έτος

Keep fighting 🙂 I will do the same...

My account got verified today: "Your account’s verification process has been successfully completed. You may now enjoy playing your favorite games on the best platforms!"

I made my first withdrawal just now, banktransfer.

I will also update what is going to happen...

πριν από 1 έτος

06.12.2022

13.06 (UTC+2)

Withdrawal request has been rejected because i need to send selfie document where i hold my id ( i have sent this already on 1th december).

When they going to accept this they will reject again and again asking new documents after i have played all my 4000e away, but unfortunately i wont play these, i will fight till the end.

I will get my money out of this casino. They probably closing my account at some point but then i will contact to mga!

Let's see how this going!

πριν από 1 έτος

Hello,

I just want to know: did the casino specify what is wrong with the first selfie?

Have you sent the same or created a different selfie?


low_balance_1
πριν από 1 έτος

I'd say that you are on the good way now. 👍

Awaiting positive feedback!

πριν από 1 έτος

Εμένα είναι λίγο πολύ το ίδιο..3/12 έκανα κατάθεση και πήρα μπόνους..πέρασα το μπόνους και μετά ξεκίνησε η διαδικασία των εγγράφων..7/12 οπότε σήμερα έγιναν δεκτά από τους λιμενεργάτες και εγώ βάλε τα χρήματα για ανάληψη χρησιμοποιώντας zimpler..τουλάχιστον η ανάληψη δεν έχει εγκριθεί ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

Πόσα έχεις στο σπίτι; Δεν ξέρω τότε, αν και μικρότερες αναλήψεις γίνονται δεκτές συχνότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

250€..δεν διάβασα προσεκτικά τους όρους, η μέγιστη ανάληψη με το μπόνους είναι 10πλάσιο του ποσού της κατάθεσης..ναι, δεν είναι τόσο μεγάλο το ποσό, δεν πρέπει να αρχίσετε να το τσακώνετε για μια εβδομάδα.. αλλά δεν ξέρω για αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Μάλλον αύριο θα μάθω αν θα σε απορρίψουν ή όχι..έχοντας παίξει σε καζίνο για δέκα χρόνια, ήταν το πρώτο καζίνο όπου η διαδικασία προσκόμισης των εγγράφων ήταν τόσο συγκλονιστική..Στοιχηματίζω ότι δεν διάβασαν καν τα πρωτότυπα έγγραφά μου, αλλά ζήτησαν άμεσα νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I got this today: "We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount has been returned to your account.

 

You are kindly requested to provide the following documents so that your account can be fully verified and your withdrawal can be completed:

 

 -PDF or physical copy of an official bank document stating your account information (account holder name, IBAN & Swift).

 

Please note that the documents we accept are specific, and should be in PDF form or photographs of a physical copy.

We cannot accept mobile screenshots, cropped or scanned files."


so my Withdrawal got´ rejected...


I had provided screen shots from my bank-statement with switch and bic codes.

I can print out/send PDF with my bank-statement but there is no documents I can send with my bank statement combined with my BIC/swift-codes. I emailed my bank if they could get me that kind of Bank-statemnet, but I dont know.

... The casino is asking for bank-documents that does not exist. Its hard when they for some reason dont accept Screen captures.


I will keep fighting for my money...



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
low_balance_1
πριν από 1 έτος

Άρα ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί και εξακολουθείτε να ζητάτε περισσότερες αποδείξεις; Είναι πραγματικά απίστευτη δράση🤬 μην τα παρατάς🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

ναι, πρώτα επαληθεύτηκε αλλά αφού προσπάθησαν να κάνουν ανάληψη χρημάτων η ανάληψη δεν εγκρίθηκε, μετά ξαφνικά ήθελαν νέα έγγραφα...

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό το καζίνο είναι χάλια, παρόλο που φαίνεται προσεγμένο. Κάπως έτσι φαίνεται απίστευτο που έπαιζες με ωμά χρήματα και μάλιστα με τσέπη. Ωστόσο, φαίνεται σχεδόν αδύνατο να βγάλεις χρήματα 😛

Αυτόματη μετάφραση:
low_balance_1
πριν από 1 έτος

Hello,

sorry to say that but this bank statement is getting quite a common document to ask for.

The casino informed you that the document must be in .pdf format, hence I would try to use your online banking (if you have any) to create one. I can do that in my online banking portal, the result is .pdf statement with my full address, name, and bank account info.

Can you try that, please?

Casinos won't accept print screens or cropped documents, because those can be altered - this is the reason.


Now I'm wondering have you received any confirmation that your account was already verified earlier?

My guess is that the acount was not Fully verified. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό το καζίνο είναι χάλια, παρόλο που φαίνεται προσεγμένο. Κάπως έτσι φαίνεται απίστευτο που έπαιζες με ωμά χρήματα και μάλιστα με τσέπη. Ωστόσο, φαίνεται σχεδόν αδύνατο να βγάλεις χρήματα 😛

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, normally it does not matter whether you played with bonus funds or your own, some casinos only verify players that want to withdraw higher sums, while others verify everyone.

But the point is that the casino should do all to secure a smooth process and provide cooperation and good care when some issues with documents arise.

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα