Έλαβα αυτό σήμερα: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ανάληψη σας ακυρώθηκε από το τμήμα πληρωμών και το ποσό έχει επιστραφεί στον λογαριασμό σας.
Παρακαλούμε να προσκομίσετε τα ακόλουθα έγγραφα, ώστε ο λογαριασμός σας να επαληθευτεί πλήρως και να ολοκληρωθεί η ανάληψη:
-PDF ή φυσικό αντίγραφο επίσημου τραπεζικού εγγράφου που αναφέρει τα στοιχεία του λογαριασμού σας (όνομα κατόχου λογαριασμού, IBAN & Swift).
Λάβετε υπόψη ότι τα έγγραφα που δεχόμαστε είναι συγκεκριμένα και θα πρέπει να είναι σε μορφή PDF ή φωτογραφίες φυσικού αντιγράφου.
Δεν μπορούμε να δεχτούμε στιγμιότυπα οθόνης για κινητά, περικομμένα ή σαρωμένα αρχεία."
οπότε η Απόσυρσή μου απορρίφθηκε...
Είχα δώσει στιγμιότυπα οθόνης από την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού με κωδικούς διακόπτη και bic.
Μπορώ να εκτυπώσω/στείλω PDF με το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού, αλλά δεν υπάρχουν έγγραφα που να μπορώ να στείλω με την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού σε συνδυασμό με τους κωδικούς BIC/swift. Έστειλα email στην τράπεζά μου αν μπορούσαν να μου πάρουν αυτό το είδος Bank-statemnet, αλλά δεν ξέρω.
... Το καζίνο ζητά τραπεζικά έγγραφα που δεν υπάρχουν. Είναι δύσκολο όταν για κάποιο λόγο δεν δέχονται λήψεις οθόνης.
Θα συνεχίσω να παλεύω για τα λεφτά μου...
I got this today: "We would like to inform you that your withdrawal has been cancelled by the payments department and the amount has been returned to your account.
You are kindly requested to provide the following documents so that your account can be fully verified and your withdrawal can be completed:
-PDF or physical copy of an official bank document stating your account information (account holder name, IBAN & Swift).
Please note that the documents we accept are specific, and should be in PDF form or photographs of a physical copy.
We cannot accept mobile screenshots, cropped or scanned files."
so my Withdrawal got´ rejected...
I had provided screen shots from my bank-statement with switch and bic codes.
I can print out/send PDF with my bank-statement but there is no documents I can send with my bank statement combined with my BIC/swift-codes. I emailed my bank if they could get me that kind of Bank-statemnet, but I dont know.
... The casino is asking for bank-documents that does not exist. Its hard when they for some reason dont accept Screen captures.
I will keep fighting for my money...
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: