ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
22151 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
πριν από 1 έτος

Τα πρώτα 1.000 € έφτασαν στον λογαριασμό μου σήμερα, θα δούμε πόσο καιρό θα χρειαστεί για να φτάσουν τα υπόλοιπα 3.000 €

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Είναι καλό που πλήρωσαν τόσο γρήγορα 😎 πόσο καιρό πήρε από άποψη χρόνου; Έχουν περάσει ήδη 27 ώρες και η πληρωμή δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Glad to hear this! Been following this thread. I'm terrified of this casino. About a month ago I tried to withdraw, submitted ID card, photos of debit card, bank statement as proof of address (with accompanying selfies) but my withdrawal was rejected because they wanted an additional form of ID and official document from my mobile provider (which is impossible because I'm a prepaid user). They then said I could provide a screenshot from my mobile provider's app but I had to get a passport (I'm in South Africa and that can take upto six weeks). Finally got the passport and made a withdrawal request yesterday. I'm praying to the heavens that I'll get it. Out of curiosity what form of ID did you use and we're there any problems about proof of address and mobile number?

tm1025
πριν από 1 έτος

The hopeful optimist in me thinks that they requested additional forms of ID in October (passport or Driver's license, which I didn't have) because South African ID cards (unlike some other countries) do not have expiration dates whereas on Svenplay they stated that the images of the document should show date of issue and expiration date. When they asked for additional forms of ID they never said that that was the issue so that's just my guess in hindsight. Passports and Driver's licenses of course have expiration dates but I don't drive so I had to spend weeks waiting for a passport just to do this withdrawal. I'll update everyone here how the withdrawal goes as I've been waiting just over 24 hours now. Fingers crossed!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Alex1284
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, την πρώτη φορά επέστρεψε στον λογαριασμό όταν έπρεπε να βάλεις selfie, αλλά από την τελευταία ανάληψη έχουν περάσει περίπου 48 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
tm1025
πριν από 1 έτος

Hello,

quite a story you've been through, I hope that all will be good in the end. I wanted to say that the level of verification can be affected by the country you live in, and what you described earlier makes me think that Africa is probably taken as a potential risk zone, it may cause the verification to be more let's say more precise.

I can imagine that players from Bangladesh for instance would face a similar situation.

Let us know how it goes, I'd like to hear a positive news soon 🤞🤞👍

Radka
πριν από 1 έτος

Yeah. You may be right. Still waiting but as soon as I know something, or receive my withdrawal, I'll post an update. Fingers crossed.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
tm1025
πριν από 1 έτος

Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να λάβετε την πληρωμή σας🙏💪 Έχουν περάσει 48 ώρες από το αίτημα ανάληψης και ακόμα δεν έχω πληρωθεί.. βασικά θα πρέπει να το πληρώσουν σήμερα γιατί είναι το Σαββατοκύριακο μπροστά.

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

Yeah. We're basically in the same boat as it's been almost 48 hours in my case (it's been almost 45 hours as I write this). I really really hope they pay today.

πριν από 1 έτος

Πήγα στο chat πριν από 10 λεπτά για να ρωτήσω την εξυπηρέτηση πελατών πόσο καιρό θα πάρει η ανάληψη και είπα ότι τα χρήματα θα πρέπει να είναι στο λογαριασμό μου το αργότερο αύριο το μεσημέρι αλλιώς δεν ισχύει ο κανόνας των 72 ωρών σας..μετά την κουβέντα ήρθαν τα λεφτά στον λογαριασμό μου σε 5 λεπτά..Ήμουν τυχερός που το άνοιγμα άξιζε τον κόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

Thats so weird. I just checked my Svenplay account (five minutes ago) and the money is back in my Svenplay account!!!! I checked my email (nothing from them) then I saw notification of your response and I came here to see if the same thing happened to you. I'm going to live chat now to ask what the hell happened.

tm1025
πριν από 1 έτος

I'm still waiting for an answer in live chat as to why the withdrawal was cancelled but these people are just cruel.

tm1025
πριν από 1 έτος

Ναι, αξίζει να τα ψήνετε κάθε μέρα, αλλιώς δεν δείχνουν να θέλουν να είναι συνεργάσιμοι. Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλά για τους υπόλοιπους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Update, my bakance is 28000 Euro. the casino asked a document with my account number and swift and iban code, my bank is going to send that to me

πριν από 1 έτος

file

low_balance_1
πριν από 1 έτος

Τώρα υπάρχει ένα μεγάλο ταμείο. Ελπίζουμε να μπορέσετε να τους πάρετε όλους στην αυλή. 👍🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

They said my withdrawal was cancelled by mistake and that I should just do another request and wait yet another 72 hours!!!

tm1025
πριν από 1 έτος

Απίστευτη φασαρία.. στο μέλλον, θα πρέπει να αποφύγετε και αυτό το αδελφό καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

I don't quite understand. Are you saying I should go to askgambler?

tm1025
πριν από 1 έτος

if the next time them cancel the withdrawal without reason, I recommend that you then file a complaint with Askgamblers.

1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα