πριν από 1 έτος
Θα το κάνω. Πόσο αποτελεσματική είναι η διαδικασία του askgambler μπορώ να ρωτήσω;
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
0
Θα το κάνω. Πόσο αποτελεσματική είναι η διαδικασία του askgambler μπορώ να ρωτήσω;
I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?
Γεια. Πήρατε ποτέ τη δεύτερη απόσυρσή σας;
Hi. Did you ever get your second withdrawal?
Ναι, καλύτερα από το τίποτα..Σκέφτηκα να κάνω παράπονο μια φορά, αλλά μετά ήθελα να χάσω τα λεφτά μου ταυτόχρονα, οπότε το άφησα ημιτελές. Συγνώμη αν δεν καταλαβαίνετε.. γράφω στα φινλανδικά, ο μεταφραστής θα μεταφράσει όπως θέλει😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Δεν έχει γίνει άλλη αποβολή, σε 24 ώρες ακριβώς θα έπρεπε να γίνει άλλη, γιατί μέχρι τότε έχουν περάσει 72 ώρες
There has not yet been another discharge, in exactly 24 hours there should be another discharge, because by then 72 hours have passed
Ei ole tullut vielä toista kotiutusta tasan 24 tunnin päästä pitäisi tulla uusi kotiutus, sillä silloin on kulunut 72 tuntia
Εντάξει. Θα σας συμβούλευα να ελέγχετε περιοδικά τον λογαριασμό σας γιατί όταν ακυρώθηκε η ανάληψη δεν έλαβα καμία ειδοποίηση. Μόλις έλεγξα τον λογαριασμό μου και μετά είδα ότι τα χρήματα είχαν επιστραφεί μυστηριωδώς.
Okay. I'd advise you to maybe periodically check your account because when my withdrawal was cancelled I received no notification at all. I just checked my account and then I saw that the money had been mysteriously returned.
Φαντάσου το. 50 ώρες αναμονής χάθηκαν! Έλεγξα την κίνηση του λογαριασμού μου και έδειξε την ακριβή ώρα που πιστώθηκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Έτσι ξέρω πότε ακριβώς έγινε και πόσος χρόνος χάθηκε. Η απόσυρση εκκρεμούσε για αιματηρές 50 ώρες όταν συνέβη αυτή η «παρεξήγηση».
Imagine that. 50 hours of waiting gone down the drain! I checked my account statement and it showed the exact time that money was credited to my account. That's how I know when exactly it happened and how much time was wasted. The withdrawal was pending for bloody 50 hours when this "misunderstanding" occured.
Έχω κάνει έλεγχο κάθε λίγες ώρες, η επιστροφή είναι ακόμα σε κατάσταση "αναμονής".
I have checked every few hours, the return is still in "waiting" mode
Olen tarkistanut kyllä muutaman tunnin välein, edelleen on kotiutus "odotus" tilassa
Ναι, καλύτερα από το τίποτα..Σκέφτηκα να κάνω παράπονο μια φορά, αλλά μετά ήθελα να χάσω τα λεφτά μου ταυτόχρονα, οπότε το άφησα ημιτελές. Συγνώμη αν δεν καταλαβαίνετε.. γράφω στα φινλανδικά, ο μεταφραστής θα μεταφράσει όπως θέλει😆
Yes, it's better than nothing..I thought I'd make a complaint once, but then I wanted to lose my money at the same time, so I left it unfinished. Sorry if you can't understand.. I'm writing in Finnish, the translator will translate however he wants😆
Kyllähän se on tyhjää parempi..siel ite kerran taisin valituksen silloin tehdä, mutta kerkesin sitten hävitä rahani samaan aikaan, niin jätin sitten sen kesken. Pahoittelut jos et saa selvää..kirjoitan Suomeksi, kääntäjä sitten kääntää miten haluaa😆
Γεια σας, υποθέτω ότι δεν προσέξατε ότι διαθέτουμε μια ομάδα ειδικών στους παίκτες σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια.
Αυτό σημαίνει - μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ στον ιστότοπο του Casino Guru . Μάθετε περισσότερα για αυτό εδώ .
Απλώς σημειώστε ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό και να ολοκληρώσουν την ανάληψη .
Hello, I guess that you failed to notice that we have a team of experts available to players in case you need help.
This means - you can submit a complaint here on the Casino Guru website. Learn more about it here.
Just note that we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal.
Χαίρετε,
Νομίζω ότι θα πρέπει να λάβετε υπόψη το Κέντρο επίλυσής μας. 😉
Παρέχουμε κάτι περισσότερο από ειλικρινείς κριτικές καζίνο και φοβερό φόρουμ.
Hello,
I think that you should consider our Resolution Center. 😉
We provide more than just honest casino reviews and awesome forum.
15:26 (UTC+2)
Η ανάληψη είναι πλέον σε αναμονή για 75 ώρες, ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών πόσο καιρό θα πάρει. Είπαν ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις αναλήψεις.
Μέχρι στιγμής έχουν έρθει 1000/4000e
15:26 (UTC+2)
The withdrawal has now been on hold for 75 hours, I asked customer service how long it will take. They said that there are delays in withdrawals.
So far, 1000/4000e have come
15.26 (UTC+2)
Kotiutus ollut nyt odotus tilassa 75 tuntia, kysyin asiakaspalvelusta, että mikä kestää. Kertoivat, että on viivästyksiä kotiutuksissa.
Tähän mennessä tullut siis 1000e/4000e
Λοιπόν, αυτό ισχυρίζονται πάντα... απλά περιμένετε, οι πελάτες δεν απογοητεύονται και παίζουν πίσω τα κέρδη τους..
Well, that's what they always claim... just wait, the customers don't get frustrated and gamble their winnings back..
Juu niinhän ne aina väittää...odottaa vaan, et asiakkaat turhautuu ja pelaa voittonsa takaisin..
Ναι, έτσι νιώθω, την τελευταία φορά που κατάθεσα σε αυτό ή εκείνο το αδελφό καζίνο, ήταν μιάμιση εβδομάδα και πήρα 1000e/4000e 😀
Yeah, that's how it feels, the last time I deposited at this or that sister casino, it's been a week and a half and I got 1000e/4000e 😀
Joo siltähän se vähän tuntuu, viimeinen kerta ku depoon tälle tai tän sisarkasinoille, puoltoista viikkoa menny ja saanut 1000e/4000e 😀
9.37 (UTC + 2) περισσότερες από 90 ώρες το check-out εκκρεμεί και ακόμη δεν έχει εγκριθεί και δεν έχουν απαντηθεί μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!
9.37 (UTC + 2) more than 90h the check-out has been pending and it still hasn't been approved and no emails are answered!
9.37 (UTC + 2) yli 90h ollut kotiutus odotustilassa eikä vieläkään ole hyväksytty eikä sähköposteihin vastata!
Το πήρες τελικά; Όσο για μένα ακόμα περιμένω αλλά μόλις πέρασαν 72 ώρες
Did you eventually get it? As for me I'm still waiting but 72 hours have just passed
Ναι, πήρα εξιτήριο πριν από μια ώρα περίπου, πέρασαν περίπου 100 ώρες.
Έχω λάβει 2000e/4000e τώρα!
Yes, I was discharged about an hour ago, about 100 hours passed.
I have received 2000e/4000e now!
Joo sain noin tunti sitten kotiutuksen, noin 100h meni.
2000e/4000e olen saanut nyt!
Μόλις μου έστειλαν email. Ακύρωσαν την ανάληψη για άλλη μια φορά και μετά είπαν ότι δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν επεξεργασία στη χρεωστική μου κάρτα και θέλουν να καταθέσω 25 $ μέσω ενός ewallet. Δεν έχω επιπλέον $25!!! Ξόδεψα πάρα πολλά χρήματα για να πάρω διαβατήριο μόνο και μόνο για να κάνω ανάληψη! Είναι ντροπιαστικό για μένα να το λέω αυτό εδώ, αλλά είναι αλήθεια. Οπότε τα λεφτά μου έχουν κολλήσει εξαιτίας τους. Μίλησα με την τράπεζά μου και επιβεβαίωσαν ότι μπορούν να λάβουν χρήματα από οπουδήποτε. Έχω λάβει διεθνείς αναλήψεις στο παρελθόν χωρίς πρόβλημα και είναι η ίδια τράπεζα και χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησα. Χαίρομαι για σένα αλλά είμαι μίζερη γιατί πραγματικά χρειάζομαι αυτά τα χρήματα.
They just emailed me. They cancelled the withdrawal yet again and then they said they can't process to my debit card and they want me to deposit $25 through an ewallet. I don't have an extra $25!!! I spent too much money getting a passport just to withdraw! It's embarrassing for me to say this here but it's true. So my money is stuck because of them. I spoke to my bank and they confirmed that they can receive money from anywhere. I've received international withdrawals before with no problem and it's the same bank and debit card that I used. I'm happy for you but I'm miserable because I really need that money.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.