ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
22194 προβολές 133 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Alex1284
πριν από 1 έτος

I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?

Geisseli
πριν από 1 έτος

Hi. Did you ever get your second withdrawal?

tm1025
πριν από 1 έτος

Ναι, καλύτερα από το τίποτα..Σκέφτηκα να κάνω παράπονο μια φορά, αλλά μετά ήθελα να χάσω τα λεφτά μου ταυτόχρονα, οπότε το άφησα ημιτελές. Συγνώμη αν δεν καταλαβαίνετε.. γράφω στα φινλανδικά, ο μεταφραστής θα μεταφράσει όπως θέλει😆

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
tm1025
πριν από 1 έτος

Δεν έχει γίνει άλλη αποβολή, σε 24 ώρες ακριβώς θα έπρεπε να γίνει άλλη, γιατί μέχρι τότε έχουν περάσει 72 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Okay. I'd advise you to maybe periodically check your account because when my withdrawal was cancelled I received no notification at all. I just checked my account and then I saw that the money had been mysteriously returned.

tm1025
πριν από 1 έτος

Imagine that. 50 hours of waiting gone down the drain! I checked my account statement and it showed the exact time that money was credited to my account. That's how I know when exactly it happened and how much time was wasted. The withdrawal was pending for bloody 50 hours when this "misunderstanding" occured.

tm1025
πριν από 1 έτος

Έχω κάνει έλεγχο κάθε λίγες ώρες, η επιστροφή είναι ακόμα σε κατάσταση "αναμονής".

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

They said my withdrawal was cancelled by mistake and that I should just do another request and wait yet another 72 hours!!!

πριν από 1 έτος

That is quite an unfortunate coincidence, in this situation. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Do you think they're telling the truth?

πριν από 1 έτος

Ναι, καλύτερα από το τίποτα..Σκέφτηκα να κάνω παράπονο μια φορά, αλλά μετά ήθελα να χάσω τα λεφτά μου ταυτόχρονα, οπότε το άφησα ημιτελές. Συγνώμη αν δεν καταλαβαίνετε.. γράφω στα φινλανδικά, ο μεταφραστής θα μεταφράσει όπως θέλει😆

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I guess that you failed to notice that we have a team of experts available to players in case you need help.

This means - you can submit a complaint here on the Casino Guru website. Learn more about it here.

Just note that we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal.



πριν από 1 έτος

I'll do that. How effective is the askgambler's process may I ask?

πριν από 1 έτος

Hello,

I think that you should consider our Resolution Center. 😉

We provide more than just honest casino reviews and awesome forum.

Check how it works here.

πριν από 1 έτος

15:26 (UTC+2)

Η ανάληψη είναι πλέον σε αναμονή για 75 ώρες, ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών πόσο καιρό θα πάρει. Είπαν ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στις αναλήψεις.

Μέχρι στιγμής έχουν έρθει 1000/4000e

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αυτό ισχυρίζονται πάντα... απλά περιμένετε, οι πελάτες δεν απογοητεύονται και παίζουν πίσω τα κέρδη τους..

Αυτόματη μετάφραση:
Alex1284
πριν από 1 έτος

Ναι, έτσι νιώθω, την τελευταία φορά που κατάθεσα σε αυτό ή εκείνο το αδελφό καζίνο, ήταν μιάμιση εβδομάδα και πήρα 1000e/4000e 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

9.37 (UTC + 2) περισσότερες από 90 ώρες το check-out εκκρεμεί και ακόμη δεν έχει εγκριθεί και δεν έχουν απαντηθεί μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

Did you eventually get it? As for me I'm still waiting but 72 hours have just passed

tm1025
πριν από 1 έτος

Ναι, πήρα εξιτήριο πριν από μια ώρα περίπου, πέρασαν περίπου 100 ώρες.

Έχω λάβει 2000e/4000e τώρα!

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

They just emailed me. They cancelled the withdrawal yet again and then they said they can't process to my debit card and they want me to deposit $25 through an ewallet. I don't have an extra $25!!! I spent too much money getting a passport just to withdraw! It's embarrassing for me to say this here but it's true. So my money is stuck because of them. I spoke to my bank and they confirmed that they can receive money from anywhere. I've received international withdrawals before with no problem and it's the same bank and debit card that I used. I'm happy for you but I'm miserable because I really need that money.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
tm1025
πριν από 1 έτος

Με τι κατέθεσες;

Αυτόματη μετάφραση:
Geisseli
πριν από 1 έτος

I used my debit card. It's a Mastercard linked to my bank account.

12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα