ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
20992 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, υπάρχει κάτι περίεργο για το SvenPlay Casino. Η απόσυρσή μου εγκρίθηκε μέσω email και υποβλήθηκε σε επεξεργασία στις 26 Ιουνίου 2024. Αλλά δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματα. Έχετε κάποια εμπειρία για το πόσο χρόνο χρειάζεται;

Αυτόματη μετάφραση:
Markic
πριν από 4 μήνες

Hello, according to the user reviews and also based on its lower Safety Index 👈, it seems this was not the best pick. On the other hand, it's fair to say, especially since the user reviews are not pretty fresh, I would suggest asking the casino directly.

How does it seem in your casino account, for instance? Is the withdrawal marked as complete?

In my opinion, it's always worth consulting withdrawal-related problems with someone from support. Based on the preferred payment option, they should be able to check it out for you.

Do you care to try?


πριν από 4 μήνες

Ναι, ούτε ο ιστότοπος είναι πολύ σαφής. Ναι, τους γράφω συνέχεια και λένε ότι τα χρήματα έχουν εξοφληθεί. Τώρα έχουν περάσει 5 μέρες. Πόσο πιστεύετε ότι πρέπει να περιμένουμε;

Αυτόματη μετάφραση:
Markic
πριν από 4 μήνες

Well, we give casinos 14 days to send money to players. But if you have written to them and they have said that the money has been sent, I hope it will be as soon as possible. What payment method did you use? In your player account and withdrawals, does your withdrawal also show marked as successful ? 

I would say try to be patient and if nothing moves and you don't get the money, you can write and we will try to look into it more and help you. 🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, λοιπόν τραπεζικό έμβασμα, έγραψαν στις 26 Ιουνίου ότι ήταν υπό επεξεργασία αλλά δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα. Εδώ είναι μια εικόνα του πώς φαίνεται για αυτούς. Μέσα και έξω. Ουσιαστικά θα έπρεπε να λέει ότι έχουν συμπληρωθεί 1000 ευρώ.


filefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
Markic
πριν από 3 μήνες

In my opinion, this is longer than expected, even for the bank transfer. Could you ask the support or chat to provide the transaction number, I would also check pending transactions, though.

Also, it won't hurt to ask your payment provider; still, knowing the transaction number would be very handy.


Radka
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, πήρα τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Markic
πριν από 3 μήνες

See? Things were not as dark as suggested 🙂. I'm glad the trouble has ended!

Out of curiosity, are you happy enough to keep playing there?

Radka
πριν από 3 μήνες

Ναι γιατι οχι; Μετά την ανάληψη, κέρδισα ξανά 1000 ευρώ μόλις μια μέρα αργότερα και έλαβα ένα email που έλεγε ότι είχε εξοφληθεί. Ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με το Lordspin Casino, ξέρεις αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Markic
πριν από 3 μήνες

So it's great to see that you have a winning streak so may you continue to do well. 

As for the other casino, I see that it doesn't have a higher safety index, so I personally would be cautious before depositing. We don't have that much playing experience there so I would be even more careful if you want to play there. But I probably wouldn't change a winning casino. 

πριν από 2 εβδομάδες

Έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το svenplay: «Παρατηρήσαμε ότι δεν χρησιμοποιήσατε τον λογαριασμό σας στο Svenplay συνδέοντάς τον στον ιστότοπο για 330 ημέρες.


Μετά από 30 ημέρες, εάν παραμείνετε ανενεργοί, ο λογαριασμός σας θα θεωρείται αδρανής. Οι αχρησιμοποίητοι λογαριασμοί χρεώνονται με μηνιαία χρέωση 5 ευρώ (ή ισοδύναμο νόμισμα), η οποία αφαιρείται από το υπόλοιπό σας μέχρι να μηδενιστεί το υπόλοιπό σας.


Για να αποφύγετε τέτοιες χρεώσεις, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας."


Επικοινώνησα με τη svenplay στο email τους, το οποίο έλαβα από τη σελίδα svenplay, αλλά το μήνυμα επιστρέφει στο email μου "Undelivered Mail Returned to Sender". Στη συνέχεια πήγα στη συνομιλία τους όπου έλαβα την ίδια διεύθυνση email" " αλλά το ίδιο συμβαίνει ξανά, το e-mail δεν λειτουργεί με αυτά, η συνομιλία είναι μόνο εκτός σύνδεσης.. 9 εκατοστά είναι χρήματα σε αυτόν τον λογαριασμό, όταν προσπάθησα να ξεκινήσω τα παιχνίδια μου λέει "Σφάλμα έναρξης του παιχνιδιού"


είναι αυτό το καζίνο ακόμα σε λειτουργία, αλλά η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν λειτουργεί. είναι επομένως απλώς απατεώνες.


Ήρθα σε επαφή μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι θα στείλουν ένα email στο οποίο πρέπει να απαντήσετε ότι ο λογαριασμός μπορεί να κλείσει, απάντησα σε αυτό το email και επέστρεψε ως λάθος. δεν έχουν εξυπηρέτηση πελατών.


Μόλις ανακάλυψα ότι το σύστημα e-mail της svenplay πιστεύει ότι το e-mail μου είναι ανεπιθύμητο και γι' αυτό το e-mail επιστρέφεται. ναι, είναι πολύ κακοί στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τώρα η συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών τέθηκε αμέσως εκτός σύνδεσης όταν έβαλα το email μου εκεί.



Λαμβάνω αυτό το μήνυμα πίσω από αυτούς όταν τους στέλνω ένα email:


"Η μη παραδοθείσα αλληλογραφία επιστράφηκε στον αποστολέα"


"Αυτό είναι το σύστημα αλληλογραφίας στον κεντρικό υπολογιστή meiliboxi.fi.


Λυπάμαι που πρέπει να σας ενημερώσω ότι το μήνυμά σας δεν μπόρεσε

να παραδοθεί σε έναν ή περισσότερους παραλήπτες. Επισυνάπτεται παρακάτω.


Για περαιτέρω βοήθεια, στείλτε μήνυμα στον ταχυδρομείο.


Εάν το κάνετε, συμπεριλάβετε αυτήν την αναφορά προβλήματος. Μπορείτε

διαγράψτε το δικό σας κείμενο από το συνημμένο επιστρεφόμενο μήνυμα.


Το σύστημα αλληλογραφίας"





οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω για να κλείσω τον λογαριασμό όταν οι ίδιοι δεν θέλουν να κλείσω τον λογαριασμό μου!!!


και η συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών είναι αμέσως εκτός σύνδεσης όταν κάνω είσοδο!!!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, it's not exactly the happiest thing to get an email back. Do you have a normal domain and not a temporary one? I would also expect you to be able to resolve it with chat but I see you failed there too. 

If you need help you can contact us. If you don't need the account, then basically nothing should happen except that the few cents you have there will disappear. 

So do you think you need help or not? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

δεν χρειάζομαι βοήθεια Ήθελα να πω σε άλλους χρήστες για αυτήν την εξυπηρέτηση πελατών svenplay. δεν αξίζει να βάλετε χρήματα σε αυτό το καζίνο. Έκανα κατάθεση 2 φορές εκεί και το συνολικό ποσό είναι περίπου 50ε. Προσπάθησα επίσης να το κλείσω πριν από ένα χρόνο, αλλά ακόμα και τότε ήταν το ίδιο πράγμα που η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ κακή.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 2 εβδομάδες

Sure, it's definitely a good thing that you wanted to share your situation. I would say that I wouldn't be too happy with that kind of support either, but unfortunately it's not excellent everywhere and there are many casinos where you'd be met with poor treatment. 

It is therefore important to find one where you know you can rely on the support and not the other way around. At least for me it would definitely be important. 

May your experience only get better in the future.☘️

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα