ΦόρουμΚαζίνοSvenplay Casino - γενική συζήτηση

Svenplay Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Geisseli
|
22233 προβολές 133 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
πριν από 1 έτος

Όχι, το Casino Guru είναι πολύ αδύναμο. Πάντα επικοινωνούσα απευθείας με την LCS Ltd λόγω του αυτο-αποκλεισμού μου. γραμμένο, και όμως δεν είστε μπλοκαρισμένοι παντού. Δικαιολογίες επί δικαιολογιών….

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μιλάω για πληρωμή και όχι για αυτοαπαγόρευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι, το Casino Guru είναι πολύ αδύναμο. Πάντα επικοινωνούσα απευθείας με την LCS Ltd λόγω του αυτο-αποκλεισμού μου. γραμμένο, και όμως δεν είστε μπλοκαρισμένοι παντού. Δικαιολογίες επί δικαιολογιών….

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry to say that, but it has never been within our power to block a player's account. Only the casino's employees can do that. Furthermore, we have no authority over any licensing provider or local regulations.

You say we are weak, yet you keep submitting complaints. Is there perhaps something I can help you with?

πριν από 1 έτος

Μιλάω για πληρωμή και όχι για αυτοαπαγόρευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I checked the casino safety index, which seems too low for my taste, and found this:

"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"

I guess I understand the necessity of asking. Even though I can't say for sure how many players have been paid so far, I do hope the complaint will help you eventually. For now, concentrate on passing the KYC, I'd say this is essential for now. Let me know as soon as you pass it, please. 🙏


πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Δυστυχώς, δεν θα γίνει δεκτό ούτε ένα έγγραφο σχετικά με την απόδειξη της διεύθυνσής μου.


Δεν έχω ιδέα τι άλλο να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It basically means they are not going to pay you. I think the easiest way to at least have a chance is to make a complaint to MGA or MADRE. If you really have tried to send valid documents which are not accepted for some reason, mention this in the complaint. Do they tell you what is wrong with your documents?

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Ναι, δέχτηκαν τα πάντα εκτός από την επιβεβαίωση της διεύθυνσης.

Δυστυχώς δεν δέχονται ούτε ένα έγγραφο. Τους έστειλα το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού με το όνομα και τη διεύθυνσή μου!


Τώρα σας έγραψα ότι το αναφέρω στο MGA.


Πιστεύετε ότι η MGA μπορεί να κάνει κάτι για αυτό;


Με εκτίμηση και ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Δυστυχώς, δεν θα γίνει δεκτό ούτε ένα έγγραφο σχετικά με την απόδειξη της διεύθυνσής μου.


Δεν έχω ιδέα τι άλλο να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I see you still haven't managed to verify your account. Did you ask the casino what is the problem with your address if it is the only document that was not accepted ? Be sure to mention these facts in your complaint and answer Tomas' questions so he can move on. 

However, I also see that you have written that you will also file a complaint with the licensing authority. Have you already done so or are you just about to ?  

πριν από 1 έτος

It basically means they are not going to pay you. I think the easiest way to at least have a chance is to make a complaint to MGA or MADRE. If you really have tried to send valid documents which are not accepted for some reason, mention this in the complaint. Do they tell you what is wrong with your documents?

πριν από 1 έτος

Hi, I don't think it's necessarily because the casino doesn't want to pay, although I understand that it's certainly not a pleasant situation to be in. 

However, you also found yourself in a situation where you had a problem with account verification if I remember correctly. We'll see where the complaint team gets us and hopefully everything can be resolved. 🤔

Jaro
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


ναι, σου έστειλα πολλά έγγραφα.

Αλλά πάντα παίρνω την ίδια απάντηση.


Έχω ήδη εγγραφεί στο MGA.


Έγραψα επίσης πίσω στον Tomas.

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 1 έτος

Do you think you get the same answer from the casino all the time ? As for the documents and the answer to Tomas, thank you because he will be able to move forward and we will be closer to a solution. 

Regarding the complaint to the MGA, could you let us know how it will develop there as well ? I think it will also be quite insightful for the players to see what you are going through.

Anyway, I strongly believe that everything will turn out well in the end. Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, μου γράφουν πάντα τα ίδια.


Έχω μια γενική απορία.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και αντίγραφο κίνησης από την τράπεζα.

Τους έστειλα τραπεζικό αντίγραφο με τη διεύθυνση και το όνομά μου στο επάνω μέρος.

Θέλουν όμως τραπεζικό αντίγραφο;


Πέρασα την υπόθεση στην MGA.

Ακόμα περιμένει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 1 έτος

Hmm, it looks to me as if they are two of the same thing. Did you try to ask what the casino sees as the difference between the two and what you should send ? I think they'll know best what they need, because I'm confused if I have to admit it.

As far as the MGA is concerned, I will wait to see what they say and what you write.

amarcallejon
πριν από 1 έτος

I'll try to shed some light here:

I'd say there is just one bank statement, but the way you acquire it may affect its authenticity.

Additionally, some people (not saying it's this case) mistake transaction history for bank statements.

Bank statements usually serve as proof of address and account holding, while transaction history usually declares a deposit.

To be more concrete, how did you acquire your bank statement, please? Is this the official version that your bank sent you?


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, εκτύπωσα το αντίγραφο κίνησης από το μηχάνημα στην τράπεζα.

Δεν τράβηξα στιγμιότυπο οθόνης ή κάτι τέτοιο.


Στην Αυστρία μπορείτε να εκτυπώσετε το αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού απευθείας στην τράπεζα.


Έγραψα στο καζίνο ποια πρέπει να είναι η διαφορά μεταξύ μιας κίνησης λογαριασμού και μιας κίνησης τραπεζικού λογαριασμού.

Μου φαίνεται ότι δεν θέλουν να το επαληθεύσουν.


Δυστυχώς δεν έχω πλέον σχέδιο για το τι άλλο μπορώ να στείλω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 1 έτος

Ok, so good so far. Just a question: where did the "account statement" come from?

We were talking purely about bank statement, so what is this account statement? Is it associated with your bank account?

The way I see it, you seem a bit concerned that the casino insists on a bank statement when this account statement provides the same information, am I close?

I think, even from the casino's perspective, it is important to verify the specific information you can provide. Not to be stubborn about the source. Once the statement is original, it should be considered worthy, or you must be told what is wrong with it.

Radka
πριν από 5 μήνες

Γειά σου,


Ο λογαριασμός μου επιτέλους επαληθεύτηκε και μπορώ να κάνω ανάληψη.


Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει ήδη λάβει πληρωμή από το Casino Svenplay;

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 5 μήνες

Hello, it took quite a long time since I see that you wrote your last post, more than half a year ago. 

Anyway, I'm glad that the account verification has been resolved successfully and you can now withdraw. 

To answer your question, according to what I have seen in the complaints, the last time the player received money was 3 months ago. 

However, the casino has a pretty low safety index, so I would think twice about playing here or continuing if you manage to withdraw. 

Anyway, let me know how it goes for you and if you managed to get the money.

πριν από 5 μήνες

Ναι ξέρω.


Θα σας κρατάω ενήμερους όταν λάβω μια πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon
πριν από 5 μήνες

Sure, I will wait for, I believe, positive news. 

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα