Συγγνώμη για αυτήν την κατάσταση, πραγματικά. Μπορώ να δω το παράπονό σας, εδώ με την ομάδα μας, όπου δεν έχει παρέμβει ακόμη, λόγω του χρονικού πλαισίου των 14 ημερών, που είναι μια τυπική διαδικασία κάθε φορά που τίθεται σε τέτοιου είδους ζητήματα με την απόσυρση. Μάλλον έχετε ήδη διαβάσει τις άλλες δημοσιεύσεις σε αυτό το νήμα, όπου μπορείτε να δείτε, ότι το καζίνο έχει βάλει σε αναμονή πολλές αναλήψεις των παικτών του τελευταία. Γνωρίζω ότι είναι μια απογοητευτική κατάσταση, προσπαθήστε να είστε λίγο υπομονετικοί, ωστόσο, για να μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτό το καζίνο. Η ομάδα παραπόνων μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει, σίγουρα. Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε, όποτε έχετε νέα σχετικά με την περίπτωσή σας.
Sorry about this situation, really. I can see your complaint, here with our team, where they haven't intervene yet, because of the 14 day time frame, which is a standard proceeding whenever comes to this kind of issues with the withdrawal. Probably you have already read the other posts in this thread, where you can see, that the casino has put on hold many withdrawals of its players lately. I know, that it is a frustrating situation to be in, try to be a little patient, though, so we can find out what exactly is going on in this casino. Our complaint team will do their best to help you out, for sure. Please keep us updated, whenever you have any news regarding your case.
Αυτόματη μετάφραση: