Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

206.781 προβολές 979 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...8 9 10...50
Προσθήκη ανάρτησης
User12345
πριν από 1 έτος

Κοιτά πάντα δεν ήταν 3 μέρες οι αναλήψεις μου πχ είχα κάνει στις 9 και μπήκαν στις 18 του μήνα όποτε πάντα υπάρχει μια σχετική καθυστέρηση

Apostolos
πριν από 1 έτος

Εχεις παρει λεφτα απο αυτην την στοιχηματικη?

User12345
πριν από 1 έτος

Έχω πάρει ναι έχω τζιραρει κοντά στα 800€ και πίσω πήρα καμία 500€ τα πήρα έχω κάνει καμία 6 αναλήψεις πάνω κάτω πάντα με καθυστέρηση άλαλα μπηκαν

Apostolos
πριν από 1 έτος

Για να δουμε τι να πω. Εχω διαβασει πολλα παραπονα γι αυτη την στοιχηματικη.

πριν από 1 έτος

Το ιστορικό συναλλαγών μου συχνά δεν έχει εγκριθεί. Αυτό είναι το μόνο που μου λείπει για επαλήθευση. Εκεί όμως μπορείς να δεις και την κατάθεση. Ωστόσο, απορρίπτεται. Η ζωντανή υποστήριξη δεν ξέρει ποιο είναι το πρόβλημα και δεν μπορεί να μου δώσει λόγο. Έκανα τα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες.

Αυτόματη μετάφραση:
webse1984
πριν από 1 έτος

Εμένα μου λένε ότι είναι στο τελικό στάδιο και να κάνω λίγο υπομονή ακόμη δεν υπάρχει πρόβλημα

webse1984
πριν από 1 έτος

Ακριβώς το ίδιο ήταν και για μένα, τώρα απαιτούν όλες τις συναλλαγές των τελευταίων δύο μηνών και από τους τρεις τρόπους κατάθεσής μου...συμπεριλαμβανομένων αυτών που δεν έχουν καμία σχέση με την κατάθεση. Δοκίμασε το. Είναι πραγματικά λυπηρό αυτό που συμβαίνει και πώς σκόπιμα τραβούν τα πράγματα. Οι φωτογραφίες μου που ανέβασα πρόσφατα δεν έχουν υποστεί επεξεργασία από την περασμένη Τετάρτη, δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Lutze333
πριν από 1 έτος

Τι ενννοεις σου πιστώθηκαν και μετα τα ζήτησαν πίσω; Μου φαίνεται παράλογο . Σήμερα ολοκληρώθηκαν 3 αναλήψεις μου και προχώρησα και σε αλλη

πριν από 1 έτος

Είδα ότι στο spam email μου στέλνουν ένα μπόνους email αν κάνω κατάθεση, αλλά δεν αναφέρεται η ανάληψη και είναι μυστήριο, έχω μείνει άναυδος από ένα τελικά ασήμαντο ποσό. Αλλά ούτως ή άλλως περιμένουμε, δεν μένει τίποτα άλλο να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, that's right. It's certainly not nice to get emails with bonuses, but if they do not have an update or have checked all documents for verification, then they probably don't have anything to say to you yet. So we'll have to wait and if the casino doesn't manage to do it in 14 days and send the money, then you can contact our team. 👍

πριν από 1 έτος

Φίλε περιμένω από τις 18/3 3 αναλήψεις και όλο λένε όλα πάνε καλά θα ενημερώσουν λόγω όγκου δεν έχουν γίνει για αναληψη και αγχωνομαι

πριν από 1 έτος

Hi, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process so if you can't get the money by then, be sure to get in touch and our team will try to help you with complaint. 

Anyway, have you already verified your account with the casino ? I see a lot of players are writing here, so they must be checking everything in the casino.

Hope you will have your money as soon as possible.

πριν από 1 έτος

Σημερα κλεινω 14 μερες απο την αναληψη μου κι ακομα τιποτα τωρα μιλησα παλι μαζι τους και παλι μου ειπαν τα ιδια να κανω υπομονη και οτιδεν υπαρχει θεμα ανησυχιας. Πιστευω δεν θα τα παρω ποτε τα λεφτα μου.

πριν από 1 έτος

Hey, in that case I would file a complaint here on this link. I think 14 days is enough to sort it out. You can be patient, but I know how you feel when you haven't had money for 2 weeks. 

You gonna go for it? 

πριν από 1 έτος

Το ιστορικό συναλλαγών μου συχνά δεν έχει εγκριθεί. Αυτό είναι το μόνο που μου λείπει για επαλήθευση. Εκεί όμως μπορείς να δεις και την κατάθεση. Ωστόσο, απορρίπτεται. Η ζωντανή υποστήριξη δεν ξέρει ποιο είναι το πρόβλημα και δεν μπορεί να μου δώσει λόγο. Έκανα τα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I understand that it's certainly not nice to go through verification when your last document is wrong and it's still rejected. However, live chat has nothing to do with this, this kind of thing is handled by another department. They will only tell you what they know too. But did you try to email the casino what you should do in this case and what is the issue with your transaction history ? Did the casino tell you anything about it ? 

Anyway, since you have an open complaint, our team will try to assist you if it still doesn't work out. I hope you will be able to verify your account.

πριν από 1 έτος

Ακριβώς το ίδιο ήταν και για μένα, τώρα απαιτούν όλες τις συναλλαγές των τελευταίων δύο μηνών και από τους τρεις τρόπους κατάθεσής μου...συμπεριλαμβανομένων αυτών που δεν έχουν καμία σχέση με την κατάθεση. Δοκίμασε το. Είναι πραγματικά λυπηρό αυτό που συμβαίνει και πώς σκόπιμα τραβούν τα πράγματα. Οι φωτογραφίες μου που ανέβασα πρόσφατα δεν έχουν υποστεί επεξεργασία από την περασμένη Τετάρτη, δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see you have the same problem with account verification. I would recommend to cooperate with the casino to get over with as soon as possible. However, what exactly is the problem with your document ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλησπερα μολις ελαβα τα χρηματα!

πριν από 1 έτος

Ναι, έγραψα ένα email αλλά δεν έλαβα απάντηση για το τι μπορεί να φταίει στη διαδικασία συναλλαγής. Δεν είναι η πρώτη μου πληρωμή από ένα καζίνο, μέχρι στιγμής πάντα δουλεύει. Μόνο σε αυτό το καζίνο παίζετε για χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, τους έχω ήδη στείλει ό,τι ήταν δυνατό, τίποτα περισσότερο δεν είναι δυνατό. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Το ιστορικό συναλλαγών και η «απόδειξη ηλεκτρονικού πορτοφολιού» επίσης απορρίφθηκαν, παρόλο που όλα ήταν ορατά. Αλλά έχω ήδη ανοίξει μια υπόθεση καταγγελίας εδώ.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Κύριε jaro λαμβάνω τα χρήματα μου χωρίς να κάνω κάποια επαλήθευση διότι δεν ζητείται από την εταιρεία, απλά έκανε 13-14 μέρες για την πίστωση. Χρειάζεται να κάνω από την στιγμή που μου λένε όχι επαλήθευση από την εταιρεία; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας είναι πολύ καλή εταιρεία

User12345
πριν από 1 έτος

ποτε είχες κάνει αναληψη?

πριν από 1 έτος

ποτε είχες κάνει αναληψη?

πριν από 1 έτος

17/3

User12345
πριν από 1 έτος

ελπιζω να τα παρω κ εγω. ειχα κανει στις 18


1...8 9 10...50
Μετάβαση στη σελίδααπό 50 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.