Γειά σου.
Το ίδιο θα ένιωθα κι εγώ! Όχι μόνο κάθε εκπρόσωπος παρείχε διαφορετικές πληροφορίες, αλλά ειλικρινά, δεν υπήρχε τρόπος να λάβετε σχόλια για τον κλειστό λογαριασμό. Αυτή είναι η χειρότερη κατάσταση, και θα περίμενα από οποιονδήποτε να σας κάνει να το ξεπεράσετε σωστά.
Προσπαθώ να καταλάβω πώς να έρθω σε επαφή με το καζίνο. η τελευταία επιλογή είναι συνήθως σύμφωνα με το προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα το δοκιμάζατε;
Θα είμαι εδώ για την απάντησή σας. Χωρίς να διατηρώ επαφή, όμως, φοβάμαι ότι η καλύτερη βολή θα είναι ένα παράπονο.
Λοιπόν, ας δώσουμε μια ευκαιρία στα socials τους, έτσι δεν είναι; 🤷♀️
Hello.
I would feel the same too! Not only did each representative provide different information, but frankly, there was also no way to get feedback on the closed account. This is the worst situation, and I would expect anyone to get you through this properly.
I'm trying to figure out how to get in touch with the casino; the last resort option is usually per their social media profile. Would you try that?
I'll be here for your response. Without maintaining contact, though, I fear the best shot will be a complaint.
Well, let's give their socials a shot, shall we? 🤷♀️
Αυτόματη μετάφραση: