ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 μήνες από Miikkuli
|
13093 προβολές 271 απαντήσεις |
|
12 3 4...14
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Γεια, συνήθιζα να κάνω κατάθεση με τη Visa σε κάθε άλλο καζίνο, αλλά προφανώς δεν λειτούργησε εκεί, αλλά ακόμα τίποτα μέχρι στιγμής, είναι ακόμα υπό επεξεργασία, για μένα ήταν πάντα μια γεύση από αυτό. αν τελικά συμβεί κάτι. Ειλικρινά θα το αποσύρω τώρα και θα το πληρώσω ξανά στην πιστωτική μου κάρτα γιατί δεν αντέχω την ταλαιπωρία που προκαλεί η τράπεζά μου, για παράδειγμα ακύρωση λογαριασμού λόγω παράνομου τζόγου, πράγμα που σημαίνει ότι θα διαρκέσει ακόμη περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 2 μήνες

Well, I don't blame you for that at all, and that's why I asked if there was no other alternative than a bank transfer, since you mentioned some problems on the part of the bank. 

Anyway, if you don't withdraw and the casino has a problem and you have no answer why, you can contact us and we will try to help you. 

We give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue and if they are unable to send you the money, then you can consider filing a complaint. 

πριν από 2 μήνες

Περιμένω απόσυρση εδώ και δύο εβδομάδες. Το πρώτο το ακύρωσαν χωρίς λόγο. Τώρα περίμενα περισσότερες από 3 ημέρες για έγκριση για την τρίτη μου προσπάθεια ανάληψης των 200€. Η υποστήριξη πελατών γράφει πάντα τα ίδια πράγματα, δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γι 'αυτό. Επιπλέον, δεν υπάρχει ενότητα για την εισαγωγή εγγράφων ταυτότητας για ανάληψη. Απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
elisachiriac
πριν από 2 μήνες

Πιστεύω επίσης ότι κάτι δεν πάει καλά, το οποίο είναι περίεργο. Πρόσφατα άφησα μια κριτική σχετικά με αυτό το καζίνο και τώρα δεν μπορώ να μπω γιατί το λέει αυτό από εδώ - Λόγω της διεύθυνσης IP σας, δεν μπορούμε να σας δώσουμε αυτήν τη σελίδα Εμφάνιση - Γιατί θα μπορούσαμε και συνεχίζουμε να μπορούμε να παίξουμε εκεί;;; Νομίζω ότι κανείς δεν θα δει τα κέρδη του από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Περιμένω απόσυρση εδώ και δύο εβδομάδες. Το πρώτο το ακύρωσαν χωρίς λόγο. Τώρα περίμενα περισσότερες από 3 ημέρες για έγκριση για την τρίτη μου προσπάθεια ανάληψης των 200€. Η υποστήριξη πελατών γράφει πάντα τα ίδια πράγματα, δεν μπορούν να μου πουν τίποτα γι 'αυτό. Επιπλέον, δεν υπάρχει ενότητα για την εισαγωγή εγγράφων ταυτότητας για ανάληψη. Απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

If I'm not mistaken, your account has not been verified yet. Am I correct? That could be the case. Many casinos won't let you withdraw without a proper check. It seems the casino won't share any details until then, which is surely not very pleasant.

Keep us posted on how you're doing, just in case you need some help.

πριν από 2 μήνες

Πιστεύω επίσης ότι κάτι δεν πάει καλά, το οποίο είναι περίεργο. Πρόσφατα άφησα μια κριτική σχετικά με αυτό το καζίνο και τώρα δεν μπορώ να μπω γιατί το λέει αυτό από εδώ - Λόγω της διεύθυνσης IP σας, δεν μπορούμε να σας δώσουμε αυτήν τη σελίδα Εμφάνιση - Γιατί θα μπορούσαμε και συνεχίζουμε να μπορούμε να παίξουμε εκεί;;; Νομίζω ότι κανείς δεν θα δει τα κέρδη του από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, shanty13!

Are you talking about technical issues with the Casino Guru site, please? I couldn't tell for sure, so I'm asking. 🙏

Radka
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα Radka, δεν νομίζω ότι αυτό είναι τεχνικό πρόβλημα για εσάς επειδή μου το δείχνετε - λόγω της διεύθυνσης IP σας δεν μπορούμε να σας δείξουμε αυτήν τη σελίδα - νομίζω ότι αυτό είναι για την προστασία των Γερμανών παικτών επειδή είναι παράνομος τζόγος στη Γερμανία Αλλά αυτό που ήταν απλώς περίεργο ήταν ότι μπόρεσα να γράψω μια κριτική για αυτό το καζίνο στον ιστότοπό σας και τώρα δεν μπορώ να πάω εκεί για να αλλάξω την κριτική μου επειδή υπάρχει με τη διεύθυνση IP μου.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 2 μήνες

I think I now understand the situation pretty well. Sadly, to be tolerated by GGL, we need to hide most of the casinos for players coming from Germany. Thus, you won't see even the review anymore. I asked our tech guys to come up with a solution. I promise I will keep you updated.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα Radka, δεν νομίζω ότι αυτό είναι τεχνικό πρόβλημα για εσάς επειδή μου το δείχνετε - λόγω της διεύθυνσης IP σας δεν μπορούμε να σας δείξουμε αυτήν τη σελίδα - νομίζω ότι αυτό είναι για την προστασία των Γερμανών παικτών επειδή είναι παράνομος τζόγος στη Γερμανία Αλλά αυτό που ήταν απλώς περίεργο ήταν ότι μπόρεσα να γράψω μια κριτική για αυτό το καζίνο στον ιστότοπό σας και τώρα δεν μπορώ να πάω εκεί για να αλλάξω την κριτική μου επειδή υπάρχει με τη διεύθυνση IP μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

an update:

Although the casino is not accessible to you, you may still find the review in your account, and you should be able to update it. Please access your profile and try that 🙏

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Radka, δυστυχώς όχι, γιατί θα το βαθμολογούσα ως αρνητικό τώρα, αλλά αυτό δεν είναι πλέον δυνατό. Σήμερα μπήκα στο καζίνο και είδα ότι τα κέρδη μου πιστώθηκαν πλέον μόνο στα 350€ χωρίς καμία ένδειξη email. Έπρεπε να ρωτήσω ξανά για την ανάληψη μου ούτως ή άλλως μετά από 5 ημέρες, η επεξεργασία των πληρωμών δεν είναι 2-3 ημέρες, πρέπει πάντα να κάνετε ερωτήσεις μετά τις ημέρες, είχατε ένα τεχνικό πρόβλημα και θα επικοινωνούσατε μαζί μου μέσω email, απλά να μου πιστωθούν τα 350 € και οι ίδιες ακριβώς απαντήσεις που ρώτησα τι θα έπρεπε να σημαίνει αυτό, πρώτα ειπώθηκε ότι εκεί που κατέθεσα θα γινόταν η πληρωμή, της εξήγησα ότι θα το σταματήσουμε στην πρώτη προσπάθεια, ο λογαριασμός τους και επίσης ο λογαριασμός στον οποίο είχα καταθέσει, τότε ειπώθηκε εάν προσδιορίστε άλλο λογαριασμό για την πληρωμή, καθώς δεν έχω άλλη επιλογή από το να χρησιμοποιήσω τον τραπεζικό μου λογαριασμό και πιθανότατα θα έχω πρόβλημα με την τράπεζά μου λόγω παράνομος τζόγος. Ρώτησα επίσης από πού προέρχεται η άδειά τους, καθώς δεν υπάρχει καμία αναφορά στην ιστοσελίδα τους. Τράβηξα επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτής της διαδικασίας.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 2 μήνες

You know, I could use deeper insight regarding the user review and its edit. Can you confirm whether the edit button works if you access the user review from your own profile, please?

We tested it and found that it should be working. If you still have issues editing your original user review, please send me the screenshot so I can help you out. 🙏

Frankly, I can't say I fully understand the situation in the casino. Have you mentioned more than one account and also need to deposit to get a withdrawal? Please correct me if I'm wrong.


Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια, ναι πήγε σήμερα, ευτυχώς κατάφερα να αλλάξω τη βαθμολογία μου. Ευχαριστώ

Όταν πλήρωσα για πρώτη φορά, καθόρισα τον λογαριασμό, η Visa με την οποία κατέθεσα απορρίφθηκε δύο φορές, (σε άλλα καζίνο δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Χθες είχα βαριά καρδιά (αφού υποψιάζομαι ότι η τράπεζά μου το απορρίπτει επειδή παράνομου τζόγου και αντιμετωπίζω δυσκολίες, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον τερματισμό του τραπεζικού μου λογαριασμού) έχουν δοθεί τώρα τα τραπεζικά μου στοιχεία, επισυνάψτε το γραπτό ιστορικό εδώ. Όλα είναι πολύ περίεργα, είναι επίσης περίεργο ότι όταν κάνετε μια πληρωμή, λάβετε ένα email ότι το οικονομικό τμήμα θα επεξεργαστεί σύντομα (ήδη το πρώτο αστείο) το αίτημα διεκπεραιώθηκε. Και δεν συμβαίνει τίποτα, πρέπει να το αμφισβητήσετε μετά από 5 ημέρες και ακυρώθηκε, δεν ξέρω πραγματικά γιατί μέχρι σήμερα, είναι περίεργο που δεν υπάρχει επαλήθευση, ούτε καν ένα email ότι υποβλήθηκε σε επεξεργασία και στάλθηκε για πληρωμή είναι αυτό που είναι πραγματικά κοινό σε κάθε καζίνο, συγγνώμη που βρωμάει στον ουρανό, αυτό συμβαίνει για πάνω από 3 εβδομάδες τώρα, το καλύτερο πράγμα είναι ότι ακόμη και Αν και ανόητα κάνατε ξανά μια κατάθεση, δεν μπορείτε να διεκδικήσετε το μπόνους επειδή έχω μια πληρωμή σε εκκρεμότητα, η οποία δεν έχει διεκπεραιωθεί και δεν έχει καμία σχέση με τις πληρωμές που έγιναν μετά. Το καζίνο είναι απίστευτο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες
  1. filefilefile
  2. filefile
πριν από 2 μήνες

filefilefilefilefile

πριν από 2 μήνες

filefile

πριν από 2 μήνες

Γεια, ναι πήγε σήμερα, ευτυχώς κατάφερα να αλλάξω τη βαθμολογία μου. Ευχαριστώ

Όταν πλήρωσα για πρώτη φορά, καθόρισα τον λογαριασμό, η Visa με την οποία κατέθεσα απορρίφθηκε δύο φορές, (σε άλλα καζίνο δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Χθες είχα βαριά καρδιά (αφού υποψιάζομαι ότι η τράπεζά μου το απορρίπτει επειδή παράνομου τζόγου και αντιμετωπίζω δυσκολίες, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον τερματισμό του τραπεζικού μου λογαριασμού) έχουν δοθεί τώρα τα τραπεζικά μου στοιχεία, επισυνάψτε το γραπτό ιστορικό εδώ. Όλα είναι πολύ περίεργα, είναι επίσης περίεργο ότι όταν κάνετε μια πληρωμή, λάβετε ένα email ότι το οικονομικό τμήμα θα επεξεργαστεί σύντομα (ήδη το πρώτο αστείο) το αίτημα διεκπεραιώθηκε. Και δεν συμβαίνει τίποτα, πρέπει να το αμφισβητήσετε μετά από 5 ημέρες και ακυρώθηκε, δεν ξέρω πραγματικά γιατί μέχρι σήμερα, είναι περίεργο που δεν υπάρχει επαλήθευση, ούτε καν ένα email ότι υποβλήθηκε σε επεξεργασία και στάλθηκε για πληρωμή είναι αυτό που είναι πραγματικά κοινό σε κάθε καζίνο, συγγνώμη που βρωμάει στον ουρανό, αυτό συμβαίνει για πάνω από 3 εβδομάδες τώρα, το καλύτερο πράγμα είναι ότι ακόμη και Αν και ανόητα κάνατε ξανά μια κατάθεση, δεν μπορείτε να διεκδικήσετε το μπόνους επειδή έχω μια πληρωμή σε εκκρεμότητα, η οποία δεν έχει διεκπεραιωθεί και δεν έχει καμία σχέση με τις πληρωμές που έγιναν μετά. Το καζίνο είναι απίστευτο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, I'm glad that as far as the user review is concerned, everything was fine and you could edit it. 

Regarding your problem, I think it's time to open a complaint, because when it's been going on for 3 weeks and you still haven't gotten any help, it's not right. 

You can do so here on this link.

Our team will try to help you and we will see what can be done. 

Are you in? 

πριν από 2 μήνες

Γεια σας ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση, θα περιμένω μέχρι αύριο. Θα γράψω ξανά στο καζίνο σήμερα.


Έχω μια άλλη ερώτηση γιατί δυστυχώς δεν μπορώ να δω όλες τις κριτικές των καζίνο λόγω της διεύθυνσης IP μου. Επειδή υπάρχει ένα άλλο καζίνο που έχει την ίδια δομή σελίδας με αυτό το καζίνο, γι' αυτό ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε διαδικασίες ελέγχου για αυτό το καζίνο, υποψιάζομαι ότι ανήκουν μαζί, φρενίτιδα τζάκποτ, επειδή υπάρχει επίσης μια πληρωμή 150 EUR ανοιχτή, αλλά μόνο για λίγες μέρες αλλά 0 αντίδραση, ίδια διαδικασία, χωρίς αιτήματα επαλήθευσης, τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 2 μήνες

Hello, shanty13.

Have you made any progress today? ✨

When it comes to Jackpot Frenzy Casino, it is the same problem, the casino misses a German license, so we can't show its properties to you. Further explanation is here 👈

Try to describe your history with it in this thread 👈 please. Just to keep the forum a bit organized for others.





elisachiriac
πριν από 2 μήνες

Γεια, ήθελα να ρωτήσω αν έχετε λάβει τα 200€ μέχρι τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Θα το κάνω, δεν υπάρχει πραγματικά καμία πρόοδος, μου έγραψαν σήμερα, αφού έπρεπε να ρωτήσω ξανά, ότι θα λάβω ειδοποίηση και από τα δύο καζίνο σήμερα, οπότε περιμένω ακόμα για σήμερα.

Οπότε είναι ακόμα συναρπαστικό, lol

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα