Γεια σου. Μπορώ πρώτα να ρωτήσω, αν μπορείτε ακόμα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας; Εάν τα χρήματα εξακολουθούν να εμφανίζονται στον λογαριασμό σας, θα πρέπει πιθανώς να στείλετε ένα email στην υποστήριξη του καζίνο και να τους ρωτήσετε για όλα αυτά. Ρωτήστε τους επίσης, για κάθε ενδεχόμενο, εάν μπορείτε να ζητήσετε ξανά την ανάληψη. Θα σας συνιστούσα επίσης να κρατήσετε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ακόμα και να δημιουργήσετε στιγμιότυπα οθόνης των απαντήσεων από την υποστήριξη. Μπορεί να σας φανεί χρήσιμο όποτε χρειάζεστε κάποια απόδειξη. 😉
Επίσης για την πληροφορία, ότι το καζίνο μπορεί να άλλαξε εταιρεία. Το έχετε πάρει από τον πράκτορα ζωντανής συνομιλίας; Κρατήσατε στιγμιότυπο οθόνης με αυτές τις πληροφορίες, τυχαία; Απλώς ρωτάω, ώστε σε περίπτωση που πρόκειται για έγκυρη πληροφορία, η ομάδα μας μπορεί να τις ελέγξει.
Ενημερώστε μας για όλες τις ενημερώσεις σχετικά με αυτό το ζήτημα, θα περιμένουμε εδώ.
Geia sou. May I firstly ask please, if you can still log into your account? If the money is still shown in your account, you should probably send an email to the casinos support and ask them about all this. Also ask them, just in case, if you are able to request the withdrawal again. I would also recommend you to keep those emails, or even make screenshots of the answers from the support. It may come handy whenever you might need some prove. 😉
Also about the information, that the casino may have changed the company. Have you got that from the live chat agent? Did you keep a screenshot with this information, by any chance? Just asking, so in case this is a valid information, our team can check it out.
Please let us know about all the updates regarding this issue, will wait here.
Αυτόματη μετάφραση: