Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
82.972 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...36
shanty13
πριν από 9 μήνες

Hi, did you get any update on your case ? It's been dragging on for quite a long time and I have a feeling that there might be a complaint in the air. 🤔

πριν από 9 μήνες

Καλημέρα, φυσικά δεν έγινε τίποτα, ήταν ακόμα υπό επεξεργασία οπότε δεν ήταν καν έτοιμο για μεταφορά, το οποίο δεν εξοφλήθηκε, αλλά μόλις το ακύρωσα τώρα γιατί έβαλα τα τραπεζικά στοιχεία μου και πραγματικά είμαι πολύ φοβάμαι ότι η τράπεζά μου με τερματίσει λόγω παράνομου τζόγου, δυστυχώς τώρα μου απομένουν μόνο 250 € από 480 € γιατί φυσικά υπάρχει ο πειρασμός να συνεχίσω να παίζω, θα υποβάλω τα πάντα στην καταγγελία αμέσως, αλλά πρέπει να πήγαινε γρήγορα σε ένα ραντεβού.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro, Δυστυχώς το σημερινό μου ραντεβού δεν ήταν καλό για μένα, οπότε στοιχημάτισα όλα τα χρήματα γιατί δεν έχω διάθεση να δώσω αυτή τη μάχη. Έχω ήδη τσακωθεί με ένα καζίνο. Επίσης με βοήθησες πολύ. Σας ευχαριστώ για αυτό σήμερα Χρειάστηκαν 5 μήνες, όπου η ζωή μου έχει πλέον γίνει πολύ πολύτιμη για μένα για να ασχοληθώ με ό,τι αφορά και τα δύο καζίνο που σίγουρα ανήκουν μαζί, τώρα έγραψα πολύ δραστικά για τον εθισμό στον τζόγο αλλιώς βασικά δεν μπορούσαν να τα κλείσουν . Σας είμαι απείρως ευγνώμων για την επικοινωνία σας και σας βοηθάω, είστε μια εξαιρετική ομάδα, με τη διαδικασία να κλείσετε αυτά τα τρομερά καζίνο. Κάνε μου μια χάρη. Τα καζίνο όπως αυτό δεν έχουν λόμπι, δεν επιτρέπεται να δέχονται παίκτες από τη Γερμανία. Σας ευχαριστώ και πάλι για όλα, σας εύχομαι ότι καλύτερο, Namaste γεμάτο αγάπη🫶

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Στην επικοινωνία όπου μπορείτε επίσης να δείτε στο άλλο καζίνο ότι είχα στείλει ήδη πολλά email τον Δεκέμβριο ζητώντας να κλείσει ένας λογαριασμός και αγνοήθηκε. filefilefile .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

filefilefile

πριν από 9 μήνες

filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα, φυσικά δεν έγινε τίποτα, ήταν ακόμα υπό επεξεργασία οπότε δεν ήταν καν έτοιμο για μεταφορά, το οποίο δεν εξοφλήθηκε, αλλά μόλις το ακύρωσα τώρα γιατί έβαλα τα τραπεζικά στοιχεία μου και πραγματικά είμαι πολύ φοβάμαι ότι η τράπεζά μου με τερματίσει λόγω παράνομου τζόγου, δυστυχώς τώρα μου απομένουν μόνο 250 € από 480 € γιατί φυσικά υπάρχει ο πειρασμός να συνεχίσω να παίζω, θα υποβάλω τα πάντα στην καταγγελία αμέσως, αλλά πρέπει να πήγαινε γρήγορα σε ένα ραντεβού.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Focus on not losing the entire balance, please 🙏 Can you pick up another payment option to keep the withdrawal active?

πριν από 9 μήνες

Στην επικοινωνία όπου μπορείτε επίσης να δείτε στο άλλο καζίνο ότι είχα στείλει ήδη πολλά email τον Δεκέμβριο ζητώντας να κλείσει ένας λογαριασμός και αγνοήθηκε. filefilefile .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I would prefer to focus on the Spinanga Casino here. Let's keep it easy to follow, shall we?

The other issue may always be discussed in the proper casino thread. Feel free to start your own if you need to, so we all know how things are connected to each other. 🙏

mairaklft
πριν από 9 μήνες

Hi!

As you may see in this thread, you are not the only one.

Did you get some sort of explanation, maybe? Please, let us know.

πριν από 10 μήνες
Δημοσίευση από mairaklft διαγράφηκε
πριν από 9 μήνες

Hello and thank you for the info. I can see your complaint and I am reading the information you have provided, that: "My account says on their page that no verification is needed." Frankly, it seems quite strange to me, as from my experience almost every time to process the withdrawal, the player needs to pass the verification process. Is this your first withdrawal at this casino please?

mairaklft
πριν από 9 μήνες

Thanks for the clarification. 

However, I wouldn't be skeptical yet since we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and you're not that far off yet. If the casino has told you that the withdrawal will be approved within a week, then let's try to be patient and wait and see what happens and if they fulfill their promise and if not then definitely let me know what they have told you. 

Of course you have a complaint open all the time so if you have any more information don't forget to update right there. 

I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible. 🤞

mairaklft
πριν από 9 μήνες

I know it's not a pleasant situation and I would be very happy if you got your money. But if it doesn't work out, our team will step in and try to help. I'd be happy if it wasn't necessary, but only time will tell. 

I'll be waiting for your update. 🙂

πριν από 9 μήνες

It's always sad to see that despite our efforts to help out, some players prefer to delete their posts once the issues are no longer real.

Although it makes a bit of sense, now we can all see how incomplete the communication is.

If I may express just a tiny request, please don't delete your posts retroactively unless it is absolutely necessary.🙏🙏

Thank you, dear community members 😉


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα σας,θέλω την βοήθεια σας,έκανα αίτηση ανάληψης στις 22/02/2024 ,αφού πέρασαν οι 3 εργάσιμες ημέρες μίλησα με το live chat και λου είπαν να μην ανησυχώ κτλπ,ξαναμιλησα άλλες 3 φορές με κάποιον εκπρόσωπο γιατί αργεί η αναληψη κττλπ μου είπαν το ίδιο.σημερα που ξαναμιλήσα μου είπαν ότι το αίτημα μου ριναι στο τελικό στάδιο και ότι είναι πολύ πιθανό να έχω πάρει τα λεφτά μου μέχρι αύριο,ξαφνικά μετά από 2 ώρες βλέπω τα λεφτα στο account μου σαν να είχε ακυρωθεί η αναληψη,κατευθείαν μίλησα ξανά με το support και κου είπαν ότι εγώ ακύρωσα την αναληψη κάτι που δεν έκανα ποτέ,μετά πάτησα καταλαθος refresh και έληξε η συζήτηση χωρίς να έχει ολοκληρωθεί,οπότε ξαναμιλησα με άλλο άτομο από το support και είπα ξανά το πρόβλημα μου,αυτός μου λέει ότι ακυρώθηκε από.μονη της η αναληψη γιατί άλλαξε εταιρεία?(τι εννοει)οπότε μαλλον με κοροϊδεύουν,δεν ξέρω τι να κάνω φοβάμαι μην χάσω τα χρήματα μου.εχω κάνει ταυτοποίηση ευχαριστώ

s3rpent13
πριν από 9 μήνες

Geia sou. May I firstly ask please, if you can still log into your account? If the money is still shown in your account, you should probably send an email to the casinos support and ask them about all this. Also ask them, just in case, if you are able to request the withdrawal again. I would also recommend you to keep those emails, or even make screenshots of the answers from the support. It may come handy whenever you might need some prove. 😉

Also about the information, that the casino may have changed the company. Have you got that from the live chat agent? Did you keep a screenshot with this information, by any chance? Just asking, so in case this is a valid information, our team can check it out.

Please let us know about all the updates regarding this issue, will wait here.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Ναι θα συνεχίσω. Ήδη είχα κι αλλά κέρδη και περιμένω ξανά να γίνει ανάληψη. Ελπίζω να μην αργήσει πάλι τόσο πολύ, αλλιώς θα το μάθετε 😂

Romi
πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, ναι μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου κανονικά,τα χρήματα ξανά εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου,και έκανα ξανά αίτηση αναληψης,τους ρώτησα η μια έλεγε ότι έκανα εγώ ακύρωση ανάληψης και μετα απο λίγο ένας άλλος απο την εξυπηρέτηση είπε ότι άλλαξε η εταιρεία επεξεργασίας,ότι ήθελαν λέγανε,τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά αν μέχρι την Δευτέρα δεν μπουν τα χρήματα μου,δυστυχώς δεν έχω στιγμιότυπο απο την συνομιλία για την αλλαγή εταιρείας, έχω μόνο στιγμιότυπο απο την συνομιλία που έκανα 1 με 2 ώρες πριν επιστραφούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου,που μου έλεγε ότι ίσως μέχρι σήμερα να είχαν μπει τα χρήματα,δεν ξέρω τι άλλο να κάνω φοβάμαι ότι είναι απατεώνες.σας παρακαλώ βοηθήστε!ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,ότι άλλες ερωτήσεις έχετε ρωτήστε ελευθερα

πριν από 9 μήνες

Ναι θα συνεχίσω. Ήδη είχα κι αλλά κέρδη και περιμένω ξανά να γίνει ανάληψη. Ελπίζω να μην αργήσει πάλι τόσο πολύ, αλλιώς θα το μάθετε 😂

πριν από 9 μήνες

I hope so too. But even if it was like that, at least now you know how long it lasts and if it happens again and you don't like it, you can change the casino. 

Either way, fingers crossed that you'll have your money as soon as possible this time. 

Let me know the progress. 🤞

πριν από 9 μήνες

Καλησπέρα, ναι μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου κανονικά,τα χρήματα ξανά εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου,και έκανα ξανά αίτηση αναληψης,τους ρώτησα η μια έλεγε ότι έκανα εγώ ακύρωση ανάληψης και μετα απο λίγο ένας άλλος απο την εξυπηρέτηση είπε ότι άλλαξε η εταιρεία επεξεργασίας,ότι ήθελαν λέγανε,τους είπα ότι θα κινηθώ νομικά αν μέχρι την Δευτέρα δεν μπουν τα χρήματα μου,δυστυχώς δεν έχω στιγμιότυπο απο την συνομιλία για την αλλαγή εταιρείας, έχω μόνο στιγμιότυπο απο την συνομιλία που έκανα 1 με 2 ώρες πριν επιστραφούν τα χρήματα στον λογαριασμό μου,που μου έλεγε ότι ίσως μέχρι σήμερα να είχαν μπει τα χρήματα,δεν ξέρω τι άλλο να κάνω φοβάμαι ότι είναι απατεώνες.σας παρακαλώ βοηθήστε!ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,ότι άλλες ερωτήσεις έχετε ρωτήστε ελευθερα

πριν από 9 μήνες

Hello, I don't think you need to fear the worst right away. We are giving the casinos 14 days to sort out the withdrawal process so we are not that far away yet. As long as the casino is communicating with you it's a good sign, so try to be a bit patient and we'll see how it all works out. It's always a good idea to take some screenshots when you receive information, as Romi suggested, in case you need them. 

Since you've made another withdrawal, we'll see where it goes and if it gets canceled again, be sure to get in touch and ask the casino why. 

I firmly believe that you will get your money and if not you can contact us. I will wait for a reply. 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Καλημέρα,πάλι ακυρώθηκε η αναληψη!!μίλησα με το τσατ δεν ξέρουν τον λόγο λέει,ο λογαριασμός σας φαίνεται εντάξει σας παρακαλώ ξαναπροσπαθηστεfilefile δεν ξερω τι άλλο να κάνω!!

1...3 4 5...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα