Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
82.816 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1 2 3...36
Kouneli
πριν από 10 μήνες

I'm sorry to hear that. Would you say there is a valid reason for rejecting the photos? Maybe it's not about the quality at all. One way or another, can you ask its support for a clear response regarding this issue?

Though I hope it won't be necessary, there is always the free complaint feature we suggest to players in your situation. Don't hesitate to submit your own 👈, once you feel ready for that.



Radka
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θέλω να ρωτήσω κάτι. Ακόμα κι αν κάνω κάποιο παράπονο, εσείς πως μπορείτε να με βοηθήσετε; Εχετε επικοινωνία με το spinanga casino? Δεν έχω καταλάβει.

Kouneli
πριν από 10 μήνες

Hello there. Whenever you decide to submit a complaint, our team of specialists will try to help you out with everything they can do, even contacting the casino. The casinos safety index is pretty high and we have had quite some resolved cases, when it comes to this casino, as you can see yourself. So, the answer is yes, we do have a contact with them, and if you feel, that you need some help with the issue you ae having at this casino, to file a complaint is probably the best thing you can do. What do you say, are you going to try it? If you are unsure, here 👈 you can read some useful information about what to expect. Please let us know if you need any other assistance.

πριν από 10 μήνες

Σημαντικό update! Σήμερα επαληθεύτηκε ο λογαριασμός μου και έλαβα τα χρήματα από την πρώτη ανάληψη που είχα ζητήσει! Περιμένω ακόμα δυο αναλήψεις που είχα ζητήσει στις 8 και 9 Φεβρουαρίου! Ελπίζω να πάνε όλα καλά τώρα που έγινε η αρχή 🙂

Kouneli
πριν από 10 μήνες

This is some positive news, I am very glad. Hopefully you will get the other withdrawals soon as well.🤞 Please, keep us posted.

πριν από 10 μήνες

Καλησπερα και πάλι! Πραγματοποιήθηκαν όλες οι αναλήψεις! Ανακουφιστηκα! Ευχαριστώ πολύ

Kouneli
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm so glad that all the money finally arrived without any problems. 🎉🤗✌️

May I ask how long you waited and by what method did you withdraw? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Είχα ζητήσει 3 αναλήψεις. Η πρώτη 6 Φεβρουαρίου, η δεύτερη 8 Φεβρουαρίου και η Τρίτη στις 9 Φεβρουαρίου. Η επαλήθευση του λογαριασμού μου έγινε στις 22 Φεβρουαρίου το πρωί και το απόγευμα η πρώτη ανάληψη που είχα ζητήσει πραγματοποιήθηκε. Οι άλλες δυο πραγματοποιήθηκαν μετά από δυο μέρες. Τι εννοείται με ποια μέθοδο ;

Kouneli
πριν από 9 μήνες

So apparently it was the verification that delayed the withdrawal, since you say that you received the money quite soon after the successful verification of your casino account. 

By which method I meant how you withdrew the money - whether it was a bank transfer or some other way. 🙂

Jaro
πριν από 9 μήνες

Με τραπεζικό έμβασμα κανονικά

Kouneli
πριν από 9 μήνες

Thank you, because sometimes players use a lot of different payment methods for withdrawing or depositing, so I was wondering how long your withdrawals took. Therefore, I appreciate your reply. 

Anyway, will you continue to play at this casino ? ✌️

πριν από 9 μήνες

Παίζω εκεί εδώ και αρκετό καιρό, δηλαδή στο καζίνο, είναι εντάξει μέχρι στιγμής, αλλά δυστυχώς υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές, περιμένω επαλήθευση εδώ και μια εβδομάδα, η πληρωμή των 480 € είναι ακόμα υπό εξέταση. Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη αρκετές φορές, είναι πολύ καλοί, αλλά είναι πάντα η ίδια απάντηση, ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ, θα το αναφέρατε μέσω email, αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει τίποτα, δεν μπορώ καν να το επαληθεύσω, είναι όλα αρκετά περίεργα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 9 μήνες

Hello, shanty13!

Does it mean you have already sent your documents for checking and are waiting for the results? Well, I fear we have to give the casino some time. I imagine how inappropriate this may sound, but still, we allow casinos 14 full days to verify players and send the money; only after this limit runs out do we step in.


Could you keep us posted, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Radka, χθες έλαβα επιτέλους μια απάντηση μέσω email.

-Γεια σου Ραμόνα,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Σημειώστε ότι η απόσυρσή σας ακυρώνεται. Κάντε μια νέα ανάληψη χρησιμοποιώντας εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.

Τότε απάντησα σε αυτό

Γεια σας, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να προσδιορίσω άλλη εναλλακτική πληρωμή Η αποδοχή λόγω παράνομου τζόγου απορρίπτεται επειδή είχα το πρόβλημα πριν, σε άλλο καζίνο, και με τη βίζα δεν ήταν και δεν υπάρχει πρόβλημα να μου πληρώσετε τα χρήματά μου. Θερμούς χαιρετισμούς


Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει αναφορά για επαλήθευση, όταν πηγαίνω στην επαλήθευση στο καζίνο λέει, Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση

Μου φαίνεται πολύ περίεργο και αυτό, και θα περιμένω να δω αν υπάρχει απάντηση.

Δεν υποψιάζομαι τίποτα καλό

τις καλύτερες ευχές


Αυτόματη μετάφραση:
Vsoutoglou86
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, αυτή ήταν η πρώτη φορά που μου έκαναν κάτι τέτοιο και τη δεύτερη φορά που συνέβη, δεν νομίζω ότι το καζίνο είναι αξιόπιστο επειδή οι κριτικές σε άλλες πύλες αξιολόγησης είναι κακές. Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει μετά

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 9 μήνες

And what alternative did the casino offer you in this case ? As for the verification, have you sent the documents and do not know at what stage they are still in ? Personally, I would assume that it's probably all right if the casino told you that you can withdraw, but I'm not quite sure about it. 

So I could certainly use an answer and I'll wait to see what you come up with. If you haven't sorted anything out in 14 days, you can contact us and we'll try to help.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro, ανέφερα ήδη παραπάνω ότι αυτό το καζίνο δεν ζήτησε επαλήθευση με κανέναν τρόπο και λέει, όταν πρόκειται για επαλήθευση - Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σου δεν χρειάζεται επαλήθευση - οπότε με λίγα λόγια υποτίθεται ότι ήθελες να πληρώσεις έξω αλλά παρακαλώ μέσω άλλης τράπεζας του Seitz μου, χωρίς επαλήθευση όλα είναι πολύ περίεργα και όχι αξιόπιστα, ίσως διαβάσετε όλα όσα έχω ήδη γράψει παραπάνω και σας ευχαριστώ για την προσφορά σας που θα θέλατε να με βοηθήσετε.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 9 μήνες

Aha, I understand now, sorry for the misunderstanding. Some casinos don't require verification but I personally would probably be cautious in this case too.

As for the withdrawal, did you try another bank ? Have you received any update from the casino or reply yet ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

γεια, ναι δοκίμασα χθες την κανονική μου τράπεζα αλλά αφού την άλλαξα τώρα θα περάσουν άλλες 3-5 μέρες για να ελεγχθεί. και τώρα είναι μόνο 400€ αλλά είμαι σίγουρος ότι η τράπεζά μου θα το απορρίψει λόγω παράνομου τζόγου. Σε κάθε άλλο καζίνο λειτούργησε ομαλά με τη Visa που χρησιμοποιώ συνεχώς για να καταθέσω, αλλά όχι με αυτές.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 9 μήνες

Hmm and you don't have any other alternative than bank transfer to withdraw ? Of course I understand the inconveniences that can arise when withdrawing and also the case you describe. 

However, you will see what happens in a few days and whether your withdrawal will be approved. Of course, be sure to let me know if you have managed to make a withdrawal or if you are still having issues. 

I will be waiting. 

1 2 3...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα