Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
82.905 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1 2...36
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinanga Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

Ο Σπίναγκα δεν θα πληρώσει τα χρήματά μου. Ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επιβεβαίωση, αλλά τώρα τρεις μέρες μετά μου λένε για καθυστερήσεις. Ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να μην απαιτεί πρόσθετη επαλήθευση. Και δεν ξέρω αν μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου πριν γίνει η ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Miikkuli
πριν από 10 μήνες

Hello. So your account "says" "verified", is that right? If so, at least that is positive. Also when you say they are talking about delays, does that mean they have many withdrawal requests to go thru, maybe? 🤔 Sometimes it can actually happen in online casinos, they could be even understaffed, I reckon. Usually you have to make a withdrawal before closing the account, but it is always better to check that with the support. They should give you the answer about how do they work and what is the best for the players. Have you tried to ask them about that, maybe? Please let us know if you have any updates.

πριν από 10 μήνες

Γεια σου!

Έχω έρθει σε επαφή μαζί τους μέσω της υπηρεσίας συνομιλίας. Ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών λέει ότι υπάρχουν καθυστερήσεις, ο άλλος ότι δεν υπάρχουν καθυστερήσεις. Επίσης χθες μου υποσχέθηκαν ότι θα πάρω τα λεφτά μου μέχρι το τέλος της ημέρας, δεν ήρθαν. Χθες το βράδυ ένα άτομο εξυπηρέτησης πελατών έκλεισε τον λογαριασμό μου παρόλο που δεν το ζήτησα! Δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ και η συνομιλία φέρεται να μην μπορούσε να ανοίξει πια. Σήμερα έλαβα ένα email που έλεγε ότι είχα κάνει ανάληψη 500€, δηλαδή την ίδια ανάληψη που είχα κάνει ήδη τη Δευτέρα. Σήμερα, όμως, ακυρώθηκε και επαναλήφθηκε. Φυσικά, δεν μπορούσα να το κάνω μόνος μου γιατί με έχουν απομακρύνει από εκεί. Δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω email και το chat δεν μου λέει καμία πληροφορία για τη νέα μου ανάληψη για παράδειγμα. Κάτι που δεν το έχω κάνει ούτε εγώ. Τώρα δεν μπορώ καν να ελέγξω στον ιστότοπό μου εάν ο λογαριασμός μου πρέπει να επιβεβαιωθεί και ποιος είναι ο αριθμός κατάστασης σχετικά με την ανάληψη των 500 €. Αίσθημα απογοήτευσης και εξαπάτησης.

Αυτόματη μετάφραση:
Miikkuli
πριν από 10 μήνες

Hello.

I would feel the same too! Not only did each representative provide different information, but frankly, there was also no way to get feedback on the closed account. This is the worst situation, and I would expect anyone to get you through this properly.

I'm trying to figure out how to get in touch with the casino; the last resort option is usually per their social media profile. Would you try that?

I'll be here for your response. Without maintaining contact, though, I fear the best shot will be a complaint.

Well, let's give their socials a shot, shall we? 🤷‍♀️

πριν από 10 μήνες

Έχω έρθει ξανά σε επαφή. Αλλά δεν πήρα καμία πραγματική απάντηση. Μας ζητήθηκε να περιμένουμε email από το αρμόδιο τμήμα. Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω ή πού να ζητήσω πληροφορίες. Τα χρήματά μου έχουν πλέον αποσυρθεί εδώ και 7 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Miikkuli
πριν από 10 μήνες

So it's not nice and I definitely sympathize with you when it's been going on for a week and you can't get any relevant answers. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, but if you are still spinning in circles, then as Radka wrote, I would oblige you to open a complaint even if you have to wait until mentioned time. 

Anyway, what does the casino give you as an answer to your withdrawal ? Is it maybe this "We were asked to wait for an email from the relevant department" ?

πριν από 10 μήνες

Αυτή ακριβώς είναι η απάντηση που παίρνω. Το καζίνο είναι απολύτως άθλιο! Σας συνιστώ να υπολογίσετε επίσης την εκτίμηση αξιοπιστίας του.

Αυτόματη μετάφραση:
Miikkuli
πριν από 10 μήνες

Okay, so if nothing changes and you still don't get an answer then you have the option to file a complaint on this link. Have you also tried socials as recommended ? 

Of course 14 days for casinos I have already mentioned so after that time our team intervenes deeper into the case. If the casino does not try to resolve your situation and the complaint ends up as unresolved, it would get black points and this would have an impact on its safety index.

So we'll see what happens in the next few days. 

πριν από 10 μήνες

Μπορώ να δώσω μια επισκόπηση της κατάστασης.

το οικονομικό τμήμα επικοινώνησε πρώτα μαζί μου και ζήτησε τα στοιχεία μου για να κάνει χειροκίνητη ανάληψη. Τώρα, όμως, πάλι πλήρης σιωπή και η συνομιλία νίπτει τα χέρια της για το θέμα και λέει να περιμένει. Τη Δευτέρα θα περάσουν 14 μέρες από την αρχική μου απόσυρση. Θα επικοινωνήσω και θα σας πω τη Δευτέρα ποια είναι η κατάσταση εάν τα χρήματά μου εξακολουθούν να μην υπάρχουν στον λογαριασμό μου. Δεν έχω λάβει καμία πληροφορία σχετικά με την απόσυρσή μου, δεν έχω τρόπο να συνεχίσω το θέμα, παρά μόνο ένα κακόβουλο e-mail.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπερα! Από τις 6 ΦΕβρουαριου έχω ζητήσει συνολικά 3 αναλήψεις. Είχα στείλει μέσω μειλ τα έγγραφα που ζητούσαν στο site και όταν έμπαινα στην καρτέλα επαλήθευσης μου έγραφε πως ο λογαριασμός μου φαίνεται να μην απαιτεί επαλήθευση. Εδώ και μέρες επικοινωνώ μαζί τους γιατί δεν μπήκαν τα χρήματα μου στον λογαριασμό μου και όταν απευθυνόμουν σε εκείνους μέσω live chat μου έλεγαν να κάνω υπομονή και ότι σύντομα θα έχω κάποιο νέο. Χτες μπήκα πάλι να ρωτήσω σχετικά με τις αναλήψεις μου και μου ανέφεραν πως δεν έχει πραγματοποιηθεί η επαλήθευση και τότε στην ιστοσελίδα του καζίνο εμφανίστηκε η κατηγορία επαλήθευσης για να ανεβάσω τα απαραίτητα έγγραφα εκεί. Ακόμα κάποιο νέο δεν έχω αλλά με έχει αγχώσει λίγο η κατάσταση. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν έχει πραγματοποιήσει ποτε ανάληψη από το καζίνο spinanga ?

Miikkuli
πριν από 10 μήνες

Εμένα δεν απαντάνε καθόλου στα mails. Τη Δευτέρα θα περάσουν 14 μέρες από όταν ζήτησες ανάληψη ή από όταν κάνατε την χειροκίνητη ανάληψη ;

πριν από 10 μήνες

Τη Δευτέρα συμπληρώνονται 14 μέρες από τότε που πήρα εξιτήριο. Το σέρνουν εδώ και δύο εβδομάδες.

Ελπίζω πραγματικά ότι οι πληροφορίες που έστειλα σήμερα για μη αυτόματη ανάληψη είναι απολύτως σαφείς.

Αυτόματη μετάφραση:
Kouneli
πριν από 10 μήνες

Well,

In my opinion, the casino is now a little disjointed. It is evident that you are not the only player with these kinds of recent experiences.

Feel free to browse the late user reviews 👈

I would understand technical issues or malfunctioning emails, whatever, yet specifically in such cases, players need to be updated and kept informed. I'm sorry you're left unknowing.

Please share the progress, in the worst scenario, we will step in. For now, I would give it a few more working days, since we allow the casinos 14 full days to overcome issues and settle the situation down.

Radka
πριν από 10 μήνες

Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.

πριν από 10 μήνες

Μπορώ να δώσω μια επισκόπηση της κατάστασης.

το οικονομικό τμήμα επικοινώνησε πρώτα μαζί μου και ζήτησε τα στοιχεία μου για να κάνει χειροκίνητη ανάληψη. Τώρα, όμως, πάλι πλήρης σιωπή και η συνομιλία νίπτει τα χέρια της για το θέμα και λέει να περιμένει. Τη Δευτέρα θα περάσουν 14 μέρες από την αρχική μου απόσυρση. Θα επικοινωνήσω και θα σας πω τη Δευτέρα ποια είναι η κατάσταση εάν τα χρήματά μου εξακολουθούν να μην υπάρχουν στον λογαριασμό μου. Δεν έχω λάβει καμία πληροφορία σχετικά με την απόσυρσή μου, δεν έχω τρόπο να συνεχίσω το θέμα, παρά μόνο ένα κακόβουλο e-mail.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Certainly that would probably be the most sensible thing to do. It's good that the department has contacted you and will see if your money comes in or not. If it doesn't you can contact us. 

Fingers crossed that this will not be necessary. 🤞

πριν από 10 μήνες

Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.

πριν από 10 μήνες

That's probably the most sensible thing to do. We'll see if the documents are accepted and what you'll hear in the next few days. 

Let us know when new information comes in. 🙂

πριν από 10 μήνες

Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι η ανάληψή μου έφτασε στον λογαριασμό μου σήμερα!

χρειάστηκαν ακριβώς 14 ημέρες, αλλά τώρα το θέμα έχει επιλυθεί.

ευχαριστώ για την υποστήριξή σας εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Miikkuli
πριν από 10 μήνες

Hey there!

Great news, indeed! Though, I'd say the casino should work on it a bit. 🙂

If I may say, you have been very patient, it's only fair that the money has come!

Kouneli
πριν από 10 μήνες

Mini update: περιμένω να γίνει η επαλήθευση των στοιχείων μου. Έχουν απορρίψει δυο φορές τις φωτογραφίες που έχω στείλει με την κάρτα μου ενώ φαίνονται τα στοιχεία μου πεντακάθαρα! Τώρα έστειλα ξανά φωτογραφίες από χτες και περιμένω. Ξαναθυμιζω πως έχω ζητήσει ανάληψη από τις 6 Φεβρουαρίου. Έχω αρχίσει να πιστεύω πλέον πως δεν θα πάρω ποτε τα χρήματα μου.

1 2...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα