Έχασα κάποια χρήματα σε αυτό το καζίνο που δεν έχει όρια κατάθεσης, παιχνιδιού ή ανάληψης. Η διαδικασία απόσυρσής τους διαρκεί μία εβδομάδα ή περισσότερο.
Αφού ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου, σταμάτησαν για μια εβδομάδα και συνέχισαν να μου στέλνουν μπόνους για να με δελεάσουν πίσω. Τελικά βαρέθηκα και άρχισα να τους λέω σκληρά λόγια. Μόνο τότε ισχυρίστηκαν ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου. Έλαβα ένα email επιβεβαίωσης του κλεισίματος, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να ελέγξω αν ήταν όντως κλειστό.
Λίγες εβδομάδες αργότερα, κατά την εκκαθάριση των email μου, έπεσα πάνω σε ένα παλιό μήνυμα από αυτούς. Από περιέργεια, έκανα κλικ στον σύνδεσμο προς τον ιστότοπό τους. Εισαγάγα τα στοιχεία σύνδεσής μου απλώς για να επιβεβαιώσω ότι η πρόσβαση στον λογαριασμό μου απαγορεύτηκε — αλλά προς έκπληξή μου, μπόρεσα να συνδεθώ στον υποτιθέμενο "κλειστό" λογαριασμό χωρίς κανένα πρόβλημα.
Σκέφτηκα, "Εντάξει, ίσως μπορώ να συνδεθώ, αλλά μάλλον δεν μπορώ να κάνω κατάθεση ή να παίξω." Για να το δοκιμάσω αυτό, προσπάθησα να καταθέσω χρήματα και η συναλλαγή έγινε στον "κλειστό" λογαριασμό.
Σε αυτό το σημείο, ήμουν έξαλλος. Ήξερα ότι για να αποσύρω τα χρήματα που κατατέθηκαν, θα έπρεπε να τα παίξω, κάτι που θα διαρκούσε τουλάχιστον μια εβδομάδα. Έπαιξα τα fund, τα έχασα σχεδόν όλα και έμεινα με μόλις 20€ στο υπόλοιπό μου. Στη συνέχεια επικοινώνησα με τη ζωντανή συνομιλία τους για να ρωτήσω γιατί μπόρεσα να κάνω κατάθεση και να παίξω σε έναν "κλειστό" λογαριασμό. Μετά από λίγα λεπτά με έδιωξαν από τον λογαριασμό.
Μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει καμία απάντηση ή εξήγηση από αυτούς και ουσιαστικά κράτησαν (ή έκλεψαν) τα υπόλοιπα 20€.
Τότε ζήτησα βοήθεια από το Casino Grounds, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Μου είπαν μόνο ότι επικοινώνησαν με το καζίνο και αγνοούσαν οποιαδήποτε άλλα μηνύματα έχω στείλει τις τελευταίες 7 ημέρες.
Μην χρησιμοποιείτε, λοιπόν, το Spinanga ή το "Καζίνο".
I lost some money at this casino that has no deposit, play, or withdrawal limits. Their withdrawal process takes a week or longer.
After I requested my account to be closed, they stalled for a week and kept sending me bonuses to lure me back. I eventually got fed up and started saying harsh things to them. Only then did they claim to have closed my account. I received an email confirming the closure, but I didn’t bother to check if it was actually closed.
A few weeks later, while clearing out my emails, I came across an old message from them. Out of curiosity, I clicked on the link to their site. I entered my login details just to confirm that access to my account was denied—but to my surprise, I was able to log in to the supposedly "closed" account without any issue.
I thought, "Okay, maybe I can log in, but I probably can’t deposit or play." To test this, I tried depositing funds, and the transaction went through on the "closed" account.
At this point, I was furious. I knew that to withdraw the deposited funds, I’d need to play them through, which would take at least a week. I played the funds, lost almost all of it, and was left with just €20 in my balance. I then contacted their live chat to ask why I was able to deposit and play on a "closed" account. After a few minutes, they kicked me out of the account.
To this day, I’ve received no response or explanation from them, and they effectively kept (or stole) the remaining €20.
Then I asked for help from Casino Grounds, but they did nothing. They only told me that they contacted the casino and have been ignoring any other messages I’ve sent for the past 7 days.
So don't use Spinanga or "Casino grounds".
Αυτόματη μετάφραση: