πριν από 6 ημέρες
Μπορεί να γίνει καταγγελία για να διαπιστωθεί ο λόγος του κλεισίματος;
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Μπορεί να γίνει καταγγελία για να διαπιστωθεί ο λόγος του κλεισίματος;
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Καταλαβαίνω καλά ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς σε ορισμένα καζίνο; Τι συγκεκριμένα θα θέλατε να αναφέρετε και για τι θα θέλατε να παραπονεθείτε; Εάν έχετε πολλούς λογαριασμούς σε ένα καζίνο και το καζίνο έκλεισε έναν από αυτούς με βάση αυτά που περιγράφετε, θα έλεγχα πάντα πρώτα το καζίνο για να δω πώς είναι δυνατόν να καταφέρατε να ανοίξετε έναν άλλο και να έχετε άλλον.
Εάν δεν συμβαίνει αυτό και έχετε μόνο έναν λογαριασμό παντού και το καζίνο δεν σας πήρε χρήματα, απλά έκλεισαν τον λογαριασμό σας, δεν βλέπω το πρόβλημα ούτε σε αυτό και δεν θα πηγαίνατε πουθενά με αυτό το παράπονο .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Ο λογαριασμός μου στα Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, έχουν κλείσει και είναι από τον ίδιο ιδιοκτήτη και πρέπει να αναφέρω ότι ούτε εγώ τα έχω χρησιμοποιήσει.
Αλλά σε άλλα καζίνο όπως τα Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, τα οποία ανήκουν επίσης στην ίδια εταιρεία και τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει, εξακολουθούν να είναι ενεργά.
Γι' αυτό είμαι περίεργος να μάθω τον λόγο που τα έκλεισα, δεν ξέρω αν είναι σφάλμα στο σύστημα, μετά την ενημέρωση απορρήτου όλων αυτών των καζίνο.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Ίσως είναι καλή ιδέα να τους ρωτήσετε και να τους γράψετε ένα email. Ίσως αν δεν είχατε καμία δραστηριότητα εκεί, το καζίνο αποφάσισε να κλείσει τον λογαριασμό σας. Όπως προανέφερα, αν δεν έχεις λεφτά εκεί, μπορούν να το κλείσουν χωρίς να σου δώσουν λόγο. Το γεγονός ότι δεν έχετε κλειστούς λογαριασμούς σε άλλα καζίνο δεν παίζει πραγματικά κανένα ρόλο.
Οπότε ίσως δοκίμαζα αυτό που έγραψα και έστελνα ένα email στα καζίνο όπου έκλεισε ο λογαριασμός σου για κάποιο λόγο και να δω τι σου λένε.
Τέλος πάντων, απλώς ενδιαφέρεστε ή θα θέλατε να παίξετε σε αυτά τα καζίνο;
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.