πριν από 1 μήνα
Μπορεί να γίνει καταγγελία για να διαπιστωθεί ο λόγος του κλεισίματος;
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Μπορεί να γίνει καταγγελία για να διαπιστωθεί ο λόγος του κλεισίματος;
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Καταλαβαίνω καλά ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς σε ορισμένα καζίνο; Τι συγκεκριμένα θα θέλατε να αναφέρετε και για τι θα θέλατε να παραπονεθείτε; Εάν έχετε πολλούς λογαριασμούς σε ένα καζίνο και το καζίνο έκλεισε έναν από αυτούς με βάση αυτά που περιγράφετε, θα έλεγχα πάντα πρώτα το καζίνο για να δω πώς είναι δυνατόν να καταφέρατε να ανοίξετε έναν άλλο και να έχετε άλλον.
Εάν δεν συμβαίνει αυτό και έχετε μόνο έναν λογαριασμό παντού και το καζίνο δεν σας πήρε χρήματα, απλά έκλεισαν τον λογαριασμό σας, δεν βλέπω το πρόβλημα ούτε σε αυτό και δεν θα πηγαίνατε πουθενά με αυτό το παράπονο .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Ο λογαριασμός μου στα Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, έχουν κλείσει και είναι από τον ίδιο ιδιοκτήτη και πρέπει να αναφέρω ότι ούτε εγώ τα έχω χρησιμοποιήσει.
Αλλά σε άλλα καζίνο όπως τα Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, τα οποία ανήκουν επίσης στην ίδια εταιρεία και τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει, εξακολουθούν να είναι ενεργά.
Γι' αυτό είμαι περίεργος να μάθω τον λόγο που τα έκλεισα, δεν ξέρω αν είναι σφάλμα στο σύστημα, μετά την ενημέρωση απορρήτου όλων αυτών των καζίνο.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Ίσως είναι καλή ιδέα να τους ρωτήσετε και να τους γράψετε ένα email. Ίσως αν δεν είχατε καμία δραστηριότητα εκεί, το καζίνο αποφάσισε να κλείσει τον λογαριασμό σας. Όπως προανέφερα, αν δεν έχεις λεφτά εκεί, μπορούν να το κλείσουν χωρίς να σου δώσουν λόγο. Το γεγονός ότι δεν έχετε κλειστούς λογαριασμούς σε άλλα καζίνο δεν παίζει πραγματικά κανένα ρόλο.
Οπότε ίσως δοκίμαζα αυτό που έγραψα και έστελνα ένα email στα καζίνο όπου έκλεισε ο λογαριασμός σου για κάποιο λόγο και να δω τι σου λένε.
Τέλος πάντων, απλώς ενδιαφέρεστε ή θα θέλατε να παίξετε σε αυτά τα καζίνο;
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Good evening!
I have made 3 withdrawals in 6-7-8 days (one withdrawal per day) and still no withdrawal has completed, and no documents have been requested! First withdrawals are. Has anyone encountered any problems with this particular company??
Καλησπέρα!
Έχω πραγματοποιήσει 3 αναλήψεις εδώ και 6-7-8 ημέρες (μια ανάληψη ανα ημέρα) και ακομα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία ανάληψη, και δεν μου έχει ζητηθεί κανενα έγγραφο! Πρώτες αναλήψεις είναι. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποια πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία;;
Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο όπου μπορείτε να διαβάσετε παρόμοιες εμπειρίες παικτών. Συμβαίνει συχνά ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα, αλλά το καζίνο πληρώνει τελικά τους παίκτες, απλά χρειάζεται περισσότερος χρόνος από το συνηθισμένο. Μερικές φορές χρειάζονται έως και 2 εβδομάδες, επομένως είναι πιθανό αυτό να ισχύει και για εσάς. Μέχρι να ζητήσετε οποιοδήποτε έγγραφο, η επαλήθευση δεν θα είναι απαραίτητη, αλλά θα πρέπει να πληρώσετε.
Εάν τίποτα δεν έχει αλλάξει και το καζίνο δεν σας έχει πληρώσει, μοιραστείτε το και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hi, I've moved your post under the casino where you can read similar experiences of players. It often happens that this is a problem but the casino eventually pays the players, it just takes longer than usual. Sometimes it takes up to 2 weeks, so it is possible that this is the case for you as well. Until you have asked for any documents verification will not be necessary but you will have to pay.
If nothing has changed and the casino hasn't paid you, share it and we'll try to help.
Do you think you can handle it?
Ευχαριστώ Jaro, τίποτα δεν έχει αλλάξει από χθες, οπότε θα περιμένω αυτές τις δύο εβδομάδες και θα περιμένω οποιαδήποτε περαιτέρω βοήθεια από την πλευρά του καζίνο!
Thank you Jaro, nothing has changed from yesterday, so I will wait these two weeks and I will wait for any further assistance from casino’s side!
2 εβδομάδες υπολογίζονται από τη στιγμή που ζητήσατε ανάληψη, οπότε αν το ζητήσατε πριν από περίπου μία εβδομάδα, δεν θα χρειαστεί να περιμένετε άλλες δύο εβδομάδες, για να το ξέρετε. Παρατήρησα ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει, κάτι που είναι κρίμα, αλλά πιστεύω ότι τελικά θα πάρετε τα χρήματά σας. Μερικές φορές το καζίνο διαρκεί περισσότερο, αλλά τελικά πληρώνουν τους παίκτες. Τώρα λοιπόν θα πρέπει να κάνετε υπομονή και θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια. 🙂
2 weeks are counted from the time you requested a withdrawal, so if you requested it about a week ago, you won't have to wait another two weeks, just so you know. I noticed that nothing has changed, which is a shame, but I believe that you will eventually get your money. Sometimes the casino takes longer, but eventually they pay out players. So now you will have to be patient and we will see what will happen next. 🙂
Γεια σας και πάλι! Πέρασαν 17 μέρες από την πρώτη μου ανάληψη και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου! Αυτό είναι απίστευτο! Είναι κανείς από το καζίνο εδώ μέσα;;
Hello again! 17 days have passed from my first withdrawal and I still haven’t received my money! This is incredible! Is anyone from the casino in here??
Θα πρέπει να ελέγξετε τις άλλες σελίδες για να δείτε εάν το καζίνο έχει απαντήσει σε παίκτες εδώ ή όχι. Τέλος πάντων, βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία και πιστεύω ακράδαντα ότι θα μπορέσετε να λύσετε το θέμα.
Το καζίνο δεν σας έχει πει τίποτα για αυτήν την κατάσταση από την τελευταία φορά που αλληλογραφήσαμε;
You would have to check the other pages to see if the casino has responded to any players here or not. Anyway, I see that you have already filed a complaint and I firmly believe that you will be able to resolve the matter.
The casino hasn't said anything to you about this situation since the last time we corresponded?
Μόνο που όντως οι αναλήψεις μου καθυστερούν και θα προωθήσουν το θέμα μου. Γενικά πράγματα, όχι συγκεκριμένη απάντηση.
Only that indeed my withdraws are delayed and they will forward my issue. General things, not a specific answer.
Ξέρω ότι αυτό το καζίνο χρειάζεται συχνά περίπου 2 εβδομάδες για να πληρώσει έναν παίκτη, αλλά συχνά, αν δεν έχει σπάσει τίποτα, θα τον πληρώσουν.
Προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για τέτοιες απαντήσεις και παρόλο που δεν μου αρέσει να το λέω, θα πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε υπομονετικοί. Η Kristina θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζω να μην αργήσει πολύ και θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο αν δεν έχετε ακόμα χρήματα.
Μακάρι να μην ήταν απαραίτητο και να είχατε εμφανιστεί για να πείτε ότι το έχετε ήδη λάβει. 😥
I know that this casino often takes around 2 weeks to pay out a player but often if he hasn't broken anything they will pay him out.
Obviously there is not much we can do about such responses and although I hate to say it, we will have to continue to be patient. Kristina will try to help you and I hope it won't take long and we will contact the casino if you still don't have the money.
I wish that wasn't necessary and you would have come forward to say that you have already received it. 😥
Γεια, νομίζω ότι θα πρέπει να είστε υπομονετικοί με τις αναλήψεις σας και να περιμένετε να τις εγκρίνει το καζίνο. Δεν ήταν απαραίτητο να επαληθεύσετε και να στείλετε στο καζίνο τα έγγραφα; Γιατί καταχωρίσατε τρεις αναλήψεις χρησιμοποιώντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής; Συνήθως συνιστάται να το κάνετε με αυτό με το οποίο καταθέσατε, οπότε αναρωτιέμαι αν το καζίνο θα απορρίψει την ανάληψη σας ή όχι.
Τέλος, ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν όλα όσα χρειάζονται και εάν δεν σας στείλουν τα χρήματα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας προτείνουμε το επόμενο βήμα.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς; 🙂
Hi, I think you'll have to be patient with your withdrawals and wait for the casino to approve them. Wasn't it necessary for you to verify and send the casino the documents? Why did you enter three withdrawals using a different payment method? Usually it is recommended to do it with the one you deposited with, so I wonder if the casino will reject your withdrawal or not.
Lastly, I wanted to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't send you the money, you can contact us and we'll recommend the next step.
Do you think you can handle it? 🙂
Αλλά δεν σας είπαμε στον ιστότοπο ότι θα χρειαστούν 3 ημέρες επειδή δεν είμαστε καζίνο. Αυτό πρέπει να σας είπαν, αλλά μερικές φορές συμβαίνει ότι οι αναλήψεις δεν αφορούν μόνο το καζίνο. Εάν έχουν τρίτο πάροχο που το χειρίζεται, τότε είναι πιθανό να πρέπει να κάνουν ολόκληρη την ανάληψη.
Προσπαθήστε λοιπόν να είστε υπομονετικοί, μην παίζετε με τα χρήματα ή ακυρώνετε την ανάληψη και πιστεύω ακράδαντα ότι τα χρήματα θα σας φτάσουν σύντομα.
Αν όχι, θα είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
But we didn't tell you on the website that it would take 3 days because we are not a casino. That's what they must have told you, but sometimes it happens that withdrawals does not handle only casino. If they have a third party provider that handles it, then it's possible that they have to do the whole withdrawal.
So just try to be patient, don't gamble with the money or cancel the withdrawal and I firmly believe that the money will reach you soon.
If not, we will be here to help you.
I have experienced 3 withdrawals of 500/500/500
As of 16/11/24 and still my application is under consideration and today we have 29/11 and still nothing
Έχω ζήσει 3 αναλήψεις 500/500/500
Από 16/11/24 και ακόμη η αίτηση μου είναι υπό εξέταση και σήμερα έχουμε 29/11 και ακόμα τίποτα
Γεια σου! Δεν μπόρεσα να αγνοήσω τον νέο σας λογαριασμό. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι δημιουργήσατε νέο λογαριασμό για να επιστρέψετε στο φόρουμ;
Πείτε μας για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζετε με τον λογαριασμό και θα προσπαθήσουμε να τα διορθώσουμε.
Σε σχέση με το καζίνο, σας ζητήθηκε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαλήθευσης την περασμένη εβδομάδα;
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό του καζίνο, παρακαλώ; Παρατήρησα ότι ο Jaro προσπαθούσε να εξακριβώσει εάν το καζίνο είχε δώσει μια εξήγηση για τα γεγονότα, αλλά φαίνεται ότι δεν έχουμε λάβει ακόμη την απάντηση από εσάς. Μπορείτε να μας βοηθήσετε σε αυτό;
Ακόμα κι αν σας προτείνουμε να υποβάλετε καταγγελία, αυτά τα θέματα πρέπει να αντιμετωπιστούν ρητά, γι' αυτό και ρωτάω. Ελπίζω να καταλαβαίνεις. Λοιπόν, ενημερώστε μας τις λεπτομέρειες, παρακαλώ.
Hi there! I was unable to ignore your new account. Could you please confirm that you made a new account in order to return to the forum?
Tell us about any problems you are having with the account, and we will try our best to fix them.
In relation to the casino, have you been required to complete the verification process in the past week?
Can you access the casino account, please? I noticed that Jaro was attempting to ascertain whether the casino had provided an explanation for the events, but it appears that we have yet to get the response from you. Can you please help us with that?
Even if we suggest that you file a complaint, these issues need to be addressed explicitly, which is why I am asking. I hope you understand; so, let us know the details, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.