ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 35)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
73728 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...34 35
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Μπορεί να γίνει καταγγελία για να διαπιστωθεί ο λόγος του κλεισίματος;

Αυτόματη μετάφραση:
DiegoVB
πριν από 3 εβδομάδες

Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one. 

If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint. 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Ο λογαριασμός μου στα Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, έχουν κλείσει και είναι από τον ίδιο ιδιοκτήτη και πρέπει να αναφέρω ότι ούτε εγώ τα έχω χρησιμοποιήσει.

Αλλά σε άλλα καζίνο όπως τα Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, τα οποία ανήκουν επίσης στην ίδια εταιρεία και τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει, εξακολουθούν να είναι ενεργά.

Γι' αυτό είμαι περίεργος να μάθω τον λόγο που τα έκλεισα, δεν ξέρω αν είναι σφάλμα στο σύστημα, μετά την ενημέρωση απορρήτου όλων αυτών των καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
DiegoVB
πριν από 3 εβδομάδες

It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role. 

So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you. 

Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos? 

πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα!

Έχω πραγματοποιήσει 3 αναλήψεις εδώ και 6-7-8 ημέρες (μια ανάληψη ανα ημέρα) και ακομα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία ανάληψη, και δεν μου έχει ζητηθεί κανενα έγγραφο! Πρώτες αναλήψεις είναι. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποια πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία;;

konstantinosnefros
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I've moved your post under the casino where you can read similar experiences of players. It often happens that this is a problem but the casino eventually pays the players, it just takes longer than usual. Sometimes it takes up to 2 weeks, so it is possible that this is the case for you as well. Until you have asked for any documents verification will not be necessary but you will have to pay.

If nothing has changed and the casino hasn't paid you, share it and we'll try to help.

Do you think you can handle it?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Thank you Jaro, nothing has changed from yesterday, so I will wait these two weeks and I will wait for any further assistance from casino’s side!

konstantinosnefros
πριν από 1 εβδομάδα

2 weeks are counted from the time you requested a withdrawal, so if you requested it about a week ago, you won't have to wait another two weeks, just so you know. I noticed that nothing has changed, which is a shame, but I believe that you will eventually get your money. Sometimes the casino takes longer, but eventually they pay out players. So now you will have to be patient and we will see what will happen next. 🙂

Jaro
πριν από 3 ημέρες

Hello again! 17 days have passed from my first withdrawal and I still haven’t received my money! This is incredible! Is anyone from the casino in here??

konstantinosnefros
πριν από 2 ημέρες

You would have to check the other pages to see if the casino has responded to any players here or not. Anyway, I see that you have already filed a complaint and I firmly believe that you will be able to resolve the matter. 

The casino hasn't said anything to you about this situation since the last time we corresponded? 

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Only that indeed my withdraws are delayed and they will forward my issue. General things, not a specific answer.

konstantinosnefros
χθες

I know that this casino often takes around 2 weeks to pay out a player but often if he hasn't broken anything they will pay him out. 

Obviously there is not much we can do about such responses and although I hate to say it, we will have to continue to be patient. Kristina will try to help you and I hope it won't take long and we will contact the casino if you still don't have the money. 

I wish that wasn't necessary and you would have come forward to say that you have already received it. 😥

πριν από 9 μήνες

Σημαντικό update! Σήμερα επαληθεύτηκε ο λογαριασμός μου και έλαβα τα χρήματα από την πρώτη ανάληψη που είχα ζητήσει! Περιμένω ακόμα δυο αναλήψεις που είχα ζητήσει στις 8 και 9 Φεβρουαρίου! Ελπίζω να πάνε όλα καλά τώρα που έγινε η αρχή 🙂

πριν από 7 ώρες

Πόσες μέρες χωρίστηκαν για να πιστωθούνε τα χρήματα στον λογαριασμό σου ?

πριν από 6 ώρες

Παίχτης από Ελλάδα εχω ζητήσει ανάληψη 1500 ευρώ με 3ης διαφορετικούς μεθόδους από 16/11 και ακόμη δεν έχουνε πιστωθεί στον λογαριασμό μου και όταν μιλάω με κάποιον εκπρόσωπο live chat μου λένε ότι υπάρχει καθυστέρηση και η αίτηση μου ακόμη είναι υπό εξέταση μπορεί κάποιος υπεύθυνος να μου πει τι γίνεται (spinanga casino)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 ώρες
valnikos2
πριν από 6 ώρες

Hi, I think you'll have to be patient with your withdrawals and wait for the casino to approve them. Wasn't it necessary for you to verify and send the casino the documents? Why did you enter three withdrawals using a different payment method? Usually it is recommended to do it with the one you deposited with, so I wonder if the casino will reject your withdrawal or not. 

Lastly, I wanted to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't send you the money, you can contact us and we'll recommend the next step. 

Do you think you can handle it? 🙂

Jaro
πριν από 6 ώρες

Επέλεξα μέσω iban την πρώτη μου ανάληψη και της άλλες 2 μέσω transfer όχι δεν μου έχουμε ζητήσει να επαλήθευση λογαριασμού

Jaro
πριν από 6 ώρες

Εσείς στο site σας λέτε έως 3 ημέρες τώρα εσείς μου λέτε 14 ενώ λέτε ότι η πληρωμές σας σε αντίθεση με άλλες εταιρίες είστε η πιο γρήγορη

valnikos2
πριν από 6 ώρες

But we didn't tell you on the website that it would take 3 days because we are not a casino. That's what they must have told you, but sometimes it happens that withdrawals does not handle only casino. If they have a third party provider that handles it, then it's possible that they have to do the whole withdrawal. 

So just try to be patient, don't gamble with the money or cancel the withdrawal and I firmly believe that the money will reach you soon. 

If not, we will be here to help you.

1...34 35
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα