Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 34)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
82.842 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...33 34 3536
πριν από 2 μήνες

Έχω μόνο 2 αιτήματα για επαλήθευση, τα οποία απορρίπτομαι συνεχώς

αυτό είναι μια selfie, μια δήλωση του φορολογικού λογαριασμού για την περίοδο που θέλουν και ένα μισθωτήριο συμβόλαιο που δεν έχω τρόπο να στείλω γιατί μένω με τους γονείς μου και δεν μου γράφει τίποτα

πώς πρέπει να προχωρήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα κουπόνι που δεν μου έχει δοθεί λόγω σφάλματος ιστότοπου. Έχω αποδείξεις.

Έχει νόημα η υποβολή καταγγελίας εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Could you tell us more details about this, please?

What kind of voucher were you supposed to get, and have you tried to contact the support of the casino?

In order to try and help with this situation we need to know more, so please reply as soon as possible.

πριν από 2 μήνες

Έχω μόνο 2 αιτήματα για επαλήθευση, τα οποία απορρίπτομαι συνεχώς

αυτό είναι μια selfie, μια δήλωση του φορολογικού λογαριασμού για την περίοδο που θέλουν και ένα μισθωτήριο συμβόλαιο που δεν έχω τρόπο να στείλω γιατί μένω με τους γονείς μου και δεν μου γράφει τίποτα

πώς πρέπει να προχωρήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

In this case, I would surely suggest filing a complaint here with our team. We will try to help with your verification process and hopefully the casino will also communicate with us, so everything can be solved.

Please follow this link where you can submit it and describe everything in detail for better and faster communication.

How would you say that the casino communicates with you? Do you get help from the support whenever needed or not that much?

πριν από 2 μήνες

Γεια, ήθελα να μάθω αν αυτό το καζίνο spinanga πληρώνει όταν αποσύρετε τα χρήματα ή είναι απάτη, μόλις έκανα το πρώτο μου αίτημα ανάληψης σήμερα και φοβάμαι λίγο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 2 μήνες

Αυτό είναι ένα γραφείο που δεν πληρώνει!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, αποδεικνύεται ότι είμαι πολύ ανήσυχος. Σήμερα μόλις ζήτησα να κάνω ανάληψη χρημάτων από το καζίνο Spinanga, αλλά από ότι διαβάζω, η κατάθεση καθυστερεί πολύ και μερικές φορές δεν φτάνει καν. Είμαι πολύ φοβισμένος γιατί είναι απογοητευτικό που αφήνεις τα χρήματα και μετά δεν μπορείς να λάβεις τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 2 μήνες

Hello. If you read through this thread you will really find out that this casino is usually late with the payments, but usually players do get paid.

If you see that is really going on for a long time, we are here to help. Just bear in mind that usually we give casinos 14 full days to proceed with the payment.

I believe it is your first time withdrawing from there, right? Were you asked to go through the verification?

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, καλημέρα. Ναι, είναι σωστό. Είναι η πρώτη φορά που αποσύρομαι από αυτό το καζίνο. Προς το παρόν δεν μου έχουν ζητήσει καμία επαλήθευση, αλλά δεν αποκλείω να το κάνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να με βοηθήσετε Το καζίνο δεν θέλει να με πληρώσει..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, καλημέρα. Ναι, είναι σωστό. Είναι η πρώτη φορά που αποσύρομαι από αυτό το καζίνο. Προς το παρόν δεν μου έχουν ζητήσει καμία επαλήθευση, αλλά δεν αποκλείω να το κάνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Please surely keep us updated about everything regarding this.

We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene. So, if you see that it is really taking long, let us know, and you will be welcome to file a complaint, so our team can help.

Don't worry, we are here for you. Ok?

πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να με βοηθήσετε Το καζίνο δεν θέλει να με πληρώσει..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Tell us more about the issue with this casino, please? Only that way we could be able to help.

Also, please let us know if you have the same issue here, or was it just a mistake that you posted to both threads?🤔

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ, θα σας κρατάω ενήμερους σε κάθε περίπτωση μέσα από το γενικό chat βοήθειας. Μου έχουν ήδη δώσει τη λύση ότι θα πάρει πολύ χρόνο αφού έχουν μεγάλο όγκο αιτημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 2 μήνες

Did the support inform you about this situation? That they are overloaded with withdrawals?

Please know that it is nothing unusual, to tell you the truth, that it can happen. Hopefully they will be able to resolve everything soon, and you'll get your money, though.

We'll be waiting here for your next update.

Romi
πριν από 2 μήνες

Προς το παρόν σήμερα έλαβα το πρώτο email ότι εγκρίθηκε μία από τις 3 αναλήψεις μου και επιπλέον, έχω συνδεθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό και έφτασε το πρώτο. Η αλήθεια είναι ότι εκπλήσσομαι, αν όχι, οπότε για αυτό το κομμάτι, ελπίζω να φτάσει το συντομότερο δυνατό. Έχω ακόμα 2 αναλήψεις να επιβεβαιώσω και να φτάσω. Μιας και έκανα 3 θα σας κρατάω ενήμερους.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 2 μήνες

This sounds really promising. Thank you for this update and come with another one soon, please.😉

So it really could be that some delay was there because of the many withdrawals made. What do you say?🤔

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έχω μια ερώτηση, Spinanga Casino, καταλαβαίνω ότι ανήκει στον όμιλο Rabidi NV.

Γνωρίζω ότι αυτή η ομάδα έχει άλλα καζίνο, υπάρχει πρόβλημα αν έχω λογαριασμούς σε όλα τα καζίνο που ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη;

Αυτόματη μετάφραση:
DiegoVB
πριν από 1 μήνα

Hello, I don't see any problem if you have accounts in every casino from this group. Why do you ask, do you have any suspicions or something that should be wrong? 🙂

πριν από 1 μήνα

Συμβαίνει να έχω εγγραφεί σχεδόν σε όλα τους τα καζίνο από πέρυσι και από τη μια στιγμή στην άλλη να έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου σε όλα σχεδόν τα καζίνο τους χωρίς να τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.


Είμαι όμως εγγεγραμμένος και σε άλλα καζίνο που ανακαλύπτω ότι έχουν επίσης τον ίδιο ιδιοκτήτη και οι λογαριασμοί μου παραμένουν ενεργοί χωρίς πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
DiegoVB
πριν από 1 μήνα

It would probably be best to know why some of your accounts were closed, but if you can use other accounts without problems, I don't see an issue. If the casino closes your account, they have the right to do so as long as you have no funds there and they decide to do so. Unfortunately, in some of these cases they do not have to give a reason. 

However, as I said, I don't see why you can't open an account at another casino from that owner unless you have done some kind of abuse or fraud against the casinos where you have had your accounts closed. 

πριν από 1 μήνα

Στην πραγματικότητα είναι ένα καζίνο που δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, απλώς πίστεψα τους λογαριασμούς, γιατί σύμφωνα με την αξιολόγησή σας ήταν ένα ασφαλές καζίνο.

Αυτό το κλείσιμο των λογαριασμών μου ήρθε μετά από ενημέρωση απορρήτου, έλαβα πολλά email από τα διαφορετικά καζίνο τους, με τις ίδιες πληροφορίες, τολμώ να πω ότι είναι αντιγραφή και επικόλληση του ίδιου μηνύματος.

Υπάρχουν ορισμένα καζίνο στα οποία δεν έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου και μπορώ να συνεχίσω να τον χρησιμοποιώ, η αμφιβολία μου ήταν αν ήταν παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων τους, αφού καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να εγγραφείτε περισσότερες από μία φορές στο ίδιο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
1...33 34 3536
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα