Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 43)

206.859 προβολές 979 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...42 43 44...50
Προσθήκη ανάρτησης
ivan1941
πριν από 9 μήνες

Could you perhaps post a screenshot of what it looks like on your side?

Here it all looks good, actually.

πριν από 8 μήνες

I don't know what to do anymore, my withdrawal request has been pending for over a month now. When I contact them, I just get classic copy/paste messages saying they understand my frustration and the money will be sent shortly. That has been going on for a month now. What can I do, where can I complain, any advice?

DujeDujs
πριν από 8 μήνες

That has been going on for a really long time, so I'm glad you managed to file your complaint here.

May I ask if you had any successful withdrawals at this casino before, though?

πριν από 8 μήνες

No, i havent.

DujeDujs
πριν από 8 μήνες

That must be so stressful. Well, our dedicated mediators will try to help you out, yet the initial phase is more about collecting details, so please, try to hold on. Once the complaint gets into a more confrontational stage, I hope the casino will proceed with the payout. I would, however, also expect a good and honest explanation.

I'm so glad you've found us and submitted the complaint....

πριν από 8 μήνες

Hello, I don't know what to do. I am registered with Spinanga and I deposited about 30,000 euros into the company through an account and cryptocurrency, when I won almost 20,000 euros at the casino at one point, my account was blocked the next day and now I have been dealing with the fact that I can't get into my account for 10 days (I definitely have something around 30,000 euros or more there) but I don't know the balance because I also had sports tickets that haven't been played out yet and I don't know which ones came out and which ones didn't. Now the company is writing to me today that I am a fraud and the account has been blocked and that they will contact me via email. I sent them all the documents they wanted, but now I'm worried about my money.

Bobby1984
πριν από 8 μήνες

Hello,

first of all, I have to stress that Casino Guru does not resolve sports betting-related issues. I imagine it may be kind of bad news, but I'd hate to see you being very disappointed later.

Just note, that if the so-called fraud is bound to betting activities, we won't be able to help, but be assured my colleagues will do their best to investigate whether there is a way to proceed further with the complaint.

Let's see what comes out of it; I certainly wish you the best of luck!

πριν από 8 μήνες

Casino open my acount now

Bobby1984
πριν από 8 μήνες

That's certainly a positive turn of events! What about the withdrawals? Does it all seem ok to you?

πριν από 8 μήνες

Αρνούνται να πληρώσουν τα κέρδη και η επαλήθευση διαρκεί πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Simon9997
πριν από 8 μήνες

Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτό; Πόσο ακριβώς περιμένετε;

Ίσως μπορούσαμε να βοηθήσουμε. 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Περίμενα την πληρωμή μου εδώ και 3 εβδομάδες (!). Είναι απαίσιο. Να είστε προσεκτικοί με αυτόν τον ιστότοπο στοιχημάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
TobiWan
πριν από 8 μήνες

So you have done right to submit your complaint here. Our team will investigate the whole thing right after you provide some additional information.

May I ask how long you have played at this casino for?

πριν από 8 μήνες

Σίγουρα για δύο χρόνια. Ωστόσο, έχω ήδη υποβάλει επίσημη καταγγελία χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο παραπόνων σας. Νόμιζα ότι αυτό ήταν απλώς ένα φόρουμ συζήτησης.

Χαιρετίσματα!

Αυτόματη μετάφραση:
TobiWan
πριν από 8 μήνες

This is a forum. The complaints are separate, and our team will do everything possible to help you out with your complaint as well.

πριν από 7 μήνες

Έχει ζητήσει κανείς την ετήσια αναφορά για τη φορολογική του δήλωση; Μου στέλνουν μόνο έσοδα και αναλήψεις, αλλά θέλω μία με το αρχικό και το τελικό υπόλοιπο. Έχει λάβει κανείς μία;

Αυτόματη μετάφραση:
Sandrarb82
πριν από 7 μήνες

Hello, hopefully you won't mind a silly question: is this casino expected to send this document automatically, please? I have never heard about such a specific request before; hence, I'm asking.

Speaking of which, I feel like asking the casino support directly would be quicker. Just saying.

Radka
πριν από 7 μήνες

Του το ζήτησα ήδη, αλλά δεν το στέλνει όσο συγκεκριμένα χρειάζεται... τα περισσότερα καζίνο το στέλνουν ή μπορείτε να το κατεβάσετε απευθείας από τον λογαριασμό σας... αν σας το ζητήσει το ταμείο, πρέπει να το στείλετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Sandrarb82
πριν από 7 μήνες

Oh, so this is the catch—thank you. Let's hope the casino addresses your request without unnecessary delay.

It would be beneficial to see their system advance to the next level and enable users to download it as well.

πριν από 7 μήνες

Έχω ζητήσει να μου επιστραφεί ποσό από το casino spinanga το οποίο άδικα χάθηκαν χρήματα παρακαλώ να μεσολαβησετε στο θέμα που αναφέρω βασικά το θέμα είναι στον πάροχο του παιχνιδιού gold blitz και στην εταιρεία spinanga casino

1...42 43 44...50
Μετάβαση στη σελίδααπό 50 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.