ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 33)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
72856 προβολές 687 απαντήσεις |
|
1...32 33 3435
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Περιέργως, με πλήρωσαν με ανανέωση Postepay από έναν λογαριασμό που δεν ξέρω.

Θα έχουν διαβάσει το email μου με τον σεφ της πίτσας να λέει.


Ο σεφ της πίτσας λέει στον πελάτη ότι αν η πίτσα είναι καλή, πείτε μου στους άλλους, μόνο η πίτσα είναι χάλια.

Και μετά είπα ότι δεν θα ήθελα να πάω να γράψω κάτι στο Trustpilot...

Ίσως εσείς από το γκουρό του καζίνο κάνατε κάτι; Πρέπει να έχουν δει το μήνυμά σας και να έχουν τσαντιστεί.


Τέλος πάντων, δεν θα ανοίξουν ξανά τον λογαριασμό μου. Κάποιος Σιμόν μου το έκλεισε. Δεν έκανα κανένα αίτημα να το κλείσω. Ένα άχρηστο και υποκριτικό εργαλείο. Αποκλείοντας τον εαυτό σας από έναν ιστότοπο, κάνετε τον εαυτό σας να μοιάζει με τρελός... μπορείτε να ανοίξετε το ένα πάνω στο άλλο... υπάρχουν πανομοιότυπες θυγατρικές.

Παίζω 30 χρόνια...σημαίνει ότι δεν είμαι νικητής...κανείς δεν έχει γίνει πλούσιος με τον τζόγο...αντίθετα...αν παίζω 30 χρόνια σημαίνει ότι ξέρω πώς να διαχειρίζομαι το bankroll μου και έχω μια νοοτροπία όχι σαν παίκτης πόκερ αλλά σχεδόν. Αντίθετα τον σκέφτομαι ως ψυχαναγκαστικό τζογαδόρο...για μένα είναι σαν παράβαση...για να κερδίσεις πρέπει να σταματήσεις και να είσαι ικανοποιημένος με την τελική νίκη, αλλά για να κερδίσεις πρέπει επίσης να ξέρεις πώς να χάνεις...να σταματήσεις ή αλλάξτε υποδοχές. Για τους ψυχαναγκαστικούς παίκτες αυτό το όριο δεν υπάρχει...υπάρχει μόνο η πρώτη θέση...ή το μέγα τζάκποτ...για αυτούς το να χάσουν στο headsup poker είναι σαν να έχουν χάσει το τουρνουά.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μόλις τώρα πληρώθηκα σας ευχαριστώ πολύ δεν το περίμενα πραγματικά ευχαριστώ πολύ ομαδα

πριν από 1 μήνα

Μόλις τώρα πληρώθηκα δεν το περίμενα πραγματικά ευχαριστώ πολύ ομαδα για την πολύτιμη βοήθεια σας πραγματικα

πριν από 1 μήνα

Και δεν με πλήρωσαν ποτέ, πήραν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου, το υπόλοιπο είναι 0, λες και δεν είχα παίξει.. τέτοια εταιρεία είναι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μόλις τώρα πληρώθηκα δεν το περίμενα πραγματικά ευχαριστώ πολύ ομαδα για την πολύτιμη βοήθεια σας πραγματικα

πριν από 1 μήνα

It's amazing to see both of you were paid! I'm so happy for you.

Since you have quite intense experiences with this casino, which have ended luckily enough, how about sharing these with the others? Would you be interested in writing a user review? 🙂

Browse this section to find out how others have reviewed casinos. Don't worry though; you don't have to contribute. It's just an idea. 😉

πριν από 1 μήνα

Περιέργως, με πλήρωσαν με ανανέωση Postepay από έναν λογαριασμό που δεν ξέρω.

Θα έχουν διαβάσει το email μου με τον σεφ της πίτσας να λέει.


Ο σεφ της πίτσας λέει στον πελάτη ότι αν η πίτσα είναι καλή, πείτε μου στους άλλους, μόνο η πίτσα είναι χάλια.

Και μετά είπα ότι δεν θα ήθελα να πάω να γράψω κάτι στο Trustpilot...

Ίσως εσείς από το γκουρό του καζίνο κάνατε κάτι; Πρέπει να έχουν δει το μήνυμά σας και να έχουν τσαντιστεί.


Τέλος πάντων, δεν θα ανοίξουν ξανά τον λογαριασμό μου. Κάποιος Σιμόν μου το έκλεισε. Δεν έκανα κανένα αίτημα να το κλείσω. Ένα άχρηστο και υποκριτικό εργαλείο. Αποκλείοντας τον εαυτό σας από έναν ιστότοπο, κάνετε τον εαυτό σας να μοιάζει με τρελός... μπορείτε να ανοίξετε το ένα πάνω στο άλλο... υπάρχουν πανομοιότυπες θυγατρικές.

Παίζω 30 χρόνια...σημαίνει ότι δεν είμαι νικητής...κανείς δεν έχει γίνει πλούσιος με τον τζόγο...αντίθετα...αν παίζω 30 χρόνια σημαίνει ότι ξέρω πώς να διαχειρίζομαι το bankroll μου και έχω μια νοοτροπία όχι σαν παίκτης πόκερ αλλά σχεδόν. Αντίθετα τον σκέφτομαι ως ψυχαναγκαστικό τζογαδόρο...για μένα είναι σαν παράβαση...για να κερδίσεις πρέπει να σταματήσεις και να είσαι ικανοποιημένος με την τελική νίκη, αλλά για να κερδίσεις πρέπει επίσης να ξέρεις πώς να χάνεις...να σταματήσεις ή αλλάξτε υποδοχές. Για τους ψυχαναγκαστικούς παίκτες αυτό το όριο δεν υπάρχει...υπάρχει μόνο η πρώτη θέση...ή το μέγα τζάκποτ...για αυτούς το να χάσουν στο headsup poker είναι σαν να έχουν χάσει το τουρνουά.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi there.

It may be a coincidence, it may also not. Casino representative with account registred on our site are informed about every compalint submitted against the casino they represent. 🙂

For better or worse, even though it left me with an odd feeling, I am glad it ended this way.

I think there is a fair difference between a product's taste and a complex experience, such as waiting times, staff willingness to satisfy customers, or perhaps menu diversity also plays a role in something as complex as the review should be. Your pizza simile is a good one, and it certainly applies to the honest reviews approach in general.

Thank you for bringing up the true aspect of long-shot gambling. We constantly strive to maintain this visible to the community. Nobody gets rich, and the longer you play, the greater the likelihood that you will lose everything. You mention thirty years? That is an incredibly long history of gambling, and it is great to see someone with that level of experience be so responsible and risk-aware!

πριν από 1 μήνα

Και δεν με πλήρωσαν ποτέ, πήραν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου, το υπόλοιπο είναι 0, λες και δεν είχα παίξει.. τέτοια εταιρεία είναι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

As far as I can figure out from your open complaint, it seems there is something more to it than usual KYC process. I spotted cancelled bets too, for example. I'm sorry, as you can imagine a complex issue requires more time to get to the bottom and find a fair approach. Hold on, I know this is difficult. We will stay in touch.

πριν από 1 μήνα

Μόλις έλαβα ένα email από την υποστήριξη. Ο λογαριασμός έκλεισε οριστικά.

Ακόμα και εδώ στην Ιταλία συμβαίνει για τους αθλητικούς παίκτες που είναι νικητές να μειώνουν το στοίχημά σου ή να σε κλείνουν χωρίς κίνητρο. Αλλά παίζω μόνο φρουτάκια..Μου αρέσει η άμεση νίκη. Δεν καταλαβαίνω τον αθλητισμό.

Στη συνέχεια, υπάρχουν άλλες τοποθεσίες που είναι πανομοιότυπες με αυτές σαν να ήταν κλώνοι. Οπότε το spinanga δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη πρόοδο με τέτοιου είδους απόσυρση.

Εδώ στην Ιταλία παίζω ένα site που πάντα χάνω αλλά το παίζω πάντως. Γιατί μπορείς και να καταθέσεις και να κάνεις ανάληψη έστω και ένα ευρώ τη φορά με δεκαδικά. Εξαιρετικό όταν πρέπει να βγάλετε τα ρέστα από το πορτοφόλι σας για να έχετε έναν στρογγυλό λογαριασμό. Lol.

Α, και μετά η ανάληψη μετά την πληρωμή είναι τόσο άμεση που δεν έχω καν χρόνο να ανοίξω την εφαρμογή της τράπεζας που τα έχω ήδη στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Nihu888
πριν από 1 μήνα

Oh, so most likely the casino follows a certain logic after all.

Well, in my opinion, it is preferable to receive the money and move out rather than continue playing with such limitations. I am still not sure whether it, however, makes sense to lower someone's maximum bet in order to lessen potential gambling harm. I have to think about that.

Regarding the "sister" casinos" or casinos related to Spinanga, I hope I can help a bit:

According to our system, these are under the same management:

file

+ Nomini Casino

Are you aware of any opened accounts at these sites?


πριν από 1 μήνα

Όπως φανταζόμουν... πολλά δόλωμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ πολύ.

Δηλαδή δεν χρειάζεται να ανοίξω λογαριασμούς μαζί τους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Προσπαθώ να εγγραφώ

Αυτόματη μετάφραση:
Nihu888
πριν από 1 μήνα

Hmm and why do you try to register in these casinos as well? Do you want to try sister sites or what is the reason? 

I don't really understand this: "So I don't have to open accounts with them?" Feel free to give me an explanation. Why would you need to open an account with these casinos? 🤔

πριν από 1 μήνα

Έκανα εγγραφή σε όλα. Έχουν τους ίδιους παρόχους. Δεν χρειάζεται επαλήθευση καθώς...θα δούμε.

Ίδια συνομιλία. Ίδιος τρόπος κατάθεσης.

Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα να κάνω ανάληψη.

Το τζάκποτ Nova έχει επίσης τους ίδιους παρόχους και την ίδια υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
Nihu888
πριν από 1 μήνα

I may be lost in the conversation, but still, I would be very surprised to find out one does not need to register. 🙂

Even if casinos are under the same management or belong to the same group, you always need to register an account with each site you wish to play at. Creating an account creates a legal agreement between you and the casino - something one can't avoid.

Though I think that some casinos are really not that strict with a verification on sister sites. Speaking of which, do you prefer to play under an unverified account?


πριν από 1 μήνα

Αλλά δεν έχω πρόβλημα να επαληθευτώ..αλλά είναι ξεχωριστή διαχείριση; Δηλαδή αν κέρδιζα ίσως με μπλοκάρουν; Καθώς έχουν ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου στο spinanga για σπασμωδικό τζόγο...χαχαχα..

Πέρασα 20 και κέρδισα 100.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

θέλω να ρωτήσω

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα εάν έγραψα λάθος διεύθυνση κατοικίας;

Έχω 2 αναλήψεις στο λογαριασμό μου για πάνω από 17 εργάσιμες ημέρες και δεν έχω ακόμα χρήματα στον λογαριασμό μου


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αλλά δεν έχω πρόβλημα να επαληθευτώ..αλλά είναι ξεχωριστή διαχείριση; Δηλαδή αν κέρδιζα ίσως με μπλοκάρουν; Καθώς έχουν ήδη κλείσει τον λογαριασμό μου στο spinanga για σπασμωδικό τζόγο...χαχαχα..

Πέρασα 20 και κέρδισα 100.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I think I'm slowly beginning to understand what's going on. So you opened an account in sister casino and your concern is that they will take away your winnings and close your account because they closed it in Spinanga casino, yes? I mean, there are definitely things like that between sister casinos, I mean, they can share information, but if you haven't explicitly said anything in a particular casino about wanting to close your account or being a gambling addict then I don't see why you shouldn't be allowed to withdraw. 

However, if they paid you and closed another account at another casino again, I would then not create or play at another sister casino. So if you have a problem with a withdrawal, please let me know. 

πριν από 1 μήνα

θέλω να ρωτήσω

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα εάν έγραψα λάθος διεύθυνση κατοικίας;

Έχω 2 αναλήψεις στο λογαριασμό μου για πάνω από 17 εργάσιμες ημέρες και δεν έχω ακόμα χρήματα στον λογαριασμό μου


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια, χρειάστηκε να γίνει επαλήθευση; Νομίζω ότι μια τέτοια ερώτηση πρέπει πάντα να απευθύνεται στο καζίνο, ώστε να το γνωρίζουν και να σας βοηθήσουν. Θα πρέπει να ξέρουν καλύτερα τι να κάνουν ή σε ποιον να γράψουν.

Ωστόσο, 17 ημέρες θα ήταν αρκετά για μένα, υπάρχει κάποιος λόγος που είναι τόσο μεγάλο;

Παρακαλώ ενημερώστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα κουπόνι που δεν μου έχει δοθεί λόγω σφάλματος ιστότοπου. Έχω αποδείξεις.

Έχει νόημα η υποβολή καταγγελίας εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
1...32 33 3435
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα