Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 37)

 από Miikkuli
|
116.337 προβολές 840 απαντήσεις |
|
1...36 37 38...43

Γειά σου

Έχω προβλήματα με τις αναλήψεις στο spinanga. Έχω τρεις ανοιχτές αναλήψεις που επεξεργάζομαι σχεδόν 2 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
Jesselica88

Hi, this is exactly the time we give casinos to send money to a player. Did they give you any reason why that is? Are these your first withdrawals and are you already verified with the casino? 

I would add that if you read the posts from other players, you will probably find a lot of similar cases. Players usually get their money around two weeks so I would be looking if you get it in the near future.

If not then I would recommend filing a complaint. 

What do you think?

Jaro

Γειά σου

Έχω κάνει ανάληψη χρημάτων από εκεί αρκετές φορές. Ποτέ δεν έχει πάρει τόσο πολύ. Νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες. Έχω κερδίσει πολλά χρήματα πρόσφατα. Όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη, μου ζήτησαν να κάνω υπομονή. Είπαν ότι έπρεπε να ελέγξουν. Δεν είπαν τι ακριβώς... Αύριο θα είναι ακριβώς 2 εβδομάδες. Για να δούμε αν θα γίνει κάτι.

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Jesselica88

In that case, please let us know whenever you have any updates.

We'll be here if you need any help from our complaint team.

Γειά σου,

Περίμενα ακριβώς δύο εβδομάδες για τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις, που ζητήθηκαν στις 14 Ιανουαρίου. Έκτοτε έχω στείλει αρκετά email και στην αρχή μου ζήτησαν να κάνω υπομονή, αλλά εδώ και 5 μέρες δεν απαντούν καν.

Τι μπορώ να κάνω για να λάβω πληρωμές;

Κέρδισα περισσότερα από 12.000 € στις αρχές Δεκεμβρίου και αυτόματα μείωσαν το επίπεδο VIP μου στο επίπεδο 1, περιορίζοντας τις αναλήψεις στα €500. Μέχρι τώρα, οι πληρωμές γίνονταν εντός περίπου 10 ημερών από κάθε αίτημα, αλλά αυτή τη φορά δεν έχουν καν συμμορφωθεί με αυτό.

Επιπλέον, στον δικό τους ιστότοπο καθορίζουν μια περίοδο 3 εργάσιμων ημερών για τη διεκπεραίωση των αναλήψεων, κάτι που ποτέ δεν σεβάστηκαν.

Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ; Έχει περάσει ενάμιση μήνας και έχω ακόμα πάνω από 6.000€ σε εκκρεμότητα ανάληψης.

Σας ευχαριστώ!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Γειά σου

Ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα μέχρι στιγμής.

Όταν ρώτησα, μου είπαν ότι θα έπρεπε να είναι σύντομα στον λογαριασμό μου.

Να περιμένω ή να γράψω παράπονο;

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σου,

Περίμενα ακριβώς δύο εβδομάδες για τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις, που ζητήθηκαν στις 14 Ιανουαρίου. Έκτοτε έχω στείλει αρκετά email και στην αρχή μου ζήτησαν να κάνω υπομονή, αλλά εδώ και 5 μέρες δεν απαντούν καν.

Τι μπορώ να κάνω για να λάβω πληρωμές;

Κέρδισα περισσότερα από 12.000 € στις αρχές Δεκεμβρίου και αυτόματα μείωσαν το επίπεδο VIP μου στο επίπεδο 1, περιορίζοντας τις αναλήψεις στα €500. Μέχρι τώρα, οι πληρωμές γίνονταν εντός περίπου 10 ημερών από κάθε αίτημα, αλλά αυτή τη φορά δεν έχουν καν συμμορφωθεί με αυτό.

Επιπλέον, στον δικό τους ιστότοπο καθορίζουν μια περίοδο 3 εργάσιμων ημερών για τη διεκπεραίωση των αναλήψεων, κάτι που ποτέ δεν σεβάστηκαν.

Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ; Έχει περάσει ενάμιση μήνας και έχω ακόμα πάνω από 6.000€ σε εκκρεμότητα ανάληψης.

Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:

Hello.

Was the reason they lowered your VIP level because you haven't deposited there for some time, perhaps?

That is what the casinos usually do, you know. The VIP level always depends on players activity.

Anyhow, it doesn't change anything on the fact that it is way too long to wait for the withdrawal. So, I would definitely try to file a complaint against them. It is completely free of charge, and our team will do their best to find out more regarding your withdrawal and the delay.

Please follow this link to submit the complaint and provide all the necessary information.

Γειά σου

Ακόμα δεν υπάρχουν χρήματα μέχρι στιγμής.

Όταν ρώτησα, μου είπαν ότι θα έπρεπε να είναι σύντομα στον λογαριασμό μου.

Να περιμένω ή να γράψω παράπονο;

Αυτόματη μετάφραση:

I would surely file a complaint. It could make them speed things up.

What do you say?

Romi

Το ίδιο θα έλεγα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jesselica88

Here's the link for you whenever you decide to go for it. Ok?

Let us know if you need any assistance.

Γεια σας


Κάνω πρώτη φορά ανάληψη από αυτό το casino και λένε ότι σε 3 εργάσιμες πληρώνουν.


Εδώ και 4 εργάσιμες δεν με έχουν πληρώσει και μου λένε όλο δικαιολογίες.το κάνουν επίτηδες για να κάνεις ακύρωση και να παίξεις για να χάσεις τα χρήματα.

Είναι απαράδεκτο αυτό το casino.

thanosttt89

Hi,

I would advise you to exercise patience, yet I feel you already know that. I have no idea what the purpose is, but players have been reporting delays too. So the catch is just to give it more time. This casino pays, but it is slow.

May I know the excuses you were given, please?

Δεν υπάρχει κάποια δικαιολογία συγκεκριμένη, το μόνο που λένε είναι ότι έχουν πολύ δουλειά στο λογιστήριο. Επίσης τους πίεσα να στείλω έγγραφα να ταυτοποιησω τον λογαριασμό και μου είπαν πως δεν χρειάζεται (πολύ φοβάμαι ότι σε καμία βδομάδα θα μου ζητήσουν). Θα κάνω υπομονή, δεν πρόκειται να ακουμπήσω την ανάληψη μέχρι να τα αποσύρω.

thanosttt89

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Περιμένω πάνω από 19 μέρες και μέχρι στιγμής τίποτα. Δεν απαντούν καν στα email μου και στο live chat παίρνω πάντα την ίδια απάντηση με εσένα. Είναι απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:

Νομίζω ότι είναι καιρός αυτός ο ιστότοπος να σταματήσει να είναι φίλος με τα καζίνο Rabidi επειδή είναι ανέντιμα, γεμάτα παράπονα και δειλοί όταν πρόκειται για την επίλυση προβλημάτων. Το Ραμπίντι είναι ένα σκουπίδι που πρέπει να διώχνεται από προσώπου γης μαζί με τους δειλούς ιδιοκτήτες του!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Johnlc89

Αυτή η εταιρεία είναι σκουπίδια, εντελώς ασεβής, δειλή και συστηματοποιημένη όταν πρόκειται για την επίλυση προβλημάτων. Συμπεριφέρονται σαν πραγματικοί δειλοί, είναι όλοι μέλη της ίδιας συμμορίας, πρέπει να υπάρχει κάποιο σύμφωνο ή κάτι για να δουλέψουν σε αυτή την ομάδα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
thanosttt89

Μείνε μακριά από όλα τα καζίνο Rabidi φίλε μου, καθυστερούν πάντα τις αναλήψεις και είναι εξαιρετικά ενοχλητικά και ρομποτικά σαν ομάδα εκπαιδευμένη για αυτό. Αυτή είναι μια οργανωμένη μαφία. Έχετε ακούσει για μπόνους καβουριών στην πρώτη σας κατάθεση, φύγετε μακριά. Μια μέρα θα με ευχαριστήσεις!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Η αλήθεια είναι πως το casino guru δεν μας προστατεύει.

Θα έπρεπε να μην έχει τέτοια βαθμολογία.

Θα έπρεπε να μην είναι πρώτο σε αυτά που προτείνει.

Είναι κρίμα γιατί το εμπιστεύομαι χρόνια αλλά δυστυχώς την έχω πατήσει εξαετίας αυτώ τον casino που προτείνει.

Πόσες μέρες περιμένατε να λάβετε πληρωμές; Υπάρχει κάποιος που περιμένει πάνω από 20 μέρες από τότε που έκανε αίτημα ανάληψης;

Έχει βιώσει κανείς το ίδιο; Και πότε τελικά πλήρωσαν;

Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:

Εγώ είμαι στις 8 μέρες. Αλλά είναι μικρό ποσό 380.

Είναι πολλά τα λεφτά που σου χρωστάνε?

1...36 37 38...43
Μετάβαση στη σελίδααπό 43 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα