Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 38)

207.254 προβολές 979 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...37 38 39...50
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Δεν υπάρχει κάποια δικαιολογία συγκεκριμένη, το μόνο που λένε είναι ότι έχουν πολύ δουλειά στο λογιστήριο. Επίσης τους πίεσα να στείλω έγγραφα να ταυτοποιησω τον λογαριασμό και μου είπαν πως δεν χρειάζεται (πολύ φοβάμαι ότι σε καμία βδομάδα θα μου ζητήσουν). Θα κάνω υπομονή, δεν πρόκειται να ακουμπήσω την ανάληψη μέχρι να τα αποσύρω.

πριν από 10 μήνες

Yes, that is exactly what will be the most sensible. Leave the withdrawal as it is and although I know it's not pleasant to wait for a long time, as Radka said the casino mostly pays, it just takes longer than players are used to somewhere. If you can't get the money, we will try to help.🙂

πριν από 10 μήνες

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Περιμένω πάνω από 19 μέρες και μέχρι στιγμής τίποτα. Δεν απαντούν καν στα email μου και στο live chat παίρνω πάντα την ίδια απάντηση με εσένα. Είναι απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

So it's been quite a long time, it was a good step that you managed to open a complaint and when our team gets everything they need they will contact the casino. I believe they may have some order of withdrawals or they may have a lot of them but it shouldn't take 19 days. 

Anyway, you haven't received any money from them yet and this is your first withdrawal? You didn't have to verify either?

thanosttt89
πριν από 10 μήνες

1.500 € από πριν από 20 ημέρες και 5.700 € εξακολουθούν να λείπουν από το υπόλοιπο του λογαριασμού.

Προσπαθώ να βγάλω κέρδος 12.000 € από τις αρχές Δεκεμβρίου.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro,

Όχι, ακόμα δεν έχω λάβει καμία από τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις που είχα εδώ και 20 ημέρες.

Έχω λάβει αναλήψεις στο παρελθόν αλλά χρειάζονταν πάντα 8-12 ημέρες για να τις επεξεργαστώ. Αυτή τη φορά είναι εντελώς πολύ μεγάλο. Έχω ήδη μια ανοιχτή καταγγελία μαζί σας, αλλά το καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Johnlc89
πριν από 10 μήνες

Κάνε υπομονή φίλε και σταματά να παίζεις μέχρι να τα πάρεις όλα.μετα κάνε διαγραφή.

Από λέμε και άλλοι παίχτες με χίλια ζόρια τα έχουν πάρει τα λεφτά

Romi
πριν από 10 μήνες

Ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Johnlc89
πριν από 10 μήνες

Περιμένω επίσης τρεις πληρωμές από τις 14 Ιανουαρίου. Είναι αρρωστημένο

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Jaro έχω ένα πρόβλημα, δεν μπορώ να υποβάλλω παράπονο.

Όταν το υποβάλλω μου γράφει πως το όνομα μου είναι λάθος αλλά κάτι τέτοιο δεν στέκει γιατί έχω ξανά υποβάλει παράπονα παλαιότερα και

Δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στα στοιχεία μου

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro,

Όχι, ακόμα δεν έχω λάβει καμία από τις 3 εκκρεμείς αναλήψεις που είχα εδώ και 20 ημέρες.

Έχω λάβει αναλήψεις στο παρελθόν αλλά χρειάζονταν πάντα 8-12 ημέρες για να τις επεξεργαστώ. Αυτή τη φορά είναι εντελώς πολύ μεγάλο. Έχω ήδη μια ανοιχτή καταγγελία μαζί σας, αλλά το καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Yes, I saw that it has not been contacted yet, but I believe that we are getting closer to that time. 20 days is quite a lot and if there was an investigation I would understand it, but this way without giving a reason we are probably not very wise.

As much as I hate to say it, we'll probably have to wait and see how the complaint goes if the casino hasn't paid you yet.

πριν από 10 μήνες

Jaro έχω ένα πρόβλημα, δεν μπορώ να υποβάλλω παράπονο.

Όταν το υποβάλλω μου γράφει πως το όνομα μου είναι λάθος αλλά κάτι τέτοιο δεν στέκει γιατί έχω ξανά υποβάλει παράπονα παλαιότερα και

Δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στα στοιχεία μου

πριν από 10 μήνες

That's a strange thing I've never encountered before. Could you please take a screenshot of the screen and send it here with the error? It would help a lot in identifying the problem.🙂

Jaro
πριν από 10 μήνες

Πόσο ακόμα πρέπει να περιμένω για να επικοινωνήσει μαζί μου το καζίνο; Είναι σαφές ότι οι 20 ημέρες υπερβαίνουν σημαντικά την πολιτική τους για τις 3 εργάσιμες ημέρες. Επιπλέον, πρέπει να προσθέσω ότι δεν έχουν απαντήσει σε κανένα από τα email μου.

Είχατε άλλες περιπτώσεις όπου η καθυστέρηση ήταν τόσο μεγάλη; Μετά από πόσες μέρες κατέληξαν να επεξεργάζονται τις αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

file αυτό Μου βγάζει

thanosttt89
πριν από 10 μήνες

Σωστός. Οποιοσδήποτε ιστότοπος προτείνει στοιχηματικές τοποθεσίες όπως Betfair, Parimatch, Novibet μεταξύ των βασικών και εδώ είναι διαφορετικό, στις πρώτες σελίδες είναι γεμάτο από καζίνο αυτής της μάρκας που συνεχίζει να ανοίγει νέους ιστότοπους κάθε εβδομάδα.

Ειλικρινά, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει, δεν μιλάμε με κανέναν, απλά παραπονιόμαστε ο ένας στον άλλον!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Πόσο ακόμα πρέπει να περιμένω για να επικοινωνήσει μαζί μου το καζίνο; Είναι σαφές ότι οι 20 ημέρες υπερβαίνουν σημαντικά την πολιτική τους για τις 3 εργάσιμες ημέρες. Επιπλέον, πρέπει να προσθέσω ότι δεν έχουν απαντήσει σε κανένα από τα email μου.

Είχατε άλλες περιπτώσεις όπου η καθυστέρηση ήταν τόσο μεγάλη; Μετά από πόσες μέρες κατέληξαν να επεξεργάζονται τις αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I saw that your case has been taken over by Miroslava so the casino will be contacted in a little while. 

As for the other cases, there were certainly some, but since each one can be individual, I would have to go through the others where it was like yours.

Anyway, since the casino handles almost every situation, I'd say there's a good chance your situation will be resolved as well. 

Although I know you've waited long enough, but you'll have to wait a few more days.

Johnlc89 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 10 μήνες

file αυτό Μου βγάζει

πριν από 10 μήνες

Thank you, we are now trying to find out how it is even possible to add forbidden characters into the account details. I'm personally working on that.

πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ πολύ

thanosttt89
πριν από 10 μήνες

Hello once more. Your account should be fine now that we appear to have resolved the data conflict. Please try submitting the complaint again after logging off and back on.

Thank you 🙏

Radka
πριν από 10 μήνες

Μόλις έκανα το παράπονο,όλα είναι εντάξει με τον λογαριασμό μου στο casino guru!

Ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια!

thanosttt89
πριν από 10 μήνες

I'm glad it worked out. No need to thank at all 🙂. Now we can put another effort into the complaint itself. Let's hope it will be quite easy to resolve too!


1...37 38 39...50
Μετάβαση στη σελίδααπό 50 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.