Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια, υπάρχει κάποιος που λαμβάνει κάποια αποσύρσεις από αυτόν τον ιστότοπο; Το αίτημά μου ήταν στις 21.1.2025 και ακόμα τίποτα. Τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ
Hey, is here anyone that recive some withdraw from this site? My request was on 21.1.2025 and still nothing. What can i do?
thanks
Γεια, είμαστε αρκετοί. Ακόμα περιμένω 3 αναλήψεις από τις 14 Ιανουαρίου. Έχω επικοινωνήσει με το live chat αρκετές φορές, πάντα με την ίδια αυτόματη απάντηση και δεν απαντούν καν στα email μου.
Έχω ανοιχτό παράπονο αλλά δεν έχει καμία πρόοδο.
Hi, there are several of us. I am still waiting for 3 withdrawals since January 14th. I have contacted the live chat several times, always with the same automatic response and they don't even answer my emails.
I have a complaint open but it is not making any progress.
Hola, somos varios. Yo sigo esperando 3 retiros desde el 14 de enero. He contactado varias veces al live chat, siempre con la misma respuesta automática y ni siquiera me contestan a los emails..
Tengo abierta una queja pero tampoco avanza.
Ω όχι υπέροχο. Ίσως αυτός ο ιστότοπος είναι όλος απάτη. Το ίδιο εδώ, μην απαντάτε στο mail και η ζωντανή συνομιλία είναι τόσο αστεία, πάντα η ίδια απάντηση. Έτσι μπορούμε να ξεχάσουμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω🥹🥲 ή ποια είναι η γνώμη σας εδώ.
Oh not great. Maybe this site is all scam. Same here don’t answer to mail and the live chat is so funny, always same response. So we can forget about getting our money back🥹🥲 or what is your opinion here.
Είμαι στην ίδια κατάσταση. Θεωρώ ότι είναι πολύ αμφίβολο ότι αυτό το καζίνο και άλλα συνδεδεμένα καζίνο μέσω του Rabidi έχουν τόσο υψηλή βαθμολογία σε αυτόν τον ιστότοπο.
I am in the same situation. I find it highly questionable that this casino and other affiliated casinos through Rabidi has such a high rating on this site.
Ναι, αυτό είναι σωστό. Αλλά αυτό είναι και στον άλλο ιστότοπο. Η βαθμολογία για το Spinanga είναι υψηλή, οπότε ήμουν σίγουρος ότι είναι νόμιμος και ασφαλής ιστότοπος για παιχνίδι. Αλλά τώρα νομίζω ότι είναι απάτη. Ίσως κάποιοι μπορούν να μοιραστούν σχετικά με το πώς πήραν τα χρήματα πίσω από αυτόν τον ιστότοπο, αν υπάρχει😏
Yea, that is correct. But that is also on the other site. The rating about Spinanga are high, so i was sure that is legit and safe site to play. But now i think that is a scam. Maybe some people can share about how they got the money back from this site, if there is any😏
Είναι απίστευτο ότι μια εταιρεία με έσοδα 100.000.000 $ δεν έχει τα χρήματα να πληρώσει τους πελάτες της. Μια εταιρεία που ανοίγει τρεις έως πέντε νέους ιστότοπους καζίνο κάθε μήνα. Ειλικρινά, είχα προβλήματα μαζί τους στο παρελθόν και δεν ενδιαφέρονται να αλλάξουν. Κρίμα, ντροπή!!!
It's incredible that a company with revenues of $100,000,000 doesn't have the money to pay its customers. A company that opens three to five new casino sites every month. Frankly, I've had problems with them in the past and they have no interest in changing. Regrettable, shameful!!!
É incrível que uma empresa que tem rendimentos de 100.000.000 não tenha dinheiro para pagar os clientes. Uma empresa que todo mês abre uma três a cinco sites de cassinos novos. Sinceramente, já tive problemas com eles no passado e eles não tem o menor interesse em mudar. Lamentável, vergonhoso!!!
Γεια, υπάρχει κάποιος που λαμβάνει κάποια αποσύρσεις από αυτόν τον ιστότοπο; Το αίτημά μου ήταν στις 21.1.2025 και ακόμα τίποτα. Τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ
Hey, is here anyone that recive some withdraw from this site? My request was on 21.1.2025 and still nothing. What can i do?
thanks
Γεια, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη. Θα έλεγα ότι αν δεν έχετε λόγο για τον οποίο το καζίνο δεν σας έχει πληρώσει και δεν γνωρίζετε τίποτα από αυτούς, τότε θα σκεφτόμουν να κάνω καταγγελία μετά από αυτό το διάστημα.
Σου είπαν τίποτα λοιπόν; Παίξατε με κάποιο μπόνους ή όχι; Έχετε επαληθευτεί από το καζίνο;
Hi, we give casinos 14 days to pay the player. I would say that if you don't have a reason why the casino hasn't paid you and you don't know anything from them, then I would think about filing a complaint after that time.
So did they tell you anything? Did you play with any bonus or not? Have you been verified by the casino?
Good evening, at spinanga casino I played blackjack ...before I played my balance was 39.91...I bet 11€ at 15:49:27
Before the lot I had: €38.91
I bet 11€
I won but my account remained at 28.91 euros.
I have contacted the casino both via email and chat. In chat they tell me to contact them by email and they don't answer my email!
Other times they reply to me in chat that it takes more and more time and refer me to email support.
It's not for 20€ but this tactic shows an unreliable casino. Stay away from this casino.
It is a casino whose rating should have been below 6.0.
When they behave like this for 20€ you simply don't bet your money at this casino it will cause you problems.
I should add that some of the representatives in my chat admitted that it was a mistake and it would be fixed...but the money was never refunded...I keep getting the same answer "it takes more time"... Hahahaha 26 days for them to review a 20 second video and refund an amount of €20....
The casino sucks, far away.
Καλησπέρα, στο spinanga casino έπαιξα blackjack ...πριν παίξω το υπόλοιπο μου ήταν 39,91...ποντάρω 11€ ωρα 15:49:27
Πρινν την παρτίδα είχα : 38,91€
Πόνταρα 11€
Κέρδισα αλλά ο λογαριασμός μου παρέμεινε με 28,91 ευρώ.
Έχω επικοινωνήσει με το καζίνο και μέσω email και μέσω chat. Στο chat μου λένε να επικοινωνήσω με email και στο email δεν μου απαντουν!
Σε άλλες φορές μου απαντούν στο chat πως χρειάζεται περισσότερος χρόνος και περισσότερος χρόνος και με παραπέμπουν στο email- υποστήριξη.
Δεν είναι για τα 20€ όμως η τακτική αυτή δείχνει ένα αναξιόπιστο καζίνο. Μακριά από αυτό το καζίνο.
Είναι ένα καζίνο που η βαθμολογία του έπρεπε να είναι κάτω από 6.0.
Όταν συμπεριφέρονται έτσι για 20€ απλά δεν ποντάρεις τα χρήματα σου σε αυτό το καζίνο θα σου δημιουργήσει προβλήματα.
Να προσθέσω πως κάποιοι από τους εκπροσώπους στο chat μου παραδέχτηκαν πως είναι λάθος και θα διορθωθεί...όμως τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ...παίρνω συνέχεια την ίδια απάντηση " χρειάζεται περισσότερος χρόνος"... Χαχχαχα 26 ημέρες για να ελέγξουν ένα βίντεο 20 δευτερολέπτων και να επιστρέψουν ένα ποσό των 20€....
Είναι χάλια το καζίνο μακριά
Γεια σας, ήθελα να σας προτείνω ένα παράπονο , αλλά βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να το υποβάλετε, οπότε ας δούμε αν η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει. Έχετε επίσης ιστορικό παιχνιδιού όπου δείχνει το στοίχημά σας ως κερδισμένο ή όχι; Σίγουρα θα έκανα ένα δίσκο για να είμαι σίγουρος. Νομίζω ότι ένα τέτοιο λάθος, αν το παραδεχτεί το ίδιο το καζίνο, δεν θα χρειαζόταν να τραβηχτεί για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και είναι πιθανότατα πολύ εύκολο να το παρακολουθήσετε αν γνωρίζετε την ακριβή ώρα.
Φυσικά, όπως είπα, θα είμαστε εδώ και έτοιμοι να σας βοηθήσουμε και ελπίζουμε να πετύχουμε ένα επιτυχές τέλος.
Στο μεταξύ, αν αλλάξει κάτι και το καζίνο επικοινωνήσει μαζί σας, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
Hello, I wanted to recommend you a complaint, but I see that you have already managed to file it, so let's see if our team can help you. Do you also have a game history where it shows your bet as won or not? I would definitely make a record of it just to be sure. I think that such a mistake, if admitted by the casino itself, wouldn't have to be dragged out for so long, and it's probably quite easy to keep track of if you know the exact time.
Of course, as I said, we will be here and ready to assist you and hopefully we can achieve a successful end.
In the meantime, if something changes and the casino contacts you, be sure to let us know.
Γεια σε όλους, έχει κάποιος από εσάς κάποια ενημέρωση σχετικά με τις πληρωμές; Χθες μου έλεγαν στο live chat ότι οφειλόταν σε τεχνικό σφάλμα με παρεχόμενο τρίτο μέρος, σήμερα αυτό οφείλεται σε μεγάλο όγκο πληρωμών.. μηδενική βοήθεια από την πλευρά τους. 22 μέρες περιμένω να λάβω τα χρήματά μου και υπολογίζω..
Hi all, does any of you have some update on payments? Yesterday they were telling me on the live chat that was due to a technical error with a third-party provided, today that is due to high volume of payments.. zero help from their side. 22 days waiting to receive my money and counting..
Γεια, εντάξει, θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα και μετά θα υποβάλω μια καταγγελία. Όχι, δεν το έκαναν, ναι, έχω ενεργό μπόνους πρώτης κατάθεσης και στοιχηματίζω όλο το ποσό, οπότε το μπόνους ήταν πλήρες όπως έλεγαν οι κανόνες. Όχι, όχι, θέλω να επαληθεύσω τον εαυτό μου, αλλά ο spinanga είπε ότι δεν χρειάζεται ακόμα να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Στέλνω επίσης ένα gmail με όλα τα στοιχεία μου για να προχωρήσει η διαδικασία επαλήθευσης.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια,
Ροκ
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Γεια, είμαι σε επαφή με τη ζωντανή συνομιλία και μου έδωσαν αυτή την απάντηση απόψε στις 16.16 ώρα.


Hey, im in touch with live chat a they gave me this answer tonight at 16.16 time.


Αυτά τα άτομα θα σας ζητήσουν να επαληθεύσετε όλες τις κινήσεις στην κάρτα σας για τους τελευταίους 3 μήνες. Είμαι επαληθευμένος και μου τα ζήτησαν. Όταν κάνετε την τρίτη ή την τέταρτη ανάληψη σας, θα σας αναγκάσουν ή δεν θα συνεχίσουν να πληρώνουν.
These people will ask you to verify all the movements on your card for the last 3 months. I am verified and they asked me for them. When you make your third or fourth withdrawal, they will force you or they will not continue paying.
Está gente te va a pedir para verificar te todos los movimientos de tu tarjeta de los últimos 3 meses. Estoy verificado y me los pidieron. Cuando realices tu tercer o cuarto retiro te obligarán o no seguirán pagando
Σήμερα καταργήθηκα από όλα τα καζίνο αυτής της ομάδας, είναι απάτη.
Today I unsubscribed from all the casinos in this group, they are a scam.
A día de hoy me di de baja de todos los casinos de este grupo, son una estafa.
Ω, αλλά έχετε κάποια απόσυρση από αυτήν τη διαδικασία του ιστότοπου; Ναι, αλλά γιατί πιστωτική κάρτα αν χρησιμοποιούσα κρυπτογράφηση για να καταθέσω τα περιουσιακά μου στοιχεία.
Oh, but you got any withdraw from this site process? Yea, but why credit card if i was using crypto to deposit my assets.
Νομίζω επίσης ότι το μόνο που κάνω απάτη, θέλω απλώς να λάβω τα χρήματα και να βγω από αυτό. Ελπίζω να πάρουμε τα χρήματα
I also think that all i scam, i just want to recive the money ans get out of this. Hope we can get the money
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.