Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
δεν το συνιστώ. Έπαιξα περίπου 2 μήνες και τώρα περιμένω απόσυρση 14 μέρες και ακόμα τίποτα. Ίσως στο εγγύς μέλλον άλλαζα γνώμη. Επειδή συνολικά τα παιχνίδια είναι υπέροχα και επίσης για αθλητικά στοιχήματα έχετε πολλά παιχνίδια.
I dont reccomend it. I played about 2 months and now waiting for withdraw 14 days and still nothing. Maybe in the near future i would change my opinion. Because overall the games are great and also for sports betting u hava a lot of games.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
Με την εφαρμογή, ναι, αλλά ήταν όταν όλοι μου ζήτησαν επαλήθευση, και κάποιοι όπως το Amunra ή το 7signs δεν δέχτηκαν τα τραπεζικά μου έγγραφα και έχασα αρκετές χιλιάδες ευρώ. Να είστε προσεκτικοί.
With the app, yes, but it was when they all asked me for verification, and some like Amunra or 7signs did not accept my bank documents and I lost several thousand euros. Be careful.
Con la app si, pero es cuando todos me pidieron verificación, y algunos como Amunra o 7signs no me aceptaron los documentos del banco y perdí varios miles de euros. Tener cuidado
Κατεβάστε την εφαρμογή και φορτίστε από εκεί. Θα θυμώσουν, αλλά δεν είναι δικό σου πρόβλημα.
Download the app and charge through there. They will be angry, but it's not your problem.
Bajate la app y cobra por ahí. Se enfadarán, pero no es tu problema
Τι εφαρμογή; Μέχρι στιγμής, έχω διαχειριστεί όλες τις αναλήψεις μέσω τραπεζικού εμβάσματος.
What app? So far, I have managed all withdrawals via bank transfer.
Que app? Hasta ahora todos los retiros los he gestionado vía transferencia bancaria
Και πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία των αναλήψεων σε συναλλαγές FunID;
And how long does it take to process withdrawals to FunID trades?
Y cuánto tardan en procesar los retiros a trades de FunID?
Depending on their mood, their service is terrible...I hope they pay you quickly.
Ανάλογα την διάθεση τους είναι χάλια η εξυπηρέτηση τους...μακάρι να σε πληρώσουν γρήγορα
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου πίσω! Ελπίζω να έχουμε όλοι την ίδια τύχη και ναι, σίγουρα δεν θα ξαναπαίξουμε εδώ. Εβίβα!
I'm glad you got your money back! I hope we all have the same luck and yes, we will definitely not be playing here again. Cheers!
Me alegro de que hayas recibido tu dinero! Espero que todos tengamos la misma suerte y si, definitivamente no vamos a volver a jugar aquí. Un saludo!
Το 90% των φορών είχα την τραπεζική μεταφορά μέσα σε λίγες ώρες. Από το καζίνο μέχρι την εφαρμογή είναι άμεση
90% of the time I had the bank transfer within a few hours. From the casino to the app it is immediate
90% de las veces en unas horas tenía la transferencia bancaria. Del casino a la app es inmediata
Γεια, εντάξει, θα περιμένω άλλη μια εβδομάδα και μετά θα υποβάλω μια καταγγελία. Όχι, δεν το έκαναν, ναι, έχω ενεργό μπόνους πρώτης κατάθεσης και στοιχηματίζω όλο το ποσό, οπότε το μπόνους ήταν πλήρες όπως έλεγαν οι κανόνες. Όχι, όχι, θέλω να επαληθεύσω τον εαυτό μου, αλλά ο spinanga είπε ότι δεν χρειάζεται ακόμα να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Στέλνω επίσης ένα gmail με όλα τα στοιχεία μου για να προχωρήσει η διαδικασία επαλήθευσης.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια,
Ροκ
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Εντάξει, οπότε υποθέτω ότι όλα θα είναι εντάξει εάν το μπόνους έχει εκπληρωθεί και η επαλήθευση δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. Θα περιμένουμε να δούμε πώς θα πάει και αν δεν αλλάξει τίποτα και είναι το ίδιο τραγούδι, φροντίστε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Okay, so I guess everything will be okay if the bonus has been fulfilled and the verification hasn't had to take place yet. We'll wait and see how it goes and if nothing changes and it's the same song, be sure to get back to me.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
Καταλαβαίνω το νόημα στην περίπτωσή σου και δεν πειράζει καθόλου ακόμα κι αν είναι 20€. Φυσικά, όπως μπορούμε να δούμε, το καζίνο είναι πιθανότατα πιο αργό να πληρώσει τους παίκτες, οπότε θα ήταν ωραίο να επιταχύνει στο μέλλον, γιατί πιθανότατα δεν θα παίξουν πολλοί παίκτες σε αυτό το στυλ όταν έχουν αυτήν την εμπειρία.
Επομένως, προς το παρόν θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί ή αν το καζίνο θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει.
I understand the point in your case and it doesn't matter at all even if it's €20. Of course, as we can see, the casino is probably slower to pay out players, so it would be nice if it would speed up in the future, because not many players will probably play in this style when they have this experience.
So for the moment we will have to wait to see how it progresses or if the casino will contact you and give you an update.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Έτσι τουλάχιστον δώσατε κάποια καλά νέα και νομίζω ότι καθησυχάστε τους άλλους παίκτες. Δεν εκπλήσσομαι αν δεν θέλετε να παίξετε πια εδώ, αν αργεί να περιμένετε σχεδόν δύο εβδομάδες.
Καλή τύχη λοιπόν όπου κι αν πάτε.😉☘️
So at least you delivered some good news and I think some reassurance to other players. I'm not surprised if you don't want to play here anymore if it's long for you to wait almost two weeks.
So good luck wherever you go.😉☘️
Σας ευχαριστώ για όλα. Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, θα σας γράψω ξανά για να συμφωνήσετε πώς μπορείτε να με βοηθήσετε.
Thank you for everything. If the problem is not resolved, I will write to you again to agree on how you can help me.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.