Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε. Μπορείτε να δείτε εδώ ότι το καζίνο έχει αρκετά μεγάλους χρόνους ανάληψης και δεν είναι ασυνήθιστο για αυτούς. Τελικά δίνουν στους παίκτες χρήματα, ώστε να μην ανησυχώ για αυτό αμέσως.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, φροντίστε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, το καζίνο σας έδωσε τουλάχιστον έναν λόγο για τον οποίο περιμένετε σχεδόν δύο εβδομάδες για τα χρήματα;
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about. You can see here that the casino has quite long withdrawal times and it's not unusual for them. Eventually they do give players money so I wouldn't worry about it right away.
We give casinos 14 days to send the money to the player, so if nothing changes, then be sure to let me know and we'll try to help you out.
Anyway, did the casino at least give you a reason why you are waiting almost two weeks for the money?
Τίποτα...περιμένω 24 μέρες και το ίδιο, δικαιολογίες...
Nothing...I've been waiting for 24 days and the same thing, excuses...
Nada..yo llevo 24 días esperando y lo mismo, excusas..
Κάποιες μέρες λένε ότι είναι πρόβλημα με τρίτο πάροχο, άλλες λένε ότι έχουν μεγάλο όγκο συναλλαγών αναλήψεων, άλλες λένε ότι είναι το οικονομικό τμήμα... ειλικρινά δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια... Έχω περισσότερα από 7.000 € σε εκκρεμότητα και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι δεν πρόκειται να πληρώσουν...
Some days they say it's a problem with a third-party provider, other days they say they have a high volume of withdrawal transactions, other days they say it's the financial department... honestly I don't know what to think anymore... I have more than €7,000 pending withdrawal and I'm starting to believe they're not going to pay...
Unos días dicen que es un problema de un proveedor third-party, otros días que tienen mucho volumen de transacciones de retiro, otros que es del departamento financiero.. sinceramente ya no se que pensar.. tengo más de 7.000€ pendientes de retiro y empiezo a creer que no van a pagar..
Ναι, έχω ένα υπόλοιπο 5400 και 3 σε εκκρεμότητα 500 Δεν μπορώ να προχωρήσω με το υπόλοιπο, καθώς μου επιτρέπει μόνο 3 σε εκκρεμότητα με μέγιστο 500 εντελώς συγκλονιστικό καταφύγιο για να πάω, πέταξα αυτό το tryij για να πάρω κέρδη χωρίς πρόβλημα να πάρω τα χρήματά μου όταν κάνω κατάθεση
Ye I've a balance of 5400 and 3 pending 500 I can't move forward with balance as it only allows me 3 pending a time with max 500 absolutely shocking haven to go threw this tryij to get winnings no problem takin my money when I deposit
Γι' αυτό ακριβώς πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί για να μην το ξοδέψετε (να παίξετε σε άλλα καζίνο, ή να μην παίξετε καθόλου). Επειδή το κάνουν έτσι το ξοδεύεις, είναι συντριπτικό.
That's exactly why you have to be very careful not to spend it (play at other casinos, or don't play at all). Because they do it so you spend it, it's overwhelming.
Exactamente por eso tienes que tener mucho cuidado de no gastarlo(juega en otros casinos, o no juegues) . Porque lo hacen para que te lo gastes, es abrumador
Γεια σας παιδιά, έλαβε κάποιος από εσάς πληρωμές αυτές τις μέρες; Αναρωτιέστε αν πρόκειται για συνολική απάτη ή θα καταλήξουν να πληρώσουν..
Hi guys, did any of you receive any payments during these days? Wondering if this is a total scam or they will end up paying..
Αν διαβάσετε αυτό το νήμα, θα δείτε ότι πολλοί παίκτες είχαν παρόμοια προβλήματα, αλλά ευτυχώς το καζίνο πλήρωσε στο τέλος.
Ξέρω όμως ότι είναι απογοητευτικό να περιμένεις τόσο πολύ. Έτσι, η ομάδα μας θα επέμβει για το παράπονό σας όποτε έρθει η ώρα, σίγουρα.
Υπάρχει κάποια ενημέρωση μετά το Σαββατοκύριακο, ίσως;
If you read through this thread, you will see that many players had similar issues, but fortunately the casino paid at the end.
I know it is frustrating to wait that long, though. So, our team will intervene regarding your complaint whenever the time comes, for sure.
Is there any update after the weekend, perhaps?
Γεια, έλαβα τα χρήματα μετά από 16 ημέρες αναμονής. Τώρα έχω ένα ακόμη αίτημα ανάληψης και θα δούμε πόσο χρόνο χρειάζονται για την επεξεργασία αυτής της εκκρεμούς ανάληψης.
Hey, i recived the money after 16 days of waiting. Now i have one more withdraw request and wee will see how much time they need to procesing this pending withdraw.
Γεια, έλαβα τα χρήματα μετά από 16 ημέρες αναμονής. Τώρα έχω ένα ακόμη αίτημα ανάληψης και θα δούμε πόσο χρόνο χρειάζονται για την επεξεργασία αυτής της εκκρεμούς ανάληψης.
Hey, i recived the money after 16 days of waiting. Now i have one more withdraw request and wee will see how much time they need to procesing this pending withdraw.
Χαίρομαι που λάβατε τα χρήματά σας, παρόλο που χρειάστηκε τόσος καιρός.
Έχουν εξηγήσει όμως τον λόγο αυτής της καθυστέρησης;
Κρατώντας τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για ταχύτερη επίλυση της τελευταίας απόσυρσης.🤞
I am glad that you have received your money, even though it took so long.
Have they explained the reason for this delay, though?
Keeping my fingers crossed for faster resolution of the last withdrawal.🤞
Έχετε λάβει τίποτα; Είμαι στην ίδια κατάσταση με σένα και περιμένω 29 μέρες τώρα.. είναι ντροπή
Have you received anything? I'm in the same situation as you and I've been waiting for 29 days now.. this is a disgrace
Has recibido algo? Estoy en la misma situación que tú y ya van 29 días esperando.. esto es una vergüenza
Γεια, μόλις έλαβα τις 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση που συμπίπτει με την ώρα που έπρεπε να απαντήσουν στην καταγγελία μου που άνοιξε εδώ. Σας έχουν πληρώσει και εσάς;
Hi, I just received the 3 pending withdrawals. I don't know if it's a coincidence that it coincides with the time they had to respond to my complaint opened here. Have they paid you too?
Hola, justo acabo de recibir los 3 retiros pendientes. No sé si es una casualidad que coincida cuando se acababa el tiempo que tenían ellos para responder ellos a mi queja abierta aquí.. te han pagado también?
Γεια
Μόλις πήρα κι εγώ ένα. Ακόμα περιμένω ένα
Περιμένω σχεδόν 4 εβδομάδες τώρα
Hi
I just got one too. I'm still waiting for one
I have waited almost 4 weeks now
Hi
Ich habe gerade auch eine bekommen. Auf eine warte ich noch
Habe jetzt fast 4 Wochen gewartet
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.