Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
83.555 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...36
πριν από 8 μήνες

Καλησπερα μολις ελαβα τα χρηματα!

πριν από 8 μήνες

Now that's perfect news. After all, the wait was worth it and you are not the first one to get the money after a long time. The casino probably has a lot to deal with, since it takes them at least 2 weeks. The important thing is that you finally got the money and you can be happy and not have any worries. 

I'm honestly delighted. 🙂 ☘️🤗

Jaro
πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να γίνει έτσι και στην επόμενη αναληψη μου να μην έχω πρόβλημα

πριν από 8 μήνες

Ναι, έγραψα ένα email αλλά δεν έλαβα απάντηση για το τι μπορεί να φταίει στη διαδικασία συναλλαγής. Δεν είναι η πρώτη μου πληρωμή από ένα καζίνο, μέχρι στιγμής πάντα δουλεύει. Μόνο σε αυτό το καζίνο παίζετε για χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Oh right, then we'll have to be patient because our team will be investigating everything and we'll see what they find out if the casino doesn't tell you anything. Unfortunately, there's nothing more to do. 😥

πριν από 8 μήνες

Ναι, τους έχω ήδη στείλει ό,τι ήταν δυνατό, τίποτα περισσότερο δεν είναι δυνατό. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Το ιστορικό συναλλαγών και η «απόδειξη ηλεκτρονικού πορτοφολιού» επίσης απορρίφθηκαν, παρόλο που όλα ήταν ορατά. Αλλά έχω ήδη ανοίξει μια υπόθεση καταγγελίας εδώ.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

A good move I think, if you don't know how to proceed and you have provided everything that was needed. We'll see if we can help you, and I hope so. If you have anything new definitely let me know.

Anyway, did the casino tell you why it was rejected ? 🤔

πριν από 8 μήνες

Κύριε jaro λαμβάνω τα χρήματα μου χωρίς να κάνω κάποια επαλήθευση διότι δεν ζητείται από την εταιρεία, απλά έκανε 13-14 μέρες για την πίστωση. Χρειάζεται να κάνω από την στιγμή που μου λένε όχι επαλήθευση από την εταιρεία; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας είναι πολύ καλή εταιρεία

πριν από 8 μήνες

Hello, unless the casino tells you that verification is required, you don't have to do it. But on the other hand, it's an essential thing to do in almost every casino. However, sometimes casinos ask for it from the player later, so maybe you will go through this process, just not now. 🙂

Jaro
πριν από 8 μήνες

No, nothing. I send them a lot of E-Mails and write a lot of times with different guys in Live Chat and they say 'We send you E-Mail' cause they can't see what is wrong. But I never become an E-Mail or answer..it's so hard, I wait now 22 days since withdrawal process and 11-12 days since first verification process for answers and have send them all what they need. Don't know what is wrong 🙁

Lutze333
πριν από 8 μήνες

Το ίδιο για εμένα. Αστείο, επειδή ερχόμαστε από τη Γερμανία;

Αυτόματη μετάφραση:
webse1984
πριν από 8 μήνες

Έκανα κατάθεση μέσω συνδέσμου streamer και γνωρίζω από πολλά άτομα εκεί ότι κάποιοι από αυτούς δεν χρειάστηκε καν να επαληθευτούν ή δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα παρόλο που προέρχονται επίσης από DE. Το γεγονός ότι χρειάζεται πολύς χρόνος φαίνεται να είναι φυσιολογικό εκεί, αλλά όχι τόσο πολύ και ειδικά όχι με προβλήματα όπως αυτό. Ελπίζουμε ότι αυτό ξεκαθαρίζει, αφού διαβάσουμε τα πράγματα εδώ, όλοι εξακολουθούν να παίρνουν τα χρήματά τους, ας ελπίσουμε ότι θα το πάρουμε και αυτό..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Το ιστορικό συναλλαγών μου δεν εγκρίνεται πάντα. Έχω στείλει αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων αμέτρητες φορές, στη συνέχεια η ίδια η συναλλαγή από την τράπεζά μου, την τραπεζική μου κάρτα και όλα απορρίπτονται πάντα σιωπηλά. Δεν λαμβάνω κανένα email που να λέει ότι κάτι δεν πάει καλά ή τι ακριβώς θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
webse1984
πριν από 8 μήνες

Με ποιον τρόπο κανείς κατάθεση; Και αναληψη;

webse1984
πριν από 8 μήνες

Κι εγώ, κατέθεσα εκεί σε Crypto, Mifinity και Bank και τώρα τους έχω στείλει όλα τα ιστορικά, τις καταστάσεις και τις συναλλαγές (επίσης μεμονωμένα) από τον Ιανουάριο παρόλο που έκανα κατάθεση μόνο τον Φεβρουάριο/Μάρτιο. Λοιπόν, ας δούμε αν μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας και αν μπορούν να μας βοηθήσουν εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Lutze333
πριν από 8 μήνες

Και από ποτέ προσπαθείς να κανείς αναληψη;

Apostolos
πριν από 8 μήνες

Το αίτημα ανάληψης υποβλήθηκε πριν από 22 ημέρες, η επαλήθευση ενεργοποιήθηκε πριν από 12 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Ελπίζω να γίνει έτσι και στην επόμενη αναληψη μου να μην έχω πρόβλημα

πριν από 8 μήνες

Keep us informed if there will be some problem, for sure.

πριν από 8 μήνες

δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα , γιατί να υπάρξει;

πριν από 8 μήνες

No, nothing. I send them a lot of E-Mails and write a lot of times with different guys in Live Chat and they say 'We send you E-Mail' cause they can't see what is wrong. But I never become an E-Mail or answer..it's so hard, I wait now 22 days since withdrawal process and 11-12 days since first verification process for answers and have send them all what they need. Don't know what is wrong 🙁

πριν από 8 μήνες

Just try to be a bit more patient, and our team will do their best to help you out, for sure.

πριν από 8 μήνες

Το ιστορικό συναλλαγών μου δεν εγκρίνεται πάντα. Έχω στείλει αντίγραφα τραπεζικών κινήσεων αμέτρητες φορές, στη συνέχεια η ίδια η συναλλαγή από την τράπεζά μου, την τραπεζική μου κάρτα και όλα απορρίπτονται πάντα σιωπηλά. Δεν λαμβάνω κανένα email που να λέει ότι κάτι δεν πάει καλά ή τι ακριβώς θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Does the document have the right format? Usually the casinos ask for a .pdf format of documents. It actually happened a lot of times, when this was the reason for rejecting the document. The casino should be able to get the explanation about this to the player, but unfortunately, in many cases, they just simply don't provide any. Try to check the format and let us know, please.

Romi
πριν από 8 μήνες

Yes I wait, I mean the team from Spinanga and not you with the negative things, not understand wrong.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Romi
πριν από 8 μήνες

Υπάρχει μια εικόνα ή ένα αρχείο PDF. Άρα δεν μπορεί να συμβαίνει επειδή ο έλεγχος ταυτότητας και η απόδειξη διεύθυνσης έχουν ήδη εγκριθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Σήμερα λοιπόν έλαβα μια απάντηση και πρέπει πραγματικά να είναι αρχείο PDF. Το έστειλα τώρα. Θα ενημερώσω όλους πώς πάει

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 11...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα