ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 μήνες από Miikkuli
|
13836 προβολές 295 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...15
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Έστειλα έγγραφα στο email τους και μου είπαν ότι δεν το θέλουν, ότι αν με ρωτήσουν είναι για τη σελίδα. Εκεί καταλαβαίνω ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση.

Η 9η μέρα μου και ακόμα δεν ξέρω τίποτα για τις 3 αναλήψεις που εκκρεμούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Understand. Thanks for clearing that up.👌

Sorry for the waiting, really. What I would like to know, is what could cause this delay, actually.🤔

πριν από 1 μήνα

Πρέπει να περιμένω, λέει η υποστήριξη. Τα έγγραφα πρέπει να ελεγχθούν. Σήμερα είναι η 14η μέρα. Είναι πολύ κακό. Για μένα είναι περίπου 1800 ευρώ.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

So are you thinking about filing a complaint now? I would say, it could help, hopefully.🤷‍♀️

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα,αν δεν μπουν μέχρι το βράδυ λογικα θα μπορείς να ανοίξεις παράπονο γιατι θα εχουν περασει οι 14 μερες,είχα απελπιστεί αλλά εδώ βρήκα την βοήθεια που χρειαζόμουν!μην ανησυχείς πιστεύω πως στο τέλος θα τα πάρεις!

πριν από 1 μήνα

Thank you. That is what I reckon, as well.👍

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα πριν περίπου ένα μήνα άνοιξα έναν λογαριασμό σε αυτό το καζίνο έπαιξα όλα τα μπόνους και μετά έβαλα δικά μου λεφτά με τα πολλά κάποια στιγμή κέρδισα και έκανα ανάληψη 1000 ευρώ 500 και 500 καθώς έχει περιορισμό έχουν περάσει 8 μέρες και δεν έχουν μπει τα λεφτά επικοινωνώ καθημερινά με το σαπορτ και μου λένε κλασικά μην ανησυχείς και συγνώμη και κάνε λίγη υπομονή και το οικονομικό τμήμα είναι στο τελευταίο στάδιο της επεξεργασίας και τέτοια αλλά δεν υπάρχει καμία εξέλιξη να αρχίσω να ανησυχώ;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
goen2121
πριν από 1 μήνα

Kalhmera. As you can see, I have moved your post to this official thread of the casino, where you can read in the posts about, that there are quite few players with the same issue as yours. I hope it is just something temporary, actually, and the casino will be able to sort it out soon.

I have seen your complaint, and it is a little too soon to know how it will go, but I hope we will get to the best resolution of it. Try to be a little patient, please, as that is the only thing you can do right now, I reckon. If you have any updates, do not forget to inform us, please.

πριν από 1 μήνα

Τώρα έχω κάνει καταγγελία. Περιμένω 15 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello guys, i won money in their site 5 days passed and no I didnt receive any money they tell me , there is a delay with my withdraw. They don't answer my email and also they don't have a support center to call. Anyone know this site if its scam?

Nuggetsps
πριν από 1 μήνα

Hello Nuggetps!

Sorry for waiting so long.

Did you already did the verification process? Because sometimes that is the reason why the payments are delayed, so if you still didn't do that, please make sure to do it soon in order to get the payment faster. Not so good that they don't respond or don't have any support center, that is weird, as casinos should have support centers for their players. I checked the site, in fact it seems really good casino , with High Safety Index, but keep in mind that SI doesn't mean or help to get the money faster. Also, if you go through this thread, you can see that other people from your country have the same issue. In my opinion, this is just a matter of time, and I am sure you will get your money very soon. 

Anyway, let us know for any change. Stay in touch with us!

Good luck!

πριν από 1 μήνα

Τώρα έχω κάνει καταγγελία. Περιμένω 15 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I think it's the right step since you've been waiting enough, so let's see where our team gets to and hopefully they'll be able to help you. 

If you have any updates, let us know.

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️

πριν από 1 μήνα

Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, ζήτησα απόσυρση πριν από 18 ημέρες και μετά από 13 ημέρες ενεργοποιήθηκε τελικά η διαδικασία επαλήθευσης. Στη συνέχεια τα ανέβασα όλα, αλλά οι ενότητες: "Ιστορικό συναλλαγών" & "Ιδιοκτησία ηλεκτρονικού πορτοφολιού" απορρίφθηκαν. Στη συνέχεια ανέβασα ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες των διαφορετικών συναλλαγών με αριθμούς, ημερομηνία και ώρα αρκετές φορές (Krypto, Mifinity & Bank) και κάθε φορά απορρίπτονταν. τα εχω ανεβασει ολα ορατα και ατομα φοβαμαι μην κανουν να με εξαπατησουν...μπορεις να με βοηθησεις?

Αυτόματη μετάφραση:
Violeta
πριν από 1 μήνα

They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga

πριν από 1 μήνα

super delay on withdrawal. 10 days and they still dont know when my withdrawal will finish.

πριν από 1 μήνα

Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.

πριν από 1 μήνα

Kalhmera. If you have a look at this tread, you will actually see that many players have got the same problem with this casino. We were not able to find out, what is causing these delays, as for now, unfortunately. Hopefully we will have some new updates from the players soon, and as for now, we just need to wait, what will happen, to tell you the truth. Did you have any successful withdrawal at this casino before, or is this your first attempt?

Romi
πριν από 1 μήνα

Ειναι η πρωτη αναληψη που εκανα και δεν εχω ξανα βαλει χρηματα μεχρι να παρω την αναληψη που εχω κανει. Σημερα ειναι 11 μερες και δεν εχω καμια ενημερωση.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, ζήτησα απόσυρση πριν από 18 ημέρες και μετά από 13 ημέρες ενεργοποιήθηκε τελικά η διαδικασία επαλήθευσης. Στη συνέχεια τα ανέβασα όλα, αλλά οι ενότητες: "Ιστορικό συναλλαγών" & "Ιδιοκτησία ηλεκτρονικού πορτοφολιού" απορρίφθηκαν. Στη συνέχεια ανέβασα ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες των διαφορετικών συναλλαγών με αριθμούς, ημερομηνία και ώρα αρκετές φορές (Krypto, Mifinity & Bank) και κάθε φορά απορρίπτονταν. τα εχω ανεβασει ολα ορατα και ατομα φοβαμαι μην κανουν να με εξαπατησουν...μπορεις να με βοηθησεις?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello. I am really sorry you have to go thru this. Have they explained to you why exactly were those documents rejected? Was it, perhaps, because of the wrong format, or that they weren't showing what they needed to see?🤔 I'm just trying to figure out the reason, as you can see.

I would really recommend to you to file a complaint here with our team, so they can have a look into this issue, and try to sort it out for you. If you need our help, just follow this link, please. Let us know whenever you get any news from the casino, please, we'll be waiting for your reply.

πριν από 1 μήνα

They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga

πριν από 1 μήνα

I hope everything will be explained soon, from the site of the casino, about all the delays of the payment. It seems really strange to me, that we have here so many players with the same issue. Please, just keep us updated what is going on with your withdrawal, and if you feel, you need our help, do not hesitate to contact us.

πριν από 1 μήνα

super delay on withdrawal. 10 days and they still dont know when my withdrawal will finish.

πριν από 1 μήνα

What did the casino say to you about the delay, if anything? They have quite a few issues like yours at the moment, as I can see in this thread. Whenever you feel like filing complaint, please let us know, and we will try to help, as soon as possible.

πριν από 1 μήνα

Γεια Χρειάζομαι βοήθεια Έχω 240 απόσυρση από τις 18 Μαρτίου στο Spinanga και είμαστε στην 27η μέρα και δεν υπάρχει τίποτα και έχω άλλο ένα σήμερα των 500 και δεν υπάρχει τίποτα SN απελπισμένος διαβάζοντας τις κριτικές μου έχουν πέσει τα χέρια μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να βοηθήσει ?

Αυτόματη μετάφραση:
lorenzomiano88
πριν από 1 μήνα

Hello, as you can read in this thread, you are not alone at all. We give casinos 14 days to sort out their withdrawal process. 

Anyway, did they tell you why it's been almost two weeks ? Have you verified your account with the casino yet ? 

Let me know.

1...6 7 8...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα