Έστειλα έγγραφα στο email τους και μου είπαν ότι δεν το θέλουν, ότι αν με ρωτήσουν είναι για τη σελίδα. Εκεί καταλαβαίνω ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση.
Η 9η μέρα μου και ακόμα δεν ξέρω τίποτα για τις 3 αναλήψεις που εκκρεμούν.
I sent documents to their email and they told me that they did not want it, that if they ask me it is for the page. There I get that no verification is needed.
My 9th day and I still don't know anything about the 3 pending withdrawals.
Mande documentos al email de ellos y me dijeron que no la querían, que si me lo piden es por la página. Ahí me sale q no se necesita verificación.
Mi 9 día y aun no se nada de los 3 retiros pendientes.
Καταλαβαίνουν. Ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες.👌
Συγγνώμη για την αναμονή, πραγματικά. Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι τι θα μπορούσε να προκαλέσει αυτή την καθυστέρηση, στην πραγματικότητα.🤔
Understand. Thanks for clearing that up.👌
Sorry for the waiting, really. What I would like to know, is what could cause this delay, actually.🤔
Πρέπει να περιμένω, λέει η υποστήριξη. Τα έγγραφα πρέπει να ελεγχθούν. Σήμερα είναι η 14η μέρα. Είναι πολύ κακό. Για μένα είναι περίπου 1800 ευρώ.
I have to wait, says support. The documents must be checked. Today is the 14th day. It's very bad. For me it's about 1800 euros.
Ich muss warten sagt der Support. Die Dokumente müssen überprüft werden. Heute ist der 14 Tag. Ist sehr schlimm. Bei mir geht es um 1800 Euro.
Good morning, if they don't arrive by the evening, of course you can open a complaint because the 14 days will have passed, I was desperate but here I found the help I needed! don't worry, I believe you will get them in the end!
Καλημέρα,αν δεν μπουν μέχρι το βράδυ λογικα θα μπορείς να ανοίξεις παράπονο γιατι θα εχουν περασει οι 14 μερες,είχα απελπιστεί αλλά εδώ βρήκα την βοήθεια που χρειαζόμουν!μην ανησυχείς πιστεύω πως στο τέλος θα τα πάρεις!
Good evening about a month ago I opened an account in this casino I played all the bonuses and then I put my own money with a lot at some point I won and I withdrew 1000 euros 500 and 500 as it has a limit it has been 8 days and the money has not come in contact me every day with saport and they tell me classically don't worry and sorry and be a little patient and the financial department is in the last stage of processing and such but there is no development should I start to worry?
Καλησπέρα πριν περίπου ένα μήνα άνοιξα έναν λογαριασμό σε αυτό το καζίνο έπαιξα όλα τα μπόνους και μετά έβαλα δικά μου λεφτά με τα πολλά κάποια στιγμή κέρδισα και έκανα ανάληψη 1000 ευρώ 500 και 500 καθώς έχει περιορισμό έχουν περάσει 8 μέρες και δεν έχουν μπει τα λεφτά επικοινωνώ καθημερινά με το σαπορτ και μου λένε κλασικά μην ανησυχείς και συγνώμη και κάνε λίγη υπομονή και το οικονομικό τμήμα είναι στο τελευταίο στάδιο της επεξεργασίας και τέτοια αλλά δεν υπάρχει καμία εξέλιξη να αρχίσω να ανησυχώ;
Καλχμέρα. Όπως μπορείτε να δείτε, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας σε αυτό το επίσημο νήμα του καζίνο, όπου μπορείτε να διαβάσετε στις αναρτήσεις σχετικά, ότι υπάρχουν αρκετοί παίκτες με το ίδιο πρόβλημα με το δικό σας. Ελπίζω να είναι κάτι προσωρινό, στην πραγματικότητα, και το καζίνο θα μπορέσει να το λύσει σύντομα.
Έχω δει το παράπονό σας και είναι πολύ νωρίς για να μάθω πώς θα πάει, αλλά ελπίζω ότι θα το λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Προσπάθησε να κάνεις λίγη υπομονή, σε παρακαλώ, καθώς αυτό είναι το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις αυτή τη στιγμή, νομίζω. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ενημερώσεις, μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε, παρακαλούμε.
Kalhmera. As you can see, I have moved your post to this official thread of the casino, where you can read in the posts about, that there are quite few players with the same issue as yours. I hope it is just something temporary, actually, and the casino will be able to sort it out soon.
I have seen your complaint, and it is a little too soon to know how it will go, but I hope we will get to the best resolution of it. Try to be a little patient, please, as that is the only thing you can do right now, I reckon. If you have any updates, do not forget to inform us, please.
Γεια σας παιδιά, κέρδισα χρήματα στο site τους πέρασαν 5 μέρες και όχι δεν έλαβα χρήματα μου λένε, υπάρχει καθυστέρηση με την ανάληψη μου. Δεν απαντούν στο email μου και επίσης δεν έχουν κέντρο υποστήριξης για να καλέσουν. Ξέρει κανείς αυτό το site αν είναι απάτη;
Hello guys, i won money in their site 5 days passed and no I didnt receive any money they tell me , there is a delay with my withdraw. They don't answer my email and also they don't have a support center to call. Anyone know this site if its scam?
Γεια σου Nuggetps!
Συγγνώμη που περιμένω τόσο πολύ.
Έχετε κάνει ήδη τη διαδικασία επαλήθευσης ; Επειδή μερικές φορές αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πληρωμές καθυστερούν, οπότε αν δεν το κάνατε, φροντίστε να το κάνετε σύντομα για να λάβετε την πληρωμή πιο γρήγορα. Δεν είναι τόσο καλό που δεν ανταποκρίνονται ή δεν έχουν κέντρο υποστήριξης, αυτό είναι περίεργο, καθώς τα καζίνο θα έπρεπε να έχουν κέντρα υποστήριξης για τους παίκτες τους. Έλεγξα τον ιστότοπο, στην πραγματικότητα φαίνεται πολύ καλό καζίνο , με Υψηλό Δείκτη Ασφάλειας, αλλά έχετε κατά νου ότι το SI δεν σημαίνει ούτε βοηθάει να λαμβάνετε τα χρήματα πιο γρήγορα. Επίσης, αν περάσετε από αυτό το νήμα, μπορείτε να δείτε ότι άλλα άτομα από τη χώρα σας έχουν το ίδιο πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι απλώς θέμα χρόνου και είμαι σίγουρος ότι θα λάβετε τα χρήματά σας πολύ σύντομα.
Τέλος πάντων, ενημερώστε μας για οποιαδήποτε αλλαγή. Μείνετε σε επαφή μαζί μας!
Καλή τύχη!
Hello Nuggetps!
Sorry for waiting so long.
Did you already did the verification process? Because sometimes that is the reason why the payments are delayed, so if you still didn't do that, please make sure to do it soon in order to get the payment faster. Not so good that they don't respond or don't have any support center, that is weird, as casinos should have support centers for their players. I checked the site, in fact it seems really good casino , with High Safety Index, but keep in mind that SI doesn't mean or help to get the money faster. Also, if you go through this thread, you can see that other people from your country have the same issue. In my opinion, this is just a matter of time, and I am sure you will get your money very soon.
Anyway, let us know for any change. Stay in touch with us!
Good luck!
Νομίζω ότι είναι το σωστό βήμα αφού περιμένατε αρκετά, οπότε ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει.
Εάν έχετε ενημερώσεις, ενημερώστε μας.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞☘️
I think it's the right step since you've been waiting enough, so let's see where our team gets to and hopefully they'll be able to help you.
If you have any updates, let us know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Γεια σας, ζήτησα απόσυρση πριν από 18 ημέρες και μετά από 13 ημέρες ενεργοποιήθηκε τελικά η διαδικασία επαλήθευσης. Στη συνέχεια τα ανέβασα όλα, αλλά οι ενότητες: "Ιστορικό συναλλαγών" & "Ιδιοκτησία ηλεκτρονικού πορτοφολιού" απορρίφθηκαν. Στη συνέχεια ανέβασα ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες των διαφορετικών συναλλαγών με αριθμούς, ημερομηνία και ώρα αρκετές φορές (Krypto, Mifinity & Bank) και κάθε φορά απορρίπτονταν. τα εχω ανεβασει ολα ορατα και ατομα φοβαμαι μην κανουν να με εξαπατησουν...μπορεις να με βοηθησεις?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Δεν μου ζήτησαν καμία διαδικασία επαλήθευσης! Έκανα ακόμη και ζωντανή υποστήριξη και είπαν ότι δεν χρειάζεται ακόμα! Ελπίζω να πληρώσουν σύντομα, διαφορετικά είναι πολύ λυπηρό με το spinanga
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Good evening, I made a withdrawal on 3/17 and I still haven't received my winnings. I send messages every day and they tell me to be patient and wait. They did not ask me for verification and when I tell them to send me some documents they say they are not needed and that if they are they will ask me for them. When I ask them when I will get the profits, they say don't worry, you will get them. It's the 10th day and it's still in the processing stage.
Καλησπερα εκανα αναληψη στις 17/3 κι ακομα δεν εχω λαβει τα κερδη μου. Στελνω καθε μερα μηνυματα και μου λενε να κανω υπομονη και να περιμενω. Δεν μου ζητησαν επαληθευση και οταν τους λεω να στειλω καποια εγγραφα μου λενε δεν χρειαζονται και οτι αν ειναι θα μου τα ζητησουν. Οταν τους ρωταω ποτε θα παρω τα κερδη λενε μην ανησυχειτε θα τα παρετε. Ειναι η 10η μερα κι ακομα ειναι στο σταδιο υπο επεξεργασια.
Καλχμέρα. Αν ρίξετε μια ματιά σε αυτό το πέλμα, θα δείτε πραγματικά ότι πολλοί παίκτες έχουν το ίδιο πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Δεν καταφέραμε να μάθουμε τι προκαλεί αυτές τις καθυστερήσεις, όπως προς το παρόν δυστυχώς. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα έχουμε κάποιες νέες ενημερώσεις από τους παίκτες, και όσο για τώρα, πρέπει απλώς να περιμένουμε, τι θα συμβεί, για να σας πω την αλήθεια. Είχατε κάποια επιτυχημένη ανάληψη από αυτό το καζίνο στο παρελθόν ή είναι η πρώτη σας προσπάθεια;
Kalhmera. If you have a look at this tread, you will actually see that many players have got the same problem with this casino. We were not able to find out, what is causing these delays, as for now, unfortunately. Hopefully we will have some new updates from the players soon, and as for now, we just need to wait, what will happen, to tell you the truth. Did you have any successful withdrawal at this casino before, or is this your first attempt?
It's the first withdrawal I've made and I've never deposited money before until I received the withdrawal I've made. Today is 11 days and I have no update.
Ειναι η πρωτη αναληψη που εκανα και δεν εχω ξανα βαλει χρηματα μεχρι να παρω την αναληψη που εχω κανει. Σημερα ειναι 11 μερες και δεν εχω καμια ενημερωση.
Γεια σας, ζήτησα απόσυρση πριν από 18 ημέρες και μετά από 13 ημέρες ενεργοποιήθηκε τελικά η διαδικασία επαλήθευσης. Στη συνέχεια τα ανέβασα όλα, αλλά οι ενότητες: "Ιστορικό συναλλαγών" & "Ιδιοκτησία ηλεκτρονικού πορτοφολιού" απορρίφθηκαν. Στη συνέχεια ανέβασα ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες των διαφορετικών συναλλαγών με αριθμούς, ημερομηνία και ώρα αρκετές φορές (Krypto, Mifinity & Bank) και κάθε φορά απορρίπτονταν. τα εχω ανεβασει ολα ορατα και ατομα φοβαμαι μην κανουν να με εξαπατησουν...μπορεις να με βοηθησεις?
Hello, I requested a withdrawal 18 days ago and after 13 days the verification process was finally activated. I then uploaded them all, but the sections: 'Transaction history' & 'E-wallet ownership' were rejected. I then uploaded ALL the pictures of the different transactions with numbers, date & time several times (Krypto, Mifinity & Bank) and it was rejected every time. I've uploaded everything visibly and individually, I'm afraid that they'll try to scam me...can you help me?
Hallo, ich habe vor 18 Tagen eine Auszahlung beantragt und nach 13 Tagen wurde dann auch endlich der Verifizierungsprozess freigeschaltet. Habe dann alle hochgeladen, aber die Abschnitte: 'Transaktionsverlauf' & 'Besitz einer E-Wallet' wurden abgelehnt. Habe dann mehrfach ALLE Bilder der einzelnen verschiedenen Transaktionen mit Nummern, Datum & Zeit hochgeladen (Krypto, Mifinity & Bank) und es wurde jedes Mal abgelehnt. Habe wirklich alles sichtbar und einzeln hochgeladen, ich hab Angst dass die mich nun versuchen zu scamen..können Sie mir da helfen?
Γειά σου. Λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να περάσετε από αυτό. Σας εξήγησαν γιατί ακριβώς απορρίφθηκαν αυτά τα έγγραφα; Ήταν, ίσως, λόγω λάθος μορφής ή ότι δεν έδειχναν αυτό που έπρεπε να δουν;🤔 Απλώς προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο, όπως μπορείτε να δείτε.
Θα σας συνιστούσα πραγματικά να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας, ώστε να μπορέσει να εξετάσει αυτό το ζήτημα και να προσπαθήσει να το λύσει για εσάς. Εάν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο , παρακαλώ. Ενημερώστε μας όποτε λαμβάνετε νέα από το καζίνο, παρακαλούμε, θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Hello. I am really sorry you have to go thru this. Have they explained to you why exactly were those documents rejected? Was it, perhaps, because of the wrong format, or that they weren't showing what they needed to see?🤔 I'm just trying to figure out the reason, as you can see.
I would really recommend to you to file a complaint here with our team, so they can have a look into this issue, and try to sort it out for you. If you need our help, just follow this link, please. Let us know whenever you get any news from the casino, please, we'll be waiting for your reply.
Δεν μου ζήτησαν καμία διαδικασία επαλήθευσης! Έκανα ακόμη και ζωντανή υποστήριξη και είπαν ότι δεν χρειάζεται ακόμα! Ελπίζω να πληρώσουν σύντομα, διαφορετικά είναι πολύ λυπηρό με το spinanga
They didn't ask me for any verification process! I even did live support and they said its not needed yet! Hope they pay soon otherwise really sad with spinanga
Ελπίζω να εξηγηθούν όλα σύντομα, από το site του καζίνο, για όλες τις καθυστερήσεις της πληρωμής. Μου φαίνεται πολύ περίεργο που έχουμε εδώ τόσους πολλούς παίκτες με το ίδιο θέμα. Παρακαλούμε, απλώς ενημερώστε μας για το τι συμβαίνει με την απόσυρσή σας και εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε τη βοήθειά μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
I hope everything will be explained soon, from the site of the casino, about all the delays of the payment. It seems really strange to me, that we have here so many players with the same issue. Please, just keep us updated what is going on with your withdrawal, and if you feel, you need our help, do not hesitate to contact us.
Τι σας είπε το καζίνο για την καθυστέρηση, αν μη τι άλλο; Έχουν αρκετά προβλήματα όπως το δικό σου αυτή τη στιγμή, όπως μπορώ να δω σε αυτό το νήμα. Όποτε θέλετε να υποβάλετε καταγγελία, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό.
What did the casino say to you about the delay, if anything? They have quite a few issues like yours at the moment, as I can see in this thread. Whenever you feel like filing complaint, please let us know, and we will try to help, as soon as possible.
Γεια Χρειάζομαι βοήθεια Έχω 240 απόσυρση από τις 18 Μαρτίου στο Spinanga και είμαστε στην 27η μέρα και δεν υπάρχει τίποτα και έχω άλλο ένα σήμερα των 500 και δεν υπάρχει τίποτα SN απελπισμένος διαβάζοντας τις κριτικές μου έχουν πέσει τα χέρια μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να βοηθήσει ?
Hi I need help I have 240 withdrawal from March 18th on Spinanga and we are on day 27 and there is nothing and I have another one today of 500 and there is nothing SN desperate reading the reviews my arms have fallen off can someone help me help?
Salve ho bisogno di aiuto ho 240 di prelievo da giorno 18 marzo su spinanga e siamo a giorno 27 e nn ce niente e ne ho un altro di oggi di 500 e nn ce nulla SN disperato leggendo le recensioni mi sono cadute le braccia qualcuno mi può aiutare?
Γεια σας, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το νήμα, δεν είστε καθόλου μόνοι. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία απόσυρσής τους.
Τέλος πάντων, σας είπαν γιατί έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες; Έχετε επαληθεύσει ακόμα τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
Ενημέρωσέ με.
Hello, as you can read in this thread, you are not alone at all. We give casinos 14 days to sort out their withdrawal process.
Anyway, did they tell you why it's been almost two weeks ? Have you verified your account with the casino yet ?
Let me know.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.