Ναι, το κατάλαβα, αλλά ποιος είναι ο λόγος για την απόρριψη των εγγράφων σας; Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα, ρωτήσατε; Γιατί αν συνεχίσετε να στέλνετε το ίδιο πράγμα και κάτι είναι λάθος ή λάθος, θα συνεχίσουν να το απορρίπτουν.
Δοκιμάστε και ρωτήστε παρακαλώ.
Yes, I understood that, but what is the reason for your documents being rejected ? That's probably the most important thing, did you ask ? Because if you keep sending the same thing and something is wrong or incorrect, they will keep rejecting it.
Try and inquire please.
Τα περάσαμε όλα αλλά τώρα θέλουν ακόμα paysafe, έστειλα τα πάντα και απορρίφθηκε ξανά!
επίσης όλα αποστέλλονται στο πέρασμα δεδομένων μέσω pdf αλλά απλώς απορρίπτονται χωρίς λόγο
We've been through everything but now they still want paysafe, I sent everything and it was rejected again!
also everything sent to data passage via pdf but it is simply rejected without reason
Haben alles durch jetzt wollen die aber noch paysafe , auch alles geschickt und auch wieder abgelehnt !
auch alles an Daten Passage über pdf gesendet aber es wird einfach abgelehnt ohne Begründung
Λοιπόν, εάν στέλνετε πάντα ό,τι είναι απαραίτητο και πάντα απορρίπτεται χωρίς λόγο, έχετε σκεφτεί να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς;
Εάν το καζίνο δεν μπορεί να σας εξηγήσει τίποτα και προσπαθείτε να επαληθεύσετε εδώ και πολύ καιρό, αυτό θα ήταν το σωστό από την άποψή μου.
Τι νομίζετε ; 🤔
Well, if you always send what is necessary and it is always rejected without any reason, have you thought about filing a complaint with us ?
If the casino can't explain anything to you and you've been trying to verify for quite a long time, that would be the right thing to do from my point of view.
What do you think ? 🤔
Γεια σας, στις 18 Ιουνίου 2024 στις 12:20, ζήτησα ανάληψη 450 ευρώ στο SPINANGA, σύμφωνα με την πολιτική αναλήψεων τους, το αίτημα διεκπεραιώνεται 3 ημέρες μετά την ανάληψη, όπως θα δείτε αυτές οι μέρες έχουν ήδη περάσει.
Ερχομαι σε επαφή μέσω του chat και μου λένε ότι το δουλεύουν, ότι υπάρχουν πολλές αναλήψεις και ότι το οικονομικό τους τμήμα έχει πολλές αναλήψεις, οπότε μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα το λύσουν σύντομα.
Τους λέω ότι όπως χρειάζεται μόνο ένα δευτερόλεπτο για να πάρεις τα χρήματα όταν κάνεις μια κατάθεση, θα πρέπει να είναι σοβαροί όταν κάνουν την ανάληψη.
Μου λένε ότι μπορώ να στείλω email για να πάει πιο γρήγορα, το κάνω και δεν μου απαντά κανείς.
Χρειάζομαι τα χρήματα και δεν φαίνεται να νοιάζονται. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.
Ευχαριστώ
Hello, on June 18, 2024 at 12:20, I requested a withdrawal of 450 euros in SPINANGA, according to their withdrawal policy, the request is processed 3 days after withdrawal, as you will see those days have already passed.
I get in touch through the chat and they tell me that they are working on it, that there are many withdrawals and that their finance department has many withdrawals so I can rest assured that they will solve it soon.
I tell them that just as it only takes a second to take the money when you make a deposit, they should be serious when making the withdrawal.
They tell me that I can send an email to make it go faster, I do it and no one answers me.
I need the money and they don't seem to care. I hope you can help me.
Thank you
Buenas, el día 18 de junio de 2024 a las 12:20, solicité retiro de 450 euros en SPINANGA, según su política de retiros la solicitud la tramitan 3 días después de solitaria, como verán ya han pasado esos días.
Me pongo en contacto a través del chat y me dice que están en ello, que hay muchos retiros y que su departamento de finanzas tienen muchos retiros con lo que este tranquilo que pronto lo solucionan.
Les digo que al igual que solo tardan segundo en coger el dinero cuando haces un deposito que deberían ser serios a la hora de hacer el retiro.
Me dicen que puedo mandar un mail para que vaya más rápido, lo hago y no me responde nadie.
Necesito el.dinero y parece que a ellos les da igual. Espero me puedan ayudar.
Gracias
Γεια σου, βλέπω ότι δεν είσαι ο μόνος που έχεις πρόβλημα με την απόσυρση. Θα ήθελα να σας πω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να λύσουν αυτή τη διαδικασία, αλλά αν ήμουν στη θέση σας θα ήμουν λίγο νευρικός αφού περιμένετε μια εβδομάδα. Αλλά σίγουρα δεν θέλω να σας τρομάξω ή να σας ανησυχήσω γιατί μπορεί να συμβούν καθυστερήσεις.
Τέλος πάντων, χρειάστηκε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας εδώ ή έχετε ήδη έναν;
Ελπίζω ότι τα χρήματά σας θα φτάσουν το συντομότερο δυνατό.
Hey, I see you're not the only one having trouble with the withdrawal. I would like to tell you that we give casinos 14 days to solve this process, but if I were you I would be a bit nervous since you are waiting for a week. But I certainly don't want to scare you or worry you because delays can happen.
Anyway, did you need to verify your account here or do you already have one ?
I will hope that your money will arrive as soon as possible.
Εδώ στο casinoguru, πίστεψα τον λογαριασμό μου χθες αφού είδα στα δίκτυα ότι βοηθούσες ανθρώπους με αυτά τα θέματα... Δεν ξέρω αν αυτό εννοείς...
Θα επισυνάψω επίσης μια οθόνη του αιτήματος ανάληψης όπου αναγράφεται η ημερομηνία και το email που έστειλα χθες...
Δεν το πιστεύω αυτό που μου λες, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα πριν την 3η, σε παρακαλώ κοίτα να με βοηθήσεις, ευχαριστώ πολύ
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Κι εγώ αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα φίλε
I'm also experiencing this problem friend
Eu também estou vivendo esse problema amigo
Εδώ στο casinoguru, πίστεψα τον λογαριασμό μου χθες αφού είδα στα δίκτυα ότι βοηθούσες ανθρώπους με αυτά τα θέματα... Δεν ξέρω αν αυτό εννοείς...
Θα επισυνάψω επίσης μια οθόνη του αιτήματος ανάληψης όπου αναγράφεται η ημερομηνία και το email που έστειλα χθες...
Δεν το πιστεύω αυτό που μου λες, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα πριν την 3η, σε παρακαλώ κοίτα να με βοηθήσεις, ευχαριστώ πολύ
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Πιστεύω ότι αυτό που εννοούσε ο Jaro ήταν εάν ο λογαριασμός σας στο Spinanga Casino έχει επαληθευτεί πλήρως. Συνήθως χρειάζεται λίγο περισσότερος χρόνος για να γίνει η πρώτη ανάληψη λόγω της διαδικασίας επαλήθευσης που πρέπει να γίνει.
Έχετε λάβει ενημερώσεις από το καζίνο μέχρι τώρα; Είδα επίσης ότι καταφέρατε να υποβάλετε καταγγελία εδώ στην ομάδα μας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να παρέμβουν πριν περάσει η περίοδος των 14 ημερών. Ας ελπίσουμε, ωστόσο, το πρόβλημά σας να λυθεί σύντομα.
Έχετε κάτι στο μυαλό σας που θα μπορούσε να προκαλέσει αυτήν την καθυστέρηση;
I believe what Jaro meant was if your account at Spinanga Casino is fully verified. It usually takes a bit longer to make the first withdrawal because of the verification process that needs to be done.
Have you gotten any updates from the casino by now? I also saw that you've managed to file a complaint here with our team, but unfortunately they are not able to intervene before the 14-day period passes. Hopefully, though, your issue can be solved soon.
Do you have anything in mind that could cause this delay?
Γεια σας, στο προφίλ μου λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση, χθες το απόγευμα έλαβα ένα email που έλεγε ότι είχαν ήδη κάνει την πληρωμή, αλλά δεν είναι ακόμα στην κάρτα μου, τώρα θα είναι άλλες 3 ημέρες τουλάχιστον και θα βλέπω... .
Hello, in my profile it says that my account does not require verification, yesterday afternoon I received an email saying that they had already made the payment, but it is not yet on my card, now it will be another 3 days minimum and we will see... .
Buenas, en mi perfil pone que mi cuenta no requiere verificación, ayer por la tarde me llegó un correo diciendo que ya habían realizado el.pago, pero aun no está en mi tarjeta, ahora serán otros 3 días mínimo y ya veremos....
Ομορφη. Θα περιμένουμε τα νέα εδώ. Ενημερώστε μας όταν λάβετε την ανάληψη.
Nice. We will wait for the news here. Please update us when you receive the withdrawal.
Και έφτασαν τα λεφτά σου;
And did your money arrive?
Und ist dein Geld angekommen ?
καλημερα οχι...δεν ηρθαν ακομα τα χρηματα στην καρτα μου...χθες 27 τους εγραψα μεσω chat και μου ειπαν οτι εστειλαν στις 26,μετα μιλησα με την τραπεζα μου να βρω αν εκκρεμούσε κάτι να μπω και μου είπαν όχι... σήμερα το ξανακοίταξα και τίποτα απολύτως, η απελπισία μου αυξάνεται
Good morning, no... the money still hasn't arrived on my card... yesterday the 27th I wrote to them via chat and they told me that it had been sent on the 26th, then I spoke with my bank to find out if there was anything pending to enter and they told me no... today I looked at it again and nothing at all, my desperation is increasing
Buenos días, pues no....el dinero sigue sin llegar a mi tarjeta....ayer día 27 les escribí por el chat y me dijeron que se había enviado el día 26, seguidamente hablé con mi banco para saber si había algo pendiente de entrar y me dijeron que no...hoy lo he vuelto a mirar y nada de nada, mi desesperación va en aumento
Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί, παρακαλώ, και ελπίζουμε ότι θα πάρετε τα χρήματα σύντομα. Περιμένουμε καλά νέα από εσάς.😉
Try to be patient, please, and hopefully you will get the money soon. We are waiting for good news from you.😉
Ευχαριστώ, η αλήθεια είναι ότι το χρειάζομαι πολύ, αλλά καταλάβετε ότι από τις 18 ζήτησα την απόσυρση... μου φαίνεται έλλειψη σοβαρότητας από την πλευρά του καζίνο, αν και επικοινώνησα με την vstrs και η παραγγελία έγινε αμέσως έγινε πληρωμή, τώρα πρέπει να δούμε αν είναι αλήθεια και όταν έρθει, θα σας πω όταν έχω τα χρήματα
Thank you, the truth is that I need it a lot, but understand that since the 18th I requested the withdrawal... it seems to me a lack of seriousness on the part of the casino, although I contacted vstrs and the order was immediately made payment, now we have to see if it's true and when it arrives, I'll tell you when I have the money
Gracias, la verdad es que lo necesito mucho, pero entender que desde el día 18 que solicite el retiro.....me parece una falta de seriedad por parte del casino, aunque fue ponerme en contacto con vstrs y en seguida se hizo el pago, ahora hay que ver si es verdad y cuando llega, en tener el dinero os lo digo
Γεια! Επίσης έχω πρόβλημα με την πληρωμή. Μόλις ακύρωσαν την πληρωμή μου για δεύτερη φορά μετά από 11 ημέρες... Σύμφωνα με το Live Chat, ο λόγος ήταν για άλλη μια φορά τεχνικά προβλήματα. Δεν πρέπει να συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις. Η ζωντανή συνομιλία είπε ότι δεν θα χρειαστεί επαλήθευση για την απόσυρση προς το παρόν.
Έπαιξα μαζί τους γιατί το συνέστησε το Casino Guru και νιώθω αγανακτισμένος.
Σ 'ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Φαίνεστε πραγματικά απογοητευμένοι, αλλά έχετε πάντα υπόψη σας ότι δεν πρέπει ποτέ να βασίζεστε στα χρήματα από τον τζόγο. Είναι πολύ σημαντικό να το βλέπεις απλώς ως χόμπι και τίποτα παραπάνω.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Γεια! Επίσης έχω πρόβλημα με την πληρωμή. Μόλις ακύρωσαν την πληρωμή μου για δεύτερη φορά μετά από 11 ημέρες... Σύμφωνα με το Live Chat, ο λόγος ήταν για άλλη μια φορά τεχνικά προβλήματα. Δεν πρέπει να συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις. Η ζωντανή συνομιλία είπε ότι δεν θα χρειαστεί επαλήθευση για την απόσυρση προς το παρόν.
Έπαιξα μαζί τους γιατί το συνέστησε το Casino Guru και νιώθω αγανακτισμένος.
Σ 'ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Έχετε ζητήσει ξανά την απόσυρση; Παρακαλώ κάντε το και πείτε μας πώς πάει. Αν δείτε ότι δεν οδηγεί πουθενά, θα είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Have you requested the withdrawal again? Please do that and let us know how it goes. If you see that it is going nowhere, we will be ready to help. We'll wait for your reply.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.