Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
83.889 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...21 22 23...36
πριν από 5 μήνες

You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.

πριν από 5 μήνες

Ακριβώς, αλλά δεν νομίζω ότι αρέσει σε κανέναν όταν κάποιος υπόσχεται ότι όλα είναι καλά και δεν είναι απάτη. Καταθέτεις χρήματα, κερδίζεις, υποθέτω ότι αξίζεις να κερδίσεις :). Και αν χάσεις, κανείς δεν μαλώνει για τα χρήματα. Ένα φυσιολογικό πράγμα

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Ναι, και μου έγραψαν ότι θα επισπεύσουν τη διαδικασία πληρωμής.

Αλλά στη δεύτερη προσπάθεια απόσυρσης ήταν το ίδιο...

Δοκιμάστε λοιπόν τον αριθμό 3 με την εντολή απόσυρσης.

Ας ελπίσουμε ότι θα είναι επιτυχής ❤ Το ποσό πληρωμής είναι μικρό γιατί είναι μόνο 800 PLN / 200 €

Δεν θέλω να με εξαπατήσουν για την πληρωμή μου για δεύτερη φορά και πιστεύω ότι αυτό το καζίνο είναι νόμιμο και θα μπορώ να παίξω ξανά εκεί :)

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 5 μήνες

Understand. Let us know, please, how it goes, and our team will be ready to step in if needed.

May I ask if you had any successful withdrawals there before?

Romi
πριν από 5 μήνες

Αυτή είναι η πρώτη απόσυρση και η τρίτη προσπάθεια απόσυρσης. Πρόσφατα είχα λογαριασμό εκεί

file

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 5 μήνες

Thank you. Please keep us updated.

πριν από 5 μήνες

Η επαλήθευσή μου είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, αυτή είναι η τρίτη μέρα αφότου έστειλα τα πάντα και πριν από αυτό απορρίπτονταν τρεις φορές την ημέρα κάθε μέρα!

είναι να απελπίζεσαι

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 5 μήνες

Well, I hope that if the casino isn't able to sort it out, our team will help with some intervention. Nick is already working on your complaint, so please keep us updated.🙏

πριν από 5 μήνες

Απορρίφθηκε ξανά


Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 5 μήνες

Sorry to hear that. Now we need to wait to see how your complaint will unfold.

Romi
πριν από 5 μήνες

48 ωρες που μου ειπαν οτι εκανε την πληρωμη και δεν εχω παρει τιποτα, με αυριο να ειναι σαββατοκυριακο βλεπουμε την δευτερα...😟😟😟

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Έχω στείλει ξανά τα πάντα με email, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση από αυτούς ούτως ή άλλως!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο μέσω ενός streamer Anuro!

οπότε ήμουν σίγουρος ότι όλα θα κυλούσαν ομαλά εκεί

ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα

Στο chat λένε αποστολή με email, σήμερα λένε όχι, ανέβασε στον ιστότοπο! Πλήρες ιστορικό συναλλαγών, όλα στάλθηκαν, θέλουν από 15.5-16.05, το ιστορικό μου ξεκινάει στις 24.05 και στάλθηκε πλήρες μέχρι σήμερα, η πληρωμή μου ήταν στο Spinanga στις 9.06 και πάντα απορρίπτεται! Δεν νομίζω ότι θα τελειώσει καλά!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Το My Empire είναι το ίδιο igate και λειτούργησε ομαλά και εκεί, το ποσό πληρωμής δεν ήταν τόσο υψηλό!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

48 ωρες που μου ειπαν οτι εκανε την πληρωμη και δεν εχω παρει τιποτα, με αυριο να ειναι σαββατοκυριακο βλεπουμε την δευτερα...😟😟😟

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

We'll wait for the update then.

πριν από 5 μήνες

Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο μέσω ενός streamer Anuro!

οπότε ήμουν σίγουρος ότι όλα θα κυλούσαν ομαλά εκεί

ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα

Στο chat λένε αποστολή με email, σήμερα λένε όχι, ανέβασε στον ιστότοπο! Πλήρες ιστορικό συναλλαγών, όλα στάλθηκαν, θέλουν από 15.5-16.05, το ιστορικό μου ξεκινάει στις 24.05 και στάλθηκε πλήρες μέχρι σήμερα, η πληρωμή μου ήταν στο Spinanga στις 9.06 και πάντα απορρίπτεται! Δεν νομίζω ότι θα τελειώσει καλά!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Sorry, but I do not completely understand here. They've asked you to send the transaction history from 15.5., right? So why did you send them the history starting from 24.5.?🤷‍♀️

Please try to explain the situation better so we can exactly understand the issue.

Romi
πριν από 5 μήνες

Όχι, θέλουν το μάθημα από 15.05

Ωστόσο, έκανα τις πρώτες μου πληρωμές μέσω paysafecard στις 24 Μαΐου. Πριν από αυτό δεν είχα πληρώσει τίποτα μέσω paysafecard!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Επιτέλους τα χρήματα είναι ήδη στην κάρτα μου, σας ευχαριστώ πολύ για όλα όλους, χαιρετισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Όχι, θέλουν το μάθημα από 15.05

Ωστόσο, έκανα τις πρώτες μου πληρωμές μέσω paysafecard στις 24 Μαΐου. Πριν από αυτό δεν είχα πληρώσει τίποτα μέσω paysafecard!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I get it, although I know you are frustrated you will need to be patient and wait for the complaint to develop. Our team and you will pay attention and look into everything in depth so I hope it will be solvable. I'd be happy if this was just a misunderstanding that would be over as soon as possible. 

πριν από 5 μήνες

Επιτέλους τα χρήματα είναι ήδη στην κάρτα μου, σας ευχαριστώ πολύ για όλα όλους, χαιρετισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Great news, how long did your whole situation last please ?Also what method did you use to withdraw ? ☘️😊

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, στις 18 Ιουνίου ζήτησα την ανάληψη, στις 26 Ιουνίου μου είπαν ότι εγκρίθηκε και σήμερα είναι ήδη στην κάρτα μου, τρόπος ανάληψης πιστωτική κάρτα...ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
1...21 22 23...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα