Φαίνεστε πραγματικά απογοητευμένοι, αλλά έχετε πάντα υπόψη σας ότι δεν πρέπει ποτέ να βασίζεστε στα χρήματα από τον τζόγο. Είναι πολύ σημαντικό να το βλέπεις απλώς ως χόμπι και τίποτα παραπάνω.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Ακριβώς, αλλά δεν νομίζω ότι αρέσει σε κανέναν όταν κάποιος υπόσχεται ότι όλα είναι καλά και δεν είναι απάτη. Καταθέτεις χρήματα, κερδίζεις, υποθέτω ότι αξίζεις να κερδίσεις :). Και αν χάσεις, κανείς δεν μαλώνει για τα χρήματα. Ένα φυσιολογικό πράγμα
Exactly, but I don't think anyone likes it when someone promises that everything is fine and it's not a scam. You deposit money, you win, I guess you deserve to win :). And if you lose, no one argues about money. A normal thing
Dokładnie, ale chyba nikt nie lubi jak ktoś obiecuje że wszystko jest dobrze i nie jest to scam. Wpłacasz pieniądze wygrywasz to chyba należy się wygrana 🙂. A jak przegrasz to nikt nie kłóci się o pieniądze. Normalna rzecz
Ναι, και μου έγραψαν ότι θα επισπεύσουν τη διαδικασία πληρωμής.
Αλλά στη δεύτερη προσπάθεια απόσυρσης ήταν το ίδιο...
Δοκιμάστε λοιπόν τον αριθμό 3 με την εντολή απόσυρσης.
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι επιτυχής ❤ Το ποσό πληρωμής είναι μικρό γιατί είναι μόνο 800 PLN / 200 €
Δεν θέλω να με εξαπατήσουν για την πληρωμή μου για δεύτερη φορά και πιστεύω ότι αυτό το καζίνο είναι νόμιμο και θα μπορώ να παίξω ξανά εκεί :)
Yes, and they wrote back to me that they would speed up the payment process.
But on the second withdrawal attempt it was the same...
So try number 3 with the withdrawal order.
Let's hope it's successful ❤ The payout amount is small because it's only PLN 800 / €200
I don't want to be cheated on my payment for the second time and I believe that this casino is legal and I will be able to play there again :)
Tak, i odpisali mi że przyśpieszą proces wypłaty.
Ale przy drugiej próbie wypłaty było to samo ...
Wiec próba numer 3 ze zleceniem wypłaty.
Oby się powiodło ❤ Kwota mała wypłaty bo to tylko 800 PLN / 200€
Drugi raz nie chce być oszukany na wypłacie i wierzę że te kasyno jest legalne i będzie można ponownie u nich zagrać 🙂
Καταλαβαίνουν. Ενημερώστε μας, παρακαλώ, πώς πάει και η ομάδα μας θα είναι έτοιμη να παρέμβει αν χρειαστεί.
Μπορώ να ρωτήσω αν είχατε επιτυχείς αναλήψεις εκεί πριν;
Understand. Let us know, please, how it goes, and our team will be ready to step in if needed.
May I ask if you had any successful withdrawals there before?
Αυτή είναι η πρώτη απόσυρση και η τρίτη προσπάθεια απόσυρσης. Πρόσφατα είχα λογαριασμό εκεί
This is the first withdrawal and the third withdrawal attempt. I recently had an account there
To jest pierwsza wypłata a próba wypłaty już trzecia. Od niedawana mam tam konto
Η επαλήθευσή μου είναι ακόμη σε εκκρεμότητα, αυτή είναι η τρίτη μέρα αφότου έστειλα τα πάντα και πριν από αυτό απορρίπτονταν τρεις φορές την ημέρα κάθε μέρα!
είναι να απελπίζεσαι
My verification is still pending, this is the third day after I sent everything, and before that it was rejected three times a day every day!
it is to despair
Bei mir steht Verifizierung immer noch aus jetzt der dritte Tag nachdem ich alles geschickt habe und vorher wurde jeden Tag 3 mal am Tag abgelehnt!
es ist zum verzweifeln
Λοιπόν, ελπίζω ότι αν το καζίνο δεν είναι σε θέση να το λύσει, η ομάδα μας θα βοηθήσει με κάποια παρέμβαση. Ο Nick επεξεργάζεται ήδη το παράπονό σας, γι' αυτό κρατήστε μας ενήμερους.🙏
Well, I hope that if the casino isn't able to sort it out, our team will help with some intervention. Nick is already working on your complaint, so please keep us updated.🙏
Λυπάμαι που το ακούω αυτό. Τώρα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονό σας.
Sorry to hear that. Now we need to wait to see how your complaint will unfold.
48 ωρες που μου ειπαν οτι εκανε την πληρωμη και δεν εχω παρει τιποτα, με αυριο να ειναι σαββατοκυριακο βλεπουμε την δευτερα...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Έχω στείλει ξανά τα πάντα με email, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση από αυτούς ούτως ή άλλως!
I've now sent everything again by email but haven't received a reply from them anyway!
Per Mail jetzt alles nochmal geschickt aber eine Antwort bekommt sowieso nicht per Mail von den !
Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο μέσω ενός streamer Anuro!
οπότε ήμουν σίγουρος ότι όλα θα κυλούσαν ομαλά εκεί
ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα
Στο chat λένε αποστολή με email, σήμερα λένε όχι, ανέβασε στον ιστότοπο! Πλήρες ιστορικό συναλλαγών, όλα στάλθηκαν, θέλουν από 15.5-16.05, το ιστορικό μου ξεκινάει στις 24.05 και στάλθηκε πλήρες μέχρι σήμερα, η πληρωμή μου ήταν στο Spinanga στις 9.06 και πάντα απορρίπτεται! Δεν νομίζω ότι θα τελειώσει καλά!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Το My Empire είναι το ίδιο igate και λειτούργησε ομαλά και εκεί, το ποσό πληρωμής δεν ήταν τόσο υψηλό!
My Empire is the same igate and it worked smoothly there too, the payout amount just wasn't as high!
My Empire ist dasselbe igate und dort hat es auch reibungslos geklappt die Summe war nur zu Auszahlung nicht so hoch !
48 ωρες που μου ειπαν οτι εκανε την πληρωμη και δεν εχω παρει τιποτα, με αυριο να ειναι σαββατοκυριακο βλεπουμε την δευτερα...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Έκανα εγγραφή στον ιστότοπο μέσω ενός streamer Anuro!
οπότε ήμουν σίγουρος ότι όλα θα κυλούσαν ομαλά εκεί
ποτέ δεν είχε τέτοια προβλήματα
Στο chat λένε αποστολή με email, σήμερα λένε όχι, ανέβασε στον ιστότοπο! Πλήρες ιστορικό συναλλαγών, όλα στάλθηκαν, θέλουν από 15.5-16.05, το ιστορικό μου ξεκινάει στις 24.05 και στάλθηκε πλήρες μέχρι σήμερα, η πληρωμή μου ήταν στο Spinanga στις 9.06 και πάντα απορρίπτεται! Δεν νομίζω ότι θα τελειώσει καλά!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω πλήρως εδώ. Σας ζήτησαν να στείλετε το ιστορικό συναλλαγών από τις 15.5, σωστά; Γιατί λοιπόν τους στείλατε το ιστορικό ξεκινώντας από τις 24.5.;🤷♀️
Προσπαθήστε να εξηγήσετε καλύτερα την κατάσταση, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς το ζήτημα.
Sorry, but I do not completely understand here. They've asked you to send the transaction history from 15.5., right? So why did you send them the history starting from 24.5.?🤷♀️
Please try to explain the situation better so we can exactly understand the issue.
Όχι, θέλουν το μάθημα από 15.05
Ωστόσο, έκανα τις πρώτες μου πληρωμές μέσω paysafecard στις 24 Μαΐου. Πριν από αυτό δεν είχα πληρώσει τίποτα μέσω paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Επιτέλους τα χρήματα είναι ήδη στην κάρτα μου, σας ευχαριστώ πολύ για όλα όλους, χαιρετισμούς.
Finally the money is already in my card, thank you very much for everything everyone, greetings.
Por fin el dinero ya está en mi tarjeta, michas gracias por todo a todos, un saludo.
Όχι, θέλουν το μάθημα από 15.05
Ωστόσο, έκανα τις πρώτες μου πληρωμές μέσω paysafecard στις 24 Μαΐου. Πριν από αυτό δεν είχα πληρώσει τίποτα μέσω paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Το καταλαβαίνω, αν και ξέρω ότι είστε απογοητευμένοι, θα χρειαστεί να κάνετε υπομονή και να περιμένετε να αναπτυχθεί το παράπονο. Η ομάδα μας και εσείς θα δώσετε προσοχή και θα εξετάσουμε τα πάντα σε βάθος, οπότε ελπίζω να είναι επιλύσιμα. Θα ήμουν ευτυχής αν αυτή ήταν απλώς μια παρεξήγηση που θα τελείωσε το συντομότερο δυνατό.
I get it, although I know you are frustrated you will need to be patient and wait for the complaint to develop. Our team and you will pay attention and look into everything in depth so I hope it will be solvable. I'd be happy if this was just a misunderstanding that would be over as soon as possible.
Γεια σας, στις 18 Ιουνίου ζήτησα την ανάληψη, στις 26 Ιουνίου μου είπαν ότι εγκρίθηκε και σήμερα είναι ήδη στην κάρτα μου, τρόπος ανάληψης πιστωτική κάρτα...ευχαριστώ.
Hello, on June 18 I requested the withdrawal, on June 26 they told me that it was approved and today it is already on my card, withdrawal method credit card...thank you.
Buenas, el día 18 de junio solicité el retiro, el 26 de junio me dijeron que estaba aprobado y hoy ya está en mi tarjeta, método de retiro tarjeta de crédito...gracias.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.