Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 23)

 από Miikkuli
|
125.692 προβολές 848 απαντήσεις |
|
1...22 23 24...43

Γεια! Έκανα την πρώτη απόσυρση στις 17 Ιουνίου και καθυστέρησε η επεξεργασία του για αρκετές μέρες και μετά απορρίφθηκε. Τώρα έφτιαξε ένα νέο και περίμενε δύο εβδομάδες χωρίς επιτυχία. Πάντα στη ζωντανή συνομιλία συμβουλεύουν να έχετε υπομονή και λένε ότι επιταχύνει τη διαδικασία. Ωστόσο, μετά από δύο εβδομάδες, δεν έχουν εισπραχθεί 300 ευρώ. Χρειάζεται βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
mikoppirkka

Μην ανησυχείτε, θα λυθεί, δοκιμάστε να κάνετε ανάληψη αντί για 300 ευρώ, πρώτα 100 ευρώ


Αυτόματη μετάφραση:
josealbertods

Δεν είμαι υποχρεωμένος να «δοκιμάζω» αναλήψεις διαφορετικών ποσών εάν η ανάληψη είναι εντός των ορίων και η ανάληψη υπόσχεται σε 3 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:

μαζί μου από τις 14.06 και δεν έχει καν επαληθευτεί

αν και όλα στάλθηκαν!


file


Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Πάντα περιμένω μέχρι να ολοκληρωθεί η επαλήθευση πριν καταθέσω οτιδήποτε. Αν ένα καζίνο δεν το κάνει αυτό, ψάχνω για άλλο.

Εφόσον αυτό το καζίνο δεν έχει γερμανική άδεια, μπορεί επίσης να συμβεί η τράπεζα να αρνηθεί τη μεταφορά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στο κλείσιμο του λογαριασμού σας επειδή είναι παράνομο να παίζετε σε καζίνο χωρίς γερμανική άδεια από τη Γερμανία. Και η τράπεζα θα το αναφέρει και θα χρεωθείτε για παράνομο τζόγο.

Πρόσεχε σε παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Try to push their support guys everyday. Consistently pushing them helped me.

Alessandro-R

Πάντα έστελνα τα πάντα αλλά πάντα το απορρίπτουν

Αυτόματη μετάφραση:
Kouneli

Καλησπέρα, να σε ρωτήσω πως έκανες επαλήθευση σε αυτους τι χαρτιά έστειλες; ; Τελικά τα πήρες όλα οκ γιατί εχω πρόβλημα και γώ και φοβάμαι και είναι κοντά στα 7 που είναι να πάρω.

Γεια σας, στις 18 Ιουνίου ζήτησα την ανάληψη, στις 26 Ιουνίου μου είπαν ότι εγκρίθηκε και σήμερα είναι ήδη στην κάρτα μου, τρόπος ανάληψης πιστωτική κάρτα...ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

That's quite a good experience. What do you say? If you wish, you can describe it in a user review for this casino so others can know a bit more about how it is going there. Here's the link for you.😉

Γεια! Έκανα την πρώτη απόσυρση στις 17 Ιουνίου και καθυστέρησε η επεξεργασία του για αρκετές μέρες και μετά απορρίφθηκε. Τώρα έφτιαξε ένα νέο και περίμενε δύο εβδομάδες χωρίς επιτυχία. Πάντα στη ζωντανή συνομιλία συμβουλεύουν να έχετε υπομονή και λένε ότι επιταχύνει τη διαδικασία. Ωστόσο, μετά από δύο εβδομάδες, δεν έχουν εισπραχθεί 300 ευρώ. Χρειάζεται βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi. Is this your first withdrawal at this casino? Did you need to go through the verification process first and have you learned why it was rejected?

Please provide some more information, and we'll try to get to the bottom of this together.

Καλησπέρα, έχει κανείς άλλος πρόβλημα με τις αναλήψεις στην spinanga? Είναι απάτη η θα τα πάρουμε τα χρήματα;; Και αν ξερει κάποιος πως ανεβαίνει το επίπεδο;

Έγινε επεξεργασία
pwdm6cnvjj

How long are you waiting for your withdrawal, please? Is this your first time at this casino?

Romi

Είναι ο πρώτος επαναπατρισμός. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί, επομένως δεν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό. Η πρώτη ανάληψη απορρίφθηκε λόγω κάποιου σφάλματος στην υπηρεσία πληρωμών. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έκανα το πρώτο αίτημα ανάληψης στις 17/6, πριν από 15 ημέρες, υποβλήθηκε σε επεξεργασία για περισσότερες από 3 ημέρες (8 ημέρες) πριν απορριφθεί. Τώρα εκκρεμεί μια νέα ανάληψη με διαφορετική μέθοδο ανάληψης (ΣΚ τραπεζικής μεταφοράς). Είναι απλώς απογοητευτικό πόσο καιρό μπορεί να πάρει ένα σπίτι.

Αυτόματη μετάφραση:
mikoppirkka

I can understand your frustration, and I hope that you will receive the money soon. If you feel that it is going nowhere, though, please write to us and we will have a look into it.

Keep us posted, please.

Romi

Λοιπόν, δεν φαίνεται να οδηγεί πουθενά. Κάθε μέρα η ζωντανή συνομιλία λέει "όσο πιο γρήγορα γίνεται" και "θα σας βάλουμε πρώτους" και τίποτα δεν φαίνεται να συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
mikoppirkka

I understand. For now, please update your complaint, and hopefully it can be solved soon.

Romi

👍🏻

Η πληρωμή μου εκκρεμεί από τις 14 Ιουνίου και δεν έχω καν επαληθευτεί ακόμα γιατί δεν συμβαίνει τίποτα τώρα, όλα έχουν σταματήσει από την Πέμπτη! 🙄

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

We need to wait to see what Nick will be able to do with your complaint now. Try to be a bit patient, please.

mikoppirkka

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και λένε ότι τα λεφτά είναι ασφαλή...

Σήμερα είναι η 3η μέρα και αναρωτιέμαι αν θα ακυρώσουν την πληρωμή μου για 3η φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
1...22 23 24...43
Μετάβαση στη σελίδααπό 43 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη