ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
55450 προβολές 623 απαντήσεις |
|
1...23 24 25...32
Προσθήκη ανάρτησης
MRN93
πριν από 2 μήνες

ας ελπίσουμε για το καλύτερο. Αν έχω ναυάγιο για δεύτερη φορά, πρέπει να ξεκινήσω κάποια μέτρα παρακολούθησης.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

ειναι Η δεύτερη φορά που κάνω ανάληψη την πρώτη φορά έκανε 3 μέρες μετά από πολλά mails και chat. Τώρα επειδή είναι και μεγάλο το ποσό έχω κάνει 3 ανάληψεις έχουν περάσει 4 μέρες από την πρώτη ανάληψη και ακόμα τίποτα.

pwdm6cnvjj
πριν από 2 μήνες

Have you used the same payment method every time?

Romi
πριν από 2 μήνες

Ναι βεβαίως. Ο λογαριασμός μου όμως δεν είναι επαληθευμένος γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται.

pwdm6cnvjj
πριν από 2 μήνες

Για μένα πήρε 10 μέρες, παρόλο που πάντα ρωτούσα, και τώρα η επαλήθευση συνεχίζεται εδώ και 2 εβδομάδες!

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 2 μήνες

Μήπως να στείλω μόνος μου τα χαρτιά επαλήθευσης;; Τι χαρτιά θέλουν;

πριν από 2 μήνες

Έτσι τα έστειλα ξανά γιατί απορρίφθηκαν ξανά

Θα ήθελα να σας δείξω τι έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 2 μήνες

Ναι αν μπορείτε πείτε μου τι στείλατε

πριν από 2 μήνες

Είναι πραγματικά μια γελοία δραστηριότητα. Χρειάστηκαν συνολικά 16 ημέρες για να γίνει μία απόσυρση και ακόμα δεν υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ. Η ζωντανή συνομιλία έχει πάντα τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις, ακριβώς σαν να μιλούσατε με μια τεχνητή νοημοσύνη. Κανείς δεν απαντά στα e-mail, η υποστήριξη και το KYC έχουν δοκιμαστεί, αλλά η σιωπή του ραδιοφώνου συνεχίζεται. Θα ήθελα να μπορώ να παραπονεθώ σε κάποιον για το ποιος είναι υπεύθυνος, αλλά στη συνομιλία κανείς δεν θέλει να δώσει στοιχεία επικοινωνίας εκτός από αυτό το email από την Υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ναι βεβαίως. Ο λογαριασμός μου όμως δεν είναι επαληθευμένος γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται.

πριν από 2 μήνες

Okay, so did you ask the casino why they delay your withdrawals ? 

As far as verification is concerned, apparently you don't have to provide documents until the casino requests you to do so. 

πριν από 2 μήνες

Έτσι τα έστειλα ξανά γιατί απορρίφθηκαν ξανά

Θα ήθελα να σας δείξω τι έστειλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Also do you know the reason why the documents were rejected ? Did you get any reasonable answer if you asked ? 🤔

I saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you if it goes on like this. 

Hopefully all players' cases will be solved and everything will be fine. 

πριν από 2 μήνες

Είναι πραγματικά μια γελοία δραστηριότητα. Χρειάστηκαν συνολικά 16 ημέρες για να γίνει μία απόσυρση και ακόμα δεν υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ. Η ζωντανή συνομιλία έχει πάντα τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις, ακριβώς σαν να μιλούσατε με μια τεχνητή νοημοσύνη. Κανείς δεν απαντά στα e-mail, η υποστήριξη και το KYC έχουν δοκιμαστεί, αλλά η σιωπή του ραδιοφώνου συνεχίζεται. Θα ήθελα να μπορώ να παραπονεθώ σε κάποιον για το ποιος είναι υπεύθυνος, αλλά στη συνομιλία κανείς δεν θέλει να δώσει στοιχεία επικοινωνίας εκτός από αυτό το email από την Υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

While I know it must be frustrating and it's an awfully long wait, you have an open complaint with us. We'll see if we can help, but I firmly believe that if the casino has such a high safety index it will be resolved. 

From what I've seen, the casino tries to handle complaints as well, so I'm hoping that will be the case here as well. 

Be sure to let me know if anything changes. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ

pwdm6cnvjj
πριν από 2 μήνες

Δεν έχω δει ποτέ το αντίθετο όπου ο χρόνος επεξεργασίας για αναλήψεις είναι μεγαλύτερος από δύο εβδομάδες. Νόμιζα ότι οι 48 ώρες ήταν πολύς χρόνος για να αποσυρθώ από τη μία πλευρά, αλλά δεν είναι. Θέλω απλώς τα χρήματά μου πίσω και μετά από αυτό δεν θα ξανααγγίξω τη σελίδα που ζητάω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ

πριν από 2 μήνες

And didn't you think about filing a complaint, if I remember correctly it was already offered to you. Sometimes different things can get in the way of withdrawing money, so it's always good to be informed. 

So what do you think, are you gonna go for it? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Πιστεύω πως πρέπει να το κάνω. Θα με βοηθήσετε;

πριν από 2 μήνες

απορρίφθηκε ξανά!

Έχω στείλει όλες τις συναλλαγές

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?

teoioannou
πριν από 2 μήνες

Επειδή το έχω κάνει στην Στοιχημαν αυτό είναι καθαρά στο χέρι τους και το ποσό καλός πελάτης είσαι για να σου κάνουν την χάρη. Αν έχετε ανάληψη που εκκρεμεί μην βιαστής να χαρείς γιατί μπορεί να την ακυρώσουν.

πριν από 2 μήνες

Τελικά η συνομιλία σταμάτησε να απαντά στα ίδια μηνύματα.

Σύμφωνα με αυτούς, δεν υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές και περιμένω αρκετές εβδομάδες xD και η πληρωμή είναι στο τελικό στάδιο. Δεν πιστεύω ότι θα το πληρώσουν και μάλλον θα πάνε τα χρήματα στον κεντρικό λογαριασμό...

file ,

Αυτόματη μετάφραση:
1...23 24 25...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα