Τελικά η συνομιλία σταμάτησε να απαντά στα ίδια μηνύματα.
Σύμφωνα με αυτούς, δεν υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές και περιμένω αρκετές εβδομάδες xD και η πληρωμή είναι στο τελικό στάδιο. Δεν πιστεύω ότι θα το πληρώσουν και μάλλον θα πάνε τα χρήματα στον κεντρικό λογαριασμό...
,
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Και εγώ τώρα περιμένω εξιτήριο 17 μέρες. Καθημερινά λέγεται ότι ενημερώσαμε το αρμόδιο τμήμα ότι θα θεωρήσουν την απόσυρση ως επείγουσα. Σήμερα ακόμη και ως «υψηλή» βιασύνη. Μου είναι πολύ περίεργο που δεν συμβαίνει τίποτα στην πραγματικότητα. Τα email δεν απαντώνται και παρά τις πολυάριθμες συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας, το θέμα δεν έχει προχωρήσει πουθενά. Θα ήταν ωραίο να πάρω τις επαφές της ανώτερης διοίκησης για να επανεξεταστεί το θέμα.
I have now also been waiting for discharge for 17 days. Every day it is said that we informed the responsible department that they will consider the withdrawal as urgent. Today even as a "high" rush. It's very strange to me that nothing really happens. Emails are not answered and despite numerous live chat discussions, the matter has not progressed anywhere. It would be nice for me to get the contacts of the upper management so that the matter can be reviewed.
Olen nyt myös odottanut kotiutusta 17 päivää. Joka päivä sanotaan, että ilmoitimme vastaavalle osastolle, että huomioivat noston kiirrellisenä. Tänään jopa "korkeana" kiireenä. On minusta hyvin outoa, että mitään ei oikeasti tapahdu. Sähköposteihin ei vastata ja lukuisista live chat keskusteluista huolimatta asia ei ole edennyt mihinkään. Minusta olisi kiva saada johtoportaan kontaktit, jotta saataisiin asia käytyä läpi.
Μπορώ να δω ότι το έχεις κατακτήσει μόνος σου και επομένως ο Tomas έχει περιγράψει όλα όσα πρέπει να ξέρεις. Θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί προς το παρόν και μπορείτε να ελέγχετε ξανά στο καζίνο από καιρό σε καιρό για να δείτε αν μαθαίνετε κάτι νέο.
Αν το κάνεις, θα είμαι εδώ.
I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new.
If you do, I'll be here.
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Γεια, αυτό είναι σίγουρα ένα πρόβλημα, γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τα πάντα στο καζίνο αποκλειστικά στο όνομά σας. Δεν επιτρέπεται να ανανεώνετε τον λογαριασμό κάποιου άλλου, επομένως πιστεύω ότι η επαλήθευση θα είναι μάλλον αρκετά δύσκολη και θα αποτύχει. Τέτοια πράγματα είναι βασικά και γράφονται πάντα στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Παίξατε στο καζίνο για πρώτη φορά;
Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions.
Did you play in the casino for the first time ?
Θεέ μου, δεν ήλπιζα καν ότι θα απορριφθεί ξανά από το καζίνο. Συνεχίζουν να δίνουν τον ίδιο λόγο ή ήταν για κάτι άλλο αυτή τη φορά;
Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ?
Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!
Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα
Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!
Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Έτσι είναι ακριβώς 3 εβδομάδες τώρα!
It's been like this for exactly 3 weeks now!
Geht jetzt schon seit genau 3 Wochen so !
Ναι, υπάρχει τρόπος τουλάχιστον να πάρεις πίσω τα χρήματα που υπάρχουν στον λογαριασμό
Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back
Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!
Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα
Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!
Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Είναι πάρα πολλά θα έλεγα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα ανακαλύψει η ομάδα μας και πώς θα εξελιχθεί περαιτέρω γιατί σε αυτή την περίπτωση πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Θεωρώ ότι το όλο θέμα είναι κλάμα. Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει.
That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.
Μπορείτε σίγουρα να δοκιμάσετε και να ζητήσετε απόσυρση, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος πώς θα εξελιχθεί. Αλλά μπορείτε να με ενημερώσετε.
Καλή τύχη
You can certainly try and ask for a withdrawal, but I'm not at all sure how it will turn out. But you can let me know.
Good luck
Δεν καταλαβαίνω πια τι θέλουν
I don't understand what they want anymore
verstehe nicht mehr was die möchten
Θα ήθελαν ίσως ακόμα την κάρτα;
Would they perhaps still like the card?
möchten die vielleicht noch die Karte haben ?
Το δικό μου τρέχει από τις 14.06 και δεν έχει περάσει ούτε η επαλήθευση
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Βλέπω ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να το επαληθεύσετε. Γράψατε στη ζωντανή συνομιλία ότι δεν είναι δυνατό να παραδώσετε έγγραφα επειδή δεν μπορείτε να τα ανεβάσετε;
Παρατήρησα επίσης ότι το παράπονο έχει προχωρήσει και τώρα το καζίνο πρέπει να απαντήσει σε αυτό, οπότε πιστεύω ακράδαντα ότι θα φέρει λίγο φως σε όλη αυτή την κατάσταση και τελικά θα επιλυθεί.
Αν υπάρχει κάτι νέο, μη διστάσετε να γράψετε.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Γεια σας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να στείλουν χρήματα στους παίκτες και βλέπω ότι αυτό δεν συνέβη στην περίπτωσή σας. Γι' αυτό θα σας πρότεινα να ξεκινήσετε ανοίγοντας μια καταγγελία όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να το ανοίξετε κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο. ⬅️
Ωστόσο, αφού περιμένατε πάνω από 2 εβδομάδες, σας είπε το καζίνο τον λόγο; Καταφέρατε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας; Παίξατε με κάποιο μπόνους;
Επιτρέψτε μου να ξέρω πού βρίσκεστε στην κατάστασή σας.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.