ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 25)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
55479 προβολές 623 απαντήσεις |
|
1...24 25 26...32
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Τελικά η συνομιλία σταμάτησε να απαντά στα ίδια μηνύματα.

Σύμφωνα με αυτούς, δεν υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές και περιμένω αρκετές εβδομάδες xD και η πληρωμή είναι στο τελικό στάδιο. Δεν πιστεύω ότι θα το πληρώσουν και μάλλον θα πάνε τα χρήματα στον κεντρικό λογαριασμό...

file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file Και έγραψαν έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 2 μήνες

Και εγώ τώρα περιμένω εξιτήριο 17 μέρες. Καθημερινά λέγεται ότι ενημερώσαμε το αρμόδιο τμήμα ότι θα θεωρήσουν την απόσυρση ως επείγουσα. Σήμερα ακόμη και ως «υψηλή» βιασύνη. Μου είναι πολύ περίεργο που δεν συμβαίνει τίποτα στην πραγματικότητα. Τα email δεν απαντώνται και παρά τις πολυάριθμες συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας, το θέμα δεν έχει προχωρήσει πουθενά. Θα ήταν ωραίο να πάρω τις επαφές της ανώτερης διοίκησης για να επανεξεταστεί το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
mikoppirkka
πριν από 2 μήνες

Το ίδιο για εμένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Πιστεύω πως πρέπει να το κάνω. Θα με βοηθήσετε;

πριν από 2 μήνες

I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new. 

If you do, I'll be here. 

πριν από 2 μήνες

γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?

πριν από 2 μήνες

Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions. 

Did you play in the casino for the first time ? 

πριν από 2 μήνες

απορρίφθηκε ξανά!

Έχω στείλει όλες τις συναλλαγές

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!

Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα

Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!

Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα

file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Έτσι είναι ακριβώς 3 εβδομάδες τώρα!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back

πριν από 2 μήνες

Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!

Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα

Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!

Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.

πριν από 2 μήνες

Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back

πριν από 2 μήνες

You can certainly try and ask for a withdrawal, but I'm not at all sure how it will turn out. But you can let me know.

Good luck

Jaro
πριν από 2 μήνες

Δεν καταλαβαίνω πια τι θέλουν

file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Θα ήθελαν ίσως ακόμα την κάρτα; file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα εδώ! Το κουμπί μεταφόρτωσης απλά έφυγε!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έχω ζητήσει ανάληψη από της 22/6 και ακόμα τίποτε

mpatarias777
πριν από 2 μήνες

Το δικό μου τρέχει από τις 14.06 και δεν έχει περάσει ούτε η επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα εδώ! Το κουμπί μεταφόρτωσης απλά έφυγε!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ? 

I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved. 

If there is anything new, don't hesitate to write.

πριν από 2 μήνες

Έχω ζητήσει ανάληψη από της 22/6 και ακόμα τίποτε

πριν από 2 μήνες

Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you. 

If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️

However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ? 

Let me know where you stand in your situation.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα file

πριν από 2 μήνες

Επαλήθευση από 3 εβδομάδες 😩

file

Αυτόματη μετάφραση:
1...24 25 26...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα