Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 25)

207.198 προβολές 979 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...24 25 26...50
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Τελικά η συνομιλία σταμάτησε να απαντά στα ίδια μηνύματα.

Σύμφωνα με αυτούς, δεν υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές και περιμένω αρκετές εβδομάδες xD και η πληρωμή είναι στο τελικό στάδιο. Δεν πιστεύω ότι θα το πληρώσουν και μάλλον θα πάνε τα χρήματα στον κεντρικό λογαριασμό...

file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Και έγραψαν έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 1 έτος

Και εγώ τώρα περιμένω εξιτήριο 17 μέρες. Καθημερινά λέγεται ότι ενημερώσαμε το αρμόδιο τμήμα ότι θα θεωρήσουν την απόσυρση ως επείγουσα. Σήμερα ακόμη και ως «υψηλή» βιασύνη. Μου είναι πολύ περίεργο που δεν συμβαίνει τίποτα στην πραγματικότητα. Τα email δεν απαντώνται και παρά τις πολυάριθμες συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας, το θέμα δεν έχει προχωρήσει πουθενά. Θα ήταν ωραίο να πάρω τις επαφές της ανώτερης διοίκησης για να επανεξεταστεί το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
mikoppirkka
πριν από 1 έτος

Το ίδιο για εμένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πιστεύω πως πρέπει να το κάνω. Θα με βοηθήσετε;

πριν από 1 έτος

I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new. 

If you do, I'll be here. 

πριν από 1 έτος

γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?

πριν από 1 έτος

Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions. 

Did you play in the casino for the first time ? 

πριν από 1 έτος

απορρίφθηκε ξανά!

Έχω στείλει όλες τις συναλλαγές

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!

Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα

Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!

Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα

file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Έτσι είναι ακριβώς 3 εβδομάδες τώρα!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back

πριν από 1 έτος

Έστειλα λοιπόν το πλήρες ιστορικό συναλλαγών ως PDF και μετά ήρθε αυτό!

Στη συνέχεια έστειλα ξανά την πλήρη συναλλαγή στην τράπεζα

Δεν τα καταλαβαίνω όλα πια!

Πάντα μπορούσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου παντού χωρίς κανένα πρόβλημα

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.

πριν από 1 έτος

Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back

πριν από 1 έτος

You can certainly try and ask for a withdrawal, but I'm not at all sure how it will turn out. But you can let me know.

Good luck

Jaro
πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω πια τι θέλουν

file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Θα ήθελαν ίσως ακόμα την κάρτα; file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα εδώ! Το κουμπί μεταφόρτωσης απλά έφυγε!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ζητήσει ανάληψη από της 22/6 και ακόμα τίποτε

mpatarias777
πριν από 1 έτος

Το δικό μου τρέχει από τις 14.06 και δεν έχει περάσει ούτε η επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα εδώ! Το κουμπί μεταφόρτωσης απλά έφυγε!

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ? 

I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved. 

If there is anything new, don't hesitate to write.

πριν από 1 έτος

Έχω ζητήσει ανάληψη από της 22/6 και ακόμα τίποτε

πριν από 1 έτος

Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you. 

If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️

However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ? 

Let me know where you stand in your situation.

Jaro
πριν από 1 έτος

Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα file

πριν από 1 έτος

Επαλήθευση από 3 εβδομάδες 😩

file

Αυτόματη μετάφραση:
1...24 25 26...50
Μετάβαση στη σελίδααπό 50 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.