ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 26)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
55499 προβολές 623 απαντήσεις |
|
1...25 26 27...32
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα file

πριν από 2 μήνες

Well, if you didn't get any further and you keep getting the same generic answers then I would open a complaint on the link I shared with you in my last reply. At the moment I've seen that the casino has quite a few open complaints and a lot of players are experiencing a delay in withdrawals, but eventually even though it's been quite a long time the casino has paid the players so far. 

So I strongly believe that this will be the case in this instance as well and you will not have any further problems. 

If anything changes, let me know.

πριν από 2 μήνες

Επαλήθευση από 3 εβδομάδες 😩

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So did you get the update by email as it says on the screenshot you sent ? If so, what was the content or what did they tell you ? I'm sorry that you've been waiting so long and that it's still impossible to verify, I'd be losing patience. 

But unfortunately there is nothing we can do but wait.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι είχαν τόσα πολλά αιτήματα ανάληψης εδώ και ένα μήνα... Νομίζω ότι κάθε καζίνο που σέβεται τον εαυτό του θα είχε λύσει αυτό το θέμα διαφορετικά, αντί να ακυρώσει την ανάληψη μετά από 10 ημέρες λόγω τεχνικού σφάλματος, το οποίο κάνει το περισσότερο χρόνο αναμονής για την απόσυρση. Οι κανονισμοί του καζίνο αναφέρουν ότι η διαδικασία ανάληψης διαρκεί έως και 3 εργάσιμες ημέρες και εάν ο παίκτης δεν συμμορφωθεί με τους κανονισμούς, τιμωρείται αμέσως... Χωρίς δικαιοσύνη xD

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

που ήρθε μέσω email

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι είχαν τόσα πολλά αιτήματα ανάληψης εδώ και ένα μήνα... Νομίζω ότι κάθε καζίνο που σέβεται τον εαυτό του θα είχε λύσει αυτό το θέμα διαφορετικά, αντί να ακυρώσει την ανάληψη μετά από 10 ημέρες λόγω τεχνικού σφάλματος, το οποίο κάνει το περισσότερο χρόνο αναμονής για την απόσυρση. Οι κανονισμοί του καζίνο αναφέρουν ότι η διαδικασία ανάληψης διαρκεί έως και 3 εργάσιμες ημέρες και εάν ο παίκτης δεν συμμορφωθεί με τους κανονισμούς, τιμωρείται αμέσως... Χωρίς δικαιοσύνη xD

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Yes, I understand what you are saying and I think you have a point. However, we know that withdrawals may be delayed not only by the casino but also by other factors. That's why we also give casinos 14 days to sort it out and if they don't, then we advise players to complain. I know that everyone would probably like to get the money sooner and not have to file one, but sometimes it's probably not possible. Anyway, I hope everyone who is waiting will see their money as soon as possible.

πριν από 2 μήνες

που ήρθε μέσω email

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Can the documents be delivered to them again or not? Last time I saw it was a problem. Even so, you probably haven't moved on and I'm getting worried, but anyway the complaint is still open and we have to hope that it can be resolved.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Αυτό έφτασε τώρα, οπότε προφανώς είναι ακόμα υπό έλεγχο, δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα άλλο!

file

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Και ακύρωσαν ξανά την πληρωμή... αυτή τη φορά μετά από 10 μέρες. Αυτό το καζίνο είναι τρομερό

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 2 μήνες

Ναι, αυτό είναι πραγματικά τρομερό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ζήτησα επιβεβαίωση του εμβάσματος και δεν θέλουν να μου το στείλουν... Γιατί δήθεν φταίει η τράπεζά μου που δεν έλαβα τα χρήματα. ΑΠΑΤΗ! Και τα χρήματα μπορούν να μεταφερθούν από άλλα καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Α, στάλθηκαν τα χρήματα; Νόμιζα ότι ακυρώθηκε;

Αυτόματη μετάφραση:
MRN93
πριν από 2 μήνες

Α, στάλθηκαν τα χρήματα; Νόμιζα ότι ακυρώθηκε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σύμφωνα με τους ίδιους, στάλθηκαν αλλά η τράπεζα ακύρωσε το έμβασμα και τα χρήματα τους επέστρεψαν.

Οπότε τελικά δεν τα πήρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Θα ήμουν ευτυχής αν μπορούσαμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, αλλά από τις 14 Ιουνίου που ζήτησα την πρώτη πληρωμή, δεν έγινε τίποτα ☹️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Αυτό έφτασε τώρα, οπότε προφανώς είναι ακόμα υπό έλεγχο, δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα άλλο!

file

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So you'll have to wait until it becomes available or the casino gives you an update. But I don't understand that if they ask you to do something, it can't be uploaded, it's illogical to me. 

Nevertheless, did you try to ask if it doesn't work if you can also send it by email ? I thought of that as a possibility. 

πριν από 2 μήνες

Σύμφωνα με τους ίδιους, στάλθηκαν αλλά η τράπεζα ακύρωσε το έμβασμα και τα χρήματα τους επέστρεψαν.

Οπότε τελικά δεν τα πήρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So when the casino told you that there was a problem on the bank's side, did you try to contact the bank to find out if that was really the case or if they had an issue ? It might not be a bad idea. 

Anyway, if you have a complaint, I believe we can help you and hopefully you will get your money. 

I'll keep my fingers crossed for you. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Έχω ρωτήσει τα πάντα και πάντα παίρνω την ίδια απάντηση! Περίμενε και θα δεις!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Απάντηση στο chat

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 2 μήνες

I think it doesn't even make sense anymore because every answer is the same. I would try to write to them once every 2-3 days but probably not anymore and unfortunately you will have to wait. 

I hope the casino will answer your complaint and clarify the situation. 😕

Jaro
πριν από 2 μήνες

Επικοινώνησα με την τράπεζα και μου είπαν ότι πρέπει να τους στείλω επιβεβαίωση μεταφοράς από τη Spinanga (η Spinanga δεν θέλει να μου στείλει επιβεβαίωση μεταφοράς).

Η τράπεζα είπε ότι δεν έγινε έμβασμα σε μένα.

Κάποιος λοιπόν απατάει εδώ και είναι ο Σπίναγκα.

Έπρεπε να τους γράψω ένα e-mail για αυτό και μέχρι στιγμής δεν έχει απαντήσει κανείς.

Αυτόματη μετάφραση:
1...25 26 27...32
Μετάβαση στη σελίδααπό 32 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα