ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
55381 προβολές 618 απαντήσεις |
|
1...19 20 21...31
Προσθήκη ανάρτησης
Danroxer
πριν από 3 μήνες

Hey, I'm glad you finally managed to withdraw the money. I wouldn't have expected it to come over the weekend, but whenever it does, it's probably the most important thing that you have it. 🎉☘️

However, how long did it take you in total to cashout ? What method did you use to withdraw it ? 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Στο τέλος 5 μέρες.

Αρχικά δοκίμασα την κάρτα και τότε ήταν που την τράβηξαν πίσω. Το έκανα με μεταφορά και δούλεψε

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer
πριν από 3 μήνες

Thanks for the clarification. I would reckon that 5 days is not so much in the end. Are you going to continue playing here or did this whole situation discourage you a bit ? 🤔

Jaro
πριν από 3 μήνες

Όχι προς το παρόν. Δεν ρισκάρω αφού δω άλλα σχόλια.

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer
πριν από 3 μήνες

This is a logical explanation. You have also had some experience yourself so you can evaluate it objectively. 

If you ever play here again or go to any other casino, feel free to let me know how it goes there. 

I will wish you to have as many winning sessions as possible. ☘️🤞

πριν από 3 μήνες

Καλησπέρα, περιμένω και εγώ ψήφισμα από το καζίνο Spinanga, σε σχέση με μια ανάληψη που με ανάγκασε να κάνω κατάθεση 3 φορές και να παίξω το ποσό της κατάθεσης σε ένα στοίχημα και ακόμη και τότε δεν λαμβάνω απάντηση, στο Επιπλέον μέχρι τώρα δεν έχω καν πρόσβαση στην πλατφόρμα που έχω. Για πρόσβαση στην πλατφόρμα πρέπει να δανειστώ άλλο εξοπλισμό αν θέλω να κάνω κάτι, να συμβουλευτώ, να μιλήσω κ.λπ., μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας παρακαλώ με προβλήματα ανάληψης στο καζίνο spinanga, δεν ξέρω τι να κάνω αλλά έχω τα πάντα τεκμηριωμένα


Αυτόματη μετάφραση:
josealbertods
πριν από 3 μήνες

Hey there!

Can't say I understand your issue pretty well, but the more important thing is to keep your complaint updated. It is your turn now, so please, access the complaint from here and follow the instructions.

Krisitna is your complain handler, though.

Radka
πριν από 3 μήνες





josealbertods

Αρχάριος

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ πρωτότυπο

Μετάφραση

Καλημέρα, και σας ευχαριστώ πολύ που προσπαθήσατε να με βοηθήσετε, θα είμαι πολύ χαρούμενος εάν το ζήτημα επιλυθεί για να βοηθήσω στη διατήρηση της λειτουργίας του ιστότοπού σας και της υποστήριξης.

Απαντώντας στην πρώτη σας ερώτηση, δεν έχω κάνει ποτέ επιτυχή ανάληψη, όλες έχουν ακυρωθεί.

Όσο για τις φορές που προσπάθησα να αποσύρω περίπου 4 φορές.

Η επαλήθευση KYC δεν ζητήθηκε ποτέ, ούτε έγινε ποτέ υπέρβαση.

Όσο για την πληρωμή Skrill, αυτή είναι η μόνη μέθοδος που δεν έχω χρησιμοποιήσει, αφού κάνω τόσες καταθέσεις πρέπει να παίξω ξανά, αποδεικνύεται ότι αυτή τη στιγμή μου έχουν κόψει την πρόσβαση στην πλατφόρμα, στην οποία δεν έχω πρόσβαση , δηλαδή, για να έχω πρόσβαση πρέπει να έχω πρόσβαση μέσω μιας συσκευής που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αυτήν την πλατφόρμα και μετά θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό που έκανε η Skrill για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη... κάτι που δεν θα ήταν πρόβλημα.. Το πρόβλημα έγκειται στη δυσκολία πρόσβασης στην πλατφόρμα ξανά..

Ωστόσο, αν χρειάζεστε αποδείξεις, μπορώ να στείλω...


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Έχω επίσης προβλήματα με το καζίνο Posido, αλλά πρώτα θα ήθελα να δω αυτό με το Spinanga να λυθεί

Αυτόματη μετάφραση:
josealbertods
πριν από 3 μήνες

I saw that you already managed to update the complaint thread. You didn't have to post it here, although it's okay, but you've handled the most important thing. I hope our team can get to the bottom of what happened and help you. 

As for the other casino, I'd encourage you to write about it here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion

πριν από 3 μήνες

Επαλήθευση καταστροφής

Σέλφι με ταυτότητα στο παρασκήνιο Ιστότοπος καζίνο σχεδόν αδύνατη

Περιμένατε την πληρωμή για 9 ημέρες και μετά ακολουθεί μια διαδικασία επαλήθευσης

απίστευτος

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 3 μήνες

I understand that if you are waiting for money, the verification will only delay it and it is not the most pleasant. But I am afraid that unless you succeed in passing it, then you will not be able to withdraw either. So I would cooperate with the casino and then hopefully there won't be any difficulties. 

However, did you manage to take the selfie they asked you to take? 🙂

πριν από 3 μήνες

Έχω επίσης προβλήματα με το καζίνο Posido, αλλά πρώτα θα ήθελα να δω αυτό με το Spinanga να λυθεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I saw you tried to edit this post. I did ask you to comment about Posido Casino in the thread that is dedicated to it. I've also sent you a link so you don't have to search for it, so once again, if you have something you want to share about it and therefore have a problem, mention it here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion and we'll see what we can do. 

Thank you very much.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Η Selfie λειτούργησε αλλά παρόλα αυτά απέτυχε λόγω επαλήθευσης τράπεζας pdf και επαλήθευσης διεύθυνσης ☹️☹️

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 3 μήνες

One step closer to the end, it seems.

Maybe we can focus on understanding what is wrong with the document you provided to confirm your address and bank account ownership. Can you help identify the rejection reason, please?

Radka
πριν από 3 μήνες

Λογαριασμός κινητού τηλεφώνου = απόδειξη διεύθυνσης

και αντίγραφο κίνησης pdf 3 μηνών

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Ό,τι στέλνω απορρίπτεται απίστευτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Χρειάζομαι βοήθεια, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Τα πάντα από την τράπεζα απορρίπτονται από τον Spinanga, συμπεριλαμβανομένης της απόδειξης διεύθυνσης!

Δεν είχα ποτέ ξανά τέτοια προβλήματα, δεν ξέρω τι άλλο να στείλω 😫

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 3 μήνες

Well, if you don't think you can verify it yourself and you don't know what you have to send, then you can lodge a complaint with us. 

However, it would be good to know what the reason for the rejection is, did the casino tell you ? I ask because there could be several possibilities and it would be useless to guess.

I will wait for the answer.

1...19 20 21...31
Μετάβαση στη σελίδααπό 31 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα