πριν από 6 μήνες
Συγνώμη!!14 μέρες για ανάληψη????απίστευτο!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
0
Συγνώμη!!14 μέρες για ανάληψη????απίστευτο!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
Συγγνώμη αλλά δεν συμφωνώ!!Περιμένω 8 μέρες τώρα και ζούμε στο 2024. Όλες οι μεταφράσεις αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν αυτοματοποιημένες. Το 8ήμερο στις μέρες μας είναι εντελώς απαράδεκτο χωρίς λόγο….
Apologise but I am not agree!!I am waiting 8 days now and we are living in 2024. All the translation currently are almost automated. The 8 days in our days is totally unacceptable for no reason….
Αδερφέ, άνοιξε μια καταγγελία και εξήγησε τι και πώς.
Brother, open a complaint and explain what and how.
Брат, открывай жалобу, и обьясни что и как.
Γειά σου,
Έχω ζητήσει ανάληψη πριν από 8 ημέρες (πέρασαν 6 εργάσιμες) και το καζίνο δεν προχώρησε στην ανάληψη των 100 ευρώ. Αντιμετωπίζουν καθυστέρηση λένε, κανείς δεν μου λέει τι πραγματικά συμβαίνει!!Είδα ότι σχεδόν όλοι εδώ έχεις πρόβλημα με την ανάληψη; Πώς κατάφερες να πάρεις τα χρήματά σου;
πληρώνει πραγματικά αυτό το καζίνο. Λένε ότι γρήγορη πληρωμή τρεις εργάσιμες ημέρες max. Αλλά αυτή η καθυστέρηση τεράστια. Είναι η πρώτη φορά που περιμένω τόση ώρα.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Γεια, λέτε ότι το καζίνο δεν σας είπε τίποτα περισσότερο από το ότι έχει καθυστερήσει ναι; Σύμφωνα με όσα είχατε την ευκαιρία να διαβάσετε, είναι αλήθεια, μερικές φορές χρειάζεται χρόνος για να στείλετε χρήματα από το καζίνο και μπορώ να δω ότι ένας άλλος παίκτης επίσης σας βοήθησε τουλάχιστον με την εμπειρία του.
Τέλος πάντων, έχετε επαληθευμένο λογαριασμό εδώ; Είναι η πρώτη σας απόσυρση εδώ;
Επιπλέον, δίνουμε στα καζίνο ακριβώς 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν όλα όσα είναι απαραίτητα και να στείλουν τα χρήματα. Επομένως, εάν δεν αλλάξει τίποτα μετά από αυτό το διάστημα, φροντίστε να μας ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί και θα επιστρέψετε με μια ενημέρωση ότι έχετε ήδη λάβει τα χρήματα. 😉
Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience.
Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ?
In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help.
Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉
Ο λογαριασμός μου αυτή τη στιγμή δεν χρειάζεται πολύ έλεγχο. Είναι η πρώτη μου απόσυρση. Ωστόσο, δεν παρείχαν λόγο για την καθυστέρηση. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη 10η μέρα.
My account don’t need veryfication at this moment. It is my first withdrawal. However they didn’t providing a reason behind the delay. We are currently on the 10th day.
Ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση. Ελπίζω ότι αυτό θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό και θα λάβετε τα χρήματά σας ή έναν λόγο για αυτό που συμβαίνει. Υπέθεσα ότι μπορεί να είναι επαλήθευση, αλλά αφού λες ότι δεν είναι, τότε πρέπει να είναι κάτι άλλο.
Τέλος πάντων, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια και αν δεν συμβεί τίποτα τότε η ομάδα μας θα έρθει και θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το καζίνο.
Καλή τύχη. ☘️
Thanks for the informative answer. I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money or a reason for what is happening. I assumed it might be verification but since you say it is not, then it must be something else.
Anyway, we will have to be patient and wait and see what happens next and if nothing happens then our team will come in and try to contact the casino.
Good luck. ☘️
Γεια σας, θέλω να φτάσω στο καζίνο αλλά η συνομιλία δεν λειτουργεί!!
Πιστεύετε ότι θα πάρω πραγματικά τα χρήματα που κέρδισα;;;;
Ζητήστε πληροφορίες
Hello, I want to reach the casino but the chat doesn't work!!
Do you think I will really get the money I won????
Request information
Hallo ich möchte das Casino erreichen doch der Chat funktioniert nicht!!
Glaubt ihr bekomme ich mein gewonnenes Geld wirklich????
Bitte um Infos
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email; Είδα ότι υποβάλατε με επιτυχία ένα παράπονο εδώ με την ομάδα μας, οπότε ελπίζουμε ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί. Παρακαλώ κρατήστε μας ενήμερους.
Have you tried to reach them by email? I saw you have successfully submitted a complaint here with our team, so hopefully your issue will get solved. Please keep us informed.
Συμμετέχω στη λίστα εκείνων που απατήθηκαν από αυτό το καζίνο. Περίμενα δύο μέρες να με πληρώσουν 500 ευρώ και σήμερα το ακύρωσαν λέγοντας ότι ήταν λόγω προβλημάτων με τον προμηθευτή. Το έχω ξαναζητήσει και φυσικά πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες. Αφού διάβασα τι λένε οι άνθρωποι εδώ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι με απάτησαν.
Έχει καταφέρει κανείς να πληρωθεί;
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Δεν έχω λάβει ακόμη σχόλια σχετικά με την πληρωμή μου.
Δεν ήθελαν να επαληθεύσετε τον εαυτό σας;
Παρακαλώ ενημερώστε με, έχω το πρόβλημα ότι η συνομιλία δεν λειτουργεί.
I haven't received any feedback on my payout yet.
Didn't they want you to verify yourself?
Please let me know, I have the problem that the chat doesn't work.
Ich habe noch keine Rückmeldung auf meine Auszahlung bekommen.
Wollten die nicht das du dich verifizierst?
Bitte gib mir dann bescheid ich habe das Problem das der Chat nicht geht.
Παρακαλώ, θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει;
Please, could someone help me?
Por favor, podría ayudarme alguien?
Έστειλα την τεκμηρίωση για να την επαληθεύσουν και μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο. σημερα το απογευμα μου ειπαν οτι οι 3 μερες ακομα δεν αρχιζουν μεχρι αυριο και αν το επικυρωσουν οπως πηραν το σαββατοκυριακο που ξεχασα μεχρι τη δευτερα
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να το διεκδικήσω;
I sent the documentation so they could verify it and they told me it was not necessary. This afternoon they told me that the 3 more days don't start until tomorrow and if they validate it as they caught the weekend that I forgot until Monday
Can someone help me claim it?
Envié la documentación para que me la verificarán y me dijeron que no hacía falta. Esta tarde me han dicho q hasta mañana no empiezan los 3 días mas y si m la validan como pilla el fin de semana que m olvidé hasta el lunes
Alguien me puede ayudar a reclarmarselo?
Συμμετέχω στη λίστα εκείνων που απατήθηκαν από αυτό το καζίνο. Περίμενα δύο μέρες να με πληρώσουν 500 ευρώ και σήμερα το ακύρωσαν λέγοντας ότι ήταν λόγω προβλημάτων με τον προμηθευτή. Το έχω ξαναζητήσει και φυσικά πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες. Αφού διάβασα τι λένε οι άνθρωποι εδώ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι με απάτησαν.
Έχει καταφέρει κανείς να πληρωθεί;
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Μπορώ να καταλάβω ότι αισθάνεσαι έτσι, αλλά κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ σύντομα να το μάθεις. Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να διεκπεραιώσουν την πληρωμή, ειδικά όταν πρόκειται για την πρώτη. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα μπορέσουν να στείλουν τα χρήματα σύντομα και όλα θα πάνε μια χαρά. Ενημερώστε μας σίγουρα για οποιαδήποτε περαιτέρω πρόοδο σχετικά με την απόσυρσή σας.
I can understand that you feel this way, but in my opinion, it is really soon to know. We usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first one. So hopefully they will be able to send the money shortly, and everything will be just fine. Surely let us know about any further progress regarding your withdrawal.
Οκ, ελπίζω να μην αργήσει πολύ και μπορώ να γράψω ότι έχει ήδη λυθεί.
Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτητα 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Γειά σου,
Λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία σας στο καζίνο;
τις καλύτερες ευχές
Hello,
Does your live chat work in the casino?
Best regards
Hallo,
funktioniert dein Live-Chat im Casino?
Liebe Grüße
Οκ, ελπίζω να μην αργήσει πολύ και μπορώ να γράψω ότι έχει ήδη λυθεί.
Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτητα 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Γειά σου. Η συνομιλία λειτουργεί αλλά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Γειά σου,
Τελικά ήμουν τυχερός. Χθες όχι μόνο ενέκριναν την απόσυρσή μου αλλά την έλαβα αμέσως. Κάποιες συμβουλές δίνω. Πέρασα τρεις μέρες χωρίς να γράψω στην εξυπηρέτηση πελατών. Νομίζω ότι όσο περισσότερο παραπονιέσαι τόσο λιγότερο σε προσέχουν
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.