Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από Miikkuli
|
117.723 προβολές 842 απαντήσεις |
|
1...18 19 20...43
Apostolos

Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!

Thanosmatza

Το θέμα είναι ότι τα βάζουν όμως ρε συ

Apostolos

Apologise but I am not agree!!I am waiting 8 days now and we are living in 2024. All the translation currently are almost automated. The 8 days in our days is totally unacceptable for no reason….

Thanosmatza

Αδερφέ, άνοιξε μια καταγγελία και εξήγησε τι και πώς.

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv

thank you live !already did this..

Hello,


I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?


is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.


Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience. 

Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ? 

In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help. 

Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉

My account don’t need veryfication at this moment. It is my first withdrawal. However they didn’t providing a reason behind the delay. We are currently on the 10th day.


Thanosmatza

Thanks for the informative answer. I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money or a reason for what is happening. I assumed it might be verification but since you say it is not, then it must be something else. 

Anyway, we will have to be patient and wait and see what happens next and if nothing happens then our team will come in and try to contact the casino. 

Good luck. ☘️

Γεια σας, θέλω να φτάσω στο καζίνο αλλά η συνομιλία δεν λειτουργεί!!


Πιστεύετε ότι θα πάρω πραγματικά τα χρήματα που κέρδισα;;;;



Ζητήστε πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon

Have you tried to reach them by email? I saw you have successfully submitted a complaint here with our team, so hopefully your issue will get solved. Please keep us informed.

Συμμετέχω στη λίστα εκείνων που απατήθηκαν από αυτό το καζίνο. Περίμενα δύο μέρες να με πληρώσουν 500 ευρώ και σήμερα το ακύρωσαν λέγοντας ότι ήταν λόγω προβλημάτων με τον προμηθευτή. Το έχω ξαναζητήσει και φυσικά πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες. Αφού διάβασα τι λένε οι άνθρωποι εδώ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι με απάτησαν.

Έχει καταφέρει κανείς να πληρωθεί;

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer

Δεν έχω λάβει ακόμη σχόλια σχετικά με την πληρωμή μου.


Δεν ήθελαν να επαληθεύσετε τον εαυτό σας;


Παρακαλώ ενημερώστε με, έχω το πρόβλημα ότι η συνομιλία δεν λειτουργεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer

Παρακαλώ, θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
amarcallejon

Έστειλα την τεκμηρίωση για να την επαληθεύσουν και μου είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο. σημερα το απογευμα μου ειπαν οτι οι 3 μερες ακομα δεν αρχιζουν μεχρι αυριο και αν το επικυρωσουν οπως πηραν το σαββατοκυριακο που ξεχασα μεχρι τη δευτερα

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να το διεκδικήσω;

Αυτόματη μετάφραση:

Συμμετέχω στη λίστα εκείνων που απατήθηκαν από αυτό το καζίνο. Περίμενα δύο μέρες να με πληρώσουν 500 ευρώ και σήμερα το ακύρωσαν λέγοντας ότι ήταν λόγω προβλημάτων με τον προμηθευτή. Το έχω ξαναζητήσει και φυσικά πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες. Αφού διάβασα τι λένε οι άνθρωποι εδώ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι με απάτησαν.

Έχει καταφέρει κανείς να πληρωθεί;

Αυτόματη μετάφραση:

I can understand that you feel this way, but in my opinion, it is really soon to know. We usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first one. So hopefully they will be able to send the money shortly, and everything will be just fine. Surely let us know about any further progress regarding your withdrawal.

Romi

Οκ, ελπίζω να μην αργήσει πολύ και μπορώ να γράψω ότι έχει ήδη λυθεί.

Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτητα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer

Γειά σου,

Λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία σας στο καζίνο;

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:

Οκ, ελπίζω να μην αργήσει πολύ και μπορώ να γράψω ότι έχει ήδη λυθεί.

Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτητα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Thank you for sharing and I will keep my fingers crossed.🤞

amarcallejon

Γειά σου. Η συνομιλία λειτουργεί αλλά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία

Αυτόματη μετάφραση:
Danroxer

Γειά σου,

Τελικά ήμουν τυχερός. Χθες όχι μόνο ενέκριναν την απόσυρσή μου αλλά την έλαβα αμέσως. Κάποιες συμβουλές δίνω. Πέρασα τρεις μέρες χωρίς να γράψω στην εξυπηρέτηση πελατών. Νομίζω ότι όσο περισσότερο παραπονιέσαι τόσο λιγότερο σε προσέχουν

Αυτόματη μετάφραση:
1...18 19 20...43
Μετάβαση στη σελίδααπό 43 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα