ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
69047 προβολές 683 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...35
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Στον ιστότοπο της Mastercard

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Και μου είπαν το ίδιο πράγμα στο chat, είπαν ότι θα μου γράψουν ένα email για το τι φταίει. δεν γράφουν ποτέ... απλά αγνοούν και ακυρώνουν το αρχείο για επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 5 μήνες

Sorry, but I do not get your recommendation to the other player to cancel the verification. Why exactly would he do that after he actually got his first payment? 🤷‍♀️ Could you explain, perhaps?

πριν από 5 μήνες

Έχω ήδη λάβει όλες τις αναλήψεις. Η συμβουλή μου είναι να σταλούν τα έγγραφα ακριβώς όπως ζητήθηκαν, το κάνουν πολύ περίπλοκο, αλλά αν επαληθεύσουν τις αναλήψεις, τις έκαναν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ για όλα γκουρουκασίνο

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 5 μήνες

Well, that makes us happy and we're certainly pleased that you managed to get all your money in the end. When it comes to verification, it's always best to work with the casino to make it as easy as possible. Then, as we can see, withdrawals are not a problem, at least not in your case. 

Anyway, will you stay here to play or will you move somewhere else ? 🙂

πριν από 5 μήνες

Πρέπει να είχα "γρήγορες" αναλήψεις γιατί δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό αυτή τη φορά🤔

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς; Γενικά μόλις έγραψα για την περίπτωσή μου ότι δεν μου το λένε... αλλά κατά τον έλεγχο και την αποστολή του αρχείου σε αυτούς. το ακυρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 5 μήνες

Hello,

I think this was kind of a misunderstanding. Thank you for the explanation. Seems like this casino only triggers the KYC verification when necessary, not before completing each withdrawal request, do you have the same opinion?

πριν από 5 μήνες

Πρέπει να είχα "γρήγορες" αναλήψεις γιατί δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό αυτή τη φορά🤔

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Based on the smiley face, you would prefer to get over the KYC now already, am I correct? 🙂

I'm asking because I would prefer the same.

Radka
πριν από 5 μήνες

Γιατί ήταν αυτό; Δεν μου πλήρωσαν ποτέ τα χρήματα.. και ακυρώθηκε και η επαλήθευση του αρχείου....

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 5 μήνες

Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time. 

As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ? 

Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists. 

I hope it will be resolved soon. 

πριν από 5 μήνες

Μου δούλεψε καλά, αλλά και ένας συνάδελφός μου είχε προβλήματα με την απόσυρση.

Αυτόματη μετάφραση:
albusblackbird
πριν από 5 μήνες

So I'm glad that at least for someone it was okay. Did you manage to cash out at this casino ? How long did it take if you did ? Do you still play here or not ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Έκανα ό,τι ζήτησαν και ζητάνε.... έστειλα όλα τα έγγραφα... και το ότι ζητούν από την Netteler κατάσταση συναλλαγών είναι αυτό που πετάω... μπορώ να σας το στείλω για να μπορείτε να δείτε μόνοι σας τι φταίει εκεί αν κατεβάσω ένα αρχείο από το site ο ίδιος ο neteller.....

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 5 μήνες

Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do. 

So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.

Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️

πριν από 5 μήνες

Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν μπορώ να γράψω παράπονο. κάτι δεν πάει καλά με το site.... Γράφω το κείμενο και πατάω ΑΠΟΣΤΟΛΗ, η αποστολή περιστρέφεται και δεν στέλνονται όλα....

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 5 μήνες

Could you try to delete the cookies or try from another browser to get in and write to the complaint ? If that doesn't work let me know. I saw that the ball is in the casino's court so I hope they will reply and give relevant information. 

πριν από 5 μήνες

Hello,


I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?


is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Thanosmatza
πριν από 5 μήνες

Αδερφέ εγώ που παίζω από την αρχή του έτους κάνω αναλήψεις κάποιες φορές αργεί μέχρι και 14 εργάσιμες κάποιες φορές στις 3 μέρες . Έχει να κάνει με τον όγκο τώρα πιστεύω πάντως τις κάνουν .

1...17 18 19...35
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα