Και μου είπαν το ίδιο πράγμα στο chat, είπαν ότι θα μου γράψουν ένα email για το τι φταίει. δεν γράφουν ποτέ... απλά αγνοούν και ακυρώνουν το αρχείο για επαλήθευση
And they told me the same thing in the chat, they said they’ll write me an email about what’s wrong. they never write... just ignore and cancel the file for verification
А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации
Λυπούμαστε, αλλά δεν λαμβάνω τη σύστασή σας στον άλλο παίκτη για ακύρωση της επαλήθευσης. Γιατί ακριβώς να το έκανε αυτό αφού έλαβε πραγματικά την πρώτη του πληρωμή; 🤷♀️ Θα μπορούσατε να εξηγήσετε, ίσως;
Sorry, but I do not get your recommendation to the other player to cancel the verification. Why exactly would he do that after he actually got his first payment? 🤷♀️ Could you explain, perhaps?
Έχω ήδη λάβει όλες τις αναλήψεις. Η συμβουλή μου είναι να σταλούν τα έγγραφα ακριβώς όπως ζητήθηκαν, το κάνουν πολύ περίπλοκο, αλλά αν επαληθεύσουν τις αναλήψεις, τις έκαναν.
I have already received all the withdrawals. My advice is that the documents be sent exactly as requested, they make it very complicated, but if they verify the withdrawals, they made them.
Yo ya he recibió todo los retiros consejo doy es que los documentos se manden tal y como piden lo hacen muy complicado pero si te verifican los retiros los efectuaron
Λοιπόν, αυτό μας κάνει χαρούμενους και είμαστε σίγουρα ευχαριστημένοι που καταφέρατε να πάρετε όλα τα χρήματά σας στο τέλος. Όσον αφορά την επαλήθευση, είναι πάντα καλύτερο να συνεργάζεστε με το καζίνο για να το κάνετε όσο πιο εύκολο γίνεται. Τότε, όπως μπορούμε να δούμε, οι αναλήψεις δεν αποτελούν πρόβλημα, τουλάχιστον όχι στην περίπτωσή σας.
Τέλος πάντων, θα μείνεις εδώ για να παίξεις ή θα μετακομίσεις κάπου αλλού; 🙂
Well, that makes us happy and we're certainly pleased that you managed to get all your money in the end. When it comes to verification, it's always best to work with the casino to make it as easy as possible. Then, as we can see, withdrawals are not a problem, at least not in your case.
Anyway, will you stay here to play or will you move somewhere else ? 🙂
Πρέπει να είχα "γρήγορες" αναλήψεις γιατί δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό αυτή τη φορά🤔
I must have had "fast" withdrawals because I didn't have to verify the account this time🤔
Minulla oli varmaankin nostot "nopeita" koska tiliä ei tarvinnut tällä kertaa varmentaa🤔
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς; Γενικά μόλις έγραψα για την περίπτωσή μου ότι δεν μου το λένε... αλλά κατά τον έλεγχο και την αποστολή του αρχείου σε αυτούς. το ακυρώνουν
I don't understand what you mean? In general, I just wrote about my case that they don’t tell me... but when checking and sending the file to them. they cancel it
я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это
Γειά σου,
Νομίζω ότι αυτό ήταν ένα είδος παρεξήγησης. Ευχαριστώ για την εξήγηση. Φαίνεται ότι αυτό το καζίνο ενεργοποιεί την επαλήθευση KYC μόνο όταν είναι απαραίτητο, όχι πριν από την ολοκλήρωση κάθε αιτήματος ανάληψης, έχετε την ίδια γνώμη;
Hello,
I think this was kind of a misunderstanding. Thank you for the explanation. Seems like this casino only triggers the KYC verification when necessary, not before completing each withdrawal request, do you have the same opinion?
Γιατί ήταν αυτό; Δεν μου πλήρωσαν ποτέ τα χρήματα.. και ακυρώθηκε και η επαλήθευση του αρχείου....
Why was that? I was never paid the money.. and the verification of the file was also canceled....
А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....
Ναι, και επειδή αυτή είναι πιθανώς η πρώτη σας ανάληψη, η επαλήθευση πραγματοποιείται στις περισσότερες περιπτώσεις αυτήν τη στιγμή.
Όσο για την ίδια την επαλήθευση, έχω δει ότι το έγγραφό σου δεν γίνεται ποτέ αποδεκτό και ρωτάνε το ίδιο κάθε μέρα. Το βρίσκω αρκετά ενοχλητικό και αν το απορρίψουν, θα ήθελα να μάθω τον λόγο. Είναι όλα ορατά, στη μορφή που ζητά το καζίνο και περιέχει το έγγραφο όλα όσα είναι απαραίτητα;
Εν πάση περιπτώσει, έχετε ένα παράπονο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν αυτό επιμείνει.
Ελπίζω να λυθεί σύντομα.
Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time.
As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists.
I hope it will be resolved soon.
Οπότε χαίρομαι που τουλάχιστον για κάποιον ήταν εντάξει. Καταφέρατε να κάνετε εξαργύρωση σε αυτό το καζίνο; Πόσος χρόνος χρειάστηκε αν το έκανες; Παίζεις ακόμα εδώ ή όχι;
So I'm glad that at least for someone it was okay. Did you manage to cash out at this casino ? How long did it take if you did ? Do you still play here or not ?
Έκανα ό,τι ζήτησαν και ζητάνε.... έστειλα όλα τα έγγραφα... και το ότι ζητούν από την Netteler κατάσταση συναλλαγών είναι αυτό που πετάω... μπορώ να σας το στείλω για να μπορείτε να δείτε μόνοι σας τι φταίει εκεί αν κατεβάσω ένα αρχείο από το site ο ίδιος ο neteller.....
I did everything that they asked and are asking.... I sent all the documents... and the fact that they are asking Netteler for a statement of transactions is what I am throwing... I can send it to you so that you can see for yourself what is wrong there if I download a file from the site the neteller himself.....
я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....
Χμμ, το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να το στείλετε σε μια καταγγελία, αλλά θα απαιτούσε μια απάντηση από το καζίνο για το τι φταίει αν το απορρίψουν. Δεν θα μπορώ να το αξιολογήσω αφού δεν εργάζομαι σε αυτό το καζίνο. Λογικό όμως είναι να δίνω τον λόγο της απόρριψης και να λέω τι φταίει και να μην κάνω απλώς τις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά. Τότε δεν μπορείς να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.
Έτσι όπως είπα, αν δεν μετακινηθείτε, πιστεύω ακράδαντα ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να βρει τι φταίει.
Σταυρωμένα δάχτυλα και κρατήστε τα νεύρα σας. 🤔🤞☘️
Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do.
So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.
Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️
Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν μπορώ να γράψω παράπονο. κάτι δεν πάει καλά με το site.... Γράφω το κείμενο και πατάω ΑΠΟΣΤΟΛΗ, η αποστολή περιστρέφεται και δεν στέλνονται όλα....
I don’t know why, but I can’t write a complaint. there is something wrong with the site.... I write the text and click SEND, the sending spins and everything is not sent....
я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....
Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να διαγράψετε τα cookies ή να προσπαθήσετε από άλλο πρόγραμμα περιήγησης να μπείτε και να γράψετε στην καταγγελία; Εάν αυτό δεν λειτουργεί, ενημερώστε με. Είδα ότι η μπάλα είναι στο γήπεδο του καζίνο οπότε ελπίζω να απαντήσουν και να δώσουν σχετικές πληροφορίες.
Could you try to delete the cookies or try from another browser to get in and write to the complaint ? If that doesn't work let me know. I saw that the ball is in the casino's court so I hope they will reply and give relevant information.
Γειά σου,
Έχω ζητήσει ανάληψη πριν από 8 ημέρες (πέρασαν 6 εργάσιμες) και το καζίνο δεν προχώρησε στην ανάληψη των 100 ευρώ. Αντιμετωπίζουν καθυστέρηση λένε, κανείς δεν μου λέει τι πραγματικά συμβαίνει!!Είδα ότι σχεδόν όλοι εδώ έχεις πρόβλημα με την ανάληψη; Πώς κατάφερες να πάρεις τα χρήματά σου;
πληρώνει πραγματικά αυτό το καζίνο. Λένε ότι γρήγορη πληρωμή τρεις εργάσιμες ημέρες max. Αλλά αυτή η καθυστέρηση τεράστια. Είναι η πρώτη φορά που περιμένω τόση ώρα.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Brother, I who have been playing since the beginning of the year make withdrawals, sometimes it takes up to 14 working days, sometimes every 3 days. It has to do with the volume now I think they do anyway.
Αδερφέ εγώ που παίζω από την αρχή του έτους κάνω αναλήψεις κάποιες φορές αργεί μέχρι και 14 εργάσιμες κάποιες φορές στις 3 μέρες . Έχει να κάνει με τον όγκο τώρα πιστεύω πάντως τις κάνουν .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.