τα νέα είναι τα ίδια.. ακύρωσαν και το αρχείο επαλήθευσης που τους στέλνεται από το neteller που ζητάνε και τέλος. ακυρώστε το αρχείο και ξεκινήστε ξανά
the news is the same.. they also canceled the verification file that is sent to them from the neteller that they ask for and that’s it. cancel the file and start again
новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой
οχι, δεν ξερω τον λογο, επειδη ζητουν να σταλει εκτυπωση της συναλλαγης του Απριλιου, μπαινω στο neteller λογαριασμο μου και επιλέγω τον μηνα Απρίλιο και επιλέγω το PDF όπως ζητάνε. και το ανεβάζω στην ιστοσελίδα στο τμήμα επαλήθευσης, κατά τη διάρκεια της ημέρας λέει απλά στη σελίδα να ανεβάσω τα ίδια και τέλος... στο τσατ δεν λένε τίποτα, όλα τα ίδια λένε. ανέβασε το παραστατικό και τέλος...και η ανάληψη κοστίζει 900 ευρώ. απλά δεν θέλουν να πληρώσουν, αυτό είναι όλο... γιατί όποιος άλλος για επαλήθευση τους έστειλε διαβατήριο, selfie, και φωτογραφία με οθόνη... τους στάλθηκαν όλα....
no, I don’t know the reason, because they ask to send a printout of the April transaction, I log into my neteller account and select the month April and select the PDF as they ask. and I upload it on the website in the verification section, during the day it just says on the page to upload the same thing and that’s it... in the chat they don’t say anything, they all say the same thing. upload the document and that’s it...and the withdrawal costs 900 euros. they just don’t want to pay, that’s all... because any others for verification sent them a passport, a selfie, and a photo with a monitor... everything was sent to them....
нет я незнаю причину, т.к они просят прислать распечатку за апрель транзакции, я захожу в аккаунт нетеллер и выбираю месяц апрель и выбираю PDF как они просят. и загружаю на сайте в разделе верификация, в течении дня там просто на странице пишется загрузить тоже самое и все.. в чате ничего не говорят все одно и тоже. загрузить документ и все....а на выводе стоит 900 евро. просто нехотят платить вот и все.... т.к любые другие по верификации то что они просили отсылали им и пасспорт и селфи и фото с монитором.. все было отправлено им....
Σας ευχαριστούμε για την ανάρτησή σας. Τώρα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα μπορέσει να κάνει η ομάδα παραπόνων μας με την περίπτωσή σας και πώς θα την λύσει. Επίσης, ενημερώστε το παράπονό σας, καθώς χρειάζονται κάποιες απαντήσεις από εσάς. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε, παρακαλώ. Θα περιμένουμε οποιεσδήποτε ενημερώσεις εδώ.
Thank you for your post. Now we need to wait to see what our complaint team will be able to do with your case and how they will solve it. Also, please update your complaint, as they need some answers from you. Use this link to do so, please. We'll wait for any updates here.
Ναι, έχουμε ήδη προσθέσει αυτό που ζητήσατε.
Yes, we already added what you asked.
да уже добавили то что спросили вы.
Συνεχίζουμε το ίδιο για 1 μήνα σχεδόν με αυτές τις δύο ενότητες αποδεικτικό διεύθυνσης που έστειλε τη δήλωση όπως απαιτείται και μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς στέλνω το τμήμα selfie γιατί βγάζω φωτογραφία το πρόσωπό μου αυτό που ζητούν και είναι Με απορρίπτουν, έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του chat και μου λένε ότι πρέπει να έχω την ιστοσελίδα σε 2 επίπεδα, δεν καταλαβαίνω τίποτα...δεν μου δίνουν ούτε επιβεβαίωση ούτε βοήθεια
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Συνεχίζουμε το ίδιο για 1 μήνα σχεδόν με αυτές τις δύο ενότητες αποδεικτικό διεύθυνσης που έστειλε τη δήλωση όπως απαιτείται και μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς στέλνω το τμήμα selfie γιατί βγάζω φωτογραφία το πρόσωπό μου αυτό που ζητούν και είναι Με απορρίπτουν, έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του chat και μου λένε ότι πρέπει να έχω την ιστοσελίδα σε 2 επίπεδα, δεν καταλαβαίνω τίποτα...δεν μου δίνουν ούτε επιβεβαίωση ούτε βοήθεια
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος, παρακαλώ; Τι σέλφι ζήτησαν; Έχετε προσπαθήσει να ζητήσετε μια εξήγηση εάν δεν καταλαβαίνετε πλήρως;
Η ομάδα παραπόνων μας εργάζεται για την περίπτωσή σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς καθόλου. Ο χρονοδιακόπτης είναι πάντα ρυθμισμένος σε κάθε παράπονο για να απαντήσουμε εμείς ή ο παίκτης και μπορείτε να το δείτε στην κορυφή της καταγγελίας.
Could you be more specific, please? What kind of selfie did they ask for? Have you tried to ask for an explanation if you do not completely understand?
Our complaint team is working on your case, and they will get back to you soon. You don't need to be worried at all. The timer is always set in every complaint for us or for the player to answer, and you can see it on the top of the complaint.
Φυσικά και καταλαβαίνω, αλλά μπορεί να απαντήσει και στις ερωτήσεις της Romi. Τι είδους selfie σας ζήτησε το καζίνο να βγάλετε; 🙂
Of course I understand, but he can also answer Romi's questions. What kind of selfie did the casino ask you to take? 🙂
Συγγνώμη αν βγάλω φωτογραφία selfie με την ταυτότητά μου και τον ιστότοπο του καζίνο στο βάθος και αυτό γίνεται αποδεκτό, μου έχει μείνει η διεύθυνση, έχω ήδη στείλει λογαριασμό ρεύματος και ας δούμε αν μπορείτε να αλλάξετε πόλη στο προφίλ μου γιατί; Δεν είναι το ίδιο, έχω ήδη ειδοποιήσει αρκετές φορές για να το αλλάξουν για να επαληθεύσουν αυτό το βήμα. Ακόμα κι αν τους έχω στείλει και μοτίβο τοποθεσίας για να είναι όλα σωστά, ελπίζω να με επαληθεύσουν και να μαζέψω τις αναλήψεις το συντομότερο γιατί έχει περάσει 1 μήνας με την καθυστέρηση
Sorry if I take a selfie photo with my ID and the casino website in the background and that is accepted, I have the address left, I have already sent an electricity bill and let's see if you can change my city in my profile why? It is not the same, I have already notified several times so that they can change it to verify that step. Even if I have also sent them a locality pattern so that everything is correct, I hope that they verify me and I can collect the withdrawals as soon as possible since it has been 1 month with the delay
Perdón si e echo una foto selfie con mi documento de identidad y de fondo la web de el casino y ese está aceptado me queda el domiclio que ya he mandando una factura de la luz y a ver si me pueden cambiar mi ciudad en mi perfil por qué no es la misma ya he avisado varias veces para que la cambiaran para verificarme ese paso.Aun a si les he mandando también un patrón de localidad para que esté todo correcto espero que me verifiquen y poder cobrar los retiros cuanto antes ya que llevo 1 mes con la demora
Εντάξει, καταλαβαίνω τώρα. Μπόρεσες λοιπόν να βγάλεις αυτή τη selfie; Πώς γίνεται λάθος στον λογαριασμό σου, όπως είπες, στην πόλη; Μήπως έβαλαν το λάθος;
Ok, I understand now. So were you able to take that selfie? How come there is a mistake in your account, as you said, in the city? Did they put the wrong one?
Εάν η selfie γίνει αποδεκτή, έχω μόνο απόδειξη διεύθυνσης. Αν είναι λάθος τοποθετημένο, δεν είναι το σωστό, αλλά έχω στείλει αρκετά email και επίσημο αποδεικτικό τεκμηρίωσης για το πού μένω και τους έχω πει να το αλλάξουν. Ελπίζω να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου τώρα και να κάνουν τους ελέγχους για μένα. αναλήψεις περιμένω ένα μήνα για 1500 ευρώ
If the selfie is accepted, I only have proof of address. If it is incorrectly placed, it is not the correct one, but I have sent several emails and an official proof of documentation of where I live and I have told them to change it. I hope they verify my account now and do the checks for me. withdrawals I have been waiting for a month for 1500 euros
Si la selfie está aceptada solo me queda el comprobante de domicilio si está mal puesto no es el correcto pero he mandando varios correos y un comprobante oficial de documentación de donde vivo y les he dicho que lo cambiaran ojalá verifiquen ya mi cuenta y me hagan los retiros llevo un mes esperando por 1500 euros
Ελπίζω να διορθωθούν όλα γιατί είναι πολύς καιρός στο παράπονό μου, ρώτησα αν θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με το καζίνο γιατί έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφα σωστά και χρειάζομαι τις αναλήψεις, είναι πολύς καιρός να περιμένω...
I hope everything is fixed because it is a long time in my complaint, I have asked if they could contact the casino because I have already sent all the documents correctly and I need the withdrawals, it is a long time to wait...
Ojalá se arregle todo por qué es mucho tiempo en mi queja he hablado si se podían poner en contacto con el casino por qué ya he mandando todo los documentos bien y necesito los retiros es mucho tiempo ya de espera …
Σήμερα ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και μου έστειλαν ένα email ζητώντας μία από τις 3 αναλήψεις μου. Ας ελπίσουμε να είναι γρήγορες και να έχω τις 3 αναλήψεις μου 🤞
Today my account has been verified and they have sent me an email requesting one of my 3 withdrawals. Let's hope they are quick and I can have my 3 withdrawals 🤞
Hoy se ah verificado mi cuenta y me han mandando un correo de la solicitud de uno de mis 3 retiros esperemos que sean rápidos y poder tener mis 3 retiros 🤞
Αυτό ακούγεται πολλά υποσχόμενο, θα μπορούσα να πω. Φροντίστε να μας κρατάτε ενήμερους, παρακαλώ.
That sounds promising, I could say. Make sure to keep us updated, please.
ωραιο για σενα πες μου που το βγαζεις?
αλλά και πάλι δεν μου λένε το ίδιο και μου ζητάνε το ίδιο αρχείο που στέλνω σχεδόν ένα μήνα. Τους ανέβασα όλα τα έγγραφα μέσω του ιστότοπου στην ενότητα Επαλήθευση και φωτογραφίες selfie και με φόντο την οθόνη.. όλα αυτά πέρασαν.. και όταν απαιτούν συναλλαγή neteller.. Κατεβάζω το αρχείο pdf και το ανεβάζω στο το site, το ακυρώνουν και τέλος και η επαλήθευση δεν γίνεται.. . ειλικρινά μια ανοησία...
cool for you, tell me where are you taking it out?
but they still don’t tell me the same thing and ask me for the same file that I’ve been sending for almost a month. I uploaded all the documents to them through the site in the Verification section and selfie photos and against the background of the monitor.. all this went through.. and when they require a neteller transaction.. I download the pdf file and upload it on the site, they cancel it and that’s it and the verification doesn’t happen.. . honestly some kind of nonsense...
круто тебе, Скажи а куда ты выводишь?
а мне все так же... не выводят и просят тот же файл который я отсылаю на протежении месяца почти. я все документы им загружала через сайт в разделе Верификация и фото селфи и на фоне монитора.. все это прошло.. а когда они требуют нетеллер транзакции.. я скачиваю файл pdf и загружаю на сайте они отменят и все и верификация не идет... чесно бред какой то...
Σήμερα έκαναν 1 από τις 3 πληρωμές που έχω, περιμένω τις δύο εκκρεμότητες, ας ελπίσουμε να γίνουν όλες 😊
Today they made 1 of the 3 payments I have, I am waiting for the two pending ones, let's hope they are all made 😊
Hoy me han echo 1 de los 3 pagos que tengo estoy a la espera de los dos pendientes esperemos que se hagan todos 😊
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.