ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 7 μήνες από Miikkuli
|
55333 προβολές 618 απαντήσεις |
|
1...16 17 18...31
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι, συνήθως όποτε είναι δυνατόν👍

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

τα νέα είναι τα ίδια.. ακύρωσαν και το αρχείο επαλήθευσης που τους στέλνεται από το neteller που ζητάνε και τέλος. ακυρώστε το αρχείο και ξεκινήστε ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Do you know the reason for canceling it, perhaps? Many times it is because of the wrong format, so could it be the case as well?🤷‍♀️🤔

πριν από 4 μήνες

Ναι, συνήθως όποτε είναι δυνατόν👍

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

That's good. Thank you.🙂

Romi
πριν από 4 μήνες

οχι, δεν ξερω τον λογο, επειδη ζητουν να σταλει εκτυπωση της συναλλαγης του Απριλιου, μπαινω στο neteller λογαριασμο μου και επιλέγω τον μηνα Απρίλιο και επιλέγω το PDF όπως ζητάνε. και το ανεβάζω στην ιστοσελίδα στο τμήμα επαλήθευσης, κατά τη διάρκεια της ημέρας λέει απλά στη σελίδα να ανεβάσω τα ίδια και τέλος... στο τσατ δεν λένε τίποτα, όλα τα ίδια λένε. ανέβασε το παραστατικό και τέλος...και η ανάληψη κοστίζει 900 ευρώ. απλά δεν θέλουν να πληρώσουν, αυτό είναι όλο... γιατί όποιος άλλος για επαλήθευση τους έστειλε διαβατήριο, selfie, και φωτογραφία με οθόνη... τους στάλθηκαν όλα....

Αυτόματη μετάφραση:
livetimelv
πριν από 4 μήνες

Thank you for your post. Now we need to wait to see what our complaint team will be able to do with your case and how they will solve it. Also, please update your complaint, as they need some answers from you. Use this link to do so, please. We'll wait for any updates here.

Romi
πριν από 4 μήνες

Ναι, έχουμε ήδη προσθέσει αυτό που ζητήσατε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Συνεχίζουμε το ίδιο για 1 μήνα σχεδόν με αυτές τις δύο ενότητες αποδεικτικό διεύθυνσης που έστειλε τη δήλωση όπως απαιτείται και μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς στέλνω το τμήμα selfie γιατί βγάζω φωτογραφία το πρόσωπό μου αυτό που ζητούν και είναι Με απορρίπτουν, έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του chat και μου λένε ότι πρέπει να έχω την ιστοσελίδα σε 2 επίπεδα, δεν καταλαβαίνω τίποτα...δεν μου δίνουν ούτε επιβεβαίωση ούτε βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ναι, έχουμε ήδη προσθέσει αυτό που ζητήσατε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

That's great. Our complaint team is already working on your case and will get back to you soon.

πριν από 4 μήνες

Συνεχίζουμε το ίδιο για 1 μήνα σχεδόν με αυτές τις δύο ενότητες αποδεικτικό διεύθυνσης που έστειλε τη δήλωση όπως απαιτείται και μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς στέλνω το τμήμα selfie γιατί βγάζω φωτογραφία το πρόσωπό μου αυτό που ζητούν και είναι Με απορρίπτουν, έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του chat και μου λένε ότι πρέπει να έχω την ιστοσελίδα σε 2 επίπεδα, δεν καταλαβαίνω τίποτα...δεν μου δίνουν ούτε επιβεβαίωση ούτε βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Could you be more specific, please? What kind of selfie did they ask for? Have you tried to ask for an explanation if you do not completely understand?

Our complaint team is working on your case, and they will get back to you soon. You don't need to be worried at all. The timer is always set in every complaint for us or for the player to answer, and you can see it on the top of the complaint.

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ, περιμένω την απάντηση στην καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 4 μήνες

Of course I understand, but he can also answer Romi's questions. What kind of selfie did the casino ask you to take? 🙂

πριν από 4 μήνες

Συγγνώμη αν βγάλω φωτογραφία selfie με την ταυτότητά μου και τον ιστότοπο του καζίνο στο βάθος και αυτό γίνεται αποδεκτό, μου έχει μείνει η διεύθυνση, έχω ήδη στείλει λογαριασμό ρεύματος και ας δούμε αν μπορείτε να αλλάξετε πόλη στο προφίλ μου γιατί; Δεν είναι το ίδιο, έχω ήδη ειδοποιήσει αρκετές φορές για να το αλλάξουν για να επαληθεύσουν αυτό το βήμα. Ακόμα κι αν τους έχω στείλει και μοτίβο τοποθεσίας για να είναι όλα σωστά, ελπίζω να με επαληθεύσουν και να μαζέψω τις αναλήψεις το συντομότερο γιατί έχει περάσει 1 μήνας με την καθυστέρηση

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 4 μήνες

Ok, I understand now. So were you able to take that selfie? How come there is a mistake in your account, as you said, in the city? Did they put the wrong one?

πριν από 4 μήνες

Εάν η selfie γίνει αποδεκτή, έχω μόνο απόδειξη διεύθυνσης. Αν είναι λάθος τοποθετημένο, δεν είναι το σωστό, αλλά έχω στείλει αρκετά email και επίσημο αποδεικτικό τεκμηρίωσης για το πού μένω και τους έχω πει να το αλλάξουν. Ελπίζω να επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου τώρα και να κάνουν τους ελέγχους για μένα. αναλήψεις περιμένω ένα μήνα για 1500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ελπίζω να διορθωθούν όλα γιατί είναι πολύς καιρός στο παράπονό μου, ρώτησα αν θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με το καζίνο γιατί έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφα σωστά και χρειάζομαι τις αναλήψεις, είναι πολύς καιρός να περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Σήμερα ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και μου έστειλαν ένα email ζητώντας μία από τις 3 αναλήψεις μου. Ας ελπίσουμε να είναι γρήγορες και να έχω τις 3 αναλήψεις μου 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 4 μήνες

That sounds promising, I could say. Make sure to keep us updated, please.

adrianeec
πριν από 4 μήνες

ωραιο για σενα πες μου που το βγαζεις?

αλλά και πάλι δεν μου λένε το ίδιο και μου ζητάνε το ίδιο αρχείο που στέλνω σχεδόν ένα μήνα. Τους ανέβασα όλα τα έγγραφα μέσω του ιστότοπου στην ενότητα Επαλήθευση και φωτογραφίες selfie και με φόντο την οθόνη.. όλα αυτά πέρασαν.. και όταν απαιτούν συναλλαγή neteller.. Κατεβάζω το αρχείο pdf και το ανεβάζω στο το site, το ακυρώνουν και τέλος και η επαλήθευση δεν γίνεται.. . ειλικρινά μια ανοησία...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Σήμερα έκαναν 1 από τις 3 πληρωμές που έχω, περιμένω τις δύο εκκρεμότητες, ας ελπίσουμε να γίνουν όλες 😊

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 4 μήνες

που να τραπεζω ή neteller;

Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18...31
Μετάβαση στη σελίδααπό 31 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα