Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 10 μήνες από Miikkuli
|
83.223 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...36
Romi
πριν από 7 μήνες

Ναι! Έφτασαν οι αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Jenspa
πριν από 7 μήνες

Hurray! Let's hope other will get the winnigs too.

Thanks for sharing such good news, though. Is there anything else you'd like to share about Spinanga? 🙂 I'm just asking.


Radka
πριν από 7 μήνες

Καλά. Προσωπικά δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω😁 Η κατάθεση και η ανάληψη έγιναν χωρίς κανένα πρόβλημα. Το μόνο μείον, φυσικά, είναι ότι πρέπει να περιμένετε λίγες μέρες για τα κέρδη, αν συγκρίνετε με τα στιγμιαία καζίνο. Αλλά με κατάθεση 50ε κέρδος 2000ε. Εντάξει 😎🥳

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 μήνες

δεν υπάρχουν λόγοι απόκλισης. στο chat δεν λένε τίποτα, απλά λένε να ανεβάσουμε το έγγραφο και τέλος. Το κατεβάζω και όλα είναι ίδια ξανά. κάθε μέρα αυτό είναι όλο... Φυσικά χρειαζόμαστε βοήθεια...

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 7 μήνες

Το συμπλήρωσα... αλλά δεν τους εμπιστεύομαι πια, αυτό είναι όλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Είμαι το ίδιο, μου φαίνεται περίεργο που σε πλήρωσαν τόσο γρήγορα χωρίς επαληθεύσεις και χωρίς τίποτα, γιατί βλέπω ότι κανείς δεν πληρώνεται τόσο γρήγορα σε αυτό το καζίνο και επίσης πιστεύω ότι είναι απάτη, σήμερα έστειλα το πάλι έγγραφα...

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 7 μήνες

Τους στέλνω έγγραφα εδώ και 3 εβδομάδες. ακυρώνουν και τέλος. Δεν βλέπω λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

filefilefilefile


Αυτό είναι ενοχλητικό, αυτός ο ιστότοπος είναι απάτη, έως ότου αποδειχθεί το αντίθετο, δεν θέλουν ή δεν βοηθούν στην πραγματοποίηση αναλήψεων σε εκκρεμότητα. Αντιφατικές απαντήσεις. Είναι χάσιμο χρόνου να μιλάς με τους εργάτες τους. Περνάνε πάντα την μπάλα στο οικονομικό τμήμα και κλείνουν την κουβέντα. Δεν ξέρω πώς μπορώ να το επιτρέψω αυτό. χρειάζεται βοήθεια


ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jenspa
πριν από 7 μήνες

Και δεν είναι απροβλημάτιστο, αλλά νομίζω ότι αυτό που λες δεν είναι αλήθεια. Έχω δει ότι έχετε αυτού του είδους τα σχόλια σε αρκετές διαφωνίες σε άλλα καζίνο. Κανείς εδώ δεν πληρώθηκε σε 3 εργάσιμες ημέρες και είναι πραγματικά περίεργο για εσάς...

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα δεν μπορώ να κάνω εισοδο στο λογαριασμό μου και έχω σα εκκρεμότητα αναλήψεις

πριν από 7 μήνες

Εγώ τον έκλεισα το λογαριασμό μου και τέλος. Πολύ αναξιόπιστη εταιρία.

Σου βγάζουν το λάδι για μια ανάληψη.

Υπάρχουν σαφώς πολύ καλύτερες εταιρίες!

adrianeec
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν συγνώμη τι;😂 Τι σημαίνει αυτό; Δεν έχει σημασία για μένα αν πιστεύεις ότι κέρδισα ή όχι. Δεν προσπαθούν όλοι εδώ απλώς να βοηθήσουν; Δεν με ωφελεί, γίνεσαι νευρικός. Ναι, καλή τύχη με το Καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καλά. Προσωπικά δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω😁 Η κατάθεση και η ανάληψη έγιναν χωρίς κανένα πρόβλημα. Το μόνο μείον, φυσικά, είναι ότι πρέπει να περιμένετε λίγες μέρες για τα κέρδη, αν συγκρίνετε με τα στιγμιαία καζίνο. Αλλά με κατάθεση 50ε κέρδος 2000ε. Εντάξει 😎🥳

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Feel free to share your experience in a review for this casino if you are interested. It is always nice to read positive information, don't you think?😉 Here's the link.👈

πριν από 7 μήνες

Το συμπλήρωσα... αλλά δεν τους εμπιστεύομαι πια, αυτό είναι όλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Good. Our team will take a look into it and do everything possible to help you with the issue you are experiencing. Did you have any updates from the casino in the meantime, by any chance?

πριν από 7 μήνες

Είμαι το ίδιο, μου φαίνεται περίεργο που σε πλήρωσαν τόσο γρήγορα χωρίς επαληθεύσεις και χωρίς τίποτα, γιατί βλέπω ότι κανείς δεν πληρώνεται τόσο γρήγορα σε αυτό το καζίνο και επίσης πιστεύω ότι είναι απάτη, σήμερα έστειλα το πάλι έγγραφα...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Try to use the "reply" button next time, so the player you want to write the message to can get notified.

Also, surely keep us informed about any news, please.

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα δεν μπορώ να κάνω εισοδο στο λογαριασμό μου και έχω σα εκκρεμότητα αναλήψεις

πριν από 7 μήνες

How long is it going for, if I may ask? When was the last time you could log in?

πριν από 7 μήνες

Εγώ τον έκλεισα το λογαριασμό μου και τέλος. Πολύ αναξιόπιστη εταιρία.

Σου βγάζουν το λάδι για μια ανάληψη.

Υπάρχουν σαφώς πολύ καλύτερες εταιρίες!

πριν από 7 μήνες

Did you have any remaining balance in your account before closing it?

πριν από 7 μήνες

Λοιπόν συγνώμη τι;😂 Τι σημαίνει αυτό; Δεν έχει σημασία για μένα αν πιστεύεις ότι κέρδισα ή όχι. Δεν προσπαθούν όλοι εδώ απλώς να βοηθήσουν; Δεν με ωφελεί, γίνεσαι νευρικός. Ναι, καλή τύχη με το Καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file

Jenspa
πριν από 7 μήνες

I'm glad you sent this screenshot. I see that you are using the Zimpler method, which has been praised by several players because it is quite fast. Do you also use it in other casinos ? 🙂

Romi
πριν από 7 μήνες

τα νέα είναι τα ίδια.. ακύρωσαν και το αρχείο επαλήθευσης που τους στέλνεται από το neteller που ζητάνε και τέλος. ακυρώστε το αρχείο και ξεκινήστε ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
1...15 16 17...36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα