ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 2 μήνες από Miikkuli
|
13032 προβολές 271 απαντήσεις |
|
1...12 13 14
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Είναι υπό έλεγχο από χθες αλλά τα έχω όλα επαληθευμένα και μου λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος αλλά δεν ξέρω γιατί αργούν τόσο πολύ να δεχτούν την πληρωμή να μου γίνει. Δεν καταλαβαίνω. Έχω ήδη δύο εκκρεμότητες των 500 ευρώ και έχω ακόμα 900 να βάλω, γιατί; Δεν αφήνει ανάληψη 500 ευρώ το 24ωρο. Δεν καταλαβαίνω τους κανονισμούς του Σπίναγκα και με κάνει να μην έχω εμπιστοσύνη. Η αλήθεια είναι ότι είναι τα λεφτά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Well, since it's still a while I wouldn't be skeptical right away. Just before you, a player wrote that he got the money after 5 days, so if they do some checks, you probably won't get it immediately, but only when they tell you that they're done with the investigation and everything is fine. So try to inquire how things are going and be patient. We'll see what the casino comes up with. 😉

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστούμε, ελπίζουμε να πάνε όλα καλά 👍

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Mastercard

πριν από 2 εβδομάδες

Ευχαριστούμε, ελπίζουμε να πάνε όλα καλά 👍

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

We do too!

Take care, and don't forget to keep us posted here. Just in case we could be of any use to you. 😉

πριν από 2 εβδομάδες

Mastercard

πριν από 1 εβδομάδα

Thanks! I'm also happy to see the fifth day brought a breakthrough!

Would you say, after your experience, that this is a decent place to stay and play?

andrzej1406
πριν από 1 εβδομάδα

Συμφωνώ, σήμερα έχασα χρήματα εκεί και ένα τεράστιο χάος...

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας καλημερα απο το 19 που εκανα τις αναληψεις μου επαληθευτηκε ο λογαριασμος μου ηταν ολα σωστα και σημερα μου λενε οτι δεν εχω στειλει ολα τα παραστατικα μου φαινεται δεν ξερω ειναι αστειο , έκανα επαλήθευση του λογαριασμού μου και με στέλνουν πάλι για να κόψουν περισσότερες μέρες, φαίνεται ότι δεν πρόκειται να μου πληρώσουν τα χρήματα που έχω και είναι 1900 ευρώ... Ελπίζω τώρα να τα επαληθεύσουν όλα γιατί όλα είναι καλά παραγγελθεί και θα κάνουν τις αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

filefile

Ελπίζω να το επαληθεύσουν και να μου στείλουν τις αναλήψεις μου γιατί…

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 1 εβδομάδα

Do I understand correctly that some of the documents were missing, or have they asked for some additional ones? Sometimes the casino may ask for some other documents to check, especially when it comes to bigger withdrawals.

Please keep us informed about any news with your verification, and if you need our help, just let us know.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Εντάξει, αν μένουν να επιβεβαιωθούν αυτά τα δύο file

Ελπίζω να τα επιβεβαιώσουν γρήγορα και να μου δώσουν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Είμαι λίγο ανήσυχος, έχω στείλει ένα σωρό έγγραφα που ζητούν επαλήθευση και μου ακούγεται σαν απάτη, όλο αυτό παίρνει πολύ χρόνο και οι άνθρωποι της συνομιλίας δεν σας λένε τίποτα και στη ρουλέτα πήρα εκτός παιχνιδιού όταν κέρδισα άλλο ένα έπαθλο

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 1 εβδομάδα

We actually usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first withdrawal. They have to check all the documents thoroughly, and that may sometimes cause a delay. So try to be patient and see how it'll go with the verification of your documents, and as I have already told you, we're always here to help.

πριν από 1 εβδομάδα

Why does this casino have such a high rating when almost all reviews are negative?

πριν από 1 εβδομάδα

Έχω στείλει χίλια έγγραφα και κανένα από αυτά δεν είναι έγκυρο, τα απορρίπτουν πάντα και είναι όλα σε σειρά σε PDF, καθώς κάθε άτομο εξυπηρέτησης πελατών ζητάει κάτι διαφορετικό, αύριο έχω τα λεφτά μου, ο λογαριασμός δεν επαληθεύεται, αυτό είναι απάτη, είμαι εκεί από την Πέμπτη και δεν με αφήνουν να το επαληθεύσω με όλα τα στοιχεία που τους έστειλα. Δεν ξέρω γιατί χρειάζονται δεδομένα όπως το να γνωρίζω πού μένω και εγγραφές και όλες τις πολύμηνες συναλλαγές αν πρόκειται μόνο για μεταφορά που σε άλλα καζίνο ήταν στιγμιαία. Ανησυχώ για την κατάσταση γιατί έχω 1.500 ευρώ να μαζέψω και δεν βλέπω διέξοδο.


Θα ήθελα να έρθετε σε επαφή ή να με βοηθήσετε να το λύσω ή να το αναφέρω


ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν δίνουν λύσεις, είναι απάτη, χρειάζομαι να αναλάβουν δράση με αυτό το καζίνο

filefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Why does this casino have such a high rating when almost all reviews are negative?

πριν από 1 εβδομάδα

We do not actually include the user reviews into the safety index. If you are interested, read this article about how we review all the online casinos, please.

Have you got any experience from this casino, perhaps?

πριν από 1 εβδομάδα

Έχω στείλει χίλια έγγραφα και κανένα από αυτά δεν είναι έγκυρο, τα απορρίπτουν πάντα και είναι όλα σε σειρά σε PDF, καθώς κάθε άτομο εξυπηρέτησης πελατών ζητάει κάτι διαφορετικό, αύριο έχω τα λεφτά μου, ο λογαριασμός δεν επαληθεύεται, αυτό είναι απάτη, είμαι εκεί από την Πέμπτη και δεν με αφήνουν να το επαληθεύσω με όλα τα στοιχεία που τους έστειλα. Δεν ξέρω γιατί χρειάζονται δεδομένα όπως το να γνωρίζω πού μένω και εγγραφές και όλες τις πολύμηνες συναλλαγές αν πρόκειται μόνο για μεταφορά που σε άλλα καζίνο ήταν στιγμιαία. Ανησυχώ για την κατάσταση γιατί έχω 1.500 ευρώ να μαζέψω και δεν βλέπω διέξοδο.


Θα ήθελα να έρθετε σε επαφή ή να με βοηθήσετε να το λύσω ή να το αναφέρω


ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I really hope that our team will be able to help you out with this issue in your complaint.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Ας ελπίσουμε ότι θα λυθεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I'm new here please help me

πριν από 1 εβδομάδα

Casino Guru

1...12 13 14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα