Γεια, σε τι ακριβώς χρειάζεστε βοήθεια παρακαλώ; Περιμένεις απόσυρση ή τι συμβαίνει;
Θα ήθελα επίσης να σας συμβουλεύσω ότι αν χρειάζεστε χρήματα, σίγουρα δεν είναι το πιο σοφό να πας στο καζίνο για να παίξεις, γιατί έχει ένα πλεονέκτημα έναντι του παίκτη, που συνήθως χάνει τα χρήματά του εδώ.
Τέλος πάντων, πες μου περισσότερα και θα δούμε αν μπορούμε να βοηθήσουμε. 🙂
Hi, what specifically do you need help with please ? Are you waiting for a withdrawal or what's going on ?
I would also like to advise you that if you need money, it is definitely not the wisest thing to go to the casino to play, because it has an advantage over the player, who usually loses his money here.
Anyway, tell me more and we'll see if we can help. 🙂
Good morning
I have made a withdrawal request since 4/20 and it is still being processed. Every day they tell me that the ready will be completed but nothing. This is the first withdrawal request and I have not been asked for any confirmation documents
Καλημέρα σας
Έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 20/4 και ακόμα ειναι σε επεξεργασία. Κάθε μέρα μου λένε ότι το έτοιμα θα ολοκληρωθεί αλλά τίποτα. Ειναι το πρώτο αίτημά ανάληψης και δεν μου έχουν ζητήσει καθόλου έγγραφα επιβεβαιωσης
Ωραία, έχω μετακινήσει τις αναρτήσεις σας κάτω από αυτό το καζίνο, όπου μπορείτε να διαβάσετε ότι σίγουρα δεν είστε μόνοι ή μάλλον δεν ήσασταν μόνοι. Και οι άλλοι παίκτες περιμένουν τα χρήματα, αλλά επειδή έχει περάσει περίπου μια εβδομάδα νομίζω ότι δεν ήταν τόσο κακό και το πιο σημαντικό είναι ότι πήρες τα χρήματα. Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Το καζίνο δεν χρειαζόταν επαλήθευση από εσάς με βάση αυτά που είπατε; 🙂
Great, I've moved your posts under that casino, where you can read that you're certainly not alone, or rather you weren't alone. The other players are waiting for the money too, but since it's been about a week I think it wasn't that bad and the most important thing is that you got the money. What payment method did you use ? The casino didn't need verification from you based on what you said ? 🙂
Μια ερώτηση, έχω ενεργό παράπονο εδώ και μια εβδομάδα και επικοινωνείτε με τα καζίνο αν υπάρχουν προβλήματα;
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Έκανα ανάληψη την Παρασκευή, υπάρχουν ελπίδες να πάρω τα χρήματα
I made a withdrawal on Friday there are hopes of getting the money
Ho fatto un prelievo venerdì ci sono speranze di prendere i soldi
Λοιπόν, μου δίνουν χιλιάδες προβλήματα για εξακρίβωση και έχω στείλει κάθε λογής έγγραφα και δεν υπάρχει περίπτωση...
Well, they give me thousands of problems for verification and I have sent all kinds of documents and there is no way...
Pues a mí me ponen miles de pegas por la verificación y he mandando de todo tipo de documentos y no hay manera …
Μια ερώτηση, έχω ενεργό παράπονο εδώ και μια εβδομάδα και επικοινωνείτε με τα καζίνο αν υπάρχουν προβλήματα;
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Ναι, εάν το καζίνο δεν είναι σε θέση να επιλύσει την κατάσταση μαζί σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και η ομάδα μας λάβει τις απαραίτητες πληροφορίες από εσάς, τότε θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Φυσικά, μερικές φορές μας αγνοούν και γι' αυτό δεν επιλύεται πάντα κάθε παράπονο όπως θα ήθελαν οι παίκτες, αλλά βλέπω ότι το συγκεκριμένο καζίνο προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα, οπότε νομίζω ότι αυτό είναι καλό σημάδι.
Επομένως, μην ανησυχείτε, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
Yes, if the casino is unable to resolve the situation with you within a reasonable time and our team obtains the necessary information from you, then we will contact the casino.
Of course, sometimes they ignore us and that's why not every complaint is always resolved the way the players would like, but I see that this particular casino is trying to solve the issues, so I think that's a good sign.
So don't worry, we'll do our best to help you.
Οκ, έχω ακόμα ενεργό το παράπονο αλλά δεν τους νοιάζει, δεν με επαληθεύουν και ακόμα δεν θέλουν να με πληρώσουν.
Ok, I still have the complaint active but they don't care, they don't verify me and they still don't want to pay me.
Vale yo tengo la queja aún activa pero es que les da igual no me verifican y siguen igual no me quieren pagar
Ήρθατε σε επαφή με το καζίνο και σας είπαν γιατί δεν θέλουν να σας επαληθεύσουν; Ή ακόμα περιμένετε να ελέγξουν όλα τα έγγραφα.
Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο αφού περάσετε με επιτυχία την επαλήθευση, επομένως τα χρήματα πιθανότατα δεν θα φτάσουν μέχρι τότε.
Ελπίζω να τελειώσει σύντομα και να μείνετε ικανοποιημένοι. 😕
Have you been in contact with the casino and have they told you why they don't want to verify you ? Or are you still waiting for them to check all the documents.
You can only withdraw after you have successfully passed the verification, so the money probably won't arrive until then.
I hope it will be over soon and you will be satisfied. 😕
Δεν μου έχει πει γιατί στέλνω τα δεδομένα και πάντα τα ακυρώνουν και έχω στείλει κάθε είδους συναλλαγές από τον λογαριασμό μου σε όλες τις κινήσεις, φωτογραφίες του προσώπου μου και την ταυτότητά μου αλλά πάντα τα παίρνουν πίσω και έχω στείλει email και τίποτα Δεν απαντούν και οι πράκτορες συνομιλίας μου λένε ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω ότι τα χρήματα θα κατατεθούν σύντομα, ο καθένας κάτι διαφορετικό...
He has not told me why I send the data and they always cancel it and I have sent all kinds of transactions from my account to all the movements, photos of my face and my ID but they always take them back and I have sent emails and nothing They don't answer and the chat agents tell me that there is no need to verify that the money will be deposited soon, each one a different thing...
No me ha dicho el porqué yo mando los datos y siempre me los cancelan y he mandando de todo tipo hasta transacciones de mi cuenta de todos los movimientos fotos de mi cara de mi DNI pero siempre me los echan para atrás y he mandando correos y nada no contestan y los agentes del chat me dicen que no hace falta verificarme que el dinero se me ingresará pronto cada uno una cosa diferente …
Ω, αλλά αν δεν χρειάζεται να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας, πιθανότατα δεν χρειάζεται να στείλετε τα έγγραφα ακόμα, μόνο εάν το καζίνο σας το ζητήσει.
Ωστόσο, έχω την αίσθηση ότι σέρνεται εδώ και λίγο καιρό και ακόμα δεν έχετε λάβει καμία σχετική απάντηση γιατί αργεί τόσο πολύ να αποσυρθεί.
Αυτό που θα χρειαστεί τώρα είναι να κρατηθούμε και αν δεν συμβεί τίποτα, τότε η ομάδα θα επικοινωνήσει με το καζίνο και ελπίζουμε ότι μπορούμε να τα λύσουμε όλα.
Oh, but if they don't need to verify your account, you probably don't need to send the documents yet, only if the casino asks you to do so.
However, I have a feeling that it's been dragging on for a while and you still haven't received any relevant answer why it takes so long to withdraw.
So what will be needed now is to hold on and if nothing happens then the team will contact the casino and hopefully we can sort it all out.
Ελπίζω τώρα να έστειλα ξανά τα έγγραφα την Παρασκευή... Ο Mallores μου ζήτησε ξανά φωτογραφία selfie. Έχουν εγκριθεί για το Σαββατοκύριακο. Ας ελπίσουμε αύριο να γίνουν δεκτοί και να πάνε όλα καλά και να μου πληρώσουν τις αναλήψεις μου.
Hopefully now I have sent the documents again on Friday... Mallores asked me again for a selfie photo. They have been approved for the weekend. Let's hope that tomorrow they are accepted and everything goes well and they pay me my withdrawals.
Ojalá ahora he eh enviado el viernes los documentos otra vez… y a Mallores me pedía otra vez una foto selfie llevan el finde semana en aprobación esperemos que mańana estén aceptados y todo vaya bien y me paguen mis retiros
Φαίνεται ότι τα πράγματα προχωρούν!
Είμαστε εδώ για περαιτέρω νέα, σταυρώνουμε τα δάχτυλά μας για εσάς! 🤞🤞
Sounds like things are moving forward!
We're here for further news, crossing our fingers for you! 🤞🤞
Ελπίζω η επιλογή του καζίνο να μην πήγε ξανά στραβά😅 Κατέθεσα 50e και έχασα και ενεργοποίησα το μπόνους 50e και κέρδισα 2000e. Υπάρχουν πλέον 3 αιτήματα ανάληψης (500e) σε εκκρεμότητα. Ας δούμε τι θα γίνει. Είναι αργό! Δεν έχουν γίνει ακόμη δεκτά αιτήματα. Ας περιμένουμε μερικές μέρες ακόμα και μετά θα πάω να ρωτήσω μετά 😎
I hope the casino choice didn't go wrong again😅 I deposited 50e and lost and activated the 50e bonus and rolled and won 2000e. There are now 3 withdrawal requests (500e) pending. Let's see what happens. It's slow! No requests have been accepted yet. Let's wait a few more days and then I'll go and ask after 😎
Toivottavasti ei taas mennyt kasinovalinta pieleen😅 talletin 50e ja hävisin ja aktivoin 50e bonuķsen ja kierrätin ja voitin 2000e. Nyt on 3 nostopyyntöä (500e) vireillä. Katsotaan kuinka käy. Hidasta on! Vielä ei ole mitään pyyntöä hyväksytty. Odotellaan vielä muutama päivä ja sitten käyn kyselemään perään😎
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να κάνω μια υπενθύμιση σε αυτό το καζίνο jekpotfrenzy Ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ για ένα κέρδος μέχρι σήμερα. Δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα το αίτημα που έγινε στις 26 Απριλίου την περασμένη Παρασκευή στις 11 58 λεπτά
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
Έχω το πρόβλημα με το jekpotfrenzy θα σου στείλω το στιγμιότυπο οθόνης και από 26 Απριλίου αν διαβάσεις ότι δεν με πληρώνουν
I'm having the problem with jekpotfrenzy I'll send you the screenshot and from April 26th if you read that they don't pay me
Io sto avendo il problema con jekpotfrenzy ti mando lo screenshot e dal 26 aprile se leggi che non mi pagano
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.