ΦόρουμΚαζίνοSpinanga Casino - γενική συζήτηση

Spinanga Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 9 μήνες από Miikkuli
|
73709 προβολές 697 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...35
πριν από 6 μήνες

I choose this because I need money

sthabilemaphanga6
πριν από 6 μήνες

Hi, what specifically do you need help with please ? Are you waiting for a withdrawal or what's going on ? 

I would also like to advise you that if you need money, it is definitely not the wisest thing to go to the casino to play, because it has an advantage over the player, who usually loses his money here. 

Anyway, tell me more and we'll see if we can help. 🙂

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα σας

Έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 20/4 και ακόμα ειναι σε επεξεργασία. Κάθε μέρα μου λένε ότι το έτοιμα θα ολοκληρωθεί αλλά τίποτα. Ειναι το πρώτο αίτημά ανάληψης και δεν μου έχουν ζητήσει καθόλου έγγραφα επιβεβαιωσης

πριν από 6 μήνες

Τα χρήματα μπήκαν σήμερα

Kppapado_02
πριν από 6 μήνες

Great, I've moved your posts under that casino, where you can read that you're certainly not alone, or rather you weren't alone. The other players are waiting for the money too, but since it's been about a week I think it wasn't that bad and the most important thing is that you got the money. What payment method did you use ? The casino didn't need verification from you based on what you said ? 🙂

πριν από 6 μήνες

Μια ερώτηση, έχω ενεργό παράπονο εδώ και μια εβδομάδα και επικοινωνείτε με τα καζίνο αν υπάρχουν προβλήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Kppapado_02
πριν από 6 μήνες

Έκανα ανάληψη την Παρασκευή, υπάρχουν ελπίδες να πάρω τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Λοιπόν, μου δίνουν χιλιάδες προβλήματα για εξακρίβωση και έχω στείλει κάθε λογής έγγραφα και δεν υπάρχει περίπτωση...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μια ερώτηση, έχω ενεργό παράπονο εδώ και μια εβδομάδα και επικοινωνείτε με τα καζίνο αν υπάρχουν προβλήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Yes, if the casino is unable to resolve the situation with you within a reasonable time and our team obtains the necessary information from you, then we will contact the casino. 

Of course, sometimes they ignore us and that's why not every complaint is always resolved the way the players would like, but I see that this particular casino is trying to solve the issues, so I think that's a good sign. 

So don't worry, we'll do our best to help you. 

πριν από 6 μήνες

Οκ, έχω ακόμα ενεργό το παράπονο αλλά δεν τους νοιάζει, δεν με επαληθεύουν και ακόμα δεν θέλουν να με πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 6 μήνες

Have you been in contact with the casino and have they told you why they don't want to verify you ? Or are you still waiting for them to check all the documents. 

You can only withdraw after you have successfully passed the verification, so the money probably won't arrive until then. 

I hope it will be over soon and you will be satisfied. 😕

πριν από 6 μήνες

Δεν μου έχει πει γιατί στέλνω τα δεδομένα και πάντα τα ακυρώνουν και έχω στείλει κάθε είδους συναλλαγές από τον λογαριασμό μου σε όλες τις κινήσεις, φωτογραφίες του προσώπου μου και την ταυτότητά μου αλλά πάντα τα παίρνουν πίσω και έχω στείλει email και τίποτα Δεν απαντούν και οι πράκτορες συνομιλίας μου λένε ότι δεν χρειάζεται να επαληθεύσω ότι τα χρήματα θα κατατεθούν σύντομα, ο καθένας κάτι διαφορετικό...

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 6 μήνες

Oh, but if they don't need to verify your account, you probably don't need to send the documents yet, only if the casino asks you to do so. 

However, I have a feeling that it's been dragging on for a while and you still haven't received any relevant answer why it takes so long to withdraw. 

So what will be needed now is to hold on and if nothing happens then the team will contact the casino and hopefully we can sort it all out. 

πριν από 6 μήνες

Ελπίζω τώρα να έστειλα ξανά τα έγγραφα την Παρασκευή... Ο Mallores μου ζήτησε ξανά φωτογραφία selfie. Έχουν εγκριθεί για το Σαββατοκύριακο. Ας ελπίσουμε αύριο να γίνουν δεκτοί και να πάνε όλα καλά και να μου πληρώσουν τις αναλήψεις μου.

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 6 μήνες

Sounds like things are moving forward!

We're here for further news, crossing our fingers for you! 🤞🤞

πριν από 6 μήνες

Ελπίζω η επιλογή του καζίνο να μην πήγε ξανά στραβά😅 Κατέθεσα 50e και έχασα και ενεργοποίησα το μπόνους 50e και κέρδισα 2000e. Υπάρχουν πλέον 3 αιτήματα ανάληψης (500e) σε εκκρεμότητα. Ας δούμε τι θα γίνει. Είναι αργό! Δεν έχουν γίνει ακόμη δεκτά αιτήματα. Ας περιμένουμε μερικές μέρες ακόμα και μετά θα πάω να ρωτήσω μετά 😎

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να κάνω μια υπενθύμιση σε αυτό το καζίνο jekpotfrenzy Ζήτησα ανάληψη 500 ευρώ για ένα κέρδος μέχρι σήμερα. Δεν μου έχει πιστωθεί ακόμα το αίτημα που έγινε στις 26 Απριλίου την περασμένη Παρασκευή στις 11 58 λεπτά

Αυτόματη μετάφραση:
adrianeec
πριν από 6 μήνες

Τι site είναι

Αυτόματη μετάφραση:
tsperanza55
πριν από 6 μήνες

Spinanga

adrianeec
πριν από 6 μήνες

Έχω το πρόβλημα με το jekpotfrenzy θα σου στείλω το στιγμιότυπο οθόνης file και από 26 Απριλίου αν διαβάσεις ότι δεν με πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...35
Μετάβαση στη σελίδααπό 35 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα