ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
42453 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...15
Προσθήκη ανάρτησης
crusty335
πριν από 6 μήνες

I understand, and you did well to look it up right away. So did you try to ask the casino where the mistake could have been made when the next two withdrawals have not arrived yet ? How long has it been since you haven't had them yet ? 

Jaro
πριν από 6 μήνες

I have now tried multiple times on live chat, and they keep saying they can payout however they want. Now i send them an email to support to check up on them. I will let you know what the reaction is. But for now they have no decent reason to not payout within their terms…

crusty335
πριν από 6 μήνες

I received another €500 today, so it seems they will pay all the requests, but it takes allot longer then their terms say. Not the service that you want to be honest, for that still my advice is to play on another casino. I will come with a last reply the day i have my last payout so everybody know how long it took.

crusty335
πριν από 6 μήνες

I'm glad you got more money, but from what you write, I wonder at what price. I don't think that if you ask for your withdrawals politely and not every 5 minutes, the casino should respond in a way that basically they can send it to you at any time. I wouldn't say that's professional. 

So I'll be waiting for you to get the last withdrawal and hopefully it will be as soon as possible. Then I think you're gonna make a rough line behind this casino. 

πριν από 6 μήνες

Το υπόλοιπό μου άνω των 400 € έχει πλέον ακυρωθεί. Έπαιξα με ένα μπόνους και τώρα διεκδικείται το εξής: Έγινε έτσι ώστε ο παίκτης μας να μπορεί να χρησιμοποιεί καθημερινά μπόνους MAP αφού επιτρέπουμε μόνο ένα ενεργό μπόνους κάθε φορά! Είχα μόνο ένα ενεργό μπόνους. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΑΤΗΣΕΙ. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΧΘΕΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Έλαβα 35 δωρεάν περιστροφές μέσω email. Στα 35 κέρδισα 179,00 ευρώ και έπρεπε να στοιχηματίσω σχεδόν 6000,00 ευρώ. Το κατάφερα. Όταν έφτασα τις απαιτούμενες απαιτήσεις στοιχηματισμού, είχα ακόμα πάνω από 2700,00 ευρώ στον λογαριασμό μου. Τα κέρδη μου αφαιρέθηκαν αμέσως και έλαβα 50,00 σε πραγματικά χρήματα. Τσέπωσαν 2650,00 ευρώ. Αυτό το δόλιο καζίνο δεν θα δει ούτε σεντ παραπάνω από εμένα. Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω όλους να μην καταθέσουν στο Snatch. Ούτε στα άλλα 2 καζίνο αυτής της ομάδας. Όλοι απατούν και στρώνουν μόνο τις τσέπες τους. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται σπάνια. Δίνονται αμφίβολοι λόγοι για κάθε πληρωμή και δεν γίνεται καμία πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Το υπόλοιπό μου άνω των 400 € έχει πλέον ακυρωθεί. Έπαιξα με ένα μπόνους και τώρα διεκδικείται το εξής: Έγινε έτσι ώστε ο παίκτης μας να μπορεί να χρησιμοποιεί καθημερινά μπόνους MAP αφού επιτρέπουμε μόνο ένα ενεργό μπόνους κάθε φορά! Είχα μόνο ένα ενεργό μπόνους. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΑΤΗΣΕΙ. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΧΘΕΣ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Okay so according to what you say you only had one bonus active yes ? Do you have any bonus history where you can see it ? Were you able to complete it and meet all the conditions ? Did the casino take your money or return it to your player account ? 

Anyway, I saw that you were able to lodge a complaint, so our team will try to find out what happened. Veronica has already replied to you, so you can send her answers to her questions as well. 

I hope this situation will be resolved. 

πριν από 6 μήνες

Έλαβα 35 δωρεάν περιστροφές μέσω email. Στα 35 κέρδισα 179,00 ευρώ και έπρεπε να στοιχηματίσω σχεδόν 6000,00 ευρώ. Το κατάφερα. Όταν έφτασα τις απαιτούμενες απαιτήσεις στοιχηματισμού, είχα ακόμα πάνω από 2700,00 ευρώ στον λογαριασμό μου. Τα κέρδη μου αφαιρέθηκαν αμέσως και έλαβα 50,00 σε πραγματικά χρήματα. Τσέπωσαν 2650,00 ευρώ. Αυτό το δόλιο καζίνο δεν θα δει ούτε σεντ παραπάνω από εμένα. Μπορώ μόνο να προειδοποιήσω όλους να μην καταθέσουν στο Snatch. Ούτε στα άλλα 2 καζίνο αυτής της ομάδας. Όλοι απατούν και στρώνουν μόνο τις τσέπες τους. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται σπάνια. Δίνονται αμφίβολοι λόγοι για κάθε πληρωμή και δεν γίνεται καμία πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello, it looks to me as if the bonus you played with had a max cashout. Do you have a screenshot of the requirements of the bonus or did you read it in the terms and conditions ? Free spins are usually subject to such a condition and if you manage to win you can only withdraw a certain amount and unfortunately not the rest. Could you send me the rules of the free spins ? Maybe we can find out together where the problem was. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Όχι, δεν το κάνω πια. Δεν έχω επισκεφτεί αυτόν τον ιστότοπο από τότε. Ήθελα απλώς να προειδοποιήσω τους άλλους για αυτό. Υπήρχαν ακόμη περισσότερα προβλήματα σε αυτό το καζίνο. Έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου 6 φορές. 3 φορές απευθείας στον ιστότοπο και 3 φορές μέσω email. Κάθε φορά, στο τέλος όλων των εγγράφων που υποβάλλονταν, έλεγε απευθείας στον ιστότοπο του καζίνο: "Ο λογαριασμός σας είναι πλέον επαληθευμένος, θα λάβετε ένα email για επιβεβαίωση". Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν έφτασε ούτε μετά την 6η επαλήθευση. Κάθε φορά που ήθελα να κάνω ανάληψη, έλεγε: Ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί! Κάθε φορά που έκανα ξανά επαλήθευση και στο τέλος λάμβανα αυτές τις πληροφορίες: Ο λογαριασμός σας επαληθεύεται. Έτσι συνήλθε το 6x. Στη ζωντανή συνομιλία, έπαιρνα πάντα την ίδια ηλίθια δικαιολογία: είναι πιθανό το τμήμα να είναι υπερφορτωμένο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να περιμένω. Ήταν πριν από μισό χρόνο. Και όπως είπα, δεν έχω λάβει email μέχρι σήμερα. Πάνω απ 'όλα, αυτό το καζίνο είναι καθαρή απάτη κατά τη γνώμη μου και μπορώ μόνο να προειδοποιήσω όλους να μην καταθέσουν εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
erdmannharry
πριν από 6 μήνες

It is really important to read the terms of every bonus or free spins beforehand to avoid all the issues. As Jaro said, it is nothing unusual that when it comes to some bonuses, there is always a maximum withdrawal set, especially for the free spins or no deposit bonuses.

Also, what comes to mind when you say that your verification email did not come is if you have checked and all the information is correct. Just in case, you know. The customer support should solve this kind of issue in my opinion, for sure.

Anyway, now that you have moved somewhere else, it probably doesn't interest you to try to fix the issue there, right? Hopefully, some other players will read your posts and take some information into consideration.

Romi
πριν από 6 μήνες

Θα το ξαναπώ, έστειλα όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά 6 φορές συνολικά. 3 φορές μέσω email και 3 φορές απευθείας στον ιστότοπο του καζίνο. Κάθε φορά μετά την υποβολή των εγγράφων, ο ιστότοπος του καζίνο έλεγε: Ο λογαριασμός σας είναι πλέον επαληθευμένος! Και ακόμα κι αν κάτι δεν πήγαινε καλά με τα έγγραφα, θα είχα ενημερωθεί με email. Αλλά δεν έλαβα ποτέ ένα email από αυτό το καζίνο σχετικά με την επαλήθευση. Αυτές οι επαληθεύσεις έγιναν πριν από μισό χρόνο. Και αυτό από μόνο του είναι εντελώς αμφίβολο.

Ναι, βρήκα ένα πολύ αξιόπιστο καζίνο όπου όλες οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται ομαλά και άμεσα και έχω τα κέρδη μου στον λογαριασμό μου μέσα σε 3-4 ώρες. Αποκαλώ αυτό το αξιόπιστο και σίγουρα όχι ένα καζίνο απάτης όπως αυτό το καζίνο Snatch και τα αδελφά του καζίνο.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας πάντως.

Αυτόματη μετάφραση:
erdmannharry
πριν από 6 μήνες

Thank you for sharing. I am really glad that you found the right casino for you, and I wish you all the luck, always.🍀

πριν από 6 μήνες

Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I have a update! I received all my money within 2 weeks after i opened the complaint on askgamblers. So case solved. Its really not the right way of treating people tho. We lose allot as gamblers in the long run, and the moment we then win, we have the rights to get paid as the terms say. This casino is offering good bonusses with limited payouts, and if they find anything you did wrong they will not pay! so make sure guys if you try this casino that you read all small letters. For me the case is resolved with a good ending. Luckely.

crusty335
πριν από 5 μήνες

That is really nice and positive update, Thank you. I am glad you were able to solve it. If you ever need some help, our complaint team will be more than happy to help you out as well. Also, if you wish, you can write a review about this casino, describing your experience here 👈🙂.

πριν από 5 μήνες

Το καζίνο Snach έχει υποβάλει όλα τα έξοδα στο καζίνο, καθώς αντιμετωπίζουν προβλήματα με την υποβολή πολύ λίγων πληροφοριών. Πήρα την κάρτα και την έδειξε στον λογαριασμό μου, ταχυδρομικό κώδικα, διαβατήριο, κάρτα στην πιστωτική μου κάρτα. Απόδειξη ταυτότητας σε όλα.

τι δεν λειτουργεί

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 5 μήνες
Αιτία: made the Outlook link passive
Αυτόματη μετάφραση:
millassemmelhack
πριν από 5 μήνες

I'm sorry; I'm having quite a hard time understanding the matter. Are you experiencing an issue? With the verification process, perhaps? What seems not to be working?

My apologies for so many questions, but I'd like to understand or even help, if that is possible.


πριν από 5 μήνες

hi, I have submitted all the verifications that the casino wants, I have submitted them and everything is from today and yesterday, so the information are fresh

trying to withdraw money file

πριν από 5 μήνες

i have givning them evertong from zip code , bank info, passport, bill, a foto from my credit card but they are not satisfied. and sends me back with photos that I presentedfile

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 5 μήνες
Αιτία: sensitive information deleted
πριν από 5 μήνες

filefile

1...10 11 12...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα