Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

 από caiods20221
|
70.539 προβολές 409 απαντήσεις |
|
1...19 20 21

Μια ενημέρωση για μένα. Μετά από 12 ημέρες, η κατάθεσή μου στο Mifinity πιστώθηκε τελικά στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Μου έμειναν 100€ μετά το μπόνους καλωσορίσματος. Είναι μόνο ένα μικρό ποσό, αλλά δεν θα δώσω άλλο σεντ σε αυτό το καζίνο απάτης και ήθελα να δοκιμάσω τις πληρωμές επί της αρχής. Όπως όλοι οι άλλοι, ακυρώθηκε και θα υπάρχει πλέον ένα αίτημα παρόχου 14 ημερών. Είναι λυπηρό πώς αυτοί οι αηδιασμένοι άνθρωποι προσπαθούν να μας ξεριζώσουν! Σαν να τσεκάρουν κάτι για μια πληρωμή 100 €... Ελπίζω να τακτοποιηθεί για όλους σας και να συνεχίσουμε να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον. Δεν είναι πολλά τα λεφτά για μένα, αλλά όταν διαβάζω ότι κάποιοι εδώ περιμένουν χιλιάδες ευρώ για αναλήψεις, τους λυπάμαι. Αν κάποιος που το διαβάζει δεν είναι ακόμα στο καζίνο: ΠΟΤΕ μην καταθέτετε τα χρήματά σας εδώ. Μπορείτε να βάλετε φωτιά στα χρήματά σας και να επωφεληθείτε περισσότερο από αυτό, γιατί πιθανότατα δεν θα τα δείτε ποτέ ξανά εδώ αν ζητήσετε ποτέ ανάληψη!

Αυτόματη μετάφραση:
Lutze333

Hmm, did the casino tell you that the withdrawal has to go through some kind of investigation or is that what you think? When did you make the withdrawal? I hope it won't take that long, but I can't say for sure. 

I'll be here when you have another update.😕

Χθες κέρδισα €1000 από €20 και έπρεπε να γράψω μια καταγγελία σε casinoguru και askgamblers, αυτή είναι η κορύφωση. Το καζίνο λέει συνέχεια ότι κάτι υποβάλλεται σε επεξεργασία και είναι ΨΕΜΑΤΑ ΨΕΜΑΤΑ και ψέματα. Θέλουν να χάσεις τα χρήματά σου γιατί μπορείς να ακυρώσεις την ανάληψη, αλλά δεν θα το κάνω, δεν ξέρω τι πιστεύουν για τον εαυτό τους.


Παρακαλώ μην παίζετε σε αυτό το καζίνο, είναι τρομερή κόλαση να ξεπεράσετε την απόσυρση και έχω επαληθευτεί εδώ. Δεν καταλαβαίνω, εταιρεία ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων και δεν ξέρουν πώς να φροντίσουν τίποτα, ίσως γι' αυτό είναι εταιρεία ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων επειδή ληστεύουν αθώους ανθρώπους, αλλά όλοι πιάνονται.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Αυτό μου είπε το καζίνο, ακριβώς το ίδιο όπως όλοι οι άλλοι που παραπονιούνται εδώ.


Αυτόματη μετάφραση:

Χθες κέρδισα €1000 από €20 και έπρεπε να γράψω μια καταγγελία σε casinoguru και askgamblers, αυτή είναι η κορύφωση. Το καζίνο λέει συνέχεια ότι κάτι υποβάλλεται σε επεξεργασία και είναι ΨΕΜΑΤΑ ΨΕΜΑΤΑ και ψέματα. Θέλουν να χάσεις τα χρήματά σου γιατί μπορείς να ακυρώσεις την ανάληψη, αλλά δεν θα το κάνω, δεν ξέρω τι πιστεύουν για τον εαυτό τους.


Παρακαλώ μην παίζετε σε αυτό το καζίνο, είναι τρομερή κόλαση να ξεπεράσετε την απόσυρση και έχω επαληθευτεί εδώ. Δεν καταλαβαίνω, εταιρεία ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων και δεν ξέρουν πώς να φροντίσουν τίποτα, ίσως γι' αυτό είναι εταιρεία ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων επειδή ληστεύουν αθώους ανθρώπους, αλλά όλοι πιάνονται.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, αν κερδίσατε μόλις χθες, δεν πιστεύετε ότι θα ήταν σοφότερο να περιμένετε λίγο; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιείτε για αναλήψεις; Σε πολλά καζίνο δεν λειτουργεί να κάνετε ανάληψη και να την έχετε μέσα σε λίγες ώρες. Τι σας λέει το καζίνο παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό μου είπε το καζίνο, ακριβώς το ίδιο όπως όλοι οι άλλοι που παραπονιούνται εδώ.


Αυτόματη μετάφραση:

Sure, hopefully it won't be long before we contact the casino. If nothing has moved forward, that's pretty sad. 

But for now we have nothing to do but wait.

Γεια, αν κερδίσατε μόλις χθες, δεν πιστεύετε ότι θα ήταν σοφότερο να περιμένετε λίγο; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιείτε για αναλήψεις; Σε πολλά καζίνο δεν λειτουργεί να κάνετε ανάληψη και να την έχετε μέσα σε λίγες ώρες. Τι σας λέει το καζίνο παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:

Σήμερα παρουσιάστηκε ένα άλλο πρόβλημα, το καζίνο ακύρωσε την απόσυρσή μου και ερευνούν το δίκαιο του παιχνιδιού μου, πρέπει να με κοροϊδεύουν, σωστά; Έπαιξα δίκαια και παίζω δίκαια, πρέπει να πάρει μέχρι και 14 μέρες.. αυτό είναι αστείο! Θέλουν να χάσω χρήματα, παρακαλώ βοηθήστε, αυτή είναι μια απάτη που καλεί στον ουρανό.


Η κατάθεση έγινε μέσω btc και η ανάληψη επίσης μέσω bitcoin. Παρακαλώ βοηθήστε, αυτό το καζίνο είναι απάτη. Θέλουν να χάσεις χρήματα, αλλά δεν θα τα χάσω. Παρακαλώ μην παίζετε εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
KennyCZ

Οπότε θα αυξηθούν οι υποθέσεις και νομίζω ότι θα ρωτήσω τους συναδέλφους μου γιατί πολλοί παίκτες γράφουν ότι θα γίνει έρευνα.

Ωστόσο, δεν θα κάνουμε τίποτα γι' αυτό και το καζίνο έχει το δικαίωμα να το κάνει με δική του πρωτοβουλία ή από την πλευρά του παρόχου του παιχνιδιού.

Εάν τίποτα δεν επιλυθεί ή δεν έχετε λάβει απάντηση εντός του καθορισμένου χρόνου, φροντίστε να υποβάλετε μια καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.

Ελπίζω να μην αργήσει πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello everyone,

I wasn’t really planning to share my experience with this casino, but seeing so many of you having the same issue made me change my mind.

It’s been almost 14 days since I made a deposit and actually won €400. When I tried to withdraw the amount, the withdrawal was cancelled after about an hour without any email or notification explaining why. I only found out by chance when I revisited the site to check if they needed any KYC documents. To my surprise, not only could I not withdraw, but there was also no clear info on what was going on.

I contacted support, and they told me (like many of you have also mentioned) that my session is under investigation by the provider for fair play. I waited the 14 days they asked for (which actually ends tomorrow), but I haven’t received any update so far not even a reason why the session is being investigated.

I’ve messaged them several times and still keep getting the same copy-paste reply. Honestly, I don’t know what else to do. I also sent them an email and I’m still waiting for a reply, but I really doubt I’ll get one by tomorrow. If I do, I’ll update here.

I’ve been playing on this and other casinos for quite a while, but this is the first time something like this happens to me. I think it’s unacceptable, especially with zero communication.

At this point I honestly feel like they’re just stalling and hoping I’ll give up on the money. If anyone has any advice or ideas on what I can do, please let me know I’ve really run out of patience this time.

AnastasiaDrak

You are right that communication is very important indeed.

Just in case, though, have you checked the spam folder in your email?

Sometimes emails from online casinos drop there, you know.

I hope that our complaint team will be able to investigate the whole matter carefully right away after they review your complaint, so please be patient and wait for the instructions what to do next. 🙏

I did actually. Always checking the spam folder for those emails. No email either way. Let’s hope that because it is really frustrating all this hustle to answer me in any way

Είναι σκέτη απάτη! Πώς μπορείτε να έχετε ακόμα το καζίνο στο πράσινο; Κανείς πιθανότατα δεν θα λάβει ποτέ μια πληρωμή εκεί...μπορείτε να δείτε τι συμβαίνει εδώ από τότε που αυτός ο όμιλος καζίνο απατεώνων αγόρασε το καζίνο. Δεν είναι όπως παλιά!

Αυτόματη μετάφραση:
Lutze333

Same here, and totally agree with you!

I am waiting for my withdrawal for 17 days now and i don’t know what I can do anymore.

Είναι σκέτη απάτη! Πώς μπορείτε να έχετε ακόμα το καζίνο στο πράσινο; Κανείς πιθανότατα δεν θα λάβει ποτέ μια πληρωμή εκεί...μπορείτε να δείτε τι συμβαίνει εδώ από τότε που αυτός ο όμιλος καζίνο απατεώνων αγόρασε το καζίνο. Δεν είναι όπως παλιά!

Αυτόματη μετάφραση:

We have to be patient here because the casino's safety index can be lowered only after the complaint goes unresolved.


Same here, and totally agree with you!

I am waiting for my withdrawal for 17 days now and i don’t know what I can do anymore.

Please wait for your complaint to unfold, and hopefully we'll be able to help.

LitBruvBigMan

Are you sure? Seems different groups

And YBets Casino and Immerion Casino are rated High and even Very High here. Though I noticed that ratings given in casino.guru are far away to be fair, but if YBets Casino and Immerion Casino as bad as you read that means that all ratings here are 100% bullshit.

Became worse. Couldn't login to my account. Tried recover my password 3 times - useless. I had 910 Eu in my balance "under review".

I hope this little scammers read this. You are Scammers - not casino. I'm going to write it anywhere possible.

Vahmur

To be honest I don’t think that. The reviews in here are genuine

The casino changed company and I think that’s the case with all the requests but I think they could inform us about it and have a better support.

AnastasiaDrak

I mean Safety Indexes given by casino.guru to the casinos you call "bad" are very high. "Genuine" doesn't mean reliable. I don't have experience with Ybets for example, but it's rated very high safety here. Are you sure it's as bad?

Vahmur

Snatch casino was under the same company as iwild. Until then everything was running smoothly so that’s why the safety indexes are high.

After the buy out everything went downhill I guess. I think it’s only a month that they changed administration so they don’t have many examples to lower the safety indexes.

The other casinos under that company is ok. This is the problem for now.


As I am saying that I am waiting for my money for over 3 weeks and I don’t get any update from them but I guess I can’t do anything. So we are in the same page.

1...19 20 21
Μετάβαση στη σελίδααπό 21 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα