Χαίρετε,
σημειώστε ότι δεν μπορούμε απλώς να αλλάζουμε την αξιολόγηση του καζίνο κάθε φορά που κάποιος παίκτης δημοσιεύει κατηγορίες, αλλά φροντίζουμε πάντα να ελέγχουμε κάθε απόδειξη που μπορούν να μας παράσχουν οι παίκτες για να βεβαιωθούμε ότι η βαθμολογία είναι ακριβής. Δεν υπερασπίζομαι το καζίνο, σας ζήτησα να μας στείλετε αποδείξεις που μπορούμε να περάσουμε. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
"Λοιπόν, λαμβάνουμε τέτοιες πληροφορίες πολύ σοβαρά - εάν μπορείτε να αποδείξετε όλα αυτά που δηλώσατε, κάντε το. Κατά προτίμηση χρησιμοποιώντας αυτό το email: data@casino.guru. Θα αλλάξουμε την αξιολόγηση ανάλογα, εάν χρειαστεί, αυτό κάνουμε επίσης Τα αθέμιτα καζίνο απονέμονται με μαύρους πόντους, αυτό μπορεί να επηρεάσει τη βαθμολογία με βάση τη σοβαρότητα του ζητήματος.
Κατανοήστε ευγενικά ότι δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς βάσιμες αποδείξεις, επομένως εκτιμούμε κάθε συνεργασία με παίκτες. 👍"
Το παράπονό σας τρέχει, αν ο Νικ διαπιστώσει ότι το καζίνο ενήργησε άδικα, θα αποφασίσει το αποτέλεσμα.
Διαβάστε περισσότερα για τις συνέπειες εδώ .
Επιπλέον, η βαθμολογία αξιολόγησης χρήστη διαχωρίζεται από τις αξιολογήσεις του καζίνο απλώς και μόνο επειδή δεν μπορούμε να ερευνήσουμε κάθε κριτική και να βεβαιωθούμε ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι αληθείς - όπως μπορούμε να κάνουμε, για παράδειγμα, με παράπονα.
Σου ακούγεται καλύτερα τώρα; 🙂
Hello,
kindly note that we can't just change the casino rating every time any player post any accusations, but we always care to inspect every proof players can provide us with to make sure that the rating is accurate. I'm not defending the casino, I asked you to send us proofs we can go through. Can you do that, please?
"Well, we take such information very seriously - if you can prove all that you stated, kindly do so. Preferably by using this email: data@casino.guru. We will change the rating accordingly, if necessary, that's what we do also with complaints. Unfair casinos are awarded black points, this can affect the rating based on the severity of the issue.
Kindly understand that we can't do that without solid proof, so we appreciate every cooperation with players. 👍"
Your complaint is running, if Nick finds that the casino acted unfairly that he will decide the outcome.
Read more about the consequences here.
Furthermore, the user review rating is separated from the casino's ratings simply because we can't investigate every review and make sure that provided pieces of information are true - as we can do with complaints, for instance.
Does it sound better to you, now? 🙂
Αυτόματη μετάφραση: