ΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
43455 προβολές 300 απαντήσεις |
|
1 2 3...16
πριν από 1 έτος

Δεν καταλαβαίνω από πού βρίσκει ο γκουρού αυτά τα καθημερινά ανελκυστήρες!! Στην ιστοσελίδα είναι 1000€ το ΜΗΝΑ!!!! ΝΑΙ ΜΗΝΑ... ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PLAFOND ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΠΑΡ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΝΑΛΗΨΗΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ! Ο ΓΚΟΥΡΟΥ του ΚΑΖΙΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ.


file

Αυτόματη μετάφραση:
Miidelgado
πριν από 1 έτος

Hello and thank you very much for this update. All have been forwarded to our data team for further checking.



πριν από 1 έτος

Worst casino I've dealt with

πριν από 1 έτος

After I completed the account authentication and the authentication was done, I withdrew 100 euros and they asked me to take a picture of it while I was holding my ID and in front of the computer screen and opened their website page and my account is open.

alnawaf1977
πριν από 1 έτος

Hello,

I know it sounds weird, but if you browse the forum, you would find that this is a pretty frequent request. I guess casinos ask such demands from players from certain countries, like Kuwait, Ghana, Peru, and so on.

The casino just takes it as proof that it was you who registered, deposited, played, and won.

It's just one selfie in the end.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, δεν πρέπει να υπερασπίζεστε αυτούς τους απατεώνες με αυτόν τον τρόπο και σχετικά με αιτήματα για όλα και όλα τα έγγραφα, αυτό είναι παράλογο, κανένα καζίνο δεν ζητά ένα πακέτο εγγράφων όπως αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

I have dealt with dozens of casinos, but only the most formidable scammers asked me to do this

gidrofas555
πριν από 1 έτος

Hi, you'd be surprised, but quite a many casinos require so many documents. All you have to do is to go through the communication for example about Ice Casino or Vulkan Vegas Casino here on the forum. Often, a really large amount of documentation is required from the players for verification before paying out the winnings. However, you can see for yourself and read the discussions.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
alnawaf1977
πριν από 1 έτος

I don't want to defend any casino here, but let me disagree. And as I just replied above, you find here on forum more casinos and finally happy players who after long time waiting and sending plenty of documents received their winnings. Unfortunately, when you have to go through long KYC procedure and even longer wait for withdrawal, then it is not a good experience at all. But as we already said here, it is not unusual.

Magda
πριν από 1 έτος

Μη μου πείτε ότι παίζω στο Vulkan Vegas Casino και δεν θα πιστεύετε ότι τα έγγραφα έστειλαν μόνο ένα διαβατήριο και ένα πορτοφόλι από το οποίο έκανα μια κατάθεση και αυτό είναι. Κάνω ήρεμα καταθέσεις και βγάζω συμπεράσματα, οπότε δεν απαιτούν όλα τα καζίνο ένα σωρό έγγραφα, σε ένα από τα καζίνο ζήτησαν μόνο διαβατήριο και επαλήθευσαν τον λογαριασμό σε 5 λεπτά, χωρίς να χρειάζεται να προστατεύονται οι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

Και πάλι, δεν συμφωνώ ότι δεν υπάρχει τίποτα ασυνήθιστο σε αυτό, με την έννοια ότι σκόπιμα παρατείνουν τον χρόνο επαλήθευσης και, κατά συνέπεια, την απόσυρση κεφαλαίων, επιπλέον αυτού, μετά τα παρασχεθέντα έγγραφα, μετά από λίγο, την απόσυρση ακυρώνεται και πάλι και η απαίτηση για περισσότερα έγγραφα, ως αποτέλεσμα της απόσυρσης κεφαλαίων και της επαλήθευσης μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες. Είναι φυσιολογικό αυτό στον 21ο αιώνα που σχεδόν τα πάντα είναι αυτοματοποιημένα;;


Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 1 έτος

Well, we all have our experiences, so we should both accept that 🙂

Just one note: There is not a single standard for the whole KYC AND additional checks, even the casino license can affect the demanded documents.

We allow casinos 14 full days to verify players' accounts in full and process the payment - in the 21st century because it's a suitable amount of time. I guess you don't like it either, but that's ok - your point of view.


πριν από 1 έτος

Radka συμφωνώ απόλυτα με τον gidro!! Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τόσο μεγάλη αναμονή ή για το επιπλέον αίτημα για έγγραφα κάθε φορά που κάνετε ανάληψη!! Η απάντησή σου «21ος αιώνας» δεν σου ταίριαζε καθόλου. Δεν έχω δει ποτέ κανέναν από τους γκουρού να δίνει απαντήσεις σαν τις δικές σου. Ελπίζω ειλικρινά να μην χρειαστεί να πιάσω την ειρωνεία σας. Αυτό το καζίνο είναι χάλια και ενάντια στα γεγονότα δεν υπάρχουν επιχειρήματα! Πληρώνεστε για να υποστηρίξετε ότι το Snatch είναι ένα καλό καζίνο; Υπάρχει μόνο ένα κακό σημείο!

Αυτόματη μετάφραση:
Miidelgado
πριν από 1 έτος

Hello there,

I just get a reply from the data team concerning the limits:

"I want to say a big thank you to the player for helping us find the error."

I also used the part "21st century", because the player used it first. I find it quite of the topic though, so I respond to it the way I did.

file

I'm sorry to find out that you missed the rest of my post. Well, I can accept your opinion even like that. Can you do the same? 🤔

I wanted to express that even now, we allow casinos 14 full days to verify players' accounts in full and process the payment. Just check complaints, and you'll find out. I'm not defending the casino, I'm explaining that the KYC is crucial and can't be taken lightly from the casino's side.

I hope we are clear now 🙂


πριν από 1 έτος

Τώρα είμαι σίγουρος ότι ο Γκουρού δεν μπορεί να είναι ειλικρινής στις εκτιμήσεις του... δεν μπορεί!! συνεχίζει με αναλήψεις που είναι ΨΕΜΑ! Μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 1000€ το μήνα! δεν είναι 3000€ την ημέρα. να είσαι επαγγελματίας.

Επιπλέον, αυτό το καζίνο διαφημίζει επιστροφή μετρητών αλλά περιορίζει τις αναλήψεις επιστροφής μετρητών σε 35x ή 50x wagner και με ΟΡΙΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ 5€!! για μένα αυτό δεν είναι επιστροφή μετρητών, είναι ένα κανονικό μπόνους κατάθεσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Miidelgado
πριν από 1 έτος

Hello Miidelgado,

thank you for noticing the limits, kindly mind that when the withdrawal limits are affected by your VIP status, it is not within our power to mention all stages. We try to provide the lowest and the highest withdrawal limits mentioned in casino rules, so according to your current status, the limit may be different. I hope it's obvious that this is not a lack of professionalism, we lack the technical solution. Furthermore, I already informed you and thanked you that there was a mistake in the VIP status description and the casino informed us that:

file

file

According to the rules, the minimum limit is set to €3K daily, as far as I was told.

Can you kindly paste any communication with the casino that proves otherwise, please?

I'll not comment about the bonuses though, that is solely a casino's decision, as far as I can see we listed only deposit bonuses.🤔




πριν από 1 έτος

Αχα, εδώ, φυσικά, η διεφθαρμένη διοίκηση είναι απλώς μια άλλη καταγγελία για αυτόν τον απατεώνα, τον οποίο υπερασπίζονται τόσο σκληρά οι τοπικοί διαχειριστές, που ο επαληθευμένος λογαριασμός του ατόμου έκλεισε χωρίς εξήγηση 🙂 . Είναι κρίμα για τον παίκτη που δεν θα δικαιωθεί εδώ όπως εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
gidrofas555
πριν από 1 έτος

Well, again, welcome back 🙂.

I fail to understand behalf of which player you're acting on now. The player has not yet submitted the complaint against Snatch, you see? Read the thread to find out that I was thanking the player for updating us and the casino about the issue with the max withdrawal limit. That's all.

Your case, however, was closed as unjustified:

In some cases the bonus is converted into real money after finishing the wagering of it but there are also many cases, where you balance is deducted only when you request a withdrawal. It is very common in many online casinos.

As the casino paid out your winnings according to their terms - 5x bonus amount, we will be closing the complaint.,

Deal with that, please.





Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν θα διαφωνήσω και ο παίκτης έχει ήδη υποβάλει καταγγελία, ένας από τους συναδέλφους σας κατανοεί την κατάσταση και είμαι 100% σίγουρος ότι τίποτα δεν λάμπει για τον παίκτη, είστε όλοι με το μέρος του καζίνο που σας πληρώνει. Σχετικά με το παράπονό μου.... Σε όλα τα καζίνο ανεξαιρέτως, η μετατροπή γίνεται αμέσως μετά το πλήρες ποντάρισμα, όχι πριν την ανάληψη κεφαλαίων ή κάτι τέτοιο, αμέσως, παίζω πάνω από 10 χρόνια και έχω παίξει σε πολλά καζίνο με πλούσια εμπειρία, αλλά τέτοια αναίδεια και σύγχυση είδε για πρώτη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Εφόσον ισχυρίζεστε τόσο έντονα ότι τα κεφάλαια μπορούν να μετατραπούν πριν από την ανάληψη, αυτό δεν θα έπρεπε να είναι στους κανόνες;;; Δείξε μου πού το έχουν, και το δικό σου "ίσως έτσι, ίσως έτσι" δεν το πιστεύω, γιατί ξέρω πώς λειτουργεί σε όλα τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΖΙΝΟ!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα